sobota 9. januára 2021

Zoznámenie na plošnom testovaní Covid-19

Môj príbeh sa stal deň pred Dušičkami, keď som sa išiel dať otestovať na Covid-19 v rámci plošného testovania, ktoré odporúčala vláda spolu s ministerstvom obrany. V mojom prípade to bolo také dobrovoľne nasilu, nakoľko to odo mňa vyžadoval zamestnávateľ ako podmienku nástupu do práce. V sobotu 31.10.2020 som sledoval v televízii ako ľudia stoja vo veľkých radách aj niekoľko hodín na plošné testovanie. Veľmi sa mi do toho nechcelo ale nemal som na výber. Na nedeľu som si to nechcel nechávať a zvili som čas okolo 19 hodiny, kde som predpokladal, že už by to mohlo byť miernejšie. Dostavil som sa na odberné miesto a vonku pred vchodom stálo asi 25 alebo 30 ľudí. Postavil som sa na koniec rady, kde predo mnou stála asi 20-ročná blondínka s poriadne vypasovanými džínsami a bielou koženou bundou do pása. Spýtal som sa jej, či je posledná a koľko tam asi stojí. Odpovedala mi, že asi 10 minút, ale údajne to ide celkom rýchlo. Pochválil som jej veľmi štýlové rúško a aj to, že to, čo sa skrýva pod ním, je určite štýlovejšie. Z chuti sa pod rúškom zasmiala a zároveň to bol začiatok našej vzájomnej komunikácie až do momentu keď sme sa dostali dovnútra na testovanie. Trvalo nám to asi tak polhodinku a potom sme opäť spoločne čakali na druhej strane budovy na výsledky. Obidvaja sme boli v očakávaní a medzi rečou som jej navrhol, že ak budeme obaja negatívni, mohli by sme si nato spoločne pripiť a vidieť sa bez rúšok. Prekvapilo ako bez problémov súhlasila. Prvého zavolali mňa a s veľkým očakávaním som si otvoril obálku v ktorej bol certifikát s negatívnym výsledkom. Moju novú známosť zavolali až po nejakých 10 minútach a celá šťastná mi oznámila, že je tiež negatívna. Podmienky na našu oslavu a zoznámenie sme teda mali splnené. Navrhol som, že pitie môžeme kúpiť v blízkych potravinách, a niekde vonku si spoločne pripijeme. S nákupom súhlasila, ale zároveň mi povedala, že v tej zime večer sa jej veľmi nechce stáť, ale ak chcem, môžeme ísť k nej do prenajatého bytu, ktorý spolu zdieľa s jednou kamoškou, ale tá išla na sviatky domov a ona tam zostala sama, lebo cestu na východ sa jej veľmi merať nechcelo, hlavne ak je taká situácia aká je. Nenechal som sa teda dvakrát prehovárať. Zamierili sme si to do potravín, nakúpili pitie a vybrali sa spolu na byt. Cestou som sa od nej dozvedel, že študuje, zároveň brigádovala ako čašníčka, ale pandémia ju pripravili o privyrábanie v gastre. Keď sme sa asi po hodine a pol dostali do bytu, pustili sme sa do oslavovania našich negatívnych výsledkov. Počas popíjania sme sa rozprávali skoro o všetkom, ale dosť často mi zdôrazňovala, že jej chýbajú kvôli korone peniaze a momentálne je dosť veľký problém zabezpečiť si príjem. Postupným popíjaním, ako sa nám dostával alkohol do krvi a stúpala odvaha, navrhla mi blondínečka, či by som jej nevedel nejako pomôcť. Snažil som sa jej vysvetliť, že momentálne neviem o ničom, kde by si vedela privyrobiť, ale nakoniec mi to povedala na rovinu. Dala mi návrh, že by mi vedela urobiť intímnu službičku za odmenu. Zostal som v rozpakoch, že som natrafil na profesionálku a mal veľkú dilemu, ako mám zareagovať. Značná dávka alkoholu zvyšovala chuť zhrešiť a touto peknou dvadsiatkou. Potom ma však prekvapila ďalšia vec. Pozerali sme si do očí a videl som na nej, že je značne nervózna. Jeden druhého sme sa nevedeli prečítať. Na chvíľu som zaváhal a mal som sto chutí vypadnúť a ísť si svojou cestou. Asi to na mne zistila, pretože si okamžite stiahla džínsy aj nohavičky, aby mi ukázala, aký kvalitný tovar mi vie ponúknuť. Medzi rozkošnými stehnami bolo boli vidieť dva krásne oholené polmesiačiky. Lákavá štrbinka bola zaujímavá svojím vzhľadom už na prvý pohľad. Bolo to tak vzrušujúce, že som veľmi rýchlo zmenil svoje rozhodnutie a povedal som si, že ju druhý krát otestujem, ale trochu inak. Spýtal som sa jej, či by jej postačil „padík“, keď už som niečo investoval do spoločného konzumu. Kývla hlavou na znak súhlasu. Zaplatil som jej vopred a vyzliekol som sa. Miesto milostnej predohry mi podala obyčajný kondóm, ľahla si na posteľ a roztiahla nohy. Napriek tomu som bol už tak vydráždený, že som vlastne predohru ani nepotreboval. Trochu nemotorne som si nasadil gumičku na stvrdnutý penis, párkrát som si ho na skúšku pohonil a potom som si na ňu naľahol. Vložil som jej vtáka medzi zdurené pysky ohanbia. Mal som dosť veľké problémy sa do nej dostať. Bola suchá a úzka, ale to asi preto, že som bol v ten deň jej prvý zákazník, ale určite nie prvý celkovo. Všimla si moju márnu snahu a tak si naslinila štrbinku a popritom jednou rukou roztvorila závojníčky čo najviac. Druhou rukou mi zase pomohla zasunúť penis do jej dierky. Krútila sa podo mnou a vrtela, pretože to išlo veľmi ťažko, ale potom sa naraz rozkrok poriadne roztvoril ako studnička a konečne som mohol do nej poriadne vkĺznuť. Stále však bola pomerne úzka, keď som v nej začal pomaly jazdiť. Pretože mi kládla veľký odpor, posúvala sa po matraci čím ďalej vyššie, ako som ju rytmicky šústal. Dopadlo to tak, že sa jej hlava naraz ocitla mimo posteľ a ja som na tom bol o chvíľu rovnako. Posunul som sa preto s ňou zase nižšie a znova som sa zaboril a jej roztvoreného chrámu. Zašiel som až na dno jej skoro vyschnutej studničky a potom som ju začal vláčne trtkať. Slastne som si pritom vychutnával jej nasávajúci rozkrok, zvýšil som tempo, posteľ rytmicky vŕzgala, gumička tiež vydávala zvláštny zvuk trenia. Potom sa začala sťažoval, že už to trvá veľmi dlho a že ju to začína bolieť. Nakoniec som sa nad ňou zľutoval, zreval som ako býk a vystrekol som mocne do kondómu. Chvíľu som potom počkal, pokým mi ochabne tešiteľ a pomaly, aby mi neskĺzla guma, som ho vytiahol. Zatiaľ, čo som sa obliekal, ona si dôkladne vytrela buchtičku vlhčeným obrúskom. Nežiadal som si sprchu a ani mi ju neponúkla. Zrazu to celé ochablo a bolo na nej vidieť, že je rada, že to má za sebou. A musím sa priznať, že ani mne sa takéto upachtené číslo moc nepáčilo. Stačilo mi to akurát tak nato, aby som si uľavil od najhoršieho tlaku. Nedali sme si na seba kontakty a myslím ,že ani netúžim po ďalšom stretku. Bola síce mladá, pekná, ale...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára