sobota 22. mája 2021

Na strednej škole

Zaspomínal som si, keď som prvýkrát odišiel zo svojho rodného hniezda do okresného mesta na strednú školu. Bola to obchodná akadémia a v našej triede prvého ročníka sme boli iba traja chalani. Tí dvaja síce boli podľa môjho názoru viac-menej telesne postihnutí a iba ja som bol úplne v poriadku. Baby v triede ma absolútne nezaujímali. Bavili sa ako sliepky na dvore a ich zážitky a dobrodružstvá patrili skôr do ríše bájok. V tom veku som mal už dostatok skúseností, aby som spoznal, že väčšina z nich mužského vtáka ani nevidela. Chválili sa svojimi úspechmi s chlapcami, ale ako Česi hovoria: „skutek utek“.
Na konci jedného pekného týždňa som sa vracal poobede vlakom domov. Išiel som so spolužiačkou s ktorou som chodil do triedy, ale ona bývala za mestom v jednej budove , ktorá bola súčasťou osamelej výletnej reštaurácie. Veľmi sa sťažovala, že ju spolužiačky napádajú za to, že je... skrátka virgo intacta, alebo jednoducho povedané poctivá panna. Chcel som povedať svoj názor, ale diablik vo mne zapracoval. Povedal som teda, že čo nie je možné, môže byť, alebo naopak, že by sme mohli ešte v ten deň večer vyraziť na diskotéku, niečo popijeme, zatancujeme a urobíme reset hláv.
Renáta, tak sa volala, celá sčervenala a iba mi pošepla, že tak zhurta hádam nie... Prerušil som ju tým, že som ju pochválil za jej krásu, inteligenciu a teda že... V podstate som jej navonok vyznal lásku a obdiv. Nakoniec súhlasila a dohodli sme sa, že večer sa stretneme.
Večer ma neskutočne prekvapila ako bola nahodená. V jej oblečení vynikla nádherná postavička a poviem vám, mal som čo robiť, aby som svojho macka udržal v nohaviciach na uzde.
V podniku sa už hralo, usadili sme sa, objednali si drinky a neskôr začali vlniť po parkete. S vypitými pohármi padali aj tie najväčšie zábrany a začali sme sa k sebe tisnúť čoraz viac. Ešte pred polnocou ma Renáta požiadala, aby sme išli domov. Vadil jej cigaretový dym a vonku bolo tak krásne. Pomerne teplá septembrová noc priamo jasala. A tak sme vyšli von. Cestu domov sme si tentoraz zvolili cez jeden pekný park. Potrebovali sme sa nadýchať čerstvého vzduchu a chceli sa ešte nachvíľu posadiť na lavičku a pekne porozprávať. Nezostalo to však iba pri rozprávaní. Renáta bola natoľko nadržaná, že ma začala chytať za koleno a chcela sa bozkávať. Neviem čo to do nej vošlo, ale zrazu začala všetko režírovať. Začala si dávať zo seba zvršok oblečenia. Navrhol som jej, aby sme sa presunuli od chodníka smerom viac do kríkov, nahusto rozložených po rozsiahlej trávnatej ploche. Renáta súhlasila a len čo sme sa presunuli na nenápadné miesto, už bola iba v spodnom prádle. Prudko som sa tiež začal vyzliekať, lebo to čo som videl v žiari hviezd a mesiaca, bola neskutočná ženská krása. Začali sme sa objímať. Penis mi začal tvrdnúť a zabáral sa Renáte do brucha. Trochu sa mykla a opýtal sa som sa jej, či sa niečo deje. Iba mi pošepkala do ucha:
„Je to tak strašne veľké a ja sa trochu bojím. Ja som ešte nikdy...“
Rozptýlil som jej pochybnosti a začali sme sa naďalej bozkávať a hladkať. Keď som sa konečne dostal rukou do jej rozkroku, ucítil som, že je značne vzrušená a to tak, že až stehná mala celé mokré. A to ona už mi opatrne hladkala vtáka a mohutné vajcia, ktoré boli vzrušením pritiahnuté ku koreňu penisu.
„Vezmi si ma,“ potichu zašepkala Renáta, ktorá už vzrušením dýchala stále rýchlejšie a srdce jej silno bilo.
Pomaly som ju položil na zhodené oblečenie a priľahol si na ňu. Chvíľu trvalo než dala nohy od seba a dovolila mi vniknúť penisom na okraj mušličky. Veľmi pomaly som zachádzal dovnútra cez jej veľké pysky. Cítil som prekážku, ale Renáta akoby sa náhle rozhodla, prudko prirazila zadkom a ja som pocítil, že som celý vo vnútri. Začal som iba veľmi pomalými ťahmi šústať jej nádhernú a tesnú pičku. Pomaly sa pridávala. Začali jej tiecť sliny a stonala rozkošou. Za malú chvíľu začala prenikavými zvukmi vyjadrovať svoju vášeň. Nechcel som jej spôsobiť problémy a preto som chcel vtáka pred výstrekom semena vytiahnuť. Nepustila ma a oboma rukami priťahovala môj zadok k sebe a kričala pritom v stonoch:
„Ešte, ešte viac. Rob to!“
„Renátka! Bojím sa, že ti urobím dieťa!“ vykríkol som.
„Urob to, pusti to so mňa. Ja to chcem. Móóóc. Strč ho poriadne...ááá.“
A to už som prudko pumpovala semeno do nej. Držala ma pri sebe a stonala rozkošou.
Po chvíli sme len tak vedľa seba ležali a mlčali. Krásna noc a milovanie nás dokonale premohli.
„Neverila som tomu, Jarino,“ začala Renáta, „že je to tak pekné. Iba nepochopím, že tak veľký... tak veľký utešovateľ sa do mňa vošiel,“ a pozrela sa dole medzi moje nohy.
Ešte stále mi stál a zachvíľu by som bol schopný znova súložiť.
Renáta ale pokračovala:
„Je to škoda, len tak ho nechať,“ šepla nakoniec.
To som pochopil a znova sme sa na seba vrhli. Vrazil som jej ho tam a vo vášni sme sa pregúlili spojení svojím pohlavím. Renáta sa dostala nahor a začala na mne vášnivo jazdiť. Zúrivo som ju bozkával a hladil jej panenské bradavky na tvrdých prsiach. Po chvíli sa prehla ako luk a cítil som, že je hotová. Pokračovala ako stará skúsená milovníčka a išla ďalej. Boli sme celí mokrí a bolo iba počuť pravidelný mľaskot tela o telo a čvachtanie vtáka v šťavou zaliatej mušli. Keď bola po tretíkrát, nevydržal som to a taktiež som sa poddal vášni. Bolo to nádherné. ďalej sme pokračovali ruka v ruke, polonahí, každý s určitým kusom oblečenia v ruke, cestou domov. Ešte raz som ju pretiahol, než sme sa rozlúčili pri jej dverách. Mal som toho akurát tak dosť a bol som veľmi rád, že sa môžem odpotácať domov a ľahnúť na posteľ. Napriek tomu som mal určité obavy. Renáta bola dievčatko veľmi slušné a ja som už bol pekne ostrieľaný chalanisko. Dve dámy s ktorými som dlho šústal ma naučili niekoľko vecí a mal som strach, že pri Renáte sa prezradím, pretože neutajíte, ak sa vám niečo páči, že sa to nesnažíte uplatňovať.
Začali sme teda spolu normálne chodiť. Naša prvá láska našťastie nezanechala žiadne následky a po ďalšie razy sme už nasadili antikoncepciu, lebo sme chceli normálne dokončiť školu. Lenže našej láske nebolo dopriate a zavinil som to ja...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára