streda 16. decembra 2020

Užitočné počítačové lekcie

Stalo sa mi to pred pár rokmi, keď som ešte ako úplne normálny chalan chodil na celkom obyčajné gymnázium. V našej škole sa vtedy už dlhšiu dobu šírili zvesti, že naša profesorka informatiky je pekne vášnivá nynfomanka a pretiahne každého, kto sa jej pripletie do cesty. Ani by som tomu neveril, ak by som sa sám očami nepásol na jej blúzkach s veľkým výstrihom a obtiahnutými minisukňami. Ale ak tento jej odev nevadil riaditeľovi školy či kolegom resp. kolegyniam, tak študenti určite neboli proti. Raz sme tak dostali jeden pomerne náročný príklad. Ja som zostal v učebni s počítačmi, aby som to tam dokončil, lebo nechcelo sa mi to opätovne rozbaľovať doma. Mimochodom ani mi to moc nešlo, lebo nebol som moc dobrý v oblasti počítačov a vždy som sa tváril pritom dosť otrávene. Bol som tak zahľadený do monitora počítača, že som si ani nevšimol kedy prišla profesorka do učebne. Pravdepodobne ju prišla zamknúť. V tom som začul jej hlas posmešným tónom.
„No vidím, že niekomu to asi moc nepáli pri práci s počítačom. Možno by ťa skôr zaujali nejaké pokročilejšie záležitosti, však? Veď zo všetkých tvojich spolužiakov si najvýrečnejší a veľmi rád sa predvádzaš.“
Úplne som zostal paralyzovaný na celom tele a nevedel som, čo je mám na ten dvojzmysel odpovedať. O tom mojom predvádzaní mala pravdu. Chcel som, aby si ma takýmto spôsobom všimla. Počul som ako otočila kľúčom v zámku dverí a podišla ku mne. Potom sa priblížila k mojej hlave a spýtala sa či mi má s niečím pomôcť. Celý som sa začal potiť. Stála nado mnou a ja som nevedel čo mám robiť, iba som ticho sedel a čumel do monitora. Hlavou mi však prebehla úžasná myšlienka: Panebože, ja si dnes zapichám s mojou obľúbenou učiteľkou!
Pár minút ma takto nečinne sledovala a potom sa posadila ku mne. Zľahka ma pobozkala a vložila mi ruku do rozkroku. Ten som mal už pekne navretý. Jemne ma po ňom masírovala a po chvíli vyslobodila ten môj skamenený kolík. Pozrela sa naňho a s úžasom povedala:
„Fúha, na chlapca v tvojom veku si pekne obdarený. Ten by mohol urobiť veľmi dobre tej mojej večne hladnej mačičke!“
Celý som sa začal triasť.
„Ale, ale. Hádam by si sa nebál. Ja viem, toto nie je o silných rečiach a predvádzaní sa pred spolužiakmi. Teraz by si sa mal predviesť po praktickej stránke. Ak budeš dobrý a dokážeš si zachovať veľké tajomstvo, splním ti tvoj sen, ktorý ti už pekne dlhý čas vidím na očiach. Vieš mi to sľúbiť?“
Tichým hlasom som povedal: „Áno“.
Toto bol pre ňu povel na akciu. Nasala si ho do úzkych úst a trochu jej to robilo problémy. Keď sa nadýchla poriadne nosom, začala mi ho vláčne fajčiť. Ja som mal čo robiť, aby som sa jej hneď v tom momente nevystriekal do pusy. Napadlo ma, že by som jej mohol ukázať, čo dokážem. Zdvihol som ju, zobral do náručia a odniesol ku katedre. Položil som ju na ňu a celý roztrasený som z nej strhával minisukňu a čierne tenké nohavičky. Ležala tam predo mnou, vzpínala ku mne dohladka vyholenú buchtičku a kňučala, aby som ju už konečne začal lízať. Zaboril som jazyk do jej mokrej štrbiny a začal sať a lízať ako o život. Profesorka stonala blahom a zvíjala sa na doske katedry sem a tam. Zanedlho zovrela päste a tlmeným zvukom sa priviedla na vrchol rozkoše. Cítil som, ako sa mi v ústach hromadila jej milostná šťava a tak ma napadlo, že by som si tiež zaslúžil svoj diel milostného aktu. Zdvihol som sa, uchopil svoj penis a namieril ho na roztvorenú a mokrú dierku. Zasunul som ho do nej iba na krajíček a profesorka podo mnou blažene zakňučala, ako je nádherne veľký a teplý. Zašiel som do nej až nadoraz a zacítil neskutočnú mokrotu okolo môjho lesklého kolíka. Bola to jednoducho fantázia s touto mladou profesorkou. Pomaly som sa v nej začal pohybovať a postupne som začal zvyšovať tempo. Čím zúrivejšie som preťahoval profesorku, tým uchvátenejšie stonala. Zdalo sa, že zachvíľu dobehneme do cieľa, ale naraz nastal zlom. Profesorka mi povedala, aby som prestal a vytiahol ho z nej. Veľmi sa mi to nechcelo, veď som bol tesne pred vyvrcholením, ale bolo to jej želanie, tak som ju poslúchol. Zoskočila z katedry, kľakla si na podlahu a prikázala mi, aby som ju opichal do zadnej dierky.
To sa mi snáď iba sníva! blyslo mi hlavou.
Kľakol som si za ňu a pomastil jej venček trochou jej mliečka zo šušky. Až sa mi triasli nohy napätím, keď som do nej začal vchádzať zozadu. Cítil som, ako sa jej riťka pomaličky rozťahuje pod mojim tlakom a krátkej chvíli som v nej bol celý. Zakvílila, keď som v nej začal jemne pohybovať. Nakoniec som sa neudržal a aj pani profesorka kmitala ako besná. Tvrdo ku mne prirážala a zakrátko sme obaja vybuchli v neskutočnom orgazme. Celú riťku mala plnú môjho semena. Úplne vysilení sme sa zrútili na podlahu, ale boli sme obaja neskutočne uvoľnení a ukojení. Od tohto momentu sa začalo moje doučovanie z informatiky, ale iba vtedy sa konalo na akademickej pôde. Potom sme sa stretávali prevažne u nej doma. Pani profesorka si ma obľúbila a mňa začala informatika celkom baviť. Veľmi rád spomínam na tieto krásne časy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára