streda 9. marca 2022

Na chate

Manželka mala meniny a tak sme oslavu plánovali na chate. Vedel som, že priateľ nebude môcť ísť, lebo robí, bol totiž môj kolega v práci. Manželku Kvetu aj s dcérou pustil s nami, on mal prísť za nami až v sobotu večer, čo ma potešilo, lebo jeho manželka „stála za hriech“. Bol to kus ženy, mala čierne husté vlasy, pekné telo a dlhé zarastené nohy, čo ma na nej najviac priťahovalo. Už cestou tam som rozmýšľal, ako to urobiť, aby som sa mohol vyspať s oboma. Navrhol som manželke, že mám chuť na obe ženy, nebola proti a sľúbila, že mi s tým pomôže, vraj to môže byť pekné na spestrenie intímneho vzťahu. Na chatu sme dorazili už skoro po tme. Deti sa vonku hrali, v chate začalo byť príjemnejšie a my sme otvorili fľašu vína. Deti sa skoro unavili, ženy ich uložili na poschodí. My sme mali spať na prízemí. Víno nás už dobre rozohrievalo a reč sa často točila okolo sexu. Provokoval som obe ženy, že by bolo dobre spať na jednej posteli, bude nám teplejšie, s čím aj obe súhlasili. Kým obe vyšli von zapáliť si cigaretku, ja som spojil dve postele. Vonku moja manželka, po dohode so mnou, navrhla Kvete, že si trocha pošpásujú a vyzlečú ma. Keď sa vrátili, manželka mi naznačila, že je všetko v poriadku, hodili sa na mňa a o chvíľu som bol už len v tielku a dole bez. Začal som ich vyzliekať aj ja, obchytával som ich za prsia aj medzi nohami. Aj ja som cítil, že ma striedavo hladia a miestami aj môj úd, ktorý bol už pripravený. Manželka už bola tiež dole bez, snažil som sa vyzliecť aj Kvetu, ktorá si nechala na sebe len biele nohavičky. Cez ne som cítil jej poriadnu „buchtu“ a značne mala von vytlačené aj malé pysky. Celkovo jej mušľa bola oveľa väčšia ako manželkina, ledva sa mi zmestila do dlane. Snažil som sa jej stiahnuť nohavičky, ale ona mala zábrany, aby sme nebláznili, že to neskončí dobre. Manželka už bola poriadne vzrušená, raz hladila môj úd, raz Kvetu. Odrazu ma stiahla na seba a zaviedla si ho dnu, kde som začal dorážať, medzi tým som hladil aj Kvetinu „lastúru“, ktorá bola už tiež poriadne mokrá. V duchu som už chcel trtkať Kvetu, ktorá ležala tesne vedľa nás na chrbte a čakala. Mala mierne roztiahnuté nohy a hladila sa pod nohavičkami. Keď som ju chytil za ňu ja, pri každom dotyku sa mi tlačila k dlani. To ma tak silno vzrušovalo, že po chvíli som už striekal do mojej manželky. Potom som si ľahol medzi obe ženy a hladil som raz jednu, raz druhú. Povedal som Kvete, že chcem aj ju, ona sa opäť zdráhala, no Erika ju začala tiež prehovárať, že sa môže so mnou pomilovať, ona s tým súhlasí a Martin sa to aj tak nedozvie, ktovie kde a s kým teraz je. Ja som pokračoval pri tomto prehováraní vo svojej činnosti, hladil som Kvetu na prsiach, cez nohavičky, ale potom, keď sa nebránila, som ruku presunul pod ne, kde už čakala jej „buchta“. Masíroval som jej klitoris, bol poriadne vlhký a začínal sa dvíhať. Vedel som, že to už dlho nevydrží. Pritiahol som sa bližšie, ona už spracovávala jednou rukou môj úd a druhou mi stláčala gule. Po chvíli sa jej dych zrýchľoval a ťahala ma na seba, nahlas vzdychala. Po chvíli len silno stisla nohy spolu a šepla mi, aby som jej dal dole nohavičky a rýchle ju trtkal. Zrazu som ležal medzi jej dlhými stehnami, rukou som jej nahmatal dierku, ktorá bola celá mokrá a priam horúca, a zaviedol som ho na okraj jej horúceho otvoru. To už Kveta nemohla vydržať a silno zdvihla zadok, takto sa v nej celý stratil. Potom začala divoká hra. Kveta sa dvíhala ako divá, mľaskot sa ozýval po celej izbe, nasledovali sladké vzdychy. Tempo sa zrýchľovalo, cítil som, že jej je tiež výborne. Zvrátila hlavu a nastavila mi ústa na bozkávanie. Bozkávali sme sa dlho, pritom ma hladila po chrbte, zadku i mojej zarastenej hrudi, šepkala, aby som neprestával. S mojim silným výstrekom sa odbavila aj ona. Potom som sa presunul medzi obe ženy a popri vzájomnom hladení sme takto zaspali. Bol to môj najkrajší výlet na chate.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára