piatok 1. mája 2020

Bankový klient


Volám sa Lucia. Mám dvadsaťpäť rokov. Som vysoká tmavovláska, dlhé nohy ako modelka a celkovo mám peknú postavu. Rada sa pekne obliekam. Najradšej nosím krátke sukne a vypasované svetríky, aby mi vynikli prsia. Mám síce iba trojky, ale sú pevné, pekne tvarované a skoro stále s tvrdými bradavkami. Mám rada ak sa za mnou muži vonku otáčajú a ja môžem takto neškodne provokovať ich zmysly. Niekedy zvolím odvážnejšie kúsky, inokedy zase menej, hlavne ak to vyžaduje interná smernica v práci ktorú vykonávam. Pracujem totižto v banke, zatiaľ ako bežný priečinkový pracovník. Otváram ľudom nové účty a vykonávam bežné finančné operácie. Myslím, že som obľúbená, pretože klienti sú ochotní na mňa počkať napriek tomu, že pri susedných okienkach je voľno. Šéfka na mňa našťastie nežiarli, pretože svoje pracovné povinnosti a úlohy si plním na sto percent, ale aj z druhého dôvodu. Dozvedela som sa z kuloárnych informácií na firemných akciách, že má pozitívnu náklonnosť k ženám. Vidím ako milo sa ku mne v práci správa, dokonca  ma už niekoľkokrát pochválila a sem tam dostanem aj návrh na  mimoriadnu odmenu. Kolegovia majú čo robiť, aby sa mi vyrovnali a nikde nie je napísané, že nemôžem využívať svoje ženské zbrane. Pokiaľ ide o mužov, mala som vášnivý vzťah s referentom okresného úradu. Šialene som sa do neho zamilovala a venovala mu veľa nocí, ale potom po jednom našom divokom milovaní prehlásil, že by vedel ako prísť k peniazom. Keď mi naznačil, čo by som mala urobiť, zhrozila som sa. V tej chvíli som pochopila, prečo si so mnou začal. Ak by som urobila to, čo mi navrhoval, už nikdy by som nemala pokoj. Stále by som musela myslieť na to, že môj podvod niekto odhalí. Povedala som mu, čo si o jeho nápade myslím. Prehlásil, že poctivou prácou ešte nikto nezbohatol a že mal o mne lepšiu mienku. Ustrojil sa a buchol dverami. Bola to naša posledná noc, po nej sa mi vyslovene vyhýbal. Rozchod som znášala veľmi ťažko, ale to, čo odo mňa požadoval by ma poznačilo určite viac. Čas moju ranu zahojil a postupne som sa upriamila len na určité skupiny mužov. Mala som stanovené presné kritériá, ktoré musí dotyčný spĺňať. Na sex som však bola opatrná. Dokázala som sa inak uspokojiť. Mojím verným kamarátom sa stal  vibrátor, ktorý som si objednala na dobierku cez internetový obchod. Dokonale a verne uspokojoval moje potreby až do momentu, kde sa začala nová etapa môjho milostného života.
 V jeden pekný deň si predo mňa v práci sadol pán, ktorého som na prvý pohľad odhadla vekom tesne po päťdesiatke. Zatiaľ čo mi rozprával čo odo mňa požaduje, jeho oči často schádzali na moje poprsie. Z výrazu jeho tváre bolo zrejmé, že ho moje prsia priťahujú ako magnet. A taktiež úsmevmi popod nos dával neverbálnou komunikáciou najavo, že sa mu páčia. Som zvyknutá, že si ma zákazníci prezerajú, ale jeho pohľad vo mne vyvolal neobvyklé pocity. Myslím, že aj tvár sa mi mierne sčervenala a toto zistenie ma aj trochu zaskočilo. Nepamätala som si, že by som s ním už niečo riešila, ale jeho vizáž mi bola povedomá. Mám veľmi dobrú pamäť, ale napriek tomu som si nemohla spomenúť, kde som sa s ním už stretla. Rušil jeden sporiaci účet a chcel previesť všetky peniaze na iný účet. Chcel vedieť všetky informácie ohľadom poplatkov a benefitov, ktoré môže získať.  Tak som mu to mechanicky dopodrobna všetko povysvetľovala a v duchu sa snažila zistiť odkiaľ ho poznám. Potom mi to došlo. Asi pred mesiacom som si kúpila knižku a bola na nej okrem iného aj zaujímavá kresba nahej milujúcej sa dvojice. Ešte v ten večer som si k nej sadla a tesne pred polnocou dočítala. Bol to neobyčajný a strhujúci príbeh. Myslím, že niečo tak vzrušujúceho som doposiaľ nečítala. Na zadnej strane bola jeho fotografia. Na počítači som urobila prevod peňazí, vystavila mu bankomatovú kartu a zriadila pravidelnú platbu inkasa, ktorú požadoval. Ďakoval mi a pritom neskrývane zízal na moje prsia. V podbruší mi lietali motýliky. Ten muž ma neskutočne priťahoval, napriek tomu, že mohol byť mojim otcom. S mierne roztrasenou rukou som mu posunula firemnú vizitku spolu so súkromnou adresou a telefónnym číslom na zadnej strane. Tieto údaje som tam mala dopísané rukou.  Zároveň som ho ubezpečila, že sa na mňa môže kedykoľvek obrátiť pokiaľ by potreboval s niečím poradiť. Pravdupovediac takéto niečo som urobila po prvý krát a nemala potuchy, čo to môže vyvolať. Ešte dlho po jeho odchode z banky som musela naňho myslieť. Ešte sa mi nestalo, že by ma klient takto zaujal. Spomenula som si na neho aj večer keď som zaľahla do postele. Vybavovala som si ako sedel za priečinkom oproti mne a jeho oči sliedili po mojom svetríku a telom mi prebiehalo sladké mrazenie. Položila som si ruky na prsia a prstami sa dotkla bradaviek. Okamžite stvrdli. Ľavú ruku som ponechala na prsníku a pravou zišla po pevnom brušku až do lona. Napnutým prstom som kĺzala brázdičkou nahor ku klitorisu, zľahka ho kontaktovala. Jemne som v tom pokračovala a cítila ako vlhnem. Do pyskov ohanbia sa mi tlačila krv a klitoris naberal na objeme. Aby som si uvoľnila vchod do pošvy, zľahka som si stisla lupeň klitorisu. Už som iba povzdychávala a krútila sa v panve. Položila som hlavu na podušku a opatrne si zašla dvoma prstami do otvoru. Povytiahla som ich a vzápätí prenikla ešte hlbšie. Keď som ich na tretí krát vsunula až na doraz, zhíkla som slasťou. Prstami som sa začala šústať. Pri každom spätnom pohybe som ich takmer vytiahla z mušličky. Keď som bola vo vnútri, roztiahla som prsty a masírovala si steny pošvy. Stále viac sa premazávala. Prehýbala som sa k svojim prstom a prežívala intenzívne pocity rozkoše. Keď som mala pocit, že už sa moja chvíľa blíži, zatlačila som na stoporený klitoris. Z pošvy mi začal vyvierať pramienok šťavy a tá mi stekala po stehnách. Nahmatala som pripravený vibrátor, špičkou ho omočila v tej šťave, ktorá opúšťala moju mušličku a vzápätí si ho vtlačila do pošvy. V tom momente som sa okamžite urobila. Pridusene som vykríkla a krč mi prehol telo. Pridŕžala som si v sebe vibrátor a vychutnávala sladko doznievajúci orgazmus.
Na druhý deň sa pri mojom priečinku objavil znova. Chcel poslať peniaze do zahraničia na adresu, tak som mu pomohla vyplniť príslušné tlačivo. Hovorila som s ním a cítila, že dolu vlhnem. To, čo som podnikla večer s vibrátorom, som túžila robiť s ním. Ibaže ako mu naznačiť, čo mi behá po rozume? Keď odišiel, vyčítala som si tú zbabelosť. Ale potom sa do toho vnorili myšlienky, že jeho pohľady na moje prsia boli možno mimovoľné a že som sa stala obeťou svojich vlastných predstáv. Cestou domov som si uvedomila, že mám predsa na neho telefonický kontakt. Prečo by som to neskúsila?
Mobil chvíľu vyzváňal. Už som to chcela položiť, keď to zrazu zdvihol.
„Prosím. Kto volá?“ počula som jeho hlas.
„Lucia. Včera a dnes som vám poskytovala klientský servis na pobočke.“
„Na váš hlas sa nedá len tak zabudnúť. Dobrý večer. O čo ide?“
„Takto po telefóne by to bolo dlhé vysvetľovanie. Bolo by lepšie, ak by sme sa stretli osobne pán ...“
„Ide o záležitosť súvisiacu s bankou?“
„No ako sa to vezme. Ide skôr o diskrétnu záležitosť. Bolo by fajn ak by sme to prebrali ešte dnes večer. Pokojne by ste mohli prísť ku mne domov. O takej siedmej by vám to vyhovovalo? O večeru sa samozrejme postarám...“ vychrlila som v obave, aby ma neprerušil, pokým to zo seba dostanem.
„Prídem...“ povedal stroho a ukončil hovor.
Položila som telefón a až potom ma napadlo, že som mu nepovedala adresu. Ale veď som mu ju napísala na vizitku!
Začala som pripravovať večeru pre dvoch. Prestrela som a do stredu stola postavila sedmičku archívneho červeného vína. Prešľapovala som pri okne a v hlave triedila myšlienky, čo mu poviem. Ešte nikdy som takto muža nekontaktovala. Viem o ňom iba to, že napísal dobrú knižku a má slušné bankové konto. Keď v predsieni zazvonil zvonček, bolo mi všelijako. Po otvorení dverí sa mi roztriasli lýtka. V ruke držal kyticu ruží, ktoré mi podal do ruky.
„Kde ste ich teraz zobral?“ vykĺzlo mi z úst.
„Mám číslo na promptného kvetinového kuriéra...“  šibalsky sa popritom pousmial.
„Sú nádherné. Som dojatá k slzám. Ste neskutočný džentlmen. Môžem vám dať za ne pusu?“
Zatváril sa rozpačito. Voľnú pažu som mu položila okolo krku, pritlačila sa k nemu a prilepila svoje pery na jeho ústa.
„Vlastne je aj za tú knižku, čo som od vás čítala. Ako ste to vlastne myslel, keď ste mi po telefóne povedal, že na môj hlas sa nedá zabudnúť?“
„Nielen na váš hlas...“ objal ma.
Pod prsiami som ešte viac ucítila jeho pevnú hruď, stehnom sa vtlačil medzi moje stehná. Neodstrčila som ho. Pobozkal ma rovno na pery.
„Okrem toho zmyselného hlasu v sebe musíte mať akési fluidum. V banke som oproti vám sedel značne vzrušený. A hlavou mi blyslo:
„Túto ženu by som chcel zovrieť v náručí.“
„Tak potom sme obaja mysleli na rovnakú vec,“ priznala som farbu.
„Byť o nejaký ten rôčik mladší...“ zaváhal.
„Pokračujte...,“ utrúsila som a povzbudivo pobozkala.
Zobral mi kyticu z ruky, odložil ju na botník. Potom uchopil svetrík v mojom páse a vyhŕňal ho smerom nahor. Bez toho, aby niečo povedal, zdvihla som paže. Pretiahol mi ho cez hlavu a poslal za kyticou. Zohol hlavu, vrcholček ľavého prsníka zomkol svojimi perami. Pocítila som jazyk na bradavke. Bradavku druhého prsníka mi žmolil medzi prstami.
„Nie je to nebezpečná hra? Som hneď mokrá,“ zamumlala som.
„Neberte to ako hru.“
Ako klesal na kolená a schádzal mi perami po bruchu, jeho dlane sa ocitli na mojom zadočku. Mimovoľne som nahmatala zips na boku a jedným šklbnutím  ho roztvorila. Sukňa mi zbehla po nohách. Pritisol tvár na moje nohavičky a horúco mi zadýchal do rozkroku. Ako robot som prstami zakotvila v bokoch a nohavičky zrolovala rýchlo dolu.
Odklonil hlavu: „Úžasne voniate,“ nešetril komplimentom.
Dlaňami hladkal vypuklé polovičky môjho zadočku a perami blúdil po mojej mušličke. Takto rýchlo sa mi k nej ešte nikto nedostal, ale nebola som z toho  veľmi rozrušená. Chcela som to. Vedela som, že mu dovolím úplne všetko. Rozkročila som sa, aby som získala stabilitu, vošla prstami do hustých vlasov. Vpichol mi špičku jazyka do štrbinky, ktorá sa mu už ústretovo rozškľabovala. Prechádzaním stále viac roztváral pysky. Už dlho som tam necítila jazyk a tak som rýchlo vlhla. Vybehol až ku klitorisu, ktorý sa už predieral z chlopničiek. Keď sa ho dotkol, vydralo sa mi z úst sladké zastonanie. V miernom záklone som sa pohojdávala v bokoch  a slasť v mojej mušličke rýchlo rástla. Teplo sa mi šírilo naprieč podbruškom. Niečo tak skvelé som ešte nezažila. Ten muž to naozaj ovládal, vedel kde pritlačiť. Telom sa mi prešľahávali akési prúdy slasti. Rútila som sa do vyvrcholenia. Zachytila som sa jeho hlavy, triasla sa a povzlykávala blaženosťou. Nohy mi nenápadne zoslabli, ale držal ma pevne.
„Ty si kúzelník,“ zamrmlala som ústami plných slín.
„Ty zase nádoba plná zmyselnosti,“ reagoval.
Pootočil hlavu k botníku, preskočil očami na malú chladničku, ktorú som mala v predsieni. V malej kuchynke už pre ňu nebolo miesto. Vzápätí už stál. Rukami zišiel pod môj zadoček, odniesol ma k chladničke a položil na ňu. Uvoľnil si nohavice, posunul za nimi slipy. Spod brucha sa mu vztýčil nádherný vták s lesklou kvapôčkou pri otvorčeku na špičke žaluďa.  Roztiahol mi nohy a vsunul sa medzi moje stehná. Vzápätí som pocítila klzký žaluď medzi pyskami. Tlačil ho ďalej. Chytila som sa jeho ramien, prehla sa k nemu, aby som mu to uľahčila. Prirazil ho do mňa. Bol to úžasný pocit mať ho v sebe a cítiť to teplo. Každým pohybom akoby vyháňal tých, ktorý tam boli pred ním. Aj tie hry s vibrátorom, akoby v porovnaní s tým, čo vo mne vyvolával jeho vták boli nepodstatné. Aktívne som sa mu snažila vychádzať v ústrety a neudržala v hlave nič iného ako myšlienku, čo vo mne tento akt vyvolá. Nesklamalo ma to. Naposledy do mňa prenikol a už som cítila vstrekovanie horúcej lávy. Akoby to vo mne vyvolalo explóziu slasti. Telo mi ovládala sladká rozkoš. Až po jej utíchnutí som si uvedomila, že tak silnú som ju ešte nikdy nemala. Úplne ma vyčerpala. Zomknutá k jeho hrudi som si položila hlavu na jeho rameno a zhlboka sa nadýchavala. Keď som zdvihla hlavu, oprel ma o stenu a odskočil narýchlo po toaletný papier, aby som sa mohla zatiaľ aspoň utrieť.  Potom si natiahol slipy aj nohavice a ustrojil sa. Pozbieral aj moje veci, zobral ma do náručia a doniesol do obývačky. Opatrne ma položil na gauč a sklonený nado mnou sa pousmial.
„Vzali sme to trochu zhurta, však Lucka?“
„Chcela som, aby sa to stalo. Preto som ti predsa volala.“
„Vycítil som veľkú túžbu z tvojho hlasu. Ešte nikdy sa mi nestalo, aby som to vedel vopred.“
„Chcem to s tebou robiť ešte veľakrát, ale najskôr sa najeme, áno?“
„To je rozumný nápad,“ súhlasil.
Posadila som sa, spustila svetrík cez hlavu, sukňu upevnila okolo pásu. Nohavičky som nechala ležať na gauči. Letmo som ho pobozkala na kútiky úst a išla po večeru. Odo dverí kuchynky som sa ohliadla za ním. Držal moje nohavičky a dotýkal sa ich perami na miestach, kde priliehali k mojej mušličke. Mala som neskutočný pocit. Pocit vzrušenia, že on je mnou vzrušený.
Povečerali sme a pri rozprávaní o jeho knihe sme vypili po pohári vína. Naše vzájomné pohľady naznačovali, že to čo sa stalo na chladničke nám obom pre dnešný večer nestačilo. Po slovách postupne prichádzali vzájomné dotyky, ktoré predurčovali ďalšie kolo.Obaja sme absolvovali spoločnú sprchu a potom som ho uviedla do mojej spálne. Poloha striedala polohu, akoby sme chceli dobehnúť, čo sme zmeškali tým, že sme sa zoznámili až tento týždeň. Keď mal problémy s erekciou, ochotne som zobrala jeho vtáka do úst a vášnivo fajčila. Hladkal ma pri tom po vlasoch a chválil moju šikovnosť. Dávno som nemala v ústach teplý penis a tak som si to užívala. Po peknom milovaní spal s ústami pri mojom prsníku a ja som stopercentne vedela, že urobím všetko, aby som s ním mohla naďalej súložiť. A mala som s ním samozrejme aj iné plány do budúcnosti.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára