nedeľa 21. júla 2024

Pracovný pohovor

Táto storka sa odohrala na firemnej pôde. Ja a moja kolegyňa Aneta sme pracovali v kancelárii niekoľko mesiacov, takže sa mi ju podarilo celkom dobre spoznať. Bol medzi nami rozdiel asi 12 rokov, ale vychádzali sme spolu dobre. Aneta občas prišla do kancelárie so synom Matejom a občas aj s dcérou Lenou. Ako som zistil, sú to takmer dvojičky. Lena mala 18 rokov a na prvý pohľad bolo vidieť podobnosť s jej mamou – obe mali veľké prsia, široké boky a silný pás, hoci sa Aneta občas sťažovala, že je príliš tučná. Z jej strany to bola očividne hrubá koketéria, ja som to poprel, ona však nesúhlasila...

Horúčavy sa na nás podpísali v polovici júla. Deckám ostávalo ešte pár dní, kým odišli na dovolenku s otcom, s ktorým sa Aneta pred pár rokmi rozviedla. Vraj si našiel niekoho mladšieho, no mňa to veľmi nezaujímalo. Čo ma zaujalo, bola samotná Aneta a jej dcéra, ktoré ma pokúšali každý deň, keď prišli do kancelárie. Všetci traja prišli v ten júlový deň. Lena ma poprosila, či by som jej vo voľnom čase nemohol povedať o práci manažéra, možno spraviť pracovný pohovor. Letná sezóna neponúkala veľa aktivít, tak som si povedal, že by som s ňou mohol stráviť nejaký čas.

Išli sme do konferenčnej miestnosti, na chvíľu som ju nechal a išiel si nabrať vodu. Dohodli sme sa, že sa vrátim a začneme.

-Dobré ráno, pani Lena! - Vošiel som do izby, podal som jej ruku - volám sa Marek

- Dobré ráno, pán Marek  - dievča mi podalo ruku a mierne sa usmialo.

-Sama chápeš, že s tvojimi malými skúsenosťami neprináleží mi ponúkať prácu, o ktorú sa uchádzaš ako právnik...

- Ale pán Marek, ja mám viac skúseností, ako si myslite... - zahryzla si do pery a jemne sa predklonila, oprela sa o konferenčný stolík a jasne mi ukázala svoje dosť veľké, mladé a pevné prsia.

-Hmm, skutočne?

-Áno... - Lena si rozopla ešte jeden gombík na košeli.

-Čo na to hovorí tvoja matka? - musel som sa opýtať, pretože som nechcel byť nikým z ničoho obviňovaný.

-Mama si myslí, že je to jediný spôsob, ako urobiť skvelú kariéru - Lena si rozopla ešte jeden gombík, ukázala mi  celú podprsenku  a zahryzla si do pery.

Postavil som sa a prešiel okolo stola, dievča sa tiež postavilo a pokračovalo vo vyzliekaní košele.

-Nemyslím si, že tvoja matka hovorí celú pravdu

-Naozaj?

Stál som krok od dievčaťa, cítil som jej vôňu, cítil som aj môjho vtáka uloženého v boxerkách. Lena prišla ku mne a pobozkala ma na pery. Bozk som jej opätoval a v sekunde sa naše jazyky zvíjali ako hady. Siahol som po jej mladom zadku ukrytom pod krátkou sukňou. Necítil som líniu nohavičiek, ale Lena ma chytila ​​za ruku a vsunula mi ju pod šaty. Posadil som ju na stôl a ona mi začala rozopínať opasok nohavíc, pričom som jej vyzliekol podprsenku a uvoľnil jej krásne, pevné prsia s malými bradavkami a svätožiarou. Bolo na nich vidieť, že s perami veľa skúseností nemajú. Lena sa odtrhla od mojich úst a vyzliekla mi nohavice a boxerky. Môj vták stál v pozore a asi som mal byť na čo hrdý. Chytila ​​ma hriadeľ a pomaly začala okolo neho pohybovať rukou. Neúspešne som sa jej pokúsil vyhrnúť sukňu, ale nakoniec sa postavila na stôl, otočila sa takmer ako na modelingovej dráhe a potom zdvihla sukňu, čím odhalila vyholenú mačičku. Sadol som si na stoličku.

-Otoč sa, kľakni a ukáž mi svoje diery!

Lena bez rozmýšľania poslúchla môj príkaz a v momente bola v pozícii psíka, nohy mala mierne od seba. Vstal som a išiel som k nej a rukou som sa začal dotýkať jej horúcej, kvapkajúcej mačičky. Lena potichu zastonala.

-Pani Lena, ako veľmi vám záleží na tejto práci? spýtal som sa pri vkladaní prsta do mačičky. Lena začala hýbať bokmi.

-Veľmi

-Koľko je to veľmi? - spýtal som sa a stlačil druhý prst a ona sa začala hýbať viac a viac.

-Mama spomínala, že si veľmi náročný, preto som nedávno cvičila a dala som si veľa úsilia do prípravy na tento rozhovor.

Pri týchto slovách si začala rukou dráždiť konečník

-Asi môžem povedať, že mi nie je cudzí žiadny aspekt tejto práce - koketne sa usmiala a vsunula si prst do zadku.

-Si si istá?! Prosím, ľahnite si na chrbát, zamierte ku mne! - skoro som skríkol a Lena v sekunde vytiahla prst zo zadku, vytiahla môj prst z mačičky a ľahla si na stôl. Chytil som ju za ruky a vytiahol tak, že jej hlava visela zo stola.

-Vieš, komunikácia je v tejto práci veľmi dôležitá... Ehm... Orálne.

-Chápem.

S úsmevom si vzala môjho vtáka trčiaceho v pozore do úst. Nechcel som však, aby mi dávala pravidelné fajčenie a začal som penis tlačiť hlbšie a hlbšie. Najprv sa dusila a trochu bojovala a ja som vytiahol svojho vtáka, ktorý bol celý pokrytý jej slinami. Znova som zasunul vtáka a po niekoľkých pohyboch sme sa dohodli - mohol som jej drsno pojebať hrdlo. Videl som, ako sa môj penis pohybuje v jej krku, bol som viac ako vzrušený, takže mi netrvalo dlho a vystrelil som jej do úst a hrdla obrovské množstvo semena. Našťastie nevyplula ani kvapku a o to viac ma prekvapila - rukami mi naznačila, aby som sa otočil, a potom sa jazykom vrhla k môjmu konečníku. Som mierne bisexuál, občas si rád vložím doma robertka  a milujem rimming, ale tento ma naozaj prekvapil. Po chvíli tejto hry bol môj vták pripravený znova fungovať, ale vedel som, že chcem dve veci.

Urobil som krok vpred a povedal som Lene, aby si opäť kľakla na stôl. Napľul som na jej zadok a začal jemne stláčať prst po prste. Ohmatávanie a olizovanie konečníka trvalo dobrých dvadsať minút, mal som v jej zadku všetky prsty jeden po druhom, a dva, tri... Videl som, že toto je ten moment - vložil som jej tri prsty do jej krásnej, nadržanej mačičky. Lena sa vznášala, bláznila, bláznivo triasla bokmi, zvierala si drobné vzpriamené bradavky, keď štyri moje prsty zasiahli obe dierky. Vytiahol som ruku z mačičky a zloženú do tvaru kačacieho zobáka som si ju pomaly začal tlačiť do konečníka. Lena rýchlo pochopila, čo chcem, pomáhala mi, tlačila ma, chvíľu to trvalo, ale nakoniec sa stala mojou bábkou, ako som sa vždy smial na fistingu. Vedel som, že vložiť ruku do mačičky bude len formalita a presne o to išlo. Začal som ju súložiť dvoma rukami naraz, Lena kričala, bláznila, vôbec ju nezaujímalo, že sme v kancelárii. Dostavil sa jej orgazmus a vyrovnal sa s ňou nemilosrdne – začala zavýjať, triasť sa, snažila sa mi ujsť, no ja som sa len tak ľahko nevzdal. Nakoniec sa dievča na chvíľu zdalo, že stratilo vedomie, spadlo na stôl a nohy sa jej začali triasť, keď sa zobudila, stále zavýjalo a kričalo. Ruku som nakoniec stiahol z konečníka a s rukou v kundičke som začal hľadať bod G. Jeho nájdenie bolo veľmi jednoduché, pod prstami mi to pripadalo ako veľké pulzujúce tlačidlo. S chvíľou stimulácie prinútila tlačidlo spustiť jadrovú bombu. Z úst sa jej vydral hlasný výkrik, celé telo sa jej triaslo, všetky jej svaly sa napínali, presne som cítil, ako sa jej horúca vagína sťahuje na mojej ruke, videl som, ako sa jej sťahuje konečník a nakoniec mi jej šťavy vytryskli na ruku, tričko a tvár.

- Ou waw - z hrdla dievčaťa sa ozval hlasný jazyk a nehybne padla na stôl

Dýchala. Ale to bolo všetko, čo vtedy vedela robiť. Jemne som vytiahol ruku z jej mačičky, ona len stiahla nohy. Využil som to a začal som si trieť vtáka o jej nohy. Lena bola asi pri vedomí, pretože rýchlo prevzala iniciatívu, svojimi jemnými, krásnymi chodidlami zakončenými nahnevanými červenými nechtami súložila môjho vztýčeného vtáka, nežne, citlivo, dráždila, ba dokonca pošliapala moje spermiami plné vajcia. Pár sekúnd predtým, ako ejakulovala, vstala, zohla sa a bez toho, aby pustila vtáka medzi nohami, ho vzala do úst, čím dokončila môj druhý ranný orgazmus vo svojich krásnych, červených ústach.

Bol som si istý, že Aneta o plánoch svojej dcéry vie, inak by prišla skontrolovať, čo sa dialo pred dvoma orgazmami.

-Ste prijatá, kedy môžete začať?

Po tomto vtipe som začal hľadať prezlečenie. Nechal som dievča, aby sa upravilo a ono veľmi dobre vedelo, kde je kúpeľňa. Vyšiel som z izby a zamieril som do svojej kancelárie, ktorú som zdieľal s Anetou. Otvoril som dvere na kancelárii a odtiaľ sa ozval hlas: Ste prijatá, kedy môžete začať?

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára