sobota 30. mája 2020

"Opušťák" na ktorý nikdy nezabudnem


Tento príbeh sa odohral ešte za čias mojej vojenskej základnej služby. Prišiel som na "opušťák" a naši neboli doma. To asi preto, že som im nedal vedieť, že by sa mi podarilo prísť domov. Od susedy som sa dozvedel, že vyrazili k vode na priehradu a vrátia sa až v nedeľu. A že s nimi išiel aj jej muž, ona musela zostať doma s dieťaťom. Jej dcérka mala asi tri roky. Veľmi sa jej páčila moja uniforma. V priebehu chvíľky si ma obľúbila. Jej matka sa ma opýtala čo budem jesť keď so mnou rodičia nepočítali. Povedal som, že niekam zájdem. Nato zahlásila, že prečo by som zbytočne utrácal. Pokiaľ mi nevadí bežné jedlo, tak môžem jesť s nimi. Odvetil som, že jem skoro všetko a vojna ma naučila nevyberať si. Zobrala to ako súhlas a dievčatko malo obrovskú radosť, že u nich zostanem. Vyliezla mi na kolená a rozprávali sme sa. Náhle priklonila tie malé ústa k môjmu uchu a zašepkala, že ocinko mamičku bije. Od dverí do kuchyne sa ozvalo: „Čo tam máte za tajnosti, vy dvaja?“
Stála tam susedka. Tá žena mala 35 rokov a veľmi peknú postavu. S dlhými svetlými vlasmi, zopnutými vzadu do copu a peknými prsiami pod ľahkými šatami však vyzerala oveľa mladšia. Podišla až k nám.
„Čo to tu Jurkovi rozprávaš Zuzka?“
Dievčatko odvrátilo hlavu.
„Nesmieš jej všetko veriť. Ona si rada vymýšľa,“ zahlásila, ale z výrazu jej očí vyžarovalo niečo iné.
Suseda som poznal iba tak povrchne, ale vedel som, že je to taký grobian a pre facku nechodí ďaleko. Aj to, že nechal ženu s dievčatkom doma a sám si vyrazil na výlet svedčí o tom, že sa im manželstvo veľmi nevydarilo. Povečerali sme. Poďakoval som. Chcel som sa zdvihnúť  od stola, ale dievčatko ma chytilo okolo krku.
„Vieš nejakú rozprávku? Tie mamičkine už všetky poznám.“
„Možno by som si na nejakú vedel spomenúť,“ prerušil som susedkine dohováranie  dcérke, aby neotravovala. Doniesol som ju do detskej izby a zatiaľ čo sa jej matka prezliekala do nočnej košele, rozmýšľal som s čím vyrukujem. Začal som o Snehulienke. Už som bol  takmer pri konci, keď malá zamrmlala, že mamička je veľmi dobrá a zatvorila oči. Ticho som sa vytratil z detskej izby a pootvorenými dverami nakukol do obývačky, aby som sa rozlúčil. Susedka sedela pri stole, pred ňou na tanieri nejaké jednohubky a fľaša červeného vína. Pri nej dva naliate poháre.
„Ak by si neodmietol...“ povedala skôr, ako som zo seba dostal, že pôjdem domov. Vlastne ma to ani neťahalo. Sedieť pri telke som mohol aj v kasárňach a nemusel chodiť cez 200 km vlakom domov. Pocuckávali sme dobré vínko a hovorili o všetkom možnom. Naraz som sa cítil lepšie, akoby som sa cítil medzi chalanmi v uniforme. Susedka zrazu povedala:
„Ale ty si možno chcel ísť za Martičkou.“
„To už nie je pravda. Listom mi dala kopačky necelé dva mesiace potom, čo som narukoval,“ povedal som jej, teraz už s odstupom času veľmi hrdo.
„Určite si si tam našiel inú, však?“
„Bohužiaľ.“ Nevedel som, ako jej mám priblížiť postavenie vojaka v meste, kde je veľká posádka. Že ma neláka vyberať si z niekoľkokrát preberaného. Začala o niečom inom a zrazu bola polnoc. V tej chvíli susedka stála pri okne. Keď videla, že vstávam, povedala:
„Vonku prší ako z krhle. Než by si prebehol, budeš na nitku mokrý.“
„Čo iného mi zostáva?“
„Môžem ti ustlať na gauči.“ Nečakala na môj súhlas, odklopila sedačku, vytiahla, čo bolo potrebné.
Mlčky som sa prizeral, ako mi v predklone ustiela, potom priskočil a začal jej horlivo pomáhať. V jednej chvíli sme sa stretli telami. Nechtiac som sa otrel ramenom o jej výrazný prsník.
„Prepáčte,“ dostal som zo seba a zalialo ma teplo.
„Prečo by si sa ospravedlňoval. Som strašne nešikovná,“ povedala s ľahkým rumencom na tvári.
„Nech sa ti tu spí lepšie ako v kasárňach.“
„Toto viem určite,“ utrúsil som.
„Ťažko si asi dokážete predstaviť izbu, kde spí celé družstvo.“
„To máš pravdu. Pozriem sa ešte na malú a pôjdem tiež spať.“
Vykĺzla do chodby. Myslel som na ten dotyk a začal si predstavovať ako by som ten prsník hladil ak by som mal k tomu príležitosť. Ibaže susedka je vydatá žena...
Pokiaľ išlo o moje skúsenosti v sexe, neboli absolútne žiadne. Veľa som o tom čítal a fantazíroval. Vtedy neboli ešte také vymoženosti ako dnes. Neboli mobily, internet...
Niekoľkokrát som sa už pokúsil o praktické uskutočnenie a dvakrát bol aj pomerne blízko, ale vždy v rozhodujúcej chvíli, som sa toho zľakol a namiesto činu som trepal hlúposti, aby som sa z toho vyhovoril. Možno aj preto sa so mnou Marta rozišla. Nemohol som zato, že som nebol dostatočne akčný v týchto veciach. Neviem. Možno to bola iba prehnaná opatrnosť.
Z chodby vošla susedka a bola iba v nočnej košeli. Privrel som oči a predstieral, že spím. Zastavila sa pri gauči a pár sekúnd na mňa hľadela. Keď som sa nepohol, prešla do susednej miestnosti.
Čo keď to bola šanca? napadlo ma. nadával som si ako po každý krát, keď som sklamal. Keď som nedokázal uskutočniť, čo som vymyslel. Rezignovane som zatvoril oči, že to celé vygumujem spánkom.
„Jurko, spíš?“ ozvalo sa od tých dverí, za ktorými susedka zmizla.
„Zatiaľ nie,“ vydoloval som zo seba priškrteným hlasom.
„Tak poď sem,“ zašepkala a zmizla.
Vykĺzol som spod prikrývky a sadol si, akoby som sa katapultoval. Nevedel som čo odo mňa chce, ale zatlela vo mne nádej. Čo keď predsa len...
Docupital som do susednej miestnosti. Nebola tam tma ako vedľa. Riedilo ju svetlo zo stĺpa pred domom. V spálni dominovala široká manželská posteľ s jedinou veľkou prikrývkou. Susedka pod ňou ležala vľavo.
„Keď chceš , šupni sa ku mne,“ vyzvala ma a ja som neváhal, aby si to náhodou nerozmyslela. Sprava som vkĺzol pod prikrývku a idiotsky trepol:
„Potrebujete niečo?“
„Trocha nehy. Už ani pomaly neviem, ako vyzerá,“ zavzlykala.
Tápavo som nahmatal jej tvár a zašepkal:
„Malá hovorila pravdu, že?“ opýtal som sa jej, ale susedka vedľa mňa naďalej povzlykávala.
„Nechápem, prečo to trpíte?“
„Mám malú zbaviť otca? A kam by som išla? Už teraz sa o mne šíria klebety a všetci na mňa pozerajú cez prsty. Na neho si len tak hocikto nedovolí.“
„Aj takí sa dajú prekabátiť.“
„Som veľmi rada, že si neodišiel.“ Otrela sa o moje rameno tvárou vlhkou od sĺz.
„Neľutuješ toho, že si zostal?“
„Je mi s vami fajn.“
„Ak by si chcel, mohlo by ti byť ešte lepšie. Keď sa to o mne roznáša, prečo by som to nemohla reálne urobiť?“
„To iba tak hovoríte...“
Vkĺzla pažou pod moju hlavu, pritiahla si ju. Prilepila pery na moje ústa. Zašla do nich svojim svižným jazykom. Celý som sa roztriasol, v rozkroku vták zaútočil na moje slipy. Musela to cítiť stehnom. Naľakal som sa toho.
„Neodťahuj sa. Urobí mi radosť cítiť, ako sa v tebe rodí túžba,“ zašepkala mi.
„Musím sa vám s niečím priznať,“ zamrmlal som.
„Až potom. Nič nie je dôležitejšie ako to, k čomu sa chystáme.“
Uchopila moju ruku a ťahala ju niekam dolu. Musel som sa natočiť na bok. Náhle som povrchom ruky pocítil vypuklý pahorok, rozpolený brázdičkou spojených pyskov. Uvedomil som si, že si vyhrnula nočnú košeľu. Pridŕžala moju ruku, ktorou som po prvý krát skúmal ženské prirodzenie. Bo som tým taký uchvátený, že som poslušne vykonal, čo mi umožňovali jej ruky. Ocitol som sa kolenami medzi jej roztiahnutými nohami. Stiahla si moju hlavu a začala ma bozkávať. Špičkou stoporeného vtáka som zacítil jej vagínu. Nedočkavo som zatlačil, ale žaluď zišiel nahor k jej podbrušku. Nešťastne som zastonal, ale tvrdohlavo som sa rukami nadvihol a prinútil vtáka k návratu. Konečne sa to podarilo a vkĺzol som medzi pysky. Zatlačil som ho ďalej a hneď som začal divoko prirážať. Susedka pokrčila nohy a híkala pod mojimi nárazmi. Rukami tlačila moje boky, možno sa ma pokúšala zmierniť, ale keď pochopila, že nato nepristúpim, - ako mi neskôr povedala – povyšla rukami na môj zadok a vzpínala sa proti mne. Bolo to úžasné, lepšie, ako som si vždy predstavoval. Začal som kňučať blaženosťou, ktorá sa stupňovala. Miesila mi ritné polovičky, roztvárala ich, jazdila prstom po ritnom venčeku. Potom tá slasť vyvrcholila. So zachrčaním som do nej naposledy prirazil a už to do nej letelo. Vyčerpaným telom sa mi rozliala obrovská sladká úľava.
„Čo si mi chcel povedať?“ zašepkala, keď sa jej ustálil dych a prstami sa mi prehrabával vo vlasoch.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára