sobota 12. júna 2021

Čo som ulovil pri vode

Už ako malé dieťa keď ma otec so sebou brával na ryby, som prepadol tejto vášni, ktorá mi vydržala dodnes. Vo svojom voľnom čase podnikám rôzny výpravy do širšieho okolia a vždy si nájdem nejaké to miestečko, kde sa môžem s pôžitkom a v pokoji odreagovať, zabudnúť na všetky starosti a problémy. Potom už len nahodím svoje udice, zaujmem komfortnú pozíciu a vyčkávam, čo sa chytí na návnadu. Medzitým premýšľam o tom, čo som prežil, snívam o budúcnosti, alebo nemyslím vôbec na nič, všetky myšlienky púšťam z hlavy a počúvam šumenie vody a čarovný, upokojujúci hlas prírody. Osobne sa riadim jedným heslom:
„Ak chceš byť celý život šťastný, staň sa rybárom.“
Minule, keď som raz sedel na brehu a práve si hovoril, že dnes nejako neberú, zbalím to a zmierim sa s tým, že pôjdem domov bez väčšieho úlovku, stalo sa niečo, načo len tak nezabudnem. Pozeral som sa do vody a náhle uvidel ako sa niečo veľké blíži ku mne z hlbín smerom na hladinu. Hádam to nie je sumec, zajasal som a v duchu sa tešil, že by som predsa len pretrhol celodennú smolu. Avšak moja radosť bola predčasná. Aké to bolo prekvapenie, keď na hladinu vykukla hlava a ku brehu plávala mladá žienka.
„Tak čo, berú, berú?“ volala na mňa.
Najskôr som jej chcel vynadať, že mi plaší ryby, ale potom som si to našťastie rozmyslel.
„Jasné, že berú!“ odpovedal som, „Práve som chytil perfektný úlovok,“ poznamenal som dvojzmyselne a chcel k tomu ešte niečo dodať, ale úplne mi došli slová. Tá žienka totižto začala vychádzať z vody a ja som utrpel menší šok, keď som ju uvidel bez plaviek. Toto som teda nečakal. V prvej chvíli sa mi zatmelo pod očami a mal som pocit, že vidím nádhernú vodnú vílu, jednoducho a skrátka – zázrak prírody, ktorý sa vidí tak raz za sto rokov. Tak veľký dojem na mňa urobila. Mala dlhé, svetlohnedé vlasy, ktoré jej padali cez prekrásne tvarované prsia so širokými dvorcami prsných bradaviek a pekne upravený rozkrok, ktorý bol nádherne vypuklý. Mala úzky pás a nekonečne dlhé štíhle nohy, ktoré iba dokresľovali celkovú krásu tejto rozprávkovej bytosti, akoby prišla z iného sveta.
„Pán rybár, to si ešte nevidel žiadnu ženu, keď si ma tak divno prezeráš? opýtala sa ma, keď videla ako z nej nemôžem spustiť oči.
„Tak ženu som videl, tú určite áno, ale vodnú vílu zatiaľ ešte nie,“ odpovedal som pomerne vážne.
„To sa ani trochu nehanbíš, ukazovať sa predo mnou len tak v Evinom rúchu?“
„Ja sa nemám začo hanbiť,“ povedala a venovala mi prekrásny úsmev. Keď prišla bližšie, posadila sa ku mne až nebezpečne blízko a ja som mal dostatok času nato, aby som zistil, že ma na nej fascinujú aj nebezpečné zelené mačacie oči, v ktorých sa skrývala nekonečná túžba po vášnivom milovaní.
„Ja som Roman,“ podal som jej ruku na zoznámenie.
„Katka,“ predstavila sa a bez váhania mi dala poriadnu zoznamovaciu pusu.
„No tak sa mi Romanko pochváľ, čo si dnes ulovil. Ukáž mi ten svoj úlovok,“ vyzvedala Katka s odzbrojujúcim a neodolateľným úsmevom.
„Ver mi to Katka, alebo nie, ale ten najväčší úlovok si ty,“ odpovedal som, dodal si odvahu a skúsil ju pohladkať po vlasoch. Napodiv neuhla, ako som pôvodne predpokladal a naopak, zareagovala tak, že sa ku mne svojim žiaducim telom viac pritisla a pritúlila, aby ma neskôr sama od seba začala bozkávať. Vzrušujúcim spôsobom ma jazýčkovala v ústach a nechala sa odo mňa bez zábran dráždiť a hladkať, aj na svojich najkrajších a najtajnejších miestach. Bezo slova mi dala dolu tričko, za ktorým po chvíli nasledovali aj bermudy, slipy, v ktorých mi už bolo dosť tesno. Jej hladné a zmyselné ústa začali blúdiť po celom mojom tele, aby nakoniec ukončili svoju objavnú púť na mojej vztýčenej žrdi. Jazykom opatrne olízala moju kvapku túžby, ktorá sa objavila na vrchole obnaženého žaluďa, ktorý začala jemno bozkávať. Asi sa jej zdalo, že by si môj čnejúci sa stožiar zaslúžil od nej viac starostlivosti a uznania a tak si vrazila stoporený penis až po koreň hlboko do hrdla. vytreštil som oči, pretože som nechápal, ako sa do jej malinkej pusinky mohol vmestiť dvadsaťtri centimetrová živá dĺžka. Skúseno ho pofajčila skoro až na samotnú hranicu vyvrcholenia a potom mi nastrčila zozadu svoju mušličku. Keď som do nej vrazil svoj kyjak, mala vo svojej jaskynke už peknú povodeň, horúco ako v peci, ktorá môj penis pálila zaživa. Jej dužinaté pysky ohanbia sa prisali na moju bakuľu a úzka pošva ma zvierala ako vo zveráku. Ľavou rukou som jej spracovával prsia, zatiaľ čo pravá ruka sa zamestnávala klitorisom. Jej stony a vzdychy, ktoré pritom vydávala, zneli pre moje uši ako rajská hudba a dráždili ma do nepríčetnosti. Bol som nútený trtkať ju ako v tranze. Naraz začala kričať ako šialená, sťahy jej úzkej pičky drvili môj úd a snažili sa z neho vysať životodarnú miazgu. Dostavil sa jej orgazmus, ktorý svojou intenzitou pripomínal skôr tropické šialenstvo. Trvalo to nekonečne dlho, celú večnosť. naposledy sa ku mne prirazila svojím zadočkom, ktorá bola viac než k zakusnutiu a ja som do nej striekal svoje horúce semeno.
„Tak vystriekaj do mňa ten spermat! Nešetri s ním a naplň tým semenom moju kundičku až po okraj! kričala ako zmyslov zbavená a tak mi stláčala miešok, že mi snáď iba zázrakom nerozdrvila vajcia. Potom si ľahla na chrbát do trávy, čoho som využil a začal som sa hrať s jej osemenenou mušličkou. Dal som si za cieľ, vysať z nej čo najviac ejakulátu, lebo je to môj obľúbený zvyk, ktorý si občas doprajem. Priznala, že sa jej to páči a že jej to ešte nikto takto nerobil.
„Nechceš sa ísť okúpať?“ opýtala sa po chvíli.
„Jasné, prečo nie? Trochu schladiť ten rozpálený prút, určite nebude na škodu...“ povedal som, zobral za ruku a utekali sme spolu k vode.
Plávali sme až do stredu rybníka, pričom mi ukázala, že voda je skutočne jej živlom a ja som musel uznať, aj keď nerád, že je lepší plavec ako ja. Keď sme doplávali bližšie k brehu, Katka ma stehnami objala okolo pásu a začala ma bozkávať svojimi hornými perami. Ružovým jazýčkom divoko prenikala do mojich úst a ja som ju s chuťou vysával. Jej tvrdé, hrdo vztýčené bradavky, nemilosrdne dráždili moju hruď a celé telo tejto nádhernej žienky sa v mojej náruči chvelo nanovo rastúcou túžbou. Jemne a zľahka mi pod vodou honila penis a potom sa svojim neukojeným rozkrokom sama nabodla. Vtedy som prvýkrát súložil vo vode a tým čo to ešte nezažili, vrelo odporúčam vyskúšať to. Je to neopísateľne nádherný pocit, striekať semeno v chladivej vode do rozpálenej mušličky. Aj tento druhý orgazmus bol pre mňa veľmi intenzívny. Ocitli sme sa na plytčine kde do mňa svojou šuškou zúrivo prirážala a vzlykala šťastím. Zobral som ju do náruče a vyniesol na breh, kde sme svoje telá vystavili žiari slnka a spoločne sa oddávali slastnej únave. Zaspal som a prebral ma až príjemný pocit na mojej mužnosti. Keď som konečne dokázal otvoriť oťažené viečka, Katka si s láskou hrala s mojim bojovníkom, ktorý medzitým stvrdol ma kosť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára