piatok 25. decembra 2020

Vzťah s mojou sektretárkou - jednoducho parádička

Bozkávali sme sa čím ďalej náruživejšie a vrúcnejšie. Cítil som, ako rýchle jej tvrdnú bradavky. Bol som taký nadržaný, ako nikdy predtým. Nielen kvôli tomu, že som sa maznal s najfantastickejšou babou na svete, ale svoju úlohu zohrával aj fakt, že nás každú chvíľku mohla pristihnúť moja žena. Keď sme sa od seba konečne odtrhli, trochu sa mi v hlave vyjasnilo. V tej chvíli som si uvedomil, ako platí staré príslovie: „Keď sa chlapovi postaví vták, stratí rozum!“
Avšak žiadne filozofovanie mi v tej chvíli nebolo nič platné, pretože som sa cítil ako v raji. Jednoducho božský pocit. Stonala a niečo nesúvislé mumlala. Ľahko sa jej pritom chvel rozkrok. Položil som jej ruku na pošklbávajúcu mušličku. Akoby som počul, ako to v nej viere veľkou žiadostivosťou po hriechu a len tak-tak sme stačili od seba odskočiť a sadnúť si každý na svoju stoličku, keď moja žena vyšla zo spálne a išla na WC. Udivene sa na nás pozrela a zároveň spýtala, prečo sme ešte tak neskoro hore.
„Máte pravdu pani Karin,“ povedala Monika mojej žene.
„Pôjdeme do hajan. Čo poviete šéfko? Ráno musíme vstávať, čaká nás veľa práce, však?“
V tej chvíli som bol taký vzrušený a nadržaný, že mi nohavice praskali vo švíkoch. Kývol som hlavou, zdvihol som sa, schmatol župan a zamieril do kúpeľne.
Osprchoval som sa studenou vodou, aby som sa zbavil erekcie a išiel som pomaly do spálne. Čo najtichšie som si ľahol vedľa Karin, aby som ju nezobudil a trvalo mi pekne dlho pokým som zaspal.
Ráno som sa prebral a moja žena už bola preč. Chodila do práce vždy okolo šiestej. Vyšiel som na chodbu, neodolal som a nakukol do izby, ktorú sme na noc dali mojej sekretárke, pretože sme sa dosť neskoro vrátili zo služobnej cesty. Monika bývala vo vedľajšom meste, kam sa jej už nechcelo v tak neskorú hodinu ťahať a tak som jej navrhol, že pokojne môže u mňa prespať.
Ležala tam na posteli ako neviniatko. Jednu ruku mala podloženú pod hlavou a spala ako malý medvedík.
Je to skutočne najkrajšia žena na svete! pomyslel som si a mal som dojem, že sa mi to iba zdalo, ako sme sa spolu v kuchyni bozkávali a maznali. Potichu som podišiel k posteli a posadil sa na jej okraj. Potom som Monika zľahka pobozkal na čelo, na nos aj na oči. Ako náhle som sa pritisol k jej perám, prebudila sa a tlmeným hlasom povedala:
„Ale no tak Róbert! Ty si sa hádam zbláznil. Čo ak sa to dozvie Karin?“
„Len pokoj, zlatko. Moja stará je už dávno v kancelárii. Vstáva vždy skoro ráno.“
„Ešteže tak. Nebola by som schopná pozrieť sa jej do očí, po tej trápnej situácii včera večer, keď nás skoro nachytala v kuchyni.“
Usmial som sa, ona mi úsmev opätovala a urobila mi miesto v posteli. Šikovne som si k nej priľahol a začali sme sa rozprávať o sexe a o tom, aké je to nádherné, keď sa dvaja ľudia priťahujú a vzrušujú, keď im to spolu sadne. Moniku tieto reči rozptýlili natoľko, že si začala dvoma prstami dráždiť svoj rozkrok. Videl som celkom jasne, ako jej to robí dobre, že som pri tom bol. A musím priznať, že ma nedokáže vydráždiť nič viac ako keď sa pozerám na ženu, ktorá sa vášnivo ukája. Nedokázal som tomu odolať. Vzápätí som si chytil vtáka a začal ho honiť. Monika mi ale naznačila, aby som sa nikam neponáhľal. Pustil som svoju hadicu, otočil sa k nej a začal ju bozkávať na krk, prsia a na brucho. Divoko a vzrušene stonala, keď som ju lízal po vnútornej strane stehien. Cítil som korenistú vôňu jej vlhkého a vzrušeného rozkroku. Neodolal som a nasal do pusy jej sladký hrášok vykúkajúci na mňa spod pyskov ohanbia a usilovne som ho cmúľal. Netrvalo dlho, Monika sa vzopla a potom divoko vykríkla.
„Ááách, ja už budem! Ty diabol, ja z teba zošaliem!“
Jemne som jej pritom ďalej žužlal a hrýzol klitoris. Monika sa zakrátko zvíjala v jednom orgazme za druhým. Neskôr, keď sa trochu uvoľnila, naľahol som si na ňu a zaviedol svojho tvrdolína do jej roztvorenej a parádne premočenej mušličky. Prisali sme k sebe pery a vášnivo sa bozkávali popri besnom prirážaní.
„Trtkaj ma, šústaj ma, len čo sa do mňa vojde! kňučala a žobronila moja sekretárka.
„Skutočne?“ podpichol som ju.
„Môžeš ma trtkať ako dlho len budeš chcieť. Chcem v sebe cítiť ten tvoj tvrdý penis tak dlho ako to len pôjde.“
Zrejme sa sama vzrušila svojimi výkrikmi do takej miery, že sa zakrátko sa vypäla do chvejivého oblúku a dosiahla ďalší búrlivý vrchol rozkoše. To ma naštartovalo a začal som do nej striekať nekonečnú záplavu semena, ktorá sa vo mne nahromadila za celú noc. Monika sa zvíjala, kvílila a rozdráždená jačala.
„Nastriekaj to do mňa všetko! Vyplň moju mačičku svojim skvelým vtákom a mliečkom!“
Potom sme dlho ležali vedľa seba na posteli a vydýchavali sa z divokej jazdy. Maznali sme sa a vzrušovali a keď už som opäť začal strácať rozum, bleslo mi hlavou, že sa mám stretnúť doobeda s Karin v meste. Rýchlo sme sa osprchovali, obliekli a len tak-tak som stačil Moniku odviesť do práce. Našťastie som prišiel na dohodnuté stretnutie s Karin včas. Dalo mi námahu tváriť sa, ako by sa nič nestalo a už som sa nemohol dočkať kým sa vrátim poobede do svojej kancelárie...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára