nedeľa 4. októbra 2020

Lesbičky

Ponorená do svojich myšlienok som sa túlala nočným mestom k svojmu podnájmu. Mala som za sebou zážitok, z ktorého som mala strašne rozporuplné pocity, ale asi ma zasiahol viac, ako som sa na začiatku domnievala. Moja návšteva u kamarátky Jany sa začala ako obvykle. Otvorili sme si sedmičku kvalitného bieleho vína a rozprávali sme sa o všetkom možnom aj o ničom. Jana náhle prehodila vetu, že sa nedávno v kine zoznámila so staršou ženou a že potom s ňou išla do parku, kde sa na lavičke pomilovali. Najprv mi zabehlo víno v ústach, potom som sa veľmi hlasno zarehotala a povedala som jej, že má veľmi bujnú fantáziu. Keď som sa upokojila, Jana si uchlipla z vína a začala rozprávať ako v kine pri jednej veľmi sugestívnej scéne, v ktorej išlo o zbližovanie dvoch žien, ocitla sa na jej stehne ruka jej susedky, ktorá jej zašla pozvoľne pod sukňu, ako ju hladkala stále vyššie, bola tým natoľko šokovaná, že sa nezmohla ani na najmenší odpor. Bolo to údajne tak vzrušujúce a zároveň láskavé, že sa tomu nebránila aj keď sa spamätala z prvého prekvapenia. Prsty jej svižne vkĺzli pod gumičku nohavičiek a láskali jej broskynku tak čarovne, že to hádam doposiaľ takto nezažila. mimovoľne zišla telom nižšie, aby to jej ruke uľahčila a starala sa iba o to, aby jej vzrušenie nezachytilo okolie v kinosále. Jana to opisovala s tak hlbokým zaujatím, že som jej to uverila.
A potom chcela vedieť, čo si o tom myslím.
Zamrmlala som, že som nič takého nezažila a že teda neviem akoby som sa zachovala, ale že pokiaľ sa jej to páčilo, prečo by sa to malo odsudzovať...
Prisadla si bližšie, zobrala ma okolo ramien, pritisla svoje horúce pery na moju tvár okolo úst a potichu pokračovala.
To hladkanie v kine ju tak rozpálilo, že mala vlhké aj nohavičky a keď jej jeden z prstov vnikol do štrbiny a začal sa zoznamovať s klitorisom, mala strach, že začne nahlas stonať a všetko prekazí.
Našťastie nato ten film skončil.
Rozsvietili sa svetlá, ľudia sa hrnuli k východu zo sály. Tá žena, ktorá mohla mať asi tridsaťpäť a bola to nefalšovaná blondínka, ju zobrala za ruku. Jana išla s ňou ako omámená. V parku sa posadili na lavičku. Blondínka jej zašepkala, že v nej cítila spriaznenú dušu a že to jednoducho musela urobiť. Potom Janu bozkávala, rozopla jej blúzku a hrala sa s jej prsiami.
Jane sa čoskoro vrátilo vzrušenie z kina a znova nemala silu, aby proti tomu niečo podnikla. Celé telo jej zmalátnelo, keď jej žena cmúľala a lízala bradavky. Potom dokonca klesla kolenami na zem, vsunula jej ruky pod sukňu, zbavila ju nohavičiek a ponorila tvár do jej rozkroku. Bozkávala jej vnútorné strany trasúcich sa stehien a konečne aj samotnú mušličku, prechádzala jazykom pysky ohanbia, až nakoniec medzi ne vnikla...
Janino rozprávanie na mňa zapôsobilo veľmi tiesnivo, ale zároveň vo mne vykresalo niečo, o čom som zatiaľ nemala ani tušenia. Prehĺtala som horúce sliny. Jana ma opätovne pobozkala, ale nebol to kamarátsky bozk, ktorým sme sa zvítali či lúčili, o tom svedčil aj jej jazyk, ktorý mi obišiel pery. Ruka, ktorou ma držala okolo ramien sa mi ocitla vo vlasoch, našla môj ušný lalôčik, premasírovala ho. Druhú ruku mi zľahka položila na prsia, ktoré sa mi na počudovanie zobudili a cítila som ako mi začínajú tvrdnúť bradavky. Prebehlo cezo mňa doposiaľ nepoznané teplo. Chcela som sa vzoprieť, ale potom ma premohla zvedavosť. Ukončiť som to predsa mohla kedykoľvek...
Jana ma bozkávala a súčasne mi rozopínala blúzku. Nenosím podprsenku a tak sa jej prsty dostali priamo k mojim kozám. Hladkali a treli moje bradavky. Po chvíli Jana priklonila hlavu, zasypala obe moje prsia bozkami a mumlala, že od tej príhody v kine musí stále myslieť na mňa.
Sme predsa dôverné kamarátky... Vykoktala som zo seba, že či si všetko iba nenamýšľa. Cumľala mi prsty a jej ruky schádzali na moje kolená a odtiaľ stúpali pod sukňu.
Čo keď chcela iba vyskúšať či tomu podľahnem?
Čo keď sa potom neodvážime pozrieť si do očí?
Čo keď tým skončí naše kamarátstvo? prebehlo mi hlavou, zachytila som jej ruky, vytrhla ich spod mojej sukni, odvrkla, že to radšej necháme tak, vyskočila som a zapínala sa.
Jane klesli ruky do lona a vyhŕkli jej slzy z očí. Vybehla som z jej garsónky ako splašená.
Potom som sa zrazu zastavila a hrabla si do vlasov. A čo ak to bolo všetko skutočné?
Možno odo mňa skutočne očakávala naplnenie svojej túžby, ktorú v sebe po stretnutí s tou ženou objavila. A ja som ju odvrhla, pretože je mi tak blízka... Nebolo mi to predsa nepríjemné.
Naopak. Naraz som pochopila, prečo som sa správala tak hlúpo, úplne inak, než som sa chcela správať. Nahnevalo ma, že podľahla vábeniu tej cudzej ženy! A preto nad mojou vlastnou túžbou prevládla falošná morálka a zabehnutá konvencia.
Jana sa to pokúsila prelomiť, vyšla mi tak nádherne v ústrety a ja...
Pootočila som sa a hľadala späť napoly osvetlenú ulicu.
Musím sa k nej vrátiť!
Zaklopala som na jej dvere a upachtená dýchala.
„Bianka..?“ zvedavo zahlásila a upierala na mňa uplakané oči.
Vkĺzla som dovnútra, zatvorila, oprela sa chrbtom o dvere a povedala, aby mi prepáčila, že som bola taká sprostá.
Vzlykla.
„Asi som to prehnala, že?“
„Nie. Jednoducho som sa z toho vystrašila. A musela som si to upratať v hlave.“
Podišla som k nej, objala ju a pritisla k sebe.
„Janka, zabudni prosím na moje chovanie, tiež to bol skrat.“
„A ja som si myslela, že už som ťa stratila. Bolo mi strašne smutno Bianka. Uvedomila som si, že si jediná s kým môžem byť šťastná,“ zašepkala mi.
Pobozkala som ju a chytila okolo krku. Vošli sme do miestnosti. Tam som jej povedala, že ju mám rada a že jej to chcem dokázať. Zaľahli sme na pohovku, objímali sa a šepkali si, že už nás nič nerozdelí. Potom sme jedna druhú vyzliekali. Sklonila sa, jej dlhé vlasy sa rozprestreli okolo mojej tváre ako tmavá záclona, prispeli k intimite našich bozkov. Bozkávali sme sa stále vášnivejšie, vzájomne si láskali prsia, treli bradavky, potom boky, brušká, dych sa nám zrýchlil a potrhal.
Ako zamierila ústami do môjho rozkroku, vyšpúlila oproti mne zadoček. Pohladkala som ho, vkĺzla rukou medzi jej jemné stehná, pomohla jej pravej nohe cez moje telo. Jankine pery sa prisali na moju mušličku a som nadvihla hlavu a bozkávala jej žliabok zadočku. Jana ma jemne lízala a ja som jej to opätovala až sme sa obe dostali na vrchol vzrušenia.
Po spoločnom orgazme padli aj tie najskrytejšie prekážky. Objavovali sme na svojich telách stále nové miesta, ktoré nám spôsobovali ďalšie rozkoše.
Zostala som u Jany až do rána a po ďalšom nádhernom milovaní sme sa dohodli, že sa vzdám momentálneho podnájmu a presťahujem sa k nej.
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára