nedeľa 27. júna 2021

Sex na palube

Už niekoľko rokov som držiteľom kapitánskej licencie a s obľubou sa každý rok chodievam plaviť medzi ostrovmi v Grécku. Dokonca aj moja terajšia priateľka Anita praktizovala túto činnosť so svojim Ex a zoznámili sme sa na jednej akcii v rámci privátneho klubu lodných kapitánov. Nikdy sa však nechodíme plaviť iba my dvaja, ale vždy na konkrétne termíny dokážeme so sebou zobrať ďalšie 4 osoby, ktorým vieme poskytnúť neskutočné zážitky z plavby. O jednej takej celkom zaujímavej by som sa chcel zmieniť v tomto príbehu. So štvorčlennou rodinkou sme sa plavili na pokojnom mori.
Svieži morský vánok nás doniesol do prístavu Naxos, a po dvojdňovom plachtení z Kosu bolo pre nás – a tak isto aj pre mňa ako kapitána jednej prenajatej plachetnice – celkom príjemné, že sme mohli vystúpiť na breh a prejsť sa niekoľko hodín po pevnej zemi, než budeme pokračovať ďalej do Parosu.
Na palube plachetnice triedy Bavaria 38 bola okrem mňa a mojej priateľky Anity, ktorá nám súčasne varila, spomínaná rodina s dvoma dcérami v najlepšom veku. Sára mala pätnásť a Cilka sedemnásť rokov. Ich rodičia sa volali Tomáš a Eva.
Keď sme doplávali do prístavu, Tomáš s Evou sa rozhodli, že si vyrazia do víru nočného života v Naxose a dievčatá zatúžili vybehnúť niekam na diskotéku. Anita, ktorá to už na ostrove poznala ako svoje topánky, im sľúbila, že vyrazí s nimi, ako náhle dokončíme poriadok na lodi.
A tak som asi po hodine zostal sám na palube, vychutnával si nádhernú noc po južným nebom a rozprával sa s ľuďmi, ktorí sa prechádzali na nábreží. Bolo niečo okolo polnoci, keď sa Tomáš s Evou vrátili na jachtu, potom čo obišli pár miestnych podnikov. Tomáša kombinácia miešaných drinkov a tepla poznačila spoločenskou únavou a tak si išiel hneď ľahnúť. Naopak Eva bola stále pri chuti pokračovať v pití vínka. Sadli sme si v salóniku a ja som otvoril fľašku archívneho. Sedeli sme, popíjali, kecali a bolo nám celkom fajn.
„Čo si myslíš o mojich nohách?“ opýtala sa ma Eva z ničoho nič mimo všeobecne konverzačnej témy.
„Sú veľmi pekné“ odpovedal som zdvorilo a zároveň aj pravdivo. Na zrelú ženu mala pekné nohy.
„Toto mi už dávno nikto nepovedal,“ vydýchla si, „tak načo čakáš, pobozkaj ma!“
Neviem, prečo som si v tom momente nedal nejakú racio pauzu. Ako omámený som sa prisal k jej plným perám a ona mi okamžite odpovedala dlhým, vášnivým francúzákom. Keď sme sa konečne od seba odtrhli, rozhodol som sa, že nemá význam čakať a treba okamžite konať. Mal som pocit, že je pripravená na všetko a zároveň aj čokoľvek urobiť. Vstal som, pomaly som si rozopol riflové kraťasy, vylovil von urasteného tešiteľa, aby sa Eva mohla pokochať pohľadom naň.
„Ježišmária, ten je ale veľký a prekrásny!“ vyhŕkla s úžasom.
Otvorila pusu, ako to len najviac išlo, a ja som do jej úst zasunul svoju mužskú pýchu. Mrdal som jej ústa ako o život. Pritom som si horlivo predstavoval ako preťahujem jej p*čku. Veľmi skoro som pocítil, že už sa blíži moje vyvrcholenie. Eva ma s mľaskotom slín vášnivo fajčila a zľahka mi nechtami škrabkala gule, aby ma vydráždila na maximum.
„Tak a teraz ti ukážem, kto je tu pánom, ty malá k*rvička!“ zachrčal som celý vzrušený.
„Otoč sa a kľakni si na podlahu“.
Okamžite ma počúvla. Horlivo si stiahla blúzku a vykukli spoza nej pekne zaoblené zrelé prsia. Vyhrnula si sukňu, pod ktorou nemala žiadne nohavičky, prikľakla si k pohovke a oprela sa o ňu rukami. Vzápätí mi nastavila pekne vyšpúlený zadoček. Panebože, to bol pohľad! Keď na mňa zasvietila medzi stehnami a polovičkami vyholená buchtička, neodolal som a vsunul som Eve do štrbinky prst.
„Vytr*kaj ma!“ zakňučala „Už pekných pár mesiacov nemala! Ten môj Tomáš už v posteli nevládze. Príde z práce tak psychicky vyčerpaný, že sa mu nepostaví!“
Prikľakol som si za ňu a opatrne jej priložil svoju veľkú bakuľu k mokrému vchodu do mušličky. Naľahol som si na ňu, uchopil ju za ovisnuté prsia a mocne som sa narazil do tej jej nadržanej m*ndže.
Eva nechtami škriabala poťah pohovky a zahryzávala sa doňho slasťou. Netrvalo dlho a rozostonala sa na celú kajutu v niekoľkonásobnom orgazme. Ja som tiež dostával pocit, že sa blížim k vrcholu, rýchlo som ho teda vytiahol a nastriekal jej horúcu dávku na jej polovičky a niečo aj na chrbát.
Naraz sa loď prehupla a počuli sme, ako niekto prešiel po mostíku. Eva si rýchlo obliekla blúzku, stiahla si sukňu, zľahka ma pobozkala na ústa, poďakovala mi za nádherné milovanie a vytratila sa na chodbu. Opatrne sa rozhliadla a potom rýchlo zamierila do kajuty vzadu, ktorú obývala s Tomášom. Netrvalo dlho a vo dverách salónika sa objavili dievčatá, ktoré sa práve vrátili z diskotéky. Našťastie sa ešte chvíľu zdržali na palube a tak ma nenačapali so svojou matkou. Cilka a Anita na mňa zamierili prenikavým pohľadom, ale nič nepovedali. Ja s Anitou sme sa potom zatvorili v našej kajute a Cilka so Sárou si išli tiež ľahnúť. Po chvíli som ucítil ako sa na mňa Anita pritisla svojim pružným telom. Samozrejme, že som nezostal ako kus ľadu. Mal som taký divný pocit akoby sa chcela iba presvedčiť, či som náhodou niečo nemal s Evou. Bol som v presvedčení, že si nič nevšimla, pretože tou rýchlovkou so zrelou ženou som bol uspokojený tak z tretiny a na Anitu som mal vždy chuť keď ma začala dráždiť svojou okúzľujúcou príťažlivosťou...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára