piatok 10. apríla 2020

Skoro detektívny príbeh


Žijem so svojou ženou viac ako desať rokov. Je veľmi starostlivá. Stará sa o domácnosť, deti aj o mňa tak, že si nemôžeme sťažovať. V posteli mi vždy poslúžila a aj slúži. Napriek tomu som mal vždy pocit, že súlož nevie prežívať tak vzrušujúco ako ja. Nikdy som jej to však nevyčítal. Po nežnej revolúcii sa s ňou začali diať podivné veci. Začala mať úlety. Vždy raz za týždeň zmizla z domu na štyri až päť hodín a spokojná sa vracala naspäť. Nežiarlil som na ňu, ale napriek tomu som sa jej spýtal kam chodí. Celkom pokojne mi odpovedala, že chodí na dámsku jazdu, pokecať si pri vínku a tak. Nemal som dôvod neveriť jej, ale potom sa stala záhadná vec. V práci som rozbil okuliare. Sadol som na električku a išiel domov. Strkám kľúč do dverí a nešli odomknúť. Zvoním, klopem  a dvere a nič. Ticho ako v hrobe. Vrátil som sa naspäť do práce a telefonoval žene do zamestnania. Bola tam. Pokojná a ústretová. Čudovala sa so mnou. Keď som sa vrátil, deti už boli doma a na nič sa nesťažovali. Bolo to veľmi divné! Za pár týždňov sa ma sused spýtal, či moja žena pracuje, lebo že ju už niekoľkokrát dopoludnia videl pred naším domom. Žena to popierala. Mne táto informácia nedávala spávať. Začal som uvažovať, ako zistiť, čo sa skrýva za susedovým tvrdením. Zašiel som za kamarátom, elektrotechnickým opravárom, či sa u neho nenájde veľmi citlivý mikrofón, schopný zachytiť aj najslabšie zvuky. Vyhovel mojej požiadavke a požičal mi ho. Tajne som ho nainštaloval na kazetový magnetofón a spojil ho spínačom tak, že zapojil chod, keď si niekto sadol na gauč. Všetko som nainštaloval pod neho a starostlivo odskúšal. Začal som odhaľovať manželkino pozoruhodné tajomstvo. Manželka si v priebehu pracovného času vodila domov akúsi milenku Vandu! Spolu sa rajcovali a hlasitým vzdychaním prejavovali rozkoš z orgií, ktorými sa častovali koľkokrát aj hodinu. Mlčal som a neprovokoval. Raz som na kazete zachytil ich rozhovor. Dôverne si rozprávali, ako sa naučili milovať so ženami. Ich príbehy sú tak pikantné a zaujímavé, že som sa rozhodol spísať ich a predložiť vám ako bonbónik. Začítajte sa najskôr do príbehu Vandy, priateľky mojej ženy.

„Masturbujem už od svojich jedenástich rokov. Neviem čím to bolo, ale vždy som si pri tom predstavovala ženu neobvyklých proporcií. A dokonca, takáto bola aj žena, čo ma po prvýkrát zviedla.“
„Kedy sa ti to stalo?“ opýtala sa jej moja žena.
„Bola to lesba! Už ako sedemnásť ročná som rada chodila do kaviarní a na diskotéky. V jednej vinárni ma očami uprene sledovala taká super ženská, vekom okolo tridsiatky, skvelo oblečená. Jej oči ma stále sledovali tak zaujímavo, že som si myslela, že určite niečo po mne chce. Po čašníčke mi poslala dva deci vína. Nevedela som ako nato zareagovať, ale ona mi dala pokyn, aby som si k nej prisadla. Predstavila sa a vyklopila, že je módna návrhárka. Hľadala modelku, ktorá by predvádzala jej modely. Mám údajne skvelú postavu a perfektnú tvár, že by som mohla uspieť a preniknúť do sveta módy. Pozvala ma k nej domov, aby som si vyskúšala nejaký model. Ja nadšená ponukou som samozrejme išla. Otvorila šatník a vyťahovala z neho šaty, jedny krajšie ako druhé, až sa mi oči prevracali. Potom mi pomohla s vyzliekaním šiat. Zdala sa mi veľmi dobrosrdečná a kamarátska. Netušila som, čo bude nasledovať. Keď som mala na sebe iba nohavičky, stiahla mi ich až ku členkom a divoko ma schmatla do náruče ako chlap. Prilepila sa mi na pery začala mi schádzať po prsiach.“
„A ty si sa nebránila?“ opýtala sa jej moja žena.
„Mňa to vyľakalo!“ zvýšila Vanda hlas.
„ Vymanila som sa, narýchlo pozbierala svoje šaty a nahá utekala von. Dvere bytu však boli zamknuté. Dobehla ma a ospravedlňovala sa. Len čo sa ospravedlnila, začala ma skrútenú znova objímať, hladkať a bozkávať. Neviem, čo sa to so mnou dialo, ale začala som slabnúť. Keď ma, povoľnú, začala bozkávať na Venušin pahorok, objavila sa mi pred zatvorenými očami žena s nádhernou postavou, pozývajúca ma do svojej náruče.
Silvia, návrhárka, ma potom vzala za ruku a zasnenú ma viedla do spálne na posteľ. Vyzliekla sa. Svojimi nádhernými prsiami ma začala hladkať na bradavkách. Hovorila mi miláčik. Jej hlas, to bolo také tajomné volanie do ríše snov – bozkávala ma od čela cez prsia až do môjho lona.
Vzrušenie vyburcovalo moje srdce do šialeného tlkotu. V spánku som počula búchanie kováčskych kladív a končeky prstov sa mi chveli ako v horúčke. Keď sa svojimi perami dotkla mojej š*šurky, prehla som sa v páse a zastonala fantastickým blahom.
Jej jazyk na mojom klitorise bol stonásobne vzrušivejší  ako moje prsty. Lízala ma a ja som šalela. Metala som sa celým telom. Tlela som ako oheň a vykrikovala okúzlením ako pobláznená. Potom sa snažila vopchať do mňa prst. Nešlo to. Bola som ešte panna.
Potom sa prehupla cez moje telo, skrčila mi nohu v kolene, aby sa vzápätí otierala na mojom stehne zdurenou mušľou. Na mňa toho bolo veľa. Sledovala som, ako sa vzrušením mení jej krásna tvár, cerí na mňa svoje nádherné zuby a bičuje sa k orgazmu.
Keď som sa vzrušene zachvela, priľahla si ku mne a hladkala ma s neobyčajnou nehou po tvári, prsiach a v rozkroku. Bola som nesmierne očarená. Opätovala som jej nehu nehou a láskanie láskaním. Od toho osudného dňa som k nej chodila veľmi často. Milovala so sa s ňou ako skutočná milenka. Ona ma tiež pripravila o panenstvo. Umelým údom, ktorý mala upevnený na Venušinom pahorku pomocou remienkov okolo bokov. S ňou som poznala svet erotiky a módy, ale naša láska dlho nevydržala. Silvia si veľmi skoro našla inú milenku a ja z trucu zase chalana. Napriek tomu sa cítim lepšie v náručí milenky ako v objatí muža. Je dobre, že sme sa stretli. Si neskutočne vzrušujúca.

„Vanda,“ povedala moja žena „prežila som niečo podobného, ale s učiteľkou telocviku. Bolo som už niekoľko rokov von zo základnej školy. Ešte som nemala dvadsať. Stretla som ju na chodníku pred samoobsluhou a dala sa s ňou do reči. Musím povedať, že to bola riadna kosť. Postavu mala vypracovanú. Bola strašne sympatická, živá a usmievavá, kamarátska. Tiež ma pozvala k sebe do bytu. Ponúkla mi kávu, ale v tej káve muselo byť niečo, čo na mňa prudko zapôsobilo. Za pár minút som sa pohlavne vzrušila. Kŕčovito som tisla k sebe stehná a na to ona určite čakala. Keď ma pohladila nežnou dlaňou po tvári, bola som namäkko a nechala sa od nej bozkávať. Potom mi prebehla po prsiach a pochválila, že ich mám poriadne pevné a veľké. Povedala, že by ich rada videla a hneď ma začala rozhaľovať. V tvári som celá horela, triasla som sa a nechala ľúbiť všetko, čo so mnou robila. Posadila ma na gauč. Ruku zastrčila zhora za sukňou a nohavičky medzi stehná a krúžila prstami v mušličke. Tiekla som ako...ehm. Bola som omámená. Klitoris sa naplnil vzrušením, roztiahla som stehná od seba a ona, Anička, ma začala vyzliekať. Pokľakla medzi nahé stehná a tvárou sa pritiskla do môjho vlhkého rozkroku. Perami uchopila pysk a ťahala ma zaň. Vykríkla som vzrušením! Pobozkala ma na mokré lono a prisala sa k strapčekom. Vieš, ako ich mám veľké. Ona ich olizovala, cucala a zároveň mi dlaňami ohmatávala prsia. Vykrikovala som vzrušením a podľahla jej maškrtnému jazýčku. Bezbranne som vychutnávala doposiaľ nepoznanú rozkoš, povznášajúcu ma do nebeských výšin. Prežila som omamný orgazmus. Za tú nádheru som ju hladila po chrbte a na ramenách, po vlasoch a ona sa mi odvďačila tým, že ma odviedla do spálne. Úplne sme sa vyzliekli donaha a objali sa pažami. Jej útočné bozky ma celkom odzbrojili. Položila ma na chrbát, obkročila ma zhora a roztiahla mi stehná do šírky. Jazykom schádzala tečúcu p*čku zhora nadol, perami mi mačkala strapčeky a mľaskala pri tom akoby jedla mannu nebeskú. Zvíjala som sa rozkošou a tiekla prúdom. Triasla som sa ako osika. Vidieť jej vzrušenú pipinu, s vystrčeným klitorisom, začala som ju hladkať celou svojou dlaňou. Mala som ju mastnú ako od oleja. Jemné chĺpky na veľkých pyskoch sa skrútili do povrázkov. Pomáhali mi zvýšiť trecí efekt. Vtedy som ešte žiadneho chalana ani babu nerobila orálne, preto som sa ani s lízaním neponáhľala. Mojich pár nádherných orgazmov ma však vyburcovali do fantasmagorického stavu. Nechcela som zostať Aničke nič dlžná. Vyplazila som jazyk a po prvý krát skúsila, ako chutí skutočná pičná šťava. Bola som pri tom vzrušením bez seba. Anička sa nado mnou narovnala, opatrne sa spustila p*čkou až na moje ústa, aby som ju dokonale vylízala. Bola som neskúsená. Lízala som pomaly, ale hlboko v dierke. To na ňu asi pôsobilo veľmi blahodárne. Pokúsila som sa nasať jej veľký klitoris do pusy. Anička nado mnou vzývala všetkých svätých, syčala, divoko si masírovala prsia a impulzívne vykrikovala slasťou. Takto sme vystrájali hádam pol hodiny. Potom mi Anička ponúkla cigaretu. Ja, vtedy nefajčiarka, som si ju zapálila. Učila ma šlukovať dym. Pri tom sa mi hrozne zatočila hlava. Opito som ležala na chrbte, čumela do stropu a Anička ma prstami šteklila v p*čke. Spojenie cigarety a orgazmickým vzrušením bolo pre mňa nevídaným dráždidlom. Potom ma Anička ešte raz vylízala. Vydráždená a opojená nečakanými orgazmami som sa rozlúčila a išla domov. Povedala mi, že ju môžem kedykoľvek navštíviť. Celý týždeň som v hlave nemala nič iné, iba Aničku. V hlave mi behali aj iné myšlienky, tie čierne, moralistické, o úchylnostiach...


Celý necenzurovaný príbeh nájdete TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára