nedeľa 26. apríla 2020

Jej matka mi dala zabrať


Viedol som dievčenský spevácky súbor. Prevažne ho tvorili dievčatá od pätnásť rokov. Čiernovlasá Helenka mala už šestnásť. Jej zamilovaným pohľadom som zo začiatku neprikladal veľký význam, lebo takto sa na mňa pozerali skoro všetky dievčatá v pubertálnom veku. Ja som však mal svoje zásady a držal som si od nich určitý odstup. Niežeby sa mi nepáčili ich pekné guľaté zadočky a pekne stojace prsíčka pod košieľkami, ale stále som mal na pamäti, ako málo stačí k tomu, aby sa nejaká pochválila, že som jej venoval väčšiu pozornosť ako ostatným a že by potom všeobecná žiarlivosť mohla vyústiť do problému, ktorý by mohol zapríčiniť moje pôsobenie v súbore, alebo aj jeho zánik. Ibaže človek si tak dlho odrieka, až raz svoje zásady poruší. A takto to bolo aj s Helenkou. Nie, nedal som tomu priamy popud, rozhodla sa uskutočniť prvý krok sama. Ukončil som skúšanie a išiel domov. Bývam v malom domčeku po rodičoch. Tri nie veľmi veľké miestnosti s príslušenstvom plus záhradka s prevažne ovocnými stromami pri dome. Vyzliekol som sa a jedol. V tom sa z predsiene ozval zvonček. Návštevy u mňa neboli veľmi časté. Kamarátov som mal rozbehaných po celej republike aj zahraničí, kvôli práci. Bolo dosť problematické stretnúť  sa v nejakej väčšej skupinke ak nerátam Vianočné alebo Veľkonočné sviatky. Vstal som od stola a išiel otvoriť. Vo dverách predo mnou stála Helenka. Pozdravila sa a jedným dychom povedala, že ma o niečo dôležitom potrebuje informovať. Trochu som cúvol, aby mohla vojsť dovnútra, zabuchol som za ňou dvere a oprel sa o ne chrbtom.
„Pozri sa...“ vyzval som ju.
„Tu v chodbe?“ vyhŕkla zo seba sklamaná. Zahľadela sa ku dverám v obývačke, akoby si myslela, že tam niekoho mám, potom skĺzla očami po mojej postave.
Uvedomil som si, že som iba v tričku a boxerkách.
„Tak poď ďalej,“ povedal som jej s divným pocitom a uvedomujúc si, že sa rútim do problému. Nemohol som sa predsa nechať vyhodiť kvôli aférke s mladou žabou!
Vo svojej neveľkej, ale podľa mňa útulnej obývačke som si sadol na stoličku k stolu, kde som mal hrnček s čajom a Helenke som ukázal miesto na pohovke. Ibaže ona si nesadla, ale priplazila sa ku mne.
„Vari ste si ešte nevšimol, že Vás milujem?“ povedala tak precítene, že som mal okamžite pocit, akoby sa na mňa rútil strop.
„Helenka, čo to hovoríš?“ vyhŕkol som zo seba, aby som nevyzeral ako hlupák.
Nahmatal som zápästie jej ruky, pritiahol si dievčatko bližšie k sebe, zahľadel sa jej do tváre pokrytej purpurovým rumencom.
„Žartuješ, všakže?“
„Skutočne Vás milujem. Stále musím na Vás myslieť. Už sa mi o Vás aj sníva,“ šepkala a akoby jej zlyhali nohy, dosadla si na moje kolená a jednou rukou ma objala okolo krku.
„Ale Vy mňa asi nie,“ skonštatovala so zármutkom a slzami v očiach.
Uvedomil som si, že musím vážiť slová, aby sa mi tam chudinka nerozplakala. Vari je možné hovoriť o láske keď dievča má šestnásť a muž ťahá na Kristove roky? Pokiaľ by išlo o mňa, musel by som to nazvať fyzickou príťažlivosťou. Klamal by som, ak by som tvrdil, že ma jej mladá, pekne stavaná a pružná postava nepriťahovala. A teraz mi sedela svojou pôvabnou riťkou na kline a držala ma okolo krku. Nedokázal som vysloviť nič, čím by som ju mohol zraniť. To by bola osudová chyba!
„Tak veľmi Vás milujem, že pre Vás urobím všetko na svete,“ zašepkala a sladko ma pobozkala jemným dotykom pier.
„Helenka, ja...“ hľadal som vhodné slová a nedokázal som sa ubrániť začínajúcemu vzrušeniu.
„Všetko?“ spýtal som sa prihlúplo. Vďaka tomu fyzickému kontaktu s ňou my to nejako prestávalo myslieť. Nedokázal som to zastaviť.
„Všetko,“ šplechla a než som jej v tom stačil zabrániť, rozopla si blúzku a zblízka som čumel na nádherné, zahrotené prsíčka, korunované bradavkami ako oriešky, ktoré sa priamo núkali, aby som ich rozlúskol.
„Všetko,“ zopakovala s preskakujúcim hlasom, postavila sa, siahla si oboma rukami pod sukničku a vzápätí jej po dlhých nohách skĺzli nohavičky. Pokiaľ som to celé strávil, sadla mi znova na kolená, ale teraz už obkročmo.
„Ani ma zato, čo som urobila, neodmeníte pusou?“ vyhŕkla dychtivo.
V tej chvíli som bol už v stave, keď muž neuvažuje. Keď rozum vystrieda túžba. Už som po Helenke túžil snáď každým nervom vo svojom tele. Nedokázal som sa ovládnuť. Celý nedočkavý som sa prisal perami na jej ústretovo pootvorené ústa. Rukami sa ovinula okolo môjho krku, čarovne svižným jazykom mi olizla obe pery. Akoby vo mne naštartovala nejaký motor.
„Helenka, ja som na teba často myslel, ale...“ zlyhával mi hlas.
Uvedomil som si to náhle rozpínanie v boxerkách. Zatiaľ čo som jej bozkával pevné prsia a cmúľal bradavky, jej ruky zamierili do môjho rozkroku a tápali po látke, pod ktorou sa šklbal môj vták. Už to jednoducho nešlo zastaviť.
„Predvediem ti, ako to viem ja,“ zamumlal som a položil dlane na jej boky. Prisunul som si ju bližšie, vrátil ústa na jej, prenikol do nich jazykom a ľahko kontaktoval jej jazýček. Po chvíli odsunula hlavu, aby sa nadýchla. Dotyk hladkej pokožky jej mladých stehien ma stále viac a viac vzrušoval. Vták skoby chcel pretrhnúť boxerky a úradovať po svojom. Helenka sa zavrtela.
„Čo ma to tak tlačí?“ zaštebotala a očami akoby jej preskakovali iskričky.
„Nehovor, že to nevieš. Ešte pusu?“
„Neodpovedali  ste mi,“ zamrnčala po dlhom bozkávaní. Cítil som ako môj vták prská po látke kvapky mojej obrovskej túžby. V hlave som si premietal, ako sa zbaviť boxeriek tak , aby som ju zbytočne nevyplašil.
„Vy si ich chcete dať dolu, že?“ zašepkala, akoby mi čítala myšlienky a náhle nevedela kam s očami.
„Tebe by to nevadilo?“ zaskočený som prehltol horkú slinu.
„Tiež mám predsa dolu nohavičky.“
Položila si hlavu s tvárou na moje rameno, máličko sa jej zrýchlil dych. Skĺzol som dlaňami až na jej nádherný zadoček. Jednou rukou som ho nadvihol, druhou rýchlo stiahol boxerky až ku kolenám. Len čo skĺzli k členkom mojich nôh, vrátil som ruku na Helenkin poodhalený zadoček. Vták sa sám od seba zdvihol a šmátral pri jej hrádzi. Helenka trochu zatuhla. Prstami som miesil jej polovičky.
„Cítiš, ako ťa tam skúma? Ako túži po tvojej p*čke?“ šepkal som jej a mierne roztvoril nohy.
Helenkin zadoček sa zaboril do vzniknutej medzery a vták sa jej vlhkým žaluďom vyplazil až k podbrušku. Spojila ruky za mojím krkom a na vtáka sa pritisla. Dych sa jej máličko potrhal a celá sa začala chvieť.
„Ešte nikdy som ho tam nemala,“ zamumlala mi do ucha skoro nešťastne.
„Helenka, ale toto je výborná správa. Iba mi prosím ťa ešte povedz, prečo si s tým prišla práve za mnou?“
„Pretože viem, že mi neublížite a že ste veľmi dobrý človek.“
Premiestnil som pravú ruku, vsunul ju medzi nás a pod jej voľnú sukničku. Našiel som jej klitoris a jemne rozhrnul chlopničky ktoré ho chránili. Hrášok sa pod mojimi dotykmi začal plniť krvou a naberal na objeme. Ukazovákom som sa predral medzi vlhké pysky a narazil na pružnú prekážku.
„Helenka, problém je v tom, že máš ešte panenskú blanku a nemôžem v tejto chvíli zaručiť, že to ani trochu nezabolí.“
„Ja Vám dôverujem,“ odpovedala mierne zadýchaná.
Uchopil som stoporeného vtáka, žaluďom ho priložil k pyskom ohanbia a vtieral medzi nich kvapky, ktoré ronil otvorček. Odpočívala mi tvárou na ramene  a tisla sa ku mne. Cítil som to napätie v jej mladom dievčenskom  tele. Rukami na jej zadočku som si ju pomaly priťahoval. Helenkina nevinnosť na mňa pôsobila tak silno, že mi pulzovalo v slabinách. Obával som sa, aby som nevyvrcholil skôr ako ju zbavím panenstva. Helenkine ruky skĺzli po mojom chrbte. Zatínala krehké prsty do mojej pokožky.
„Strčte mi ho tam. Ja to vydržím. Chcem to,“ mumlala, ale ja som ešte stále váhal.
Čo ak ju to bude bolieť tak, že jej to na pekne dlhý čas znechutím?
Vyriešila to za mňa. Náhle sa prisunula dolu a seba vražedne sa na môjho vtáka nabodla. Trochu zakňučala a zostala bez pohybu. Dokončil som čo začala. Hladkal som ju, cumľal ušný lalôčik. Šepkal som jej, že najhoršie je za nami, že si naňho určite zvykne. Nijako na to však nereagovala.
„Teba to bolí, Helenka?“
Máličko zavrtela hlavou.
 „Trochu tlačí.“
Napadlo ma, že by to možno chcelo zmeniť polohu.
„Drž sa ma Helenka,“ povedal som jej. Bez toho, aby som ho z nej vytiahol, zdvihol som ju a v náručí som sa s ňou premiestnil na pohovku. Ako som sa na ňu usadzoval, vták mľasknutím vybehol z jej úzkej štrbinky. Roztvoril som jej nohy, prikľakol  a sklonil hlavu. Pobozkal som ju na pery mušličky, jazykom som sa o ne oprel a šmátral tam. Ako bola predtým zvädnutá, zrazu celá ožila. Stále hlasnejšie povzdychávala a dokonca sa začala prehýbať  v ústrety k môjmu jazyku. Zrazu sa jej napli nohy a zavzlykala. Pokračoval som v lízaní a rukami sa doplazil k prsiam, aby som jej blažené pocity čo najviac predĺžil. Zdvihol som hlavu, zahľadel sa do sčervenanej tváre s kvapkami potu na hornej pere. Niekoľko ich zlízala.
„Strčíte mi ho ešte do nej však?“
„Asi bude najlepšie, keď si ho tam dáš sama. Ľahnem si na chrbát a ty si nado mnou podrepneš. Chceš to tak skúsiť Helenka?“
Horlivo prikývla. Uľahol som, pomohol jej rozkročmo na seba. Napružený vták sa jej otieral o páperie jemnučkých chĺpkov vypuklej p*čky.
Uchopila ma oboma rukami a s výrazom napätého sústredenia v tvári sa pokúšala vtlačiť žaluď medzi vlhké pysky. Mrkla na mňa. Bolo to tak milé.
„Dokážeš to. Už si ho tam predsa mala.“
Pohladkal som ju po rukách, ktorými držala vtáka ako nejaký sakrálny predmet. Cítil som ako mi vták preniká do jej tesnej mušličky. Nepovolila, pokiaľ ho v sebe nemala až na doraz. Šťastne sa usmiala. Zdvihol som ruky k jej prsiam, uhnietol ich a poláskal bradavky. Pohyby jej moc nešli. Došlo mi, že musím prevziať iniciatívu. Pridržal som ju.
„Teraz si to zoberiem na starosť sám. Ty mysli iba nato, aby ti bolo čo najlepšie. Myslím, že na prvý krát to nebude nič slávne, ale časom sa k tomu dopracujeme.“
Prevalil som sa aj s ňou, aby som ju dostal pod seba. Podoprel som si lakte pri jej prsiach, povytiahol  vtáka a znovu ho ponoril až na dno jej mladej p*čky. Ako sa postupne uvoľňovala, máličko som zrýchlil kĺzanie. Zhlboka sa nadychovala a v jej tvári bolo vidieť, že už z toho niečo má.
Musím z nej zavčasu von! myslel som si a dával pozor nato, ale naraz v predsieni zazvonil zvonček.
Zľaknutie z toho protivného zvuku spôsobilo, že som neurobil to, čo som mal a môj vták do rozpálenej pičky začal striekať. Ona vo svojom rozpoložení pravdepodobne zvonček ani nepočula, pretože zdvihla nohy a zasekla ich na mojom zadku, aby ani kvapka semena nevyšla nazmar.
„Bolo to krásne. Nabudúce to bude ešte krajšie, však?“ šepkala mi vyzývavo.
„Prečo vstávate?“ vyhŕkla skoro s plačom.
„Niekto zvonil. Musím sa ísť pozrieť, kto to je.“
„Ale vrátite sa ku mne, že?“ povedala , keď sa za vchodovými dverami ozval ženský hlas:
„Ja viem, že si tam Helenka. Nepohnem sa odtiaľto pokiaľ neotvoríte!“
„To je mama,“ odvrkla Helenka  celá vyplašená.  Veľmi rýchlo sa zdvihla a zasadla.
„Hádam jej nechcete ísť otvoriť? Zabila by ma,“ vychrlila zo seba a začala pofňukávať.
„Počula si ju. Len tak neodíde. Ale je tu jedna možnosť, Helenka. Ustroj sa.“
Zohol som sa k podlahe a podal jej nohavičky. Sám som tiež rýchlo vhupol do boxeriek. Natiahla si nohavičky a s roztrasenými prstami si zapínala blúzku. Hrabla si do vlasov, nestála pevne na nohách. Vzal som ju za ruku.
„Pustím ťa zadom. Prebehneš záhradou. Sú tam dvierka do uličky...“
Pri zadných dverách sa vytiahla na špičky, pobozkala ma na pery a stiahla si moju ruku do lona.
„Už vidím ako bude sklamaná,“ uškľabila sa. „Čoskoro to budeme robiť zase, však?“
Prikývol som jej a chvíľu na ňu hľadel  ako uteká cez záhradu a stráca sa medzi ovocnými stromami. Zamkol som a dorazil k predným vchodovým dverám vo chvíli, keď sa opäť ozval zvonček...


Necenzurovaná 1.časť príbehu TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára