nedeľa 25. augusta 2024

Zrelá kamoška

Sedel som v meste s kamošom na pive. V podstate už sme boli pomaly na odchode a prišla mi SMS od mojej zrelej kamošky, čo ju občas obrábam keď príde chuť na jednej alebo druhej strane. Ťaháme to asi druhý rok a vybudoval som si u nej dôveru až na takej úrovni, že mi poskytla kľúč od jej bytu a som kedykoľvek vítaný.
 
- Ahoj, dnes by som bola rada, ked by si prisiel. –
- Ahoj, som vonku v meste, riešim nejaké veci, ale myslim, ze nebude problem a vecer pridem. –
- Super, budem rada a velmi sa na teba tesim –
- OK –

Keď som večer vošiel do jej bytu, tak ako som sľúbil, ležala v spálni a vyzeralo, že spala. Izba bola presvetlená mesačným svitom, ktorý vchádzal cez dokorán otvorené okno. Vyzliekol som sa a ľahol vedľa nej. Aj keď bola odo mňa o niekoľko rokov staršia, stále bola pre mňa dostatočne atraktívna, aby som ju šústal. Jemne som ju začal hladiť po vlasoch, aby som ju zbytočne drasticky nezobudil. Potom som jej končekmi prstov pohladil prsia, bradavky jej začali napúchať ako šťavnaté maliny.
Pomaly sa pritom prebúdzala, no ani sa nepohla, stále v takom polospánku. Neskôr som položil hlavu na jej teplé brucho, v blízkosti jej Venušinho pahorku, začal hladiť jej stehná, ktoré pritom mierne roztvárala. Moja túžba po jej tele okamžite vzrástla. Neváhal som a začal jemne bozkávať jej trojuholník pokrytý jemným strniskom chĺpkov. Tieto boli zmiešané s korenistou vôňou jej pohlavia a to ma vzrušovalo ešte viac. Pri pokračovaní v tejto hre bol môj penis stále tvrdší a tvrdší. Odvážil som sa ísť ešte nižšie a to konkrétne k štrbine, kde som jej pobozkal obe veľké pysky. Počul som ako jemne zastonala, to znamená, že ma vnímala a dokázala to aj tým, že posunula panvu dopredu, aby ešte viac pritlačila štrbinu na moje ústa. Dostala sa mi na jazyk šťava vychádzajúca z jej štrbiny. Ph bolo v pohode, ako vždy. Pravdepodobne zacítila môj jazyk, lebo stále viac a viac sa posúvala dopredu a túžila, aby som jej jazykom dráždil klitoris. Takto ma chvíľu nechala pracovať a keď už to už od stúpajúcej rozkoše nemohla ustáť, odstčila mi hlavu, posunula svoje telo tak, aby sa dostalo do rovnakej úrovne ako moje.
„Som rada, že si prišiel...“
„No veď vieš, že vždy dodržím svoje slovo.“
„Ďakujem miláčik...“
Pobozkala ma a potom hlbšie zaborila svoj jazyk do mojich úst. Ja som automaticky pritlačil svoje telo k jej perfektným prsiam. Pomalým plazením sa mi kĺzala po tele, bozkávala a hrýzla ma po celej ceste tam dolu k penisu. Okamžite si ho vložila do svojich horúcich úst. Nasávala ho hlboko do hrdla, ako len mohla a potom ho zase pomaly vyťahovala za pomoci rytmického kmitania jazykom. Videla ako sa mi zrýchlilo dýchanie. Pracovala ústami veľmi kvalitne. Po pár takýchto cvičeniach ho vytiahla úplne a vložila sa ho pre zmenu medzi svoje prsia. Okamžite som začal zase stonať, keď nastalo veľmi intenzívne masírovanie medzi vankúšikmi. Opätovne si to užívala a nechala zopakovať pár sérií. Potom ma pobozkala na bruchu a zase sa vrátila dolu, aby mi pre zmenu obhrýzala stehná a vybozkávala penis spolu s vajcami. Bolo to veľmi senzitívne. Toto jednoducho svedčilo o tom, že moja kamoška má dostatok skúseností ako priviesť muža k vrcholu keď to potrebuje. Posunul som panvu trochu dopredu, aby som ju udržal. Jej ústa sa mi prilepili na penis, takže som vedel, že sú tak chamtivé po vytesnení hrubou kládou. Bolo vidieť, že jej neskutočne stúpa túžba dostať svoju dávku semena, ale to by som ešte predbiehal. Miloval som ten pocit, keď si ho začala zasúvať hlboko do hrdla. S rytmom a stále zúrivejšie začala cmúlať môj krvou navretý žaluď. Vzrušoval ma ten mokrý zvuk sania a pocit rozkoše mi stúpal niekde medzi obličkami. Jej hlavu som držal pevne v rukách a týmto spôsobom aj kontroloval potrebné tempo. Moje dýchanie bolo čoraz rýchlejšie, cítil som pritom rýchle, nekontrolovateľné, slastné potešenie, ktoré vo mne vyvieralo. Zraz prišli tie kŕče ohlasujúce výron. Jemne som jej odstrčil hlavu, lebo chcel som jej dnes dať prvú dávku na tvár. Ona vedela, že tou jednou to nekončí a pohotovo vzala môj penis do úst, hltavo nasala druhú pulzujúcu dávku. Triasli sa mi pritom kolená, bol to nádherný pocit. Keď zo mňa vysala poslednú kvapku druhej dávky, postavila sa a prstami si začala rozotierať semeno po tvári. Povzbudil som ju pritom bozkom a zároveň sa mi týmto aktom podarilo ochutnať vlastné semeno. Malo pre mňa neutrálnu chuť. Nelenil som však a hneď som išiel hlavou smerom dolu k jej rozkroku. Očakávala sa reciprocita. Zaboril som hlavu medzi jej horúce stehná. Vedela, že sa môže na mňa spoľahnúť a nesklamem ju. Začal som jej lízať a sať tú premočenú kundu. Začala hlasno stonať a užívala si to ako vždy. Touto činnosťou sa pripravoval na level číslo dva. Skĺzol som prstom k pošvovému vchodu a zaboril ho až na doraz. Vzápätí nato druhý prst a potom hneď aj tretí. Pohyboval som nimi rýchlejšie a rýchlejšie. V diere sa jej jemne penila šťava lásky. Samozrejme, že moja druhá ruka nezostala nečinná. Nechal som svoj prst kĺzať z jedného otvoru do druhého, navlhčil som vchod do konečníka. Potom som pomaly začal dobýjať kakaový venček. Keď som to potom skombinoval tým, že som jej ústami sal bradavku, neskutočne pritom stonala a sama sa zadočkom napichovala na prst.
Zrazu sa však jedným pohybom stiahla, odstrčila ma, otočila a prikrčila sa k posteli naťahujúc svoj zadok smerom ku mne. Hlavu mala pritom zaborenú pod vankúšom. Priblížil som svoju tvár k ponúkanej zadnici a jazykom prešiel medzi ženské krivky, prechádzajúc cez konečník a potom som sa posúval k pošvovému vchodu. Strčil som do nej jazyk a nasával jej šťavu. Potom som vstal a pritlačil svoj žaluď k tomuto uslintanému vchodu. Hlboko som sa zaboril do hladnej mačičky až po kosti panvy. Vydala chrapľavý ston. Takto som ju chvíľu s mohutným dorážaním šústal. Kričala od rozkoše, až sa mi miestami zdalo, že pritom plače. Vedel som však, že pri tomto určite neskončíme.
„Poď! Strč mi ho do zadku a poriadne ho rozmrdaj!“
Na tento povel do sa nasmeroval do jej zadku, ona mi s radosťou pomohla svojou rukou zasunúť ho správne do venčeka. Začal som ju šústať, najprv opatrne, potom čoraz ráznejšie. Netrvalo dlho a cítil som, že o malú chvíľu budem striekať. Ona mala stále hlavu pod vankúšom, pohľad na jej vyšpúlený zadok ma vzrušoval, bolo krásne vidieť, ako jej veniec sa trel o telo môjho tešiteľa. Kamoška si sekundárne dopomáhala k svojej rozkoši tým, že jednou rukou si masírovala klitoris. Ešte pár pohybov a nastala veľká explózia. Prvá dávka skončila v ritnom otvore, ale druhú som jej nasmeroval priamo do otvorených úst, keď som si ju prudkým pohybom pretočil na chrbát. Poslušne ma potom ešte vysala do poslednej kvapky. Misia dňa, ktorá nebola medzi nami poslednou bola úspešne ukončená.

 

 


 

 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára