nedeľa 28. februára 2021

Moje prvé sexuálne skúsenosti

Verte, či neverte. Aj v minulosti sexuálna žiadostivosť dokázala ľudom pomútiť rozum a boli schopní činov, za ktoré by ich spoločnosť odsúdila a nielen spoločnosť. Tento príbeh sa vám bude zdať možno vymyslený, lebo je bohatý na neskutočné zhody náhod, ale skutočne sa stal. Ešte ako malý chlapec, a to už je veľa rokov dozadu, som často počúval od mojej babky, keď ma kúpala, že v živote urobím veľa dievčatám mnoho radostí. Matka sa pritom hnevala a otec sa iba pochechtával. Ja som to vtedy nechápal. Neskôr v škole medzi kamarátmi som bol prezývaný „salám“, lebo som mal oproti nim ďaleko väčšieho vtáka. Hanbil som sa zato, ale zároveň som nadobudol presvedčenie, že niečo na tom bude, pretože si ma dievčatá pri žúrkach stále pozývali k svojim hrám pri točení fľašou, ktoré spravidla končili mojou telesnou prehliadkou. Keď už mali niečo v žilách, veľmi ochotne mi dávali k dispozícii svoje buchtičky, len aby si mohli siahnuť na môjho vtáka. Tesne pred nástupom na strednú školu, sme absolvovali ešte na základke v deviatej triede poslednú lekársku prehliadku. Išiel som posledný, pretože som nechcel byť predmetom výsmechu ostatných chalanov. Vošiel som do ordinácie. Bola tam postaršia pani doktorka, sestra a naša učiteľka, ktorá sa mi veľmi páčila a často keď si sadla na prvú ľavicu a prehadzovala nohu cez nohu, dávala nám možnosť prezrieť si jej nohavičky, čo nás veľmi vzrušovalo.
Doktorka si ma vypočula, preklepla a zahlásila, že som chlapec ako buk. Potom mi prikázala, aby som si dal dole trenírky. Učinil som tak napriek mnohým rozpakom a všimol som si, že keď som vyvalil svojho vtáka na svetlo, pani doktorka sa začala pozerať veľmi udivene, pani učiteľke vypadlo z ruky pero a sestra sa chytila okraja stolu a zahryzla do pier. Doktorka mi po chvíli prehmatala spodok, pozrela sa na zadok, brnkla mi o vtáka, ktorý sa mi začal vzápätí toporiť, a povedala, aby som sa obliekol a počkal vonku. Ešte medzi dverami som započul, ako pani doktorka povedala:
„Dievčatá! Je mi normálne ľúto, že nemám aspoň päťdesiat. Pánafera, to by bol pich! Ten chlapec ho teda má!“
Až vtedy som pochopil, že zo strany mojich spolužiakov to bola iba slepá závisť. Z ich veľkosťami sa dali penisy mojich spolužiakov nazvať iba obyčajnou karikatúrou. Vo veku pätnásť rokov som mal dvadsaťtri centimetrov dlhého vtáka a asi sedem až osem centimetrov v priemere. Neviem, či to bola nejaká genetická vada, ale bolo tomu tak. Okrem toho som strašne trpel neustálym vzrušením. Onanoval som najmenej trikrát denne a ešte som často iba tak vytiekol.
Čakal som chvíľu pred ordináciou. Za chvíľu vyšla sestra. Bola trochu zapýrená. Pohladkala ma po tvári a povedala mi, aby som si po skončení školy nezabudol vyzdvihnúť kartu pre svojho nového lekára ,keď pôjdem do iného mesta na strednú školu. Na druhý deň po skončení vyučovania ma vyzvala učiteľka, aby som odniesol učebné pomôcky do kabinetu. Mala nás posledné dve hodiny a často krát som videl jej nohavičky a čierne chĺpky, ktoré vyliezali spod lemu. Teraz som však nemal problémy, lebo som si ho pred hodinou na záchode radšej vyhonil.
V kabinete som uložil pomôcky a chcel následne odísť. Učiteľka stála pri okne. V tom sa ozvalo:
„Juraj, zamkni dvere a poď sem.“
Poslúchol som a začali sa mi triasť ruky, pretože som tušil...
Učiteľka sa prudko otočila smerom ku mne:
„Poď sem, podíď až ku mne.“
Prišiel som tesne k nej. Chytila sa a pritisla k svojmu telu tak, že som jej videl do úžľabiny medzi prsiami. Penis sa mi bleskovo vztýčil. Začala sa mi oň obtierať bruchom a všimol som si, že zatvára pritom oči a z kútikov úst jej tečie slina. Ešte viac som sa pritisol a začal som rukami masírovať jej zadok. Vzrušením som schádzal stále nižšie a vyhŕňal pritom sukňu. Rozopla si blúzku a zhrnula košíky podprsenky. Začal som jemne okusovať jej veľké prsia. Len som sa bál, aby som nevytiekol.
Náhle ma jemne odstrčila a začala mi rozopínať nohavice. Potom si spustila sukňu a ja som jej na oplátku sťahoval nohavičky. Mala ich úplne mokré a vôňa jej vzrušenia ma úplne odrovnala. Začala mi mohutne honiť vtáka. Vrazil som jej ruku medzi nohy a začal som s dobývaním jej vagíny.
Úplne sipela vzrušením:
„Urob sa, ja už tiež budem. Tak striekaj, striekaj,“ a s tým kľakla až na kolená, vrazila si môjho oceľového vtáka k ústam. Pri jeho veľkosti tam nemal šancu vojsť celý. Učiteľka nemala veľké ústa. Zato som však do nich tiekol, že ju to úplne pohlcovalo a bola bez dychu. Pod ňou bolo nastekané množstvo mojej šťavy. Keď vstala, mala nohy celé mokré a sťažka dýchala.
„Jurko, nechala som sa uniesť, dúfam že vieš mlčať. Toto sa nesmie nikto dozvedieť. Bol by to riadny prúser. Dúfam, že si to uvedomuješ. Ale na druhej strane by som to ešte chcela skúsiť, už keď nebudeš na škole. Ak budeš dobrý chlapec, tak si spolu môžeme vždy...“ a chytila ma za bradu.
Nemohol som na ten moment zabudnúť a keď som bol doma, pri pomyslení ako sa mi hrala s vtákom, pekne som si ho vyhonil. Na moje prekvapenie sa však nič neudialo a dokonca aj učiteľka sa v škole tvárila, akoby sa nič nestalo. Pomyslel som si, že pravdepodobne sa jej to v hlave všetko rozležalo a uvedomila si možné následky. Správala sa však ku mne milo. Takýto neutrálny stav pretrvával až do posledného dňa v škole. Pani učiteľke sme všetci priniesli veľa kvetov a dohodli sa, že o rok si dáme nejakú spoločnú stretávku, kde sa každý pochváli, ako sa mu v ďalšom štúdiu darí. Keď sme boli na odchode, učiteľka mi povedala, či by som jej nepomohol s tým množstvom kvetov a neodprevadil ju až domov. Nemohol som jej odmietnuť. Keď sme dorazili pred jej dom, pozvala ma dovnútra a ponúkla mi malinovku s bábovkou. Medzitým si odbehla do kúpeľne. Počul som sprchu a už vtedy mi bolo jasné, že náš príbeh asi neskončil.

Pokračovanie celého a necenzurovaného článku nájdete tu: Skutočné príbehy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára