sobota 14. novembra 2020

Skúšobná kabínka

Môj príbeh sa odohral v deväťdesiatych rokoch, keď som pracovala v jednom obchodnom dome v centre Bratislavy. Konkrétne som bola vedúca oddelenia dámskej spodnej bielizne. Musím povedať, že v tom období sa v tomto obore začala výrazne meniť móda. Už to neboli tie konzervatívne kúsky z čias totalitného režimu, ale na trh prichádzali stále viac odvážnejšie a veľmi rafinované modely.
V obchodnom dome práve prebiehala inventúra a preto sme museli pracovať nadčas. V našom oddelení sme s dievčatami skončili pomerne skoro a tak sme stlmili osvetlenie a išli do šatni na kávu. Potom som poslala ostatných domov a ešte som sa chvíľu zdržala, lebo som potrebovala ešte niečo skontrolovať. Zistila som, že pár dokladov zostalo ešte pri pokladni a tak som sa vrátila na oddelenie. Hneď ako som tam prišla, všimla som si, že v jednej zo skúšobných kabínok niekto je. Podišla som bližšie a uvidela som ako spod závesu vykúkajú pánske nohy. Nenápadne som poodhrnula záves a videla som nejakého muža, ako sa tam šponuje pred zrkadlom a skúša si dámsku spodnú bielizeň. Nemala som tušenia kto to je, ale určite to musel byť niekto z obchodného domu, pretože ten bol kvôli inventúre celý deň zatvorený. Opatrne som sa premiestnila nabok, aby som tomu chlapovi lepšie uvidela do tváre. Zistila som, že to bol jeden spolupracovník z oddelenia športu. Pamätala som si ho, pretože ma zaujal mladistvým vzhľadom a božskou postavou. A teraz si na svojom vypracovanom svalnatom tele skúšal rozkošné dámske kúsky. Práve držal pre sebou čierne čipkové body, pozeral sa zanietene do svojho rozkroku, ktorý už mal pekne navretý. Vlastne som mala vtrhnúť do kabínky a opýtať sa ho, čo to tam stvára, ale nakoniec ma premohla zvedavosť a potajme som pozorovala, čo sa bude diať ďalej. A musím sa priznať, že ma to aj trošku vzrušilo. Vedela som, že sme v celom obchodnom dome sami dvaja. A on si zrejme myslel, že tam zostal ako posledný. Stál tam pred zrkadlom vo vyzývavej póze a so záľubou sa prezeral. Mam na sebe iba dráždivé trenírky a tielko. Vzápätí si trenírky stiahol a odhalil tak obrovský penis. Videla som, ako sa mu vzrušením vypäl trénovaný hrudník. Jeho hruď mala vskutku úctyhodné rozmery. Zadok mal napnutý a na obrovitých stehnách mu hral každý sval.
Prečo ale tak silný, pekný chlap vyvádzal také úchylnosti? Snáď nebol vysadený na dámske spodné prádlo? Že by bol transvestita? uvažovala som v rozpakoch a začalo ma svrbieť v rozkroku.
Alebo chce iba svojej priateľke kúpiť nejakú rozkošnú drobnosť a skúša si to na sebe, ktorá bude najdráždivejšia?
No bola som z toho mierne vykoľajená, ale vôbec som sa nebála. Len tak tak som stačila uskočiť, keď sa môj kolega otočil a rozhrnul záves o niečo viac. Po tomto som mala ešte lepší výhľad, keď sa opäť otočil k zrkadlu. Bolo asi desať hodín večer a automatické zariadenie preplo celý obchodný dom na nočné osvetlenie. Všade bola dosť tma, ale chlapík si v kabínke znovu rozsvietil neónku. Stála som tam a bolo mi jasné, že ma v tej tme nemá šancu vidieť. Zato on akoby sa ocitol v rozžiarenom javisku. Nemohla som si pomôcť a bola som čím ďalej, tým viac rozdráždená a roztúžená, keď som videla, čo všetko robil. Odhrnul si z čela polodlhé tmavé vlasy a dôkladne sa skúmal v zrkadle. Pretiahol si trenírky cez členky a hodil ich na podlahu. Vzápätí si natiahol na seba body. Padli mu ako uliate a pásik sa mu láskavo zarezával medzi svalnaté polky. Vyzeral neskutočne sexy! Mimochodom, siahla som si pod pracovný odev a začala som si tiež láskať buchtičku. On tam stál a hladkal si rozkrok cez látku. Dlaňou si hnietol penis a druhou rukou si masíroval obnažené ritné polovičky. Súčasne nemohol odtrhnúť oči od svojho odrazu v zrkadle. Druhú ruku som si vsunula pod blúzku a začala som si masírovať prsia. Sama som na sebe tiež mala odvážne kúsky z našich nových kolekcií, vrátane podväzkového pásu a pančušiek. Vtom kolega pokľakol a roztiahol nohy, zatiaľ čo sa neustále láskal. Urobila som to po ňom, akoby mal na mňa nejaký magický vplyv. Priamo som horela túžbou. Cítila som, ako mám mokrý rozkrok a hladne roztvorenú štrbinku. V tej chvíli som po ničom inom netúžila, len aby ma ten „zvrhlík“ na mieste vyt*tkal. Nikdy v živote by som o sebe nepovedala, že ma dokáže vydráždiť chlap v dámskom spodnom prádle, ktoré samozrejme čo sa tohto týka plní úplne inú funkciu. Opatrne som si vyzula topánky, aby ma neprezradilo klopanie podpätkov a pomaly som sa približovala znovu ku kabínke. Po celú dobu som celá uchvátená sledovala jeho „predstavenie“. Pohadzoval hlavou, až mu hriva lietala sem a tam a olizoval si vyschnuté pery. Myšlienku, že možno nemá rád ženy som úplne zavrhla a zakrádala som sa ešte bližšie ku kabínke. Všimla som si, ako sa mu lesknú oči.
Čo ak vôbec nevníma okolie? blyslo mi hlavou. Zarazila som sa a bolo mi jasné, že je vydráždený na maximum. Tým viac ma priťahoval. Hladkal sa oboma rukami po body. Opäť som stále tesne pri kabínke. Keď som potom vzápätí odhrnula záves, tvár sa mu zmračila hrôzou. Preto som mu rýchlo povedala, že chcem aby mi to urobil a to okamžite!
Dostala som ho do situácie, kde nemal ako uniknúť. Otočil sa ku mne, vzal ma za ruku a položil si ju na svoju nabehnutú žilu. Z tváre sa mu zmizol vystrašený výraz a prezeral si ma od hlavy až po päty a zase naopak.
„Si neuveriteľne sexy,“ povedala som mu povzbudivo.
Usmial sa a vzápätí ma začal bozkávať. Horlivo mi rozopol blúzku a vybral z vystuženej čipkovej podprsenky moje melóniky. V trhanom rytme som dýchala a prsia sa mi nadúvali vzrušením. Pohladila som ho jednou rukou cez body po navretom penise a poškrabkala ho na vajciach. Potom som jedným prstom kopírovala pásik až k jeho zadnej dierke. Pritisol sa ku mne dychtivo podbruškom, sklonil sa a vášnivo mi bozkával, lízal a žužlal prsia. Sama som si dala dolu pracovné oblečenie a stiahla rozkošné nohavičky. Hladkal ma po chrbte a ja som cítila ako mu to pulzuje v rozkroku. Neprehodili sme spolu jediné slovo, hovorili za nás naše ruky. Treli sme o seba dráždivo podbrušky a stupňovali to do neúnosnosti. Hnietla som mu pevné polovičky a náznakovo sme k sebe prirážali. On mal na sebe stále to body a presne v mieste kde mal žaluď, objavila sa mu tmavá škvrnka. Ako keby mu z dierky vytekalo mliečko úplne rovnako ako z mojej buchtičky. Zhíkla som, keď mi dvoma prstami nahmatal klitoris. Poláskal ho a vzápätí mi zašiel oboma prstami hlboko do studničky naplnenej lepkavou šťavičkou. Oplatila som mu to a vtiahla mu spod lemu body lesklého tvrdolína. Prstom druhej ruky som mu opäť zašla k riťke. Boli sme k sebe prisatí perami a jazyky sme mali vášnivo prepletené. Ochotne sa rozkročil a sa som mu zovrela stvrdnuté mužstvo a pošteklila ho na zadnom venčeku. Metodicky mi láskal citlivý hrášok a ja som roztvárala stehná, aby mal čo najväčšie pohodlie. Súčasne som mu rytmicky začala honiť vtáka. Pozrela som sa dolu do rozkroku a zhíkla som tou krásou. Skoro som odpadla pri pohľade na obrovský penis vykúkajúci s handričky, ktorú na sebe nosia iba ženy. Vlastne nie len ony, ako som sa mohla presvedčiť. Chytila som toho macka za hlavičku a priblížila si ju k štrbinke. Ľahko vkĺzol medzi vlhké lesklé pysky. Môj zvláštny milenec s nevôľou zavrčal, vytiahol mi prsty zo štrbinky a otočil ma tak, aby som stála čelom k zrkadlu. Oboma rukami som sa zaprela o stenu, rozkročila sa a vyšpúlila vyzývavo naňho svoju riťku. Postavil sa za mňa a ja som ho s údivom pozorovala. Už som sa nemohla dočkať až do mňa vnikne pekne zozadu. Chytil ten svoj mohutný kyjak a vložil mi ho medzi polovičky. Druhou rukou si pomohol roztiahnuť jednu z polovičiek a vrazil mi ho tam. Zakričala som si slasťou a nechala robiť si svoju prácu. Mal odo mňa voľnú ruku. Chytil ma za boky a určoval si rytmus svojich prírazov. A musím povedať, že ma j*bal až ako zmyslov zbavený. Sledovala som v rozpakoch, ako za mnou besnie, oblečený iba v dámskom čiernom body a bola som v siedmom nebi. J*bal ma tak zúrivo, že som mala čo robiť, aby som nevrazila hlavou do zrkadla. Počula som ako chrčí a stoná slasťou. V tom ma chytil za nohu a postavil ju na vedľajšiu stoličku. Zvrátila som hlavu dozadu a ucítila jeho rameno. Horúci kyjak vo mne jazdil sem a tam, a celý podbrušok som mala v jednom slastnom ohni. Jednou rukou som si začal masírovať prsia a keď som sa pozrela dole, videla som v zrkadle, ako mi lesklý piest jazdí medzi pyskami a vajcia sa mu kývajú ako zvony. Skúseno mi prstami prechádzal citlivý podbrušok a ja som cítila, že za chvíľu sa spravím. Už som nemohla vydržať to čakanie a tak som ho nariekavo vyburcovala, aby ma j*bal čo najtvrdšie a najrýchlejšie. Niekoľkokrát do mňa prudko prirazil a potom zničohonič vytiahol. Kľakol si a obrátil ma bleskurýchlo k sebe. Posadil ma na stoličku, ľahol si mi medzi nohy a začal usilovne lízať čerstvo pretiahnutú štrbinku. Akoby som sa ocitla v úplne inom svete a zaplavovala ma jedna vlna neskonanej slasti za druhou. Jazdil mi špičkou jazyka po klitorise, zasunul mi do buchtičky dva natiahnuté prsty a rytmicky ma nimi t*tkal. Vrieskala som na celé oddelenie a p*ča sa mi začala sťahovať vo finálnych slastných kŕčoch.
Keď som sa spamätala, zistila som, že stojí predo mnou a honí si vtáka. Skoro sa dotýkal lesklým žaluďom mojich melónikov. Počula som ako sipí a chrčí a videla som, ako sa mu trasú stehná.
-Áááách, úúúž! zanariekal po chvíli.
Stačil mi ešte zdvihnúť špičku svojho údu k tvári a zakrátko mi na ňu dopadli kaskády jeho teplého a hustého semena. Stekali mi po tvári a dolu po krku. Keď sa urobil, bez slova sme sa obliekli. Ešte než stihol odísť, okríkla som ho:
„To body si môžeš pokojne zobrať!“
Záhadne sa usmial zdvihol ich z podlahy. Zasnene som pozerala ako mizne v tme a vznášala som sa v oblakoch blaha. Nikdy v živote som si takto adrenalínovo nezat*tkala. Od toho večera sme sa síce pravidelne stretávali v práci niekoľkokrát týždenne, ale tvárili sme sa, ako sa nič nestalo. Nič sme si nepovedali a ani sme neprejavili chuť si to zopakovať. Ja som ani nechcela, pretože som bola v tom, že takto nádherné to bolo iba na prvý krát a že už by sme sa nikdy neboli schopní vyhecovať k podobnému výbuchu či živočíšnej vášni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára