nedeľa 30. mája 2021

Sen alebo skutočnosť?

Bolo leto, nádherné počasie. K tomu ešte školské prázdniny, posledné v živote. O dva týždne som mal nastúpiť do zamestnania. Preto som sa rozhodol podniknúť cyklotúru naprieč Slovenskom. Úplne sám. A tak som sa vydal na cestu. Po siedmych či ôsmych dňoch som dorazil do jedného mesta, na mene nezáleží, a ubytoval som sa v malom hoteli. Bol som už na smrť unavený. Keď mi majiteľka hotela išla ukázať izbu, poznamenala, ani neviem prečo, že tu má okrem mňa iba dve návštevníčky – osemnásťročnú študentku a svoju priateľku, rádovú sestru z neďalekého kláštora. Práve obidve stáli na chodbe a spolu sa bavili. Zdvorilo som ich pozdravil a už som bol vo svojej izbe, kde som okamžite zaspal. No zrazu som sa prebudil na akýsi nezvyčajný šum! Celý stuhnutý som so zavretými očami ležal a načúval. Potom som to opäť začul. Tiché opatrné dýchanie! A ťapkanie bosých nôh na podlahe! Hlavou mi prebehli tie najneuveriteľnejšie myšlienky! Všade okolo bola tma. Ani len svetielko sa mi nedostalo cez silno zatlačené oči.

Neznáma

Kroky sa približovali! Zrazu nejaká látka zašušťala hneď vedľa mojej postele. Ten dych bol celkom blízko, cítil som ho na krku, no tváril som sa, akoby som pokojne spal. Ale bol som napätý. čo ak si votrelec robí zálusk na moje peniaze. Chce ma okradnúť? Ale ktorá z tých troch žien, čo bývajú , by to bola schopná urobiť? Len s úžasným vypätím síl som sa neposadil. Naďalej som predstieral, že spím, no trocha som pootvoril oko. V tej tme som nerozoznal viac než siluetu postavy. Ruka pod mojou prikrývkou sa pohla... zamierila priamo k môjmu penisu, ktorý akoby na povel začal od vzrušenia navierať. Nemohlo ma to prezradiť? Ruka mi ležala na úde bez pohnutia, teplo jej dotyku mi prechádzalo celým telom. Ale toto nemôžem predsa dopustiť! znelo mi neustále v hlave. Ruka mi začala šmátrať v slipoch. Celkom jemne mi zovrela stoporený úd, zastavila sa, a keď som sa nepohol, začala mi posúvať predkožku hore a dolu. O chvíľu sa pridala aj druhá, tá sa maznala s mojím bruchom a pupkom, prehrabávala sa mi chĺpkami v rozkroku a hladkala stehná.

Žiadza

„Viem, že si hore,“ zašepkala zrazu, no jej ruky sa so mnou maznali ešte žiadostivejšie a naliehavejšie.
Neodpovedal som, kŕčovito som premýšľal, komu ten hlas patrí... Majiteľke hotela? Nebol som si istý. Ale ak to nebola ona, kto potom? Rádová sestra? Alebo tá študentka?
Môj navretý pripravený kyjak už doslova horel. Mal som sto chutí strčiť ho neznámej rovno do jej horúcej mušličky...
Nie! rozhodol som sa napokon. Nechcem toto kúzlo prekaziť! Chcem sa jej oddať, nechať ju, nech si robí so mnou čo chce. Vtedy, akoby mi čítala myšlienky, zo mňa divoko strhla prikrývku, bleskovo mi vyslobodila penis zo slipov a slastne vzdychajúc, začala oblizovať môj ružový žaluď. Rukami sťahovala a vyhŕňala pružnú predkožku a masírovala mi ho po celej dĺžke. Láskavo ho ústami lízala a sala, no zároveň tak chlípne, že som mal pocit, že zo mňa vysaje všetku šťavu. A potom sa objavil jazyk. Chvíľu mi ním krúžila okolo špičky, potom vkĺzol do malej priehlbinky a zas bol niekde inde. Už som sa nedokázal ovládať. Vzdychal som, vzpínal sa, dávajúc jej najavo, ako strašne ma vzrušuje a dráždi! Rukami som sa snažil v tme nahmatať svoju neznámu zvodkyňu, ale neúspešne.

Vášeň

Jej pohyby sa zrýchľovali a mľaskanie jej intenzívneho dorážania ma privádzalo do vytrženia. Doslova som vzbĺkol.
„Ja...“ koktal som, „chcem... Rád by som ťa cítil celú! Celú! Prosím!“
No ona ma neprestávala dráždiť a ja som cítil, že už čoskoro vystreknem, musím! A bolo to tu!
Jej ústa zmizli! Vlhký úd mi chladol a triezvel. Aj jej ruky sa stiahli. Ale len na maličkú chvíľku! Potom som ucítil nežný tlak... chĺpky! Jej sladké pysky! Boli mäkké a poddajné. Fontána vo mne pulzovala vyššie a vyššie, bol som plný rozkoše.
„Rýchlo...“ vykríkla bez dychu.
Potom si ma zasunula rovno do mokrej štrbinky a pritiahla sa ku mne. Ľahučko som do nej vnikol a horúčava ma celého obklopila. Penis mi zaplavila slastná láva, svet sami niekam ponoril, úplne prestal existovať. Existovala pre mňa len táto žena, tajomná žena prepojená so mnou, krúžiaca zadkom sem a tam. Cítil som len ju. Jej vášnivú vôňu, dravosť, vzrušenie a smotanové vlhko.
Zdvíhala sa a klesala stále rýchlejšie. Dýchal som zrýchlene, otvorenými ústami. Stískala mi stehná až po koreň penisu, a v tom vo mne explodoval všetok tlak! Telo sa mi vzopälo, stuhlo v kŕči, a ja som striekal a striekal až do poslednej kvapôčky...
No vtedy som si všimol, že už na mne nesedí, že vykĺzla ako tieň k dverám!
Nasledujúce ráno som na raňajkách stretol všetky tri. Každá z nich sa správala prirodzene, akoby sa nič, ale vonkoncom nič nestalo. A ja sa ešte dnes sám seba pýtam, ktorá z nich bola tou tajomnou zvodkyňou...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára