sobota 16. mája 2020

Podľa šéfa som najlepšia asistentka akú kedy mal


Šéf sa mi zapáčil už od môjho nástupu do práce. Na pohovore sme sa očným kontaktom premerali jeden druhého a už vtedy som cítila, že sa mu páčim. Samozrejme nielen po tej vizuálnej stránke, ale aj praktickými skúsenosťami , vzdelaním a ovládaním dvoch cudzích jazykov. On  bol vysoký s peknými ramenami. Aj vo svojej päťdesiatke, čo som zistila až časom, si držal peknú vzpriamenú postavu. Vlastne ani na svoj vek vôbec nevyzeral, teda až na tie vlasy, značne prekvitnuté šedinami. A veľmi štýlovo sa obliekal, čo sa mi na mužoch veľmi páči. Z jeho súkromného života som sa  dozvedela, že je síce rozvedený, ale to len preto, že všetok čas obetoval práci a to mu samozrejme prinieslo aj patričné ovocie. Jeho firme sa darí a on je značne finančne za vodou. Sympatické mi na ňom bolo aj jeho správanie. Napriek tomu, že je „lovatý“, vôbec nie je povýšenecký ani arogantný. Za celý čas čo som bola uňho zamestnaná, nepočula som od neho jediné hrubé slovo. Vždy všetko riešil s rozvahou a vo mne to vyvolávalo neskutočne príjemné pracovné prostredie. Bol pozorný a vnímavý k potrebám všetkých  zamestnancov vo firme, bol jednoducho úplne iný ako ten u ktorého som pracovala hneď po škole. Práca asistentky ma baví a vždy som také niečo chcela robiť. Samozrejme čím významnejšia firma, tým lepšie. Svoju prácu som si urobila vždy na 100% a ak bolo treba, vedela som sa pre firmu a kariéru obetovať.
Budem mať dvadsaťpäť rokov. Som drobnej, ale veľmi peknej a športovej postavy. Chodievam pravidelne do fitnescentra  a veľmi rada tancujem. Som už druhý rok vydatá, ale manželstvo nesplnilo moje očakávania. Karol – môj muž – hráva futbal. Je to v podstate jeho práca, ktorá ho viac menej aj živí, ale okrem toho pokúša sa aj o rôzne podnikateľské aktivity. Keď sa asi pred rokom dostal do prvoligového mužstva, začal bývať čoraz menej doma a keď som sa chcela večer k nemu pritúliť z pozície manželky vyžadujúcej pozornosť a partnerské uspokojenie, väčšinou zabručal, že je na smrť unavený. Vyhováral sa stále častejšie a ja som sa trápila, že si absolútne neplní svoje manželské povinnosti.
A práve tento jeho nezáujem sa podpísal o to, že jedného dňa k tomu, čo neskôr oľutoval, aj došlo.
Bola som v práci a bol všedný pracovný deň, ničím výnimočný, respektíve, všetko išlo podľa načasovaného plánu. Okolo desiatej som k šéfovi niesla podpísať niekoľko dokumentov. Obišla som stôl a postupne jednotlivé papiere rozložila na podpisy. Ako som sa naklonila, pootočil hlavu a mala som pocit akoby mi nakukol do výstrihu. Keď podpísal posledný text a chcela som sa narovnať, objal ma v páse a pritiahol ma k sebe. Lajstre mi vykĺzli z ruky a plachtili po väčšine priestoru v miestnosti rovno k podlahe. Vzoprela som sa o stôl a zamrmlala popod nos:
„Čo to robíte?“
„Neskutočne ma vzrušuješ,“ zatykal mi. Natočil si ma k sebe, prilepil pery na moje, jazykom sa pretlačil a tápal v mojich ústach. Bola som z toho trochu vystrašená, ale po druhej stránke nemôžem tvrdiť, že by mi to bolo vyslovene nepríjemné. Jednou rukou si ma pridŕžal a druhá sa ocitla na mojom prsníku. Chvíľu som sa mykala, ale keď sa dotkol mojej bradavky, úplne som rezignovala. Stehnami mi zomkol nohu a ja som pociťovala pnutie v jeho rozkroku. Celá som sa rozochvela. Využil moju nerozhodnosť. Skĺzol rukou k môjmu boku a vsunul ju pod košieľku. Premasíroval mi prsník a mne sa rozklepali nohy.
„Čo ak sem niekto vojde?“ vystrašená som dostala zo seba.
„To by som ho asi prizabil. Ale kvôli tebe zamknem.“
Zľahka ma nadvihol do náručia a zamieril so mnou ku koženej sedačke. Posadil ma na ňu a išiel otočiť kľúčom v zámke. Sedela som s rukami v lone a snažila sa nemyslieť nato k čomu sa schyľuje. Prikľakol si k mojim nohám.
„Nebojíš sa ma však?“
Nebola som schopná zo seba dostať slova. Pripadalo mi to neskutočné. Uchopil moje ruky a položil ich na pohovku. Potom mi oboma rukami vnikol pod sukňu. Stiahla som stehná k sebe. Zachytil prstami gumu mojich nohavičiek pri bokoch a ťahal ich smerom dolu.
„Nadvihneš sa trochu, prosím?“ požiadal ma.
Mimovoľne som to urobila a on mi nohavičky šikovne pretiahol cez kolená. Vzápätí ma ich zbavil úplne.
„Vy ste sa úplne zbláznil. Veď som...“
Slovo „vydatá“ zostalo nevyslovené. V zlomku sekundy som si uvedomila v akej som pozícii a aké by to mohlo mať pre mňa negatívne následky. Namiesto toho zo mňa vypadlo:
„Toto by som do vás nikdy nepovedala, šéfe.“
„Tichá voda brehy myje,“ zasmial sa a evidentne moje slová zobral ako kompliment.
„Už som nato myslel viackrát, ale dnes je to nutkanie silnejšie ako inokedy.“

Pokračovanie 2.časti článku TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára