nedeľa 20. júna 2021

Jehovistka

Keď mi zazvonil vchodový zvonček, úplne som nadskočil. Koho to sem čerti nesú? blyslo mi hlavou. Nechodilo ku mne veľa ľudí na návštevu a ani som to moc nemal rád. Vždy som radšej volil exteriér. Keď som otvoril dvere, uvidel som dve ženy v stredných rokoch. Jedna vyzerala ako mentálne zaostalá a tá druhá bola celkom dobrá j*bačka. Tá sa mi predstavila ako Helena a potom vypadlo meno Irena aj z tej druhej. Ešte som sa ani poriadne nestihol opýtať čo, resp. koho hľadajú a už sa začalo rečniť o Bohu a zániku sveta, o tom že musíme byť pripravení na súd Boží. Hlavným reperom bola Helena, Irena sem tam niečo zamrmlala, ale viac menej tam iba stála a čumela ako bulo do makových slížov. Ale tá Helena sa mi na prvý pohľad zapáčila. Bola to fakt kočka, vyzerala k svetu a sebavedomie z nej iba tak sršalo.
Tá jej papuľa išla ako verklík a ja som ju fascinovaný jej šarmom počúval. O tom, že som aj tak ničomu nerozumel asi ani písať nemusím. Ja som ako vždy blúdil vo svete vlastných snov. Hypnotizoval som Helenu pohľadom a predstavoval si, ako asi táto ženská môže vyzerať nahá. Zatiaľ čo sme sa rozprávali, preskúmaval som jej zovňajšok. Bola pekne vyrastená s nádhernými ženskými krivkami. Môj sexom posadnutý mozog horúčkovito spracovával všetky prijímané informácie, ale veľmi rýchlo som sa videl, ako si to rozdávam s Helenou. Ale iba v bujnej fantázii. V skutočnosti by bolo oveľa obtiažnejšie dostať sa jej na telo. Predstavoval som si, ako tá kočanda kľačí predo mnou a z tej papule sa jej valia rovnaké reči o ničom, akými ma zahŕňala v skutočnosti. V sne som stál pred ňou so skameneným penisom v ruke a pomaly sa blížil k jej tlame. Zmĺkla, keď som jej vložil svoj klát dovnútra. V tej chvíli sa ma Helena niečo opýtala a ja som dostal strach, že odídu. Horlivo som začal pokyvovať hlavou a snažil sa tváriť, akože ma to veľmi zaujíma. Helena v tom momente chytila druhý dych a trepala ďalej. Uľavilo sa mi. Nakoniec mi vtisla do ruky nejakú brožúru a povedala mi, aby som si to dôkladne preštudoval, že prídu za niekoľko dní a znova si so mnou pohovoria.
Zmätený som sa s nimi rozlúčil, poďakoval za návštevu a za knižku, zatvoril za nimi dvere a mocne som si vydýchol. Moja cesta viedla rovno do chladničky, kde som si potreboval naliať a vypiť pár poldecákov vodky. Medzitým som „uvažoval“ či si tie dve všimli, ako mi napínal salám moje nohavice. Bez veľkého záujmu som si začal listovať brožúrou a potom som ju zahodil do odpadkového koša.
Ubehlo niekoľko dní a Helena zase stála pred vchodovými dverami môjho bytu. Na moje počudovanie však mala so sebou inú parťáčku, veľmi mladú a sladkú babenku. Počas celej doby čo Helena so mnou hovorila, som nespúšťal oči z tej mladej krásavice. Helena si to pravdepodobne všimla a v jednej chvíli ma zľahka kopla do nohy, aby upútala moju pozornosť.
Trochu ma šokovalo ako sa zachovala, ale keď som sa na ňu pozrel, nedokázal som si vysvetliť jej záhadný pohľad. Ďalej trepala niečo o svätom posolstve a ja som sa opätovne odobral do sveta nádherných fantázií. Tento krát som v nich videl okrem Heleny aj to sladké útle stvorenie, ktoré sedelo vedľa mňa. Obe dračice robili všetko preto, aby ma uspokojili.
Helena ukazovala svojej mladej priateľke, ako mi má honiť vtáka. Potom si ho nasala do pusy a báječne mi ho fajčila, zatiaľ čo mladučká babenka ma jemne honila. Netrvalo dlho a urobil som sa na obe moje milenky a skoro sa pobili o moju šťavičku.
Vzápätí ma Helena vrátila do reality, keď si výrazne odkašľala. Zase som tam sedel ako prvý krát a nohavice som mal trápne navreté. Helene to samozrejme neuniklo a ako by sa nič nedialo, požiadala ma, či by som im neuvaril kávu. Snažil som sa vyhovoriť, že nemám doma ani za lyžičku, aby som nemusel vstávať, ale Helena sa nedala a poprosila ma o pohár vody. To už som sa musel zdvihnúť a horlivo sa pokúšal zakryť svoju erekciu. Zdesený som sa pozrel na Helenu, ktorá sa na rozdiel odo mňa bavila. Vyzeralo to, akoby ma chcela zámerne trápiť.
Veľmi som si vydýchol keď sa nakoniec tie dve rozlúčili a odišli. Nič pritom nespomínali, že by prišli ešte raz a ja som žil v domnienke, že som Helenu videl naposledy v živote. Ibaže po troch dňoch opäť zazvonila pri dverách môjho bytu. Ale teraz bola bez akejkoľvek asistencie. Super, pomyslel som si, konečne sa mi splnia moje nemravné sny. Sršal som šťastím a pozval som ju dnu. Urobil som všetko preto, aby som ju zviedol. Zdalo sa mi, že je neskutočne nadržaná. A keď som si uvedomil, ako silno je nábožensky založená, rajcovalo ma to o to viac.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára