nedeľa 11. februára 2018

Nymfomanka z Bratislavy


Ešte počas Vianočných sviatkov som si cez internet dopisoval s jednou zrelšou ženou, ktorá cez známy zoznamovací  portál ponúkala svoje služby na súkromí. Nechcela ísť veľmi do hĺbky svojho súkromia, bavili sme sa vo všeobecnej rovine a zaujala ma hlavne tým, že dokázala pre mňa obetovať nejaký čas na plodnú komunikáciu pred bleskovým vychrlením cenníka, alebo notorického posielania rovnakých automatických správ každému záujemcovi o pokec. Je mi úplne jasné, že v tomto prípade to veľa krát robí za nich niekto iný, napr.  tzv. nútená ochrana. Bavila sa so mnou ako skúsená a sčítaná žena. Najprv som si myslel, že hľadá niekoho na vážny vzťah, alebo pri jej zrelom veku skôr priateľa na voľné chvíle, ale čím viac sme spolu komunikovali, tým viac jej otázky smerovali na intímnu tému a ako som s ňou vysporiadaný. Na rovinu som jej v jednom čete dal otázku, či to mám z jej strany brať ako ponuku na sex a či jej tak veľmi chýba. Prekvapila ma jej pohotová, stručná odpoveď jednou vetou, ktorá ale hovorila za všetko:
"Vieš, som nymfomanka a tá nikdy nemá dosť..."
Toto vo mne vzbudilo obrovskú túžbu spoznať túto zrelú "pumu". Nie kvôli tomu, že by som chcel zapadnúť do stoviek chlapov, ktoré jej prešlo cez ruky, alebo iný orgán (aspoň tak sa okrajovo zmienila s tým že miluje mužov a stále po nich baží), ale to že som chcel vedieť bližšie podrobnosti ako takáto nymfomanka premýšľa, čo ju k tomu viedlo a čo ju naviac uspokojuje. Takéto ženy musia mať veľa skúseností a možno si človek aj nejaké osvojí. Súhlasila so stretnutím jedine pod podmienkou že si od nej nejakú službu objednám a bola ochotná mi predtým poskytnúť malé interview, aby sme nešli hneď "na vec". Súhlasil som. Veď nikde nie je napísané, že ak si človek niečo objedná a zaplatí, že tú službu bude chcieť aj vykonať. A zase nemusím sa stoj čo stoj brániť, pokiaľ mi bude žena sympatická a tak ma nažhaví, že si budem kvalitnú  fajočku sám prosiť. Možno sa vám to bude zdať zvláštne a pomyslíte si, že som hlupák, ale ja som mal skutočne iné úmysly a cieľ.
Stretli sme sa u nej na byte v centre mesta. Vo vnútri bolo cítiť prenikavú vôňu éterického oleja a osvetlenie obývacej miestnosti pozostávalo len zopár sviečok rozmiestnených v každom rohu, približne asi po päť kusov. Nerátal som ich detailne. Len tak odhadom svojím pohľadom som usúdil. Ponúkla ochutnať kvalitnú kávu z Karibiku. Údajne ju neponúka každému, tak som si to mal ceniť. Kým odbehla do kuchyne, poobzeral sa po obývačke a pozoroval som rôzne suveníry z čoho som usúdil, že ide o dosť scestovaného človeka. Po pár minútach sa vrátila aj s kávou a poprosila ma, aby som ju nachvíľu ospravedlnil, pokiaľ si dá rýchlu sprchu. Neprotestoval som a pokojne som si vychutnával prinesenú kávu. Pokým sa sprchovala, ja som pokračoval v preskúmavaní interiéru. Z obývacej miestnosti boli ešte mierne pootvorené dvere, kde som uvidel roh postele, ktorá bola obtiahnutá červenou plachtou. Tiež tam bolo slabučké svetlo, ale stále, neblikajúce ako pri sviečkach. Chcel som sa zdvihnúť z gauča a nazrieť viac do tej miestnosti, ale strach z nečakaného prekvapenia majiteľky bytu mi to nedovolil. Určite by sa jej to nepáčilo a ešte by ma nedajbože obvinila, že som jej niečo vzal. Moje myšlienkové pochody zrazu prerušil jej hlas:
-Tak už som tu. Vydržali ste to tu? Kávička chutila?
-Ale áno, bola vynikajúca, ďakujem.
Ani neviem, kedy to tá žena stihla, ale mala na sebe už oblečené červené latexové šaty. Perfektne kopírovali jej udržiavanú postavu. Vyzerala jednoducho rajcovne.
- Môžem sa vám teda venovať. Čím začneme, alebo ideme hneď na tú fajočku, páčite sa mi a mám veľkú chuť pozrieť sa na vášho vtáka.
- Uff, tak to ste ma pekne zaskočili. Nečakal som takú rýchlu reakciu.
- A čo ste čakali mladý muž?
- V podstate máte pravdu. Ak ste mi pri písaní prezradila, že ste nymfomanka, tak iné som čakať ani nemohol. Ale ak dovolíte, radšej by som bol, ak by sme si najskôr pokecali, lebo potom už nato asi nebude čas. Tiež vás nechcem oberať o "pracovný" čas.
- Dobre, tak čo konkrétne by ste chceli vedieť?
- No zaujímalo by ma ako ste zistili, že ste nymfomanka? Ako sa to prejavuje? Čo vás dokáže najviac uspokojiť?
- Už od prvého sexuálneho kontaktu mám neskutočný sexuálny apetít. A čím som staršia, tým viac mi to chutí. Nedokážem byť čo i len jeden deň bez chlapa. Cítiť ho v sebe...
- Čo od chlapa očakávate?
- Cha, cha (smiech). Od mužov chcem jediné...hmm.
- A to je ?
- Od mužov chcem jediné: tvrdý náruživý sex a pocit, že som objektom ich túžby! Nie som z tých, čo čakajú, až im muž s takými kvalitami vbehne do cesty. Už sa roky sama starám, aby som si v posteli prišla na svoje.
Táto žena svojím rozprávaním na mňa pôsobila veľmi sebavedome.
-Prepáčte, čo vo vašom ponímaní znamená "prísť si na svoje" ?
-Pozrite sa, na to, aby žena zistila, čo naozaj chce, musí mať skúsenosti. Presne ako ja. Tipnete si s koľkými mužmi som dodnes spala?
- Tak to naozaj netuším. Nechcem vás ani podceniť a ani uraziť...
- Presné číslo ani ja neviem. Evidenciu som si začala robiť až neskôr. Ale podľa toho čo už evidujem, tak vy budete číslo 1368.
-Prosím !? 1368?
- Áno, čo pozeráte. Som už stará skúsená vydra, ktorej niečo prešlo cez posteľ.
- Prepáčte. Som len v nemom úžase akú máte v hlave štatistiku.
- Ale čoby, na to mám predsa počítač. Nepoužívam ho len na četovanie, ale vediem si v ňom aj evidenciu.
- Čo všetko obnáša taká evidencia? Môžem ju vidieť?
- Bohužiaľ, to vám nemôžem ukázať. Sú to moje súkromné informácie a som voči mojim klientom lojálna...
- Takže dôverné a tajné, rozumiem. Mohli by ste teda aspoň pomenovať niečo z toho, čo si zaznamenávate?
- O každom mužovi mám krátky záznam o jeho sexuálnej schopnosti a obľúbených praktikách, ich opis a samozrejme nesmú chýbať ani miery ich "miláčikov" a krátka poznámka na základe ktorej by som si vedela naňho časom spomenúť, teda to čo ho robilo jedinečným a nezameniteľným s iným mužom.
- Myslíte, nejaký poznávací znak na základe čoho by ste ho vedeli aj identifikovať?
- Áno...
- A čo by to mohlo byť napríklad? Alebo čo sa najčastejšie vyskytuje?
- Tetovanie, piersing...
- Aha, rozumiem, ale čomu nerozumiem a chcel by som pochopiť je to, čo vám to dáva? Aký máte z toho úžitok. Budú sa tieo informácie dať nejako využiť, alebo nebodaj zneužiť?
- Ako som už povedala, je to čisto pre moju internú potrebu. Na vašu otázku čo mi to dáva, no stávam sa viac a viac otvorenejšia, sebavedomejšia a bez zábran. A potom každý môj klient mal iné predstavy, čo všetko by mal a nemal mať jeho ideálny sexuálny objekt vzhľadom na profi služby ktoré očakával. Hovorí sa, že každý sa učí na svojich chybách...
- Učila ste sa zo svojich chýb byť dokonalou milenkou?
- V podstate áno. Ako správna učenlivá žiačka som si všetko bravúrne zaznamenala. Bez preháňania môžem potvrdiť: Poznám všetky "sextriky"!

- Tak toto ma zaujíma, čo myslíte pod tými sexitrikmi. Môžete nejaké prezradiť, alebo aspoň trošku ma dostať do obrazu? Teda nielen mňa, ale aj ako odkaz pre neskúsené mladé dievčatá?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára