nedeľa 16. októbra 2016

Môj prvý kontakt s tantrou


Zdravím vás,

našiel som si váš blog skutočných príbehov a rozhodol som sa, že poskytnem do éteru  aj niečo s mojich zážitkov. Vybral som príbeh, ktorého obsahom bola moja skúsenosť s tantrickou masážou. Priznám sa, vôbec som netušil čo to vlastne tantra je. Len som videl na internete či na pokeci že veľa dievčat to ponúkalo. Mal som trochu zmiešané pocity či to môže vykonávať ktokoľvek, lebo túto službu ponúkalo aj veľa takých báb z privátov a tam som si nebol zrovna istý či majú nejakú odbornú prax. Nechcel som svoje peniaze vyhodiť len tak pre nič za nič. Minimálne mesiac som len tak sondoval na nete, písal som si len tak nezáväzne s ženami, ktoré ponúkali túto službu, alebo sa nejak inak prezentovali ako vykonávatelky tantrickej masáže. Stačil som osloviť pomerne širokú vzorku žien rôzneho veku. Trochu som sa v tých ich ponukách strácal, lebo každá si to vysvetľovala po svojom. Hneď na začiatku som selektoval také, ktoré pod hlavičkou tantry poskytovali jednoducho svoje erotické služby s typickým cenníkom hodky, polhodky plus príplatky za "bez gumy" a "s výstrekom do úst". Na chvíľu som bol z toho dosť znechutený, ale potom som si to vysvetlil tak, že jednoducho som mal iba smolu na ľudí a musím hľadať ďalej. Ako sa to hovori? Kto hľadá, ten nájde? Tak presne to sa mi stalo. Natrafil som na jednu učiteľku jazykov, ktorá si tantrou privyrábala. Nebrala to však ako druh živnosti. Jednoducho ju to bavilo a rada týmto spôsobom relaxovala. Písali sme si o tom, že ona to robí pre uvoľnenie oboch, teda nielen muža, ale aj ona sa musí dostatočne uvoľniť a byť uspokojená. Hovorila mi, že dokáže toho druhého stopercentne naviesť k tomu, aby vedel čo má robiť. Týmto ma neskutočne zaujala a túžil som po stretnutí s ňou. Na začiatok mala požiadavku, aby sme sa len tak stretli na káve. Bolo pre ňu dôležité, aby zapracovala chémia, ak sa má niekomu  plnohodnotne oddať. Stretnutie dopadlo nad mieru očakávania oboch. Tatiana, tak si hovorila žena s ktorou som sa túžil stretnúť a privoňať do tajov tantry. Bola nižšieho vzrastu, chudulinká, tvrdila mi neskôr, že sa zdravo stravuje a pravidelne cvičí. Na prvý pohľad sa mi celkom zapáčila. Táto dáma sa starala o svoj zovňajšok. Líčenie bolo jednoduchšie, čo som kvitoval, nakoľko nemám rád keď si toho ženy na tvár dajú celé kilá. Vlasy mala dlhé čierne a mali pekný lesk. Bola to usmievavá žena s príjemným hlasom a hovorila velmi čistou slovenčinou. Nezaprela v sebe, že sa venuje jazykom a je učiteľka. Pri káve sme najprv rozoberali všeobecné témy a potom  každý čo to prezradil aj so svojho súkromia. Pripadalo mi to také, ako keď sa dvaja stretnú na rande s vyhliadkou vážneho vzťahu. Tatiana však veľmi dobre vedela čo robí. Ona si potrebovala svojho “klienta” získať na dlhodobejšie, nie jednorázovo. Aspoň tak mi to prezentovala. Navodiť príjemnú atmosféru, urobiť dobrý servis tak, aby sa k nej muž vrátil aj druhý krát. Sama hovorila, že jej nejde o kvantitu, ale o kvalitu. Prvé stretnutie, ktoré sme plánovali tak na polhodinku, čiže na to vypitie kávičky, debatovali sme spolu nakoniec dobré dve hodiny a cítil som sa v jej prítomnosti veľmi príjemne. Baba vedela ako zaujať. Ku koncu nášho rozhovoru, sme sa zatiaľ iba tak okrajovo porozprávali, ako to urobíme s tou masážou, kedy a kde uskutočníme ďalšie stretko za hlavným účelom. Tatiana ma požiadala, aby som rezervoval nejaký priestor, ideálne hotel. Nechcela z bezpečnostných dôvodov ísť na žiadny privát, ani si nikoho nevodila k sebe domov. Mala deti, ktoré bývali s ňou a ani nechcela, aby ju v budúcnosti exklienti  kontaktovali. Nemal som proti tomu námietky a dohodli sme sa, že ju budem v predstihu kontaktovať, keď bude všetko pripravené. Rezervoval som izbu v jednom nenápadnom penzióne na okraji mesta. Mal aj vlastné wellness, ktoré sa dalo prenajať. Chcel som si dopriať výrivku a saunu pred samotnou akciou. Tatiane sa môj výber páčil. Naplánoval som všetko tip top , aby sa jednoducho večer vydaril. Do penziónu sme dorazili niečo pred 18 hodinou. Ja som ju predtým vyzdvihol na dohodnutom mieste pri autobusovej stanici. Všetko bolo maximálne diskrétne. Krátko po tom čo sme sa ubytovali, bol dohodnutý wellness. Ja som ešte predtým kúpil v obchode jahody a šampanské. Tatiana pochválila môj zmysel pre romantiku a otvorene mi povedala, že také niečo nečakala. Chcel som sa jednoducho odlíšiť od ostatných. Ale priznám sa, nebolo to len o tom. Ja som potreboval Tatianu zaujať aj z dôvodu, že sa mi veľmi páčila. Poznali sme však obaja svoje hranice. Mala svoj súkromný život zabehnutý a nechcela ho meniť. Už na tej spoločnej káve sme si povedali, aké sú limity. Ja som to akceptoval. Vo wellness náš rozhovor už nabral celkom iný rozmer. Prevažne hovorila ona, nakoľko obsahovo spočíval v inštruktáži čo bude každý z nás robiť a v krátkosti mi vysvetlila scenár akcie. Tatiana si zakladala na tom, aby všetko klapalo presne tak ako má. Vysvetlila mi, že moje telo bude v pozícii hudobného nástroja znamenitého hudobníka. Bude potrebné na ňom hrať vo všetkých možných variáciách. Len týmto spôsobom môžme preskúmať cesty k tvorívému ovládaniu. Počúval som každé jedno slovo a tešil som sa na nezabudnuteľnú noc v znamení tantry. Predtým však ešte nasledovala večera v reštaurácii penziónu. Posedeli sme tiež dobré 2 hodiny. Mala mi čo vysvetľovať, aby som zvládol praktickú skúšku. Bolo to veľmi zaujímavé a bavilo ma rozprávať sa o tom. Keď sme sa ocitli na izbe, obaja sme ešte narýchlo absolvovali spoločnú sprchu a boli pripravení začať. V izbe sme zhodili zo seba župany, sadli sme si oproti sebe na posteľ a zaujali pozíciu vzájomného vnímania a rozjímania. Celé telo bolo potrebné uvoľniť. V hlave som si postupne prešiel kroky, ktoré mi Tatiana hovorila vo wellness. Chcel som jej scenár naplniť do bodky. Tatiana si ľahla na posteľ do relaxačnej polohy, zatvorila oči a očakávala to, čo mi presne opísala, aby som robil. Posadil som sa po jej pravej strane. Jej som sa pritom vôbec nedotýkal. Pozeral som sa na jej hlavu a p*sia. Boli veľmi pekne tvarované. Zdvihol som ruku a ukazovákom som sa dotkol jej pier. Potom som sa k nej naklonil tak, aby som sa nedotýkal jej tela, ale iba svojimi perami jej pier. Presne takto to chcela a napĺňal som iba scenár. Po pobozkaní Tatiana nechala svoje ústa mierne otvorené a sústredila sa na ovládnutie svojho vzrušenia. Po chvíli som položil svoje dlane na Tatianine p*sia a každú bradavku som jemne masíroval palcom a ukazovákom. Potom som pokračoval v intenzívnejšom dráždení tak, že ľavú ruku som nechal na jej ľavom p*sníku  a naklonil som sa nad pravý. Zobral som b*adavku do úst a jemne som sal, pričom špičkou jazyka som krúžil okolo nej. Potom som sa posadil a počkal som nech ju slasť precíti a ovládne ju. Ten istý akt som potom zopakoval aj s druhou bradavkou. Takto som sa s ňou pekne hral. Ku všetkému ma presne predtým inštruovala. Užívala si to a pekne pritom relaxovala. Ďalšia časť rituálu sa týkala spodnej časti jej tela. Zaujal som polohu, aby som videl na jej nohy, g*nitálie a brucho. Rukami som prešiel cez brucho až k v*gíne. Roztvoril som ju, palcami som pritlačil na kl*toris a po krátkej pause viedol svoje ruky k hrádzi a jemne na ňu pritlačil. Uvoľnil som ruky na v*gíne a potom ich zase viedol k hrádzi a pritlačil. Palcami som otvoril v*gínu a ukazovákmi pritlačil na kl*toris. Zase som uvoľnil ruky na v*gíne. Tatiana sa pritom snažila kontrolovať. Sledoval som jej tvár, ako to s ňou lomcovalo. Po chvíli mi dala signál, že na rade je jej v*gína. Nelenil som ani sekundu. Naklonil som sa k jej v*gíne a jazykom a perami som sa dotýkal vnútornej strany ľavého stehna.Tým istým spôsobom som servisoval aj pravú časť. Palcom a ukazovákom pravej ruky som roztvoril v*gínu. Potom som perami a jazykom jemne začal sať pravú stranu v*gíny a v zápätí nato na striedačku aj ľavú. Keď som zaktivizoval jej p*švu po obidvoch stranách, blúdil som jazykom po celom otvore a nakoniec som ho doň vložil. Bez pohybu jazyka som potom počkal, kým sa Tatiana uvoľnila. Podľa plánu, však nesmelo prísť k orgazmu. Pochválila ma, že mám veľmi šikovný jazyk. Dobre mi padla taká pochvala. Jej mušlička mi veľmi chutila a možno preto som to robil tak dobre. Pokračoval som. Pritlačil som jazyk na kl*toris a jemne ho podráždil. Dráždenie som neskôr zintenzívnil sacími pohybmi pier a tým, že som vložil pravý palec do jej v*gíny bez pohybu. Pokračoval som v dráždení  až pokiaľ Tatiana nezacítila blížiaci sa orgazmus. Nesmel som sa pritom dotýkať žiadnej časti jej tela. Ani ona sa ma nesmela dotýkať, ruky mala položené na bruchu a nohy mala spojené chodidlami. V okamihu keď zacítila blížiaci sa orgazmus, uchopila moju ruku. Dala mi tým signál. Ihneď som odtiahol ruky a ústa od vagíny a pozeral som sa na Tatianu. Obaja sme sa snažili získať kontrolu nad orgazmom. Bolo to pre mňa nesmierne namáhavé. Tatiana mi povedala, že len touto kontrolou sa dá naučiť a uskutočniť celková koncepcia tantry. Keď sme ukončili rituál kontroly a usmerňovania, bez slova a dotyku tiel sme si vymenili úlohy. Ľahol som si do polohy vnímania a keď som sa úplne uvoľnil, zatvoril som oči a Tatiana sa posadila po mojej pravej strane. Pozerala sa na moju tvár a hruď, potom sa ukazovákom dotkla mojich pier. Oboma rukami mi objala hlavu a naklonila sa ku mne. Najprv sa iba perami dotkla mojich pier a potom mi vložila jazyk do úst. Bozkávala ma, pričom ja som mal zostať pasívny a mal sa koncentrovať iba na pocity vznikajúce z bozku. Potom položila svoje dlane na moju hruď. Obe bradavky mi začala dráždiť palcami a ukazovákmi. Neskôr ľavú ruku odtiahla a ústami sala moju bradavku. Druhou rukou pritom masírovala pravú bradavku. To isté po chvíli opakovala opačne. Po masáži sa odomňa odtiahla a počkala na moju kontrolu. Pozrela sa mi hlboko do očí a naznačila mi, že sa ide venovať mojej spodnej časti tela. Položila svoje dlane na moje brucho a viedla ich pomaly k p*nisu. Uchopila ho palcami a ukazovákmi pri koreni. Mierne pritlačila a viedla prsty k žaluďu, zovrela ho prstami a potom uvoľnila ruky po obidvoch  stranách genitálií. Jej prsty ďalej viedli po spodnej strane p*nisu k miešku, ktorý jemne stlačila a uvoľnila ruky. Cez hrádzu prešla k rektálnemu otvoru, pritlačila a uvoľnila ruky. Jej ukazováky a palce objímali koreň p*nisu a zovreli ho. Potom ľavou rukou uchopila môj miešok a pravým ukazovákom a palcom držala pevne koreň p*nisu. Môj p*nis bol tvrdý ako skala. Bol som veľmi vzrušený. P*nis bol naplnený krvou. Tatiana sa naklonila k môjmu p*nisu a vložila  si ho do úst. Sacími pohybmi viedla ústa od žaluďu ku koreňu a zasa hore. Pravou rukou držala koreň p*nisu a ľavou rukou masírovala jemne miešok, hrádzu a rektálny otvor. Riadila pohyby podľa mojich reakcií. Keď som silne reagoval na určité podráždenie, musela ho zopakovať, aby ma bližšie doviedla k orgazmu. Pritom som sa jej nemohol dotýkať iba som pasívne ležal. Pri prvom náznaku orgazmu som jej mal dať signál, ale tak aby nedošlo k vyvrcholeniu. Tatiana sa spolu so mnou usilovala ovládnuť a usmerniť sexuálnu energiu. Túžba po orgazme bola veľká, ale nechcel som sklamať, a naučiť sa ovládať svoju myseľ a telo. Obaja sme boli pri sebe, počkali na útlm a potom sme sa iba tak jemne dotýkali jeden druhého. Bola to taká súhra vzájomných dotykov po celom tele. Veľmi sa mi to páčilo, vzrušovalo ma to a čoraz viac som túžil vniknúť do Tatiany. Upozornila ma, že dobrú hodinku sa budeme iba tak láskať bez akéhokoľvek sexuálneho aktu alebo masturbovania. Až potom sa môžeme oddať ľúbostnému aktu podľa vlastnej vôle. Spýtal som sa jej, či sa mi oplatí vydržať tú hodinku. Pekne sa namňa usmiala, pohladila a pošepkala mi do ucha, že na také milovanie určite nezabudnem. Tešil som sa ako malé decko, vedel som, že po tejto vzájomnej masáži bude moje vyvrcholenie na maximálnom stupni. Milovali sme sa potom až do neskorého rána a ani som nevedel kedy som zaspal. Spoločne sme sa zobudili až niečo predpoludním, stihli sme ešte malé číselko do 10 hod., keď bolo potrebné opustiť izbu penziónu. V reštaurácii sme dali neskoré raňajky a pobrali sa pekne domov, každý do toho svojho. Cestou sme sa rozprávali o spoločnej noci. Tatiana sa ma pýtala, ako sa mi to celé páčilo, či som si z toho niečo zobral a či budem mať záujem aj o ďalšie stretnutia, kde lekciu opäť o niečo obohatíme. Nemohol som robiť nič iné, ako len súhlasiť. Bol som spokojný nad mieru môjho očakávania. Takúto inštruktorku by som doporučil každému, kto sa pokúsi mať prvý kontakt s tantrou.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára