sobota 2. januára 2021

Super večierok

Mala tridsaťpäť a bola neskutočne pekná, a často pekne dohneda opálená baba. Vždy chodila ako zo škatuľky. Pracovali sme v jednej firme už necelé dva roky, keď konečne nastal večer s veľkým „V“. Zatúžil som po nej od prvej chvíle, keď som ju uvidel. Kedykoľvek som ju stretol, išiel som na nej oči nechať a vysielal som jej prosebné a vyhladované pohľady. Napriek tomu k ničomu medzi nami nedošlo, až do toho osudného večera. Moja žena odišla s deckami na druhý koniec republiky ku svojim rodičom a ja som bol nadržaný, ako keď som mával pätnásť. Faktom ale bolo, že už dobre dávno sa mi nestalo, aby som doma zostal sám. Poznáte ten status, hovorí sa tomu „slamený vdovec“. Mal som ešte nejakú prácu v kancelárii a zdržal som sa tam pomerne dlho napriek tomu, že firma organizovala Vianočný večierok. Najprv som chcel ísť hneď domov, ale potom som sa zamyslel, že by sa mohlo o tom neskôr vo firme hovoriť, že som nespoločenský tvor. Namieril som si to teda rovno do firmou rezervovaného podniku s tým plánom, že si s kolegami pripijem a potom sa do hodinky nenápadne vytratím, lebo som pociťoval miernu únavu. Keď som dorazil, zábava už bola v plnom prúde. Postupne som sa zvítal s kolegami a kolegyňami, ale moju tajnú lásku som tam vôbec nevidel. Asi po takej polhodinke som to už chcel nadobro zabaliť, keď sa zrazu, ani neviem presne odkiaľ, zjavila pri barovom pulte. Naraz som mal pocit, že život je hrozne ťažký, keď telo hovorí inou rečou než rozum. Pravdupovediac, rozum mi v tej chvíli odišiel nevedno kam. Po pár minútach som konečne upútal jej pozornosť a stretli sa naše pohľady. Pozdvihnutím pohárika som jej vyslal signál, že ju rád vidím. Pravdepodobne si za ten čas stačila urobiť náladičku. Ako v hypnóze, prišla za mnou k barovému pultu, pozdravila sa a naklonila tak, že jej skoro prsia vypadli z veľkého výstrihu. Neskutočne ma ten pohľad vzrušil. Objednal som ďalšie pitie, začali sme sa spolu rozprávať a po krátkej chvíli sme zistili, že sme na spoločnej vlnovej dĺžke. Zmyselnosť visela ťažko vo vzduchu a obaja sme vedeli, ako to skončí. Po polnoci sme z večierka vo sviežom vzduchu kráčali pešo ku mne domov. Držali sme sa za ruky ako zamilovaný párik a bolo nám v tej chvíli úplne jedno, či to môže mať nejaké dôsledky. Vášeň sa vystupňovala až do takého momentu, že pred dverami sme sa dlho a vášnivo bozkávali a naše jazyky sa prepadli do rytmu vášnivého tanga. Odomkol som a dotlačil ju do obývačky. Bleskurýchlo sme sa vyzliekli. Ach, Bože! Zadržiaval som dych, keď som uvidel jej telo, po ktorom som túžil skoro dva roky. Pustil som potichu Hi-Fi a na začatie našich horúcich milostných akcií hrala mystická hudba. Poprosil som ju, aby si ľahla na gauč a ja som si kľakol na koberec. Rozpálenými dlaňami som jej hladkal stehná a cítil som onú tú nezameniteľnú vôňu ženského rozkroku. Vyplazil som jazyk a dráždivo ho priložil k jej pupku. Vzápätí som začal zostupovať postupne nižšie až som dorazil k vytúženej sladkej štrbinke.
Ach božský pohľad! Bola tak nádherne vlhká a roztvorená!
Vyplazil som jazyk ešte viac a zaboril som sa jej tvárou do rozpáleného rozkroku ako to len bolo možné. Tak začala stonať blahom, že prehlušila hudbu. Netrvalo dlho a kričala túžbou. Zdvihla ma a položila na sedačku. Bez váhania nasala do úst môj penis a žužľala ho ako o dušu.
V tom to prišlo – ohnivá, kozmická explózia. Striekal som jej semeno skoro do krku a ona blažene prehĺtala. Zvyšnú časť bielej lepkavej šťavičky, ktorý jej postriekal tvár si rozotrela a nevynechala pri tom ani krk a prsia.
„Tak a teraz by som to chcela pekne zozadu, zakňučala túžbou, bleskurýchlo sa otočila a vyšpúlila na mňa zadoček. Ani som sa nepotreboval nejako zvlášť predpripraviť. Penis mi stál ako keby som vôbec nemal predtým orgazmus. Jej vagína bola tak báječne rozškľabená a mokrá, že som do nej vošiel ako po masle. Len čo som sa dostal na dno jej hlbokej pošvy, začali sme obaja zúrivo prirážať. Vyslovene sme „j*bali“ ako zmyslov zbavení. Kedykoľvek som do nej zašiel do najhlbšie, ozvalo sa mľasknutie, ako mi vajcia narazili o jej polovičky. Po chvíli sme sa obaja napli a zakričali na celú obývačku nadpozemskou slasťou, keď sme súčasne dosiahli vrchol rozkoše. Jemne sme dotrtkávali a vychutnávali si tak posledné slastné záchvevy. Akonáhle môj tešiteľ ochabol, šikovne som sa z nej vytiahol. Ľahli sme si vedľa seba a v tej chvíli sme zaspali ako dvaja medvedíci. Ráno sme sa prebudili spotení a celí ulepení, ale žiarili sme šťastím. Taktiež sedačka bola samá škvrna od milostných štiav, ale to mi ani v najmenšom nevadilo. Žena sa mala vrátiť až na druhý deň a mal som dostatok času, aby som zakryl stopy po svojej „bokovke“.
Bohužiaľ k takému výbuchu vášne došlo medzi nami iba raz a od tej doby sa k sebe chováme zase ako normálni kolegovia. Pochopiteľne, tá noc plná náruživosti zostáva naším sladkým tajomstvom.

1 komentár: