sobota 6. marca 2021

Nadržaná samica z Badoo

Nie je to tak dávno čo som si do mobilu nainštaloval mobilnú aplikáciu Badoo. Bežalo mi k tomu veľa reklám ohľadom seriózneho zoznámenia a neskutočného množstva užívateľov o nájdenie priateľstva či pravej lásky. Určite to tiež možno poznáte. Tí, ktorí nie, tak je to zoznamka, ktorá sa síce tvári, že je zadarmo, ale ak sa chcete dostať k tomu, kto si vás pozrel, alebo vám dal sympatie, alebo prípadne si s ním chcete vymeniť pár správ, tak sa zato platí. Ja som sa po dlhšom váhaní rozhodol, že si zaplatím skúšobne za mesiac a pokúsim sa zaloviť aj v týchto nových vodách. Mojou cieľom bolo nájsť ženu vo vekovej kategórii do 45 rokov, kde už človek môže predpokladať, že má svoje zázemie a zvolil som filter na také, ktoré majú záujem „ísť na rande“. Každý z nás má predstavu o rande samozrejme inú. Ja som však toho názoru, že žena ktorá chce ísť na rande, na prvý pohľad má záujem len o nový kontakt, ale od prvej chvíle je jasné, čo všetko je za tým a kde to skončí. Označil som si teda v galérii pár typov žien, ktoré mi boli z fotografií sympatické a čakal som na ich spätnú väzbu. Z mojich približne dvadsať označení sa mi ozvali tri. Na začiatok to nebolo až tak zlé. Prehodil som so všetkými jednoduchú konverzáciu a nakoniec som si jednu vybral a dohodli sme si aj stretnutie na prechádzku v prírode, keďže pandemické opatrenia nám teraz veľa možností nedávajú. Rozhodol som sa, že na dohodnuté stretnutie pôjdem autom a ak by bolo navečer chladno, tak ešte môžeme podebatovať v ňom, alebo v prípade veľkých sympatií a preskočenia iskry spáchať aj niečo iné. Keď som dorazil na dohodnuté miesto stretnutia, dotyčná osoba ma tam už netrpezlivo čakala vo svojom aute. Keď vystúpila, bol som trochu sklamaný. Bola celkom iná ako moja pôvodná predstava z tých fotografií, ktoré boli asi pravdepodobne spred desiatych rokov, dokonca bola odo mňa minimálne o hlavu vyššia a robustnejšia. Na svojom profile údaj o svojich fyzických parametroch nemala a fotografie to pravdepodobne celé skresľovali. Ale čo, povedal som si nakoniec, keď už som sem meral cestu, tak si aspoň urobím zdravotnú prechádzku po lese. Cestou sme však na moje prekvapenie našli spoločnú reč na rôzne témy a ani sme poriadne pritom nezaregistrovali ako ten deň ubehol a slnko začalo postupne zapadať. Keď sme dorazili k našim autám, nemohli sme sa nejako rozlúčiť. Každý to z nás považoval za nedostatočne ukončené rande. Povedal som, že ak by bolo niečo otvorené, mohli sme ísť ešte niekde na kávu, ale takto je to nemožné. Pozrela sa na mňa a jej následná reakcia ma prekvapila. Pravdepodobne bola mnou natoľko rozčarovaná, že ma pozvala na kávu priamo k nej domov. Vraj to bude určite lepšie, ako postávať vonku, ale nech sa vraj nezľaknem, lebo nemá poriadne poupratované. Ešte cestou v lese mi povedala, že je rozvedená matka dvoch už v podstate vyrastených detí, ktoré momentálne trávia svoj voľný čas u otca na druhom konci republiky a ešte nejaký čas tam aj zotrvajú. Cesta nám netrvala dlho. Keď sme dorazili do jej bytu, odhodlane sa ma po chvíli spýtala, či by som si s ňou nedal radšej varené vínko, vraj to človeka pekne zohreje po takej túre vonku. Bez váhania som súhlasil. Až po pár minútach ma napadlo, že ak si dám alkohol, tak nemôžem ísť večer domov. Bez pochýb aj ona predsa vedela, že som tu autom.
Výsledok z celého uvažovania bol jasný: Dnes si zasúložím! zajasal som v duchu.
Posadil som sa k nej bližšie a pripili sme si na zdravie, vraj to je v dnešnej dobe to najvzácnejšie. Po pár malých šálkach nám vínečko začalo stúpať do hlavy. Cítili sme sa takí uvoľnenejší. Usúdil som, že nemá cenu strácať ďalej čas, treba využiť situáciu, a tak som ju začal bez okolkov hladkať a bozkávať. Bola nato zrejme pripravená a držala ako hluchý dvere. Postupne som to vygradoval a začal jej hladkať obrovské prsia a jednou rukou som postupne prechádzal aj do jej rozkroku. Bola už neskutočne vzrušená, celú dlaň som mal po chvíli mokrú od jej šťavy lásky. Snažil som sa z nej stiahnuť nohavičky, ale nepodarilo sa mi to. Položil som ju na chrbát, vtlačil som sa jej medzi stehná a začal som sa trieť o jej podbrušok. Penis som mal vzápätí tvrdý ako betón. Rýchlo som ho vytiahol z nohavíc, odtiahol som jej nohavičky nabok a na jeden zásun som bol v nej až po koreň.
„Mám ti dať dolu nohavičky?“ opýtal som sa jej.
„Jasné, obaja sa vyzlečme donaha...“ zakňučala.
Vytiahol som sa z nej. Oblečenia sme sa zbavili za pár sekúnd. Ona si potom znova ľahla na chrbát, pokrčila kolená, roztiahla nohy čo najviac a napriahla si ku mne predlaktia.
„Tak a teraz mi to urob! Poriadne ma pretiahni! Chcem kňučať ako mačka!“
Naľahol som si na ňu a ona si zobrala do ruky môj tvrdý kôl. Jemne ho rukou pohonila a zaviedla si ho priamo do vagíny. Začali sme živočíšnym spôsobom súložiť a ona sa za chvíľu zvíjala v jednom orgazme za druhým. Bolo ich asi šesť, keď som sa jej potom opýtal:
„Môžem to do teba nastriekať!“
„Napumpuj to do mňa, poriadnu dávku. Rada cítim semeno vo svojej mušličke. A nemaj obavy, mám antikoncepciu,“ zachrčala dychtivým hlasom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára