štvrtok 28. októbra 2021

Prvoligista

Futbal nemá veľmi veľa fanúšičiek ale my k ním patríme a vieme aj prečo. Tí, čo nepoznali útroby šatni futbalového klubu, je mi úprimne ľúto. Voňajú tam sprchy a mydlo, pokožka, mužský pot a ten zvláštny nezameniteľný parfém ich pohlavia, čo dámam vháňa vlhko do nohavičiek a spôsobuje ľahký infarkt prekrveného klitorisu. Osobne sa dosť čudujem, že prvoligové zápasy nie sú preplnené dievčatami, pretože krajší pohľad než na futbal im ťažko môžu dať taký Chippendales, alebo pánsky striptíz. Všetci tí tancujúci chlapi mi totiž pripadajú zženštilí a tak trochu ako gayovia (nič v zlom a samozrejme vôbec nič proti gayom) zato prvoligisti na ihrisku ktorí si okopávajú lýtka, rozbíjajú hlavy a kopú sa do podbruška, to sú tí praví mužní gladiátori nášho veku. Pozorovať becka, tvrdé a ploché brucho pod prepoteným vyhrnutým tričkom, zadok pripomínajúci beh geparda a plávajúce brankárove skoky, to musí každú správnu kundu otvoriť ako zaklínadlo Sezam, otvor sa. Takže keď nás Rasťo pozval s Monikou na prehliadku šatne ich klubu, masturbovali sme v predvečer toho dňa ako divé. Niet asi ženy, ktorá si pritom nepredstavovala ako si to naraz tvrdo rozdáva s celou jedenástkou, a Rasťo, Rasťo bol jej kapitán. Keď nám na ihrisku predviedol pár fínt, iba tak, aby sa zahrial, zobral nás konečne so sebou do klubovej šatne, do toho posvätného chrámu všetkých najchlapskejších chlapov, kam ženy ani manželky nemajú vôbec žiadny prístup. Vo vnútri sa pohodovo usadil na sedačku, akoby mal za sebou už celý polčas a jeho urastený macko mu tvaroval ľavú stranu nohavíc. Netrpezlivo sme treli stenami o seba, aby sme aspoň čiastočne skrotili rastúce mravčenie v rozkroku. Chlípne sme sa k nemu pritisli, každá z jednej strany a teplá vôňa našich tirl mu dala na vedomie, že neexistuje nič, čo by od nás nemohol požadovať. Keď sa skúseno, žiadostivo a rovnakým dielom začal zaoberať našimi prsiami, strhla mu rozbesnená Monika boxerky a pred našimi očami sa vypružil skvostne žilnatý penis, jemne sa chvejúci ako preťažená basová struna. Nasliniť jeho žaluď bolo pre mňa prácou okamihu. Vzápätí mi už sladko pulzoval na podnebí a ja som jazykom láskala jeho zlatú žilu mocne pumpujúcu krv do tela tvrdnúceho falusu. Hneď nato mi Monikin mlsný jazýček zvlažil vystreľujúci klitoris a prvý orgazmus skrútil moje telo do klbka. Rasťo, ktorý to považoval za výzvu ho do mňa narazil ako stopér do súpera a šústal ma ligovým tempom rozkoš zatajujúcu kundu. Hneď nato prišiel druhý, tretí...piaty orgazmus, než som vyčerpaná spočinula na striedačke. Rasťov žrebec však vôbec neochabol. Vďačne som ho obomkla celou dlaňou a zaviedla Monike do hladnej bránky.
„Góól,“ jačala moja kamarátka, „zázrak, bomba!“ a jej konský zadok kŕčovito pracoval k dosiahnutiu orgazmu. Pri pohľade na mlsné pysky ohanbia vlhko obopínajúce Rasťov falus som znova začala masturbovať. Obe sme jačali rozkošou a navzájom sali a láskali plody svojich pŕs, zatiaľ čo Rasťo nás obrábal svojim žrebcom do omdlenia, až konečne s víťazným výkrikom ejakuloval do našich hladných papuliek. Na rozkošou sčervenanej tvári sa mu nakoniec objavil lišiacky úsmev.
„Mám pre vás prekvapenie dievčatá,“ povedal a zahľadel sa ku dverám klubovej šatne, do ktorých práve vstupovala jeho jedenástka...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára