sobota 29. októbra 2016

IT-čkárka


Pozdravujem všetkých členov komunity príbehov pre dospelých,

nedávno som zavítal na váš blog a zaujali ma niektoré príbehy natoľko, že som dostal inšpiráciu podeliť sa s vami aj s tým mojím. Chcem vás však vopred upozorniť nato, že to nebudú dlhé elaboráty, pretože nemám v sebe danosť veľkého scenáristu či spisovateľa. Chcem len v stručnosti zachytiť pekný erotický príbeh z môjho mladého života. Pevne verím, že sa vám môj príbeh bude páčiť a že sa ho podarí aj uverejniť.


Bol krásny, slnečný deň.  Okolo desiatej hodine predpoludním bolo prihlásených kopec ľudí na jednej nemenovanej, ale veľmi známej internetovej zoznamke.  Lea, mladá IT-čkárka, ktorá bola práve doma na Slovensku, na dovolenke, hľadala niekoho na zoznámenie bez záväzkov, skôr takého pokecového kamoša,  keďže o mesiac odchádzala opäť pracovať do zahraničia a chlap s prezývkou Max (to ako JA), ktorý tam  hľadal ženu, ktorá by ho zaujala.
Lea si dávala vyhľadávacie kritéria a našlo jej aj Maxa a napísala mu. Prebiehali prvotné rozhovory a zoznámili sme sa. Lea zistila, že sa so mnou  dá normálne písať a ja, že Lea aj keď bez fotky bola niečím iná ako iné ženy. Mal som na poobedie už dohodnuté posedenie s partiou v kaviarni. Takže odchádzal som z domu a Lea sa chystala do obchodného centra, kúpiť si šlapky,  spomínala mi to v rozhovore na nete, zároveň mi sama navrhla, že ak chcem, môžem tam prísť za ňou a zoznámime sa v reále.
Po skončeni posedenia v kaviarni som sedel v aute. Na križovatke bola červená a ja som  rozmýšľal či to risknem a pôjdem na stretko bez toho, že by som videl jej fotku, alebo pôjdem pozerať domov Tour de France. Prešiel som na druhú stranu križovatky,  rozhodol som sa zastaviť na zastávke MHD, vytiahol som telefón a napísal jej správu, že idem tiež do Mlynov (to je nákupné centrum v Nitre) a dal som jej na seba telefónne číslo.

Po dohovore som  ju čakal pred vchodom do Mlynov. Trochu som sa obával kto príde, ale potom som si uvedomil,  však sa nič nestane, keď sa mi páčiť nebude....zrazu sa objavila  čiernovláska s modrými očami. V mysli som mal hneď  myšlienku..že uff  aká pekná ženská a snažil som sa niečo rozumné zo seba dostať. Odišli sme  do reštaurácie kde prebiehalo zoznamovanie pri miešaných drinkoch. Ja som si dal samozrejme nealkoholické, keďže som prišiel autom.
Neustále som rozmýšľal,  ako  by som ju dostal ku mne domov a riadne si s ňou užil. Pri
pohľade na jej prázdny pohár  som jej navrhol, že mám doma skvelý odšťavovač a poznám pár receptov na skvelé drinky, takže by som jej niečo sám pripravil a zhodnotila by to. Na moje prekvapenie Lea sa pousmiala a súhlasila s mojim návrhom. Pobrali sme sa k môjmu autu a vyrazili spoločne ku mne domov. Lea sa cestou hrala s mojim rádiom a púšťala si tam skladby, čo som mal naťahané na USB kľúči.  Ťažko som sa dokázal kontrolovať, vzrušoval ma čo i len pohľad na ňu. Už v aute som kul plán ako z nej dostať  i posledné oblečenie. Doma som nachystal tak ako som jej sľúbil, poháre s mix koktejlom dávam pred nás  a sadol som  si vedľa nej.  Po chvíľke som už skúšal  trik a dal som  jej otázku, že či sa vie bozkávať. Lea sa na mňa zadívala a odvetila, že jasne že sa vie. Moja odpoveď na seba nenechala dlho čakať...
Mohla by si mi to dokázať?  - odvážne som sa jej spýtal.
Prekvapená návrhom, ale posilnená  dobre namiešaným koktejlom  sa posunula ku mne.
 Odhrnul som jej vlásky z tváre a jemne som  si navlhčil pery jazykom,  privrel som oči a jemne sa dotkli  naše pery.  Potom provokatívne s jazykom  som sa dotkol jej jazyka na čo Lea reagovala podobne. Jemné bozkávanie sa potom postupne vygradovalo na  vášnivé bozkávanie, ktoré nemalo
konca kraja a obaja sme  nechceli prestať. Skúsil som ďalší pokus , ako zareaguje na prejdenie mojej ruky po zadočku. Kedže moja  ruka nebola chytená ani inak odstrčená, pokračoval som a dostal sa k jej gaťkám, ktoré len jemne zakrývala sukňa. Prechádzal som  prstami po gaťkách, ktoré boli už krásne vlhké. Stále som  čakal na odstrčenie, ktoré sa ale neudialo. Chytil som si ju poriadne a posúval si jej telo na moje. Pekne si na mne sedela  a ja som ju pevne držal za jej jemný zadoček, ktorý  tlačil na môj už tvrdý penis. Bozkával som ju po krku a pomaly ju vyzliekal.  Celá vrchná časť išla dolu a
jemne  som jej prechádzal rukou po bradavke zatiaľ čo druhú bradavku som bozkával. Sal som a jemne zubami poťahoval. Dal som jej i posledné oblečenie dole. Aj Lea mi pomáhala odhľahčiť ma od oblečenia. Vstal  som s  ňou v rukách a uložil som  si ju na gauč.  Pomaly od bozkávania pŕs išiel som  nižšie až k jej vlhkej mušlicke.  Najprv  som pomaly bozkával jej vnútorné stehná až k pyskom, jazykom  som blúdil po jej krásnej mušličke...zastavil som  sa pri jej dierke a zasunul  jazyk do nej až ju nadvihlo a jemne prehnutá si opäť  lahla. Ja som pokračoval v lízaní a pomaham si prstami pri dráždení klitorisu. Následne  som  sa jazykom  presunul ku klitorisu a kmital s ním do bokov. Prsty som  zasúval do nej, najprv jeden potom dva a neprestával som  kmitať jazykom.
Hovorila mi ,,Zlatko, ale ja to mám rada natvrdo!“ a ja som sa  len šibalsky pousmial. Odtiahol  som sa od nej  a chcel, aby si dala hlavu z gauča a otočila si hlavu k môjmu už úplne vzrušenému penisu. Jej krásna hlavička vytŕčala z gauča a ja som  sa k nej približoval už s tvrdým penisom.  Tlačil som jej ho celý do pusinky, potom som sa  opäť  povenoval jej mušličke ústami a moje neposlušné prsty som zasúval do jednej i druhej dierky. Následne poloha 69  a potom prišlo na rad vyšukanie hrdielka. Dusila sa a ja som sa nachvíľu mierne  odsunul, ale potom zase som sa snažil  celý ho tam strčiť. Nevedel som  sa pri nej ovládnuť  a toto trvalo ešte hodnú chvíľku. Keď som prestal, mal som ho celý od slín a Lea  sa celá od slín utierala. Následne  som si  ľahol na gauč, prichádzala a otáčala sa ku mne chrbtom.  Zasunula si pomaly môj penis do vagíny a ja som  videl  nádherne  obe jej  dierky, vysúvala  si ho von, skoro až z nej vypadol a potom zase si ho celý zasunula až po koreň. Vzdychal  som od slasti a užíval  každú  sekundu jej pohybu na mne.  Cítil som už veľký  tlak v penise a chcel prevziať iniciatívu. Dal som si ju na štyri, chcel aby držala nohy pri sebe a prechádzal som jej penisom po  vlhkej dierke až som ho jej  tam vrazil. Tvrdo som  prirážal, nádherne to mľaskalo. Chytil som jej  dlhé čierne vlasy ,omotal som si ich o ruku a  ťahal za ne, zatiať  čo som riadne prirážal jej mušličku. Cítil som, že sa spravím..tak  som sa odtiahol a pripravil si ju na moje obľúbené zakončenie.  Celá si musela ľahnúť na posteľ.  
Pod  boky som  jej dal veľký vankúš, aby jej zadoček bol vystrčený ku mne a tak, aby ju netlačil na brušku. Opäť som môj penis dal do jej vlhkej mušličky, ľahol som  si na ňu, ľavú ruku dal pod ňu a začínal rýchlo dráždiť  klitoris a tvrdo som pritom prirážal. Lea začínala stonať hlasnejšie, celé jej telo sa nádherne vlnilo až som si ju musel pridŕžať a stále v rytme do nej vrážal penis a masíroval klitoris.
To ju neskutočne naštartovalo a dorovnávala moje tempo. Celá horela až zohrievala i mňa. Nakoniec  prišiel  jej hlučný výkrik silného orgazmu , v zápätí bol nasledovaný mojím.
Urobil som sa do nej či to chcela,  alebo nie. Nedokázal som  sa od nej odtiahnuť a celé moje semeno som vystriekal do jej horúcej vagíny ,pričom prechádzala mojím telom obrovská rozkoš  a riadne som pritom stonal. Ešte dlho som nemal silu ani ho z nej vytiahnuť. Bozkávali sme  sa ešte dlho potom...
 Bolo to veľmi pekné. Lea ma pochválila, že som veľmi dobrý milenec a ak sa nenahnevám, tak veľmi rada by so mnou počítala aj najbližšie, resp. keď bude mať prísť opätovne na Slovensko. Dohodli sme sa, že môžeme zostať v takom kamarátsko-mileneckom vzťahu vzhľadom na jej časté zotrvanie v zahraničí. Ja som súhlasil a dodnes sme v kontakte, píšeme si cez net a teším sa ako malé decko, keď má prísť na Slovensko.



                                                                                                   S pozdravom  MAX

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára