pondelok 12. októbra 2020

(Ne)Bol to panic

Na Facebook-u som si od neho našla žiadosť o priateľstvo. Takýchto žiadostí som denne dostávala minimálne päť. A prevažne som to ignorovala. Tento sa mi však celkom páčil. Pozrela som si jeho fotky z dovoleniek, ktoré mal verejne dostupné.  Celkom sa mi páčil, mohol by sa teda stať kamarátom, ale nepatrila som k tým, čo len tak na prvú šupu potvrdzujú priateľstvá. Nechala som ho, aby mi napísal správu ako prvý, čo sa v priebehu týždňa aj stalo a nadviazali sme písomnú komunikáciu. Po pár dňoch písania som sa rozhodla, že mu dám šancu a pozvem ho na víkend k sebe. Keď prišiel, bolo už neskoré popoludnie a tak som navrhla, aby sme zašli do nákupného centra na kávu a potom do kina. Keď sme sedeli v kine, bolo jasné, že je pomerne nervózny. Po chvíli mi položil ruku na koleno. Neodtiahla som sa a on ma pomaly a jemne začal hladkať a láskať na stehne vyššie a vyššie. Oddala som sa tomu príjemnému pocitu a zároveň snažila sledovať film. Veľmi mi to nešlo a tak som mu oprela hlavu o rameno a zatvorila pritom oči. Neviem ako dopadol film a kedy skončil, ale keď sme vyšli von, bol už neskorý večer. Objal ma a ja som v dolných partiách cítila tlak. Chcel ma, to mi bolo jasné, ale nevedel ako nato. V hlave sa mi striedali myšlienky. Na jednej strane tá jeho nadmerná slušnosť v správach, ktoré sme si vymenili a potom to moje zbožné prianie:
Ten je ale strašný, keby ma tak pritlačil, keby tušil...
Už som to všetko videla stratené. Zahlásila som, že pôjdeme si asi ľahnúť, ale môže pokojne prespať u mňa.
„Zuzka, prepáč, ale ja, vieš...“ šepkal mi do ucha vo dverách.
„Prosím ťa, to si mi hneď mohol povedať, že si panic. Každý začína. Poď...“ už som to nevydržala a vtiahla ho dovnútra.
Vzal ma do náručia a začal vyzliekať. Nežne ma pritom bozkával. Pritisla som sa k nemu a on mi položil ruku na bok a začal ňou pomaly schádzať k stehnu. Cez nohavičky mi láskal mušličku a ja som ho už chcela cítiť v sebe. Neprestávali sme s bozkami a pritom som ho tiež vyzliekala. Odtrhol sa a zhodil z nás oboch zvyšok odevu. Začal mi bozkávať prsia a položil ma na posteľ. Cítila som, že má talent. Hladkal mi dlhé nohy a občas schádzal aj medzi ne. Rozpálilo ho to. Bozkával mi prsia a jazykom prechádzal po bradavkách, ktoré občas a jemne zobral medzi zuby a nežne stláčal. Cítila som, že sa celá chvejem. Dlaňou mi pomaly vnikol medzi stehná a jeho prsty si začali hrať s mojou bránou rozkoše, ktorá už zvlhla očakávaním. Najprv jedným a potom dvoma prstami vkĺzol dovnútra a začal nimi pomaly krúžiť a ťukať do stien mojej svätyne. Tlačila som jeho hlavu k svojim bradavkám a začala vzdychať. Uvoľnil sa z môjho objatia a začal mi jazykom spracovávať klitoris. Pritom zašiel aj tretím prstom do mojej jaskynky a pomaly ma šústal rukou. Jeho prsty sa vo mne pohybovali ako mala chobotnica. Prestala som sa ovládať a stonala som čím ďalej tým viac. Moje brucho sa ústretovými pohybmi vrhalo proti jeho ruke. Cítila som, že budem čoskoro hotová a chcela som ho v sebe. Rukou som zastavila jeho prsty a v tranze siahla po penise. Kľakol si predo mňa, podložil mi dlaňami môj zadoček a prudkým pohybom do mňa vnikol. Vykríkla som a vzopla sa do tvaru mosta. Podopieral ma a prudko, s divokosťou a nenásytnosťou do mňa tvrdo vrážal svoj klát. Mal ma v priebehu niekoľkých sekúnd.
V panve, bruchu, hlave, všade som cítila tú jeho búrku, kričala som tou bolestnou slasťou a nakoniec som to už nevydržala a omdlela.
Keď som sa prebrala, ležal vedľa mňa, hladkal ma a bol celý vybúraný.
„To nič, to len že to bolo také pekné...“ upokojila som ho a zišla mu rukou do rozkroku.
Ešte stále sa neurobil a tak som ho prinútila, aby si ľahol na chrbát a potom som sa nad neho sklonila. Jazykom som mu prechádzala po jeho žaludi a zubami ho jemne hryzkala. Prsty sa mi pritom pohrávali s jeho mieškom. Zreagoval tak, že si ma posadil nad seba a tak sme sa mohli venovať jeden druhému. Môj zadoček aj s mušličkou sa otvárali do jeho tváre a on to hneď využil na jazykové cvičenie. Ako ma dráždil a dostával tým opäť do varu, aj ja som ho spracovávala a honila a sala mu vtáka stále dôkladnejšie. Celý sa triasol, napínal a náhle mu v tom kláte začalo šklbať a mne sa pritom do úst hrnul prúd jeho semena. Úprimne povedané, takto do konca som to robila po prvý krát a prekvapilo ma, že to nie je nič strašného navzdory rečiam, ktoré som o tom počula. Bola som stará škola a priznám sa, že som sa toho trochu bála. Prehĺtala som a sala a pritom som sa snažila rukou i jazykom udržať ho čulého. To preto, že on ma medzitým takisto rozvášnil a moja šťava mu stekala po tvári zaborenej do môjho rozkroku.
„Poď prosím ťa, poď...“ vzdychala som.
Vytočil sa spoza mňa a ja som mu nastavila svoju zadnicu. Chytila ma za boky a pomaly do mňa vnikal, čím zvyšoval moju túžbu. Začala som sa pohybovať a prirážať smerom k nemu, aby sa tak dostal až na dnom mojej svätyne. Takto ma vytesnil úplne celú a ja som vzdychala a slovne podporovala v tej rozkoši pri ktorej striedavo držal moje boky a striedavo schádzal rukou na moje prsia a hnietol ich. Náhle som cítila, že sa narovnal a rukou zišiel k môjmu zadočku.
Začal ma hladkať a prstom sa snažil dostať dovnútra. Ešte mi to tak nikto nerobil a ja som sa mimovoľne stiahla. Ale jeho pohyby spolu s mojím stúpajúcim vzrušením ma natoľko uvoľnili, že za malú chvíľu šústal dvoma prstami aj moju druhú dierku. Pravdepodobne vycítil moje finále a niekoľkokrát prudko prirazil. Vykríkla som a v návale rozkoše som sa prehla, aby mohol do mňa čo najviac. On však prudko vytiahol svoj penis z mušličky a zasunul ho rýchlo do mojej roztvorenej riťky. Bolo to nečakané a znásobilo to moju rozkoš. Cítila som sa ako nabodnutá a v tej sladkej bezmocnosti zrejme provokovala svojim stonaním. Šústal ma úplne šialene a pritom stláčal moje pevné prsia. Všetko ma dosť bolelo, ale pritom som chcela, aby ma úplne zničil.
Po chvíli som cítila ako opäť vrcholí a jeho druhý prúd prenikal hlboko do môjho tela. Padli sme spojení nabok a prudko oddychovali. Potom sa zo mňa uvoľnil a išiel sa umyť. Zostala som ležať, chvela sa ešte na celom tele a pripadala si ako roztrhaná. Ale nič ma nebolelo, iba obrovská slastná únava prechádzala mojim telom. Vrátil sa ku mne a jemne ma pobozkal.
„Ty si mi klamal. To nie je možné, aby takéto niečo bolo po prvýkrát. Kde si sa to naučil?“ povedala som mu medzi bozkami.
„Budeš sa čudovať, ale je to po prvýkrát. Ale veľmi veľa som si o tom prečítal ako to urobiť tomu druhému krásne...“ odpovedal a jeho ruka mi znova šmátrala v rozkroku.
Počas tej noci sme nespali. Jednoducho ma nenechal. Bola to noc plná divokého milovania na rôzne spôsoby z ktorých som sa keď v nedeľu odišiel spamätávala ešte pekne dlho. Aj keď bol údajne vtedy panic podľa praktických skúseností, ja som bola tá ktorú zaučoval. A aj keď sme sa čoskoro kvôli tej veľkej vzdialenosti medzi nami rozišli, nezabudla som na ten víkend, keď to bolo po prvýkrát. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára