streda 30. marca 2022

Erotoman

Stretla som ho v električke. Vtedy som bola voľná, niekoho som pre seba hľadala a on bol výzorom presne môj typ. O dosť starší ale zrejme aj skúsený. Začal po mne pokukovať a ja som mu tie jeho pohľady opätovala. Bolo jasné, že sa mu skutočne páčim a pohľad na moje prsia vyčnievajúce z jemnej látky von ho asi vzrušovali, pretože sa mu v nohaviciach začala robiť hrča. Obidvaja sme vystúpili na Račku a čakali na 59 smer do Petržalky. Nebolo tam v tom čase na zastávke veľa ľudí. Keď už ten jeho pohľad bol veľmi intenzívny, čakala som, kedy ma osloví. Keďže práve nikto v tom čase nebol nablízku, tak sa osmelil, pristúpil ku mne a povedal:
„Slečna prepáčte, možno že od vás dostanem pár faciek, ale musím vám povedať, že nemôžem z vás spustiť oči a máte prekrásne prsia aspoň to čo na prvý pohľad vidím..."
Mňa takéto veci neurazia, som pomerne akčná a tým že sa mi páčil a dlho som nič nemala, zareagovala som veľmi pohotovo a s humorom:
„Môžete vidieť aj viac..." odpovedala som mu so širokým úsmevom, aby som ho vydráždila.
Pravdepodobne nečakal takú reakciu a trochu zostal zablokovaný.
"Nie, nemyslíte si, že som nejaká pobehlica, iba som zvyknutá vyberať si sama a Vy sa mi celkom páčite." dodala som na vysvetlenie.
Tajomne sa pousmial.
„Teda moderná so všetkým čo k tomu patrí? Ibaže aj keď by som chcel, ja vás nemám teraz kam pozvať," povedal smutným hlasom a čakal na moju odpoveď.
"A čo keby som vás pozvala ja? Aj tak vidím, že máme aspoň nejaký ten kus cesty spoločný. Súhlasíte?" navrhla som a z môjho pohľadu musel vycítiť, že s ním chcem stráviť určitú časť dňa a len rozprávaním to nebude.
Súhlasne prikývol a keď prišiel autobus nastúpili sme už ako starí známi. Po troch zastávkach sme boli v cieli. Po krátkej chôdzi sme vošli do bytovky a počkali na výťah. Vo výťahu ma akčne objal a začal bozkávať, ja som neprotestovala a vyšla som mu v ústrety. Cítila som jeho ruku jemne položenú na prsníku a chcela som, aby mi dal poznať svoju mužnosť.
„Pritlač ma viac, mám to tak rada, že to musí až bolieť," prezrádzala som mu svoje chúťky.
Reagoval tak, že som až zhíkla. Výťah zastavil a ja som otvorila byt. Vkĺzli sme do predsiene a chcela som napríklad najskôr urobiť kávu, ale nenechal ma. Zohol sa, prudkým pohybom uchopil lem mojich šiat a stiahol mi ich cez hlavu dole. Mám veľmi rada keď ma muž miluje tvrdo a bez akejkoľvek predchádzajúcej dohody a zistila som, že on chce byť v našom vzťahu pánom. To sa mi páčilo a vzrušovalo ma to. Zobral ma do náručia a odniesol do spálne. Bola som iba v nohavičkách a podprsenke a tak ma aj doviedol k posteli. Myslela som, že ma do nej položí a bude chcieť milovať, ale zmýlila som sa. Sklonil sa, pomaly a rozvážne mi stiahol nohavičky, potom mi položil svoje ruky na ramená a stiahol ramienka na podprsenke. Moje prsia sa mu predviedli v celej kráse.
Jednou rukou ma zobral za bradu a začal znova bozkávať, pričom druhou skúšal pevnosť mojich pŕs a bradaviek. Jeho dominancia ma vzrušila a začala som sa trochu chvieť. Uchopil ma za zátylok a tlačil dolu na kolená.
„Vyzleč ma a urob mi to!" rázne mi prikázal.
Bez váhania som mu rozopla nohavice a spolu so slipmi stiahla dolu. To čo som potom uvidela, mi skoro vyrazilo dych. Jeho obrovský ohon ma skoro vyplašil. Obopla som ho jednou rukou a druhou začala hladiť jeho veľké vajcia. Jazykom som obišla žaluď a zasunula si ho do úst. Začala som ho fajčiť, ale moje tempo mu zjavne nestačilo a tak ma chytil za vlasy a hlavu mi začal nabodávať na svoj kyjak. Cítila som ho až v krku a začala som sa skoro dusiť. Stonala som skoro rovnako ako on a snažila som sa vymaniť. Nenechal ma a čím viac som sa bránila, tým viac ma ničil. Náhle som zacítila prudké šklbanie v jeho penise a do pusy mi vystrekol prúd semena. Snažila som sa ho všetko polapať, ale stekalo mi po brade na krk. S prosbou som k nemu zdvihla oči a on mi vy vytiahol z pusy. Zvyšok semena mi nastriekal rovno do tváre. Sadla som si na päty a objala mu kolená. Stál nado mnou a prudko dýchal.
„Utri sa...“ povedal a ja som si poslušne utrela zvyšok semena do svojej podprsenky.
„To bolo iba na začiatok, také zoznámenie...“ povedal a potom ma zdvihol a položil na posteľ.
Zatiaľ čo som tam ležala, dokončil vyzliekanie. Potom si ľahol vedľa mňa a začal ma hladkať svojou pevnou rukou. Masíroval moje stvrdnuté bradavky a občas ma trochu pohrýzol. Vzrušovalo ma to a začala som sa naoko brániť...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára