sobota 17. októbra 2020

Pozvanie na kávu

Začiatkom týždňa prišla za mnou do penziónu menšia tmavovláska s požiadavkou, či by som nemal pre ňu nejakú prácu. Nebola to žiadna krásavica, ale mala milý pohľad a ešte niečo, čo ma upútalo bez toho, aby som vedel , čo to je. Bol som tak unavený, že som jej hneď povedal, že som absolútny zúfalec, ktorého táto „korona“ dostáva do absolútneho krachu. Ako dlho som takto trepal neviem, ale výsledkom bolo, že sa na mňa zahľadela a nakoniec povedala:
„Tak keď to takto dopadlo a vidím, že toho máte dosť, viete čo? Že som taká smelá. Ak sa neurazíte, ja by som vás pozvala na kávu.“
Vonku čas pod psa. Pekne sychravo do toho občas hustý dážď. Vybehli sme autom do ulíc mesta a dohodli sme sa, že si zoberieme Starbucks na pumpe a potom vybehneme smerom do mestských lesov, nadýcham sa aspoň čerstvého vzduchu. Cestou sme sa rozprávali a mne bolo strašne, ale strašne smutno. Keď sme dorazili po asfaltke až hore na kopec k veľkému altánu, zostali sme stále v aute, ja som sa otočil nej a ticho povedal:
„Prepáčte, ale viete na čo by som mal teraz chuť po takej dobrej káve?“
Pozrela sa na mňa tak nejako divno, ale bez slova zakrútila hlavou.
„Ak vám to nevadí, strašne rád by som vám dal teraz ruku na koleno a nechal ju tam.“
„Ak vám to pomôže...“ odpovedala tiež veľmi potichu.
Položil som jej dlaň na stehno na kolenom. Jemne som ju hladkal a zašiel rukou až do jej rozkroku. Pokúšal som šťastie. Neprotestovala a tak som pomaly pokračoval. Objal som ju. Bozkávala sa otvorenými ústami a ja som ju pomaly začal vyzliekať. Vôbec som v tom momente nebral ohľad nato, že by nás tam mohol niekto vidieť. Bol pracovný deň doobeda, tak bol predpoklad, že menej ľudí sa bude pohybovať v lese a počasie tiež neprialo nezáväzným potuľovaním. To vyzliekanie mi veľmi nešlo, v aute som to dlho nerobil a už sa mi to z odstupom času zdalo aj nepohodlné. Podarilo sa mi z nej trochu stiahnuť legíny a nohavičky, aby som sa dostal k jej trojuholníku. Hladkal som jej kučeravý pásik a prstami pomaly prenikal medzi vlhké pysky. Prestala ma bozkávať a začala sa na sedačke vzpínať nahor pričom mi tlačila hlavu k sebe. V priestore auta sa ozývalo jej vzdychanie a ja som prstami prenikal stále viac a viac do jej rozpálenej p*čky, ktorá ma začala kropiť svojou milostnou šťavou. Robil som jej to tak, ako som najlepšie vedel a ona stonala čím ďalej, tým viac. Náhle vykríkla a do mojej dlane vystrekol doslovne prúd jej lásky. Bola hotová a ja som pomaly prestával s dráždením. Aj ona sa upokojila a začala ma opätovne bozkávať. Potom ma oprela do sedačky a sklonila sa k môjmu rozkroku. Rozopla mi zips na nohaviciach a nachvíľu už mala môj penis v ruke. Jemne pretiahla predkožku a svojím dlhým jazykom sa ho letmo dotkla. Postavil sa ako kopija a ona si ho zasunula do úst. Jej vlasy mi spadli do lona a iba som sledoval ako sa jej hlava pohybuje rytmicky nahor a dolu. Bolo mi neskutočne krásne a o malú chvíľu som cítil, že ma spraví. Chcel som hľadať vreckovku, ale zarazila ma pohybom a znova sa mi venovala. Náhle mi v ňom trhlo a moje semeno s veľkými dávkami sa hrnulo do jej úst. Prehĺtala ho, sala a ja som pri tejto nádhere skoro omdlel. Chvíľu sa sa ešte hrala s mojím vädnúcim penisom a potom sme už iba ticho odpočívali.
„Vieš čo?“ povedal som a ona sa na mňa spýtavo pozrela.
„Ak ti to nevadí, teraz sa zoberieme a pôjdeme ku mne do penziónu. Pôjdeme zadným vchodom a personál si nás nevšimne a okrem toho, ja domov už aj tak dosť dlho nechodím. Súhlasíš?“
Bezslovné kývnutie a pritúlenie sa ku mne bolo odpoveďou pre mňa. V penzióne sa poddala úplne automaticky a pár sekúnd vkĺzli naše rozpálené telá do chladnejšieho posteľného oblečenia. Bozkávali sme sa a ona sa znova rozpálila. Skĺzol som medzi jej kolená a jazykom prenikol medzi jej malé pysky. Bola už tak mokrá a mne netrvalo dlho, aby som našiel jej krvou naliaty klitoris. Začal som po ňom krúžiť špičkou jazyka a zároveň naň ťukať a tlačiť. Pritom som dvoma prstami vošiel do jej komôrky a pomaly sa tam začal pohybovať. Šibalsky som zahliadol ako si dáva ruky za hlavu, zatvára oči. Trochu som sa vysunul vyššie a nežne som jej jazykom prechádzal okolo pupku, pričom jedna ruka stále súložila jej komôrku a druhá sa hrala s jej klitorisom. Začala prudko vzdychať a krútiť sa podo mnou veľkým vzrušením. Začal som prstami v jej p*čke pohybovať akoby som ju tam chcel poškrabkať a na jej stonanie som odpovedal tretím prstom, ktorým som prudko prenikol dovnútra. Ona začala prudko prirážať na moju ruku, akoby to bola posledná mrdačka jej života. Začala ma oslovovať, chcela, aby som do nej vošiel, ale ja som nemohol. Mesiace odriekania a nervy v práci zrejme spôsobili že – to jednoducho nefungovalo tak, ako sa na poriadneho chlapa patrí. Ale našťastie už bola na vrchole a po niekoľkonásobnom prudkom prirážaní mi jej šťava tiekla prúdom do ruky a na plachtu. Pomaly som ju dorobil a ona sa upokojovala.
„Prečo nechceš ísť do mňa?“ opýtala sa a ja som si v zúfalstve zakryl hlavu do podušky, rozplakal som sa ako malý chlapec a odpovedal:
„Nejde to, nemôžem... Možno už ani nebudem...“ nešlo to z mňa vypovedať.
Bol som psychicky na dne. V tej chvíli som skutočne veril, že si už nikdy nezatrtkám.
„Neblázni, na tom nič nie je, to sa dá všetko do poriadku, to sú nervy...“ upokojovala ma a začala hladkať po chrbte.
„Nedá, ja už tomu neverím. Už to nikdy nebude tak, ako to bolo...“ nenechal som si svoju neschopnosť vyhovoriť.
„Možno že to potrvá mesiac, možno dva, ale dá sa to do poriadku, uvidíš, že ťa z toho dostanem,“ uzavrela debatu na túto tému.
Otočil som sa nabok, aby som videl či to myslí vážne a ona to využila nato, aby mi rukou zašla k podbrušiu. Bolo to veľmi príjemné a ja som si ľahol na chrbát. Kľakla si medzi moje kolená a zobrala ten uzlíček nešťastia do pusy. Príjemne to hrialo a jej jazyk neskutočne burcoval moje nervové bunky zatiaľ čo sa jej ruka hrala s mojim mieškom. Pomaly mi začal penis opäť tvrdnúť a tak si ho uchopila do ruky a začala honiť. Rástol a tak sa mohla dotýkať môjho žaluďa a dráždiť ho. Jej zuby sa zakvačili do môjho penisu a jazdiac po ňom ma dostávali do varu. Zároveň jazykom spracovávala môj žaluď a snažila sa ho vysať. Penis mi už pekne stál a tak sa ma opýtala, či nechcem vojsť do nej. Bál som sa, že to opäť zle skončí a odmietol som. Pokračovala preto ďalej v mojom dráždení a druhou rukou mi začala masírovať vajcia. Účinok sa dostavil veľmi rýchlo. Stonal som hádam tak ako ona pred chvíľou. Oči sa mi zatvárali blahom a v penise som cítil obrovský tlak. Zaregistrovala moje finále a pusou začala prudko nabiehať na môj penis. Zovretými perami prudko pohybovala hore a dolu a ja som si myslel, že sa zbláznim rozkošou. Naraz mi v ňom začalo šklbať a ja som pustil dávku semena rovno do jej krku. Otriasla sa a začala sa smiať. Medzitým mi ho však neprestávala honiť a ďalšie výstreky jej smerovali na rozosmiatu tvár.
„Vidíš, že sa to dá do poriadku...“ povedala a sklonila svoje pery späť k môjmu mokrému penisu. Odsala z neho všetko semeno a dokonale ho očistila. Potom sa ticho natiahla vedľa mňa a navzájom sme sa hladkali striedaním nežností a jemných bozkov. Po tomto vášnivom čísle som v kútiku duše nadobudol presvedčenie, že mi môže naozaj byť nápomocná. Nemusel som dlho premýšľať, aby som jej do uška pošepkal:
„Zajtra ráno príď za mnou do kancelárie, spíšeme pracovnú zmluvu. Nejakú prácu ti už na začiatok nájdem a potom sa uvidí, kam sa posunieš ďalej...“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára