štvrtok 30. mája 2024

Moja troječka

Tento príbeh napísal život, možno je to len výplod mojej fantázie. Než sa dostanem k podstate veci a tomuto príbehu, pár slov na úvod na ilustráciu situácie. Sme manželský pár, nie taký mladý, ale ani starý. Žijeme spolu už dvadsať rokov. Máme dobrý sex trikrát do mesiaca, niekedy dvakrát alebo raz a niekedy nie je mesiac vôbec. Niekedy počujeme, že jeden z našich priateľov sa zrazu rozvádza alebo že ho jeho manželka podviedla a bola prichytená. Manželka potom odpovedá, že takémuto správaniu nerozumie a ani ona. Povedal som jej, že ak ma podvedie a ja to zistím alebo ju prichytím, bude nás musieť oboch pojebať. Ukazuje sa, že nikto z nás svoju manželku poriadne nepozná a život si s nami zahráva. Sám by som bol pripravený skočiť nabok. Keď sa blížite k starobe, myslíte si, že sex bude spomienkou a nezažili ste v ňom nič nové ani vzrušujúce. Naše pohlavie sa skladá z dvoch polôh. Ja ho nosím naplocho na mojom alebo ona na mne. Niekedy vás s veľkou gráciou nechá vystrieť zozadu. Oral je len predohra, ale nikdy nie s finále. Penis v zadku alebo vibrátor v ňom neprichádzajú do úvahy. Nebudem spomínať ani moju dieru, aj keď som sa pýtal a stretnúť sa s iným párom, alebo dodatočnou ženou či mužom je úplne mimo, nehovoriac o tom, že sa ukážem na webkamerách. Už niekoľko rokov v tichosti hľadám stretnutie s iným párom, ženou alebo mužom, aby som zažil niečo nové. Nanešťastie, moje úsilie bolo bezvýsledné až do jedného dňa, keď sa všetko stalo zrejmým. No a minulý rok chcel môj miláčik ísť na hodiny tanca, ktoré trvali až do začiatku prázdnin. Keď sa začal školský rok, opäť mi povedala, že chce opäť chodiť na hodiny tanca. Povedal som, prečo musíš ísť, ak sa to isté bude opakovať, ale netrval som na tom. Spočiatku ma nič neupútalo, ale jedného dňa, keď boli lekcie dvakrát do týždňa, po hodine som si všimol, že moja drahá pred odchodom triedila zásuvku nohavičiek, ktoré mala nosiť, obliekala si pančuchy a podväzky. . Raz som sa spýtal, prečo si sa tak obliekla, pretože ak sa máme milovať, musel som ti do kúpeľne priniesť pančuchy, podväzky a nohavičky, aby si si ich obliekla, alebo som ťa o to požiadal. Povedala mi, že pri tanci cítila extra vzrušenie. Chystal som sa jej odpovedať, tak prečo keď sa vrátiš, hneď sa osprchuješ, oblečieš si tepláky a nohavičky vezmeš do práčky, keď si mi ich vždy nechala, aby som ich ovoňal. Našťastie som si zahryzol do jazyka. V hlave som mal stále viac otázok, ale rozhodol som sa to skontrolovať sám. Len čo dcéra odišla z domu, hneď som ju v bezpečnej vzdialenosti nasledoval. Všimol som si, že ide iným smerom. Už po pár stovkách metrov zabočila na sídlisko. Našťastie sa neobzrela a ja som ju nasledoval s rýchlejšie bijúcim srdcom. Len čo vošla na schodisko, rýchlo som vybehol hore. Našťastie nezavreli. Videl som ju vchádzať do bytu. Chcel som ju nasledovať, ale zrazu som sa zastavil a bol som takmer pripravený vrátiť sa na svoje miesto, ale moja zvedavosť mi nedala pokoj. Stál som pred dverami a čakal dvadsať minút. Ak bude hodina tanca trvať hodinu a bude sexovať, tak skoro určite nezačnú. Pripravil som si telefón tak, že keď niekto otvorí dvere, stlačím manželkine číslo. Zazvonil som na dvere a prišiel mi otvoriť muž. Povedal som mu, že mám preňho balík, on mi odpovedal, že si žiadny balík neobjednal a nevie, čo presne od neho chcem. Mal na sebe len uterák, pod ktorým som si všimol, že mu trčí penis. Medzitým som stlačil telefón a o chvíľu som počul zvoniť manželkin telefón. Veľmi rýchlo som vbehol dnu s tým, že som prišiel vyzdvihnúť manželku, ktorá už asi počula telefonát. Chlapík bol zmätený, no ja som už stál vo dverách do izby, kde ležala moja žena na posteli, len v pančuchách a podväzkoch. V očiach som videl hrôzu a údiv. Povedala mi, že ti o chvíľu všetko vysvetlím, no z prvotného hnevu som začal byť aj vzrušený. Rozhodol som sa využiť túto situáciu, o ktorej som sníval, pojebať nás troch a vidieť nás dvoch ako šukáme s mojou. Povedal som, pamätáš si, ako som povedal, že keď sa dozviem o zrade, pojebeme ťa spolu? Dúfam, že teraz neodmietneš, pokiaľ sa nechceš rozviesť a aby tvoji a moji rodičia všetko vedeli. Musel som ho vydierať, aby sa mi konečne splnila moja fantázia. Muž ani neprehovoril. Asi som ho opäť prekvapil. Sadol som si do kresla a povedal : „Roztiahni nohy, chcem ho vidieť, ako ti oblizuje štrbinu. O chvíľu ti dám svoje péro, len sa vyzlečiem.“

 Totálne zmätená manželka pokorne vyhovela a chlapík zhodil uterák. Ako každý chlap som sa pozrel na jeho vtáka. Bol väčší ako môj a chlpatý, čo ma prekvapilo, pretože moja žena vždy hovorila, že neznáša chlpaté vtáky. V ten deň som bol prekvapený ešte niekoľkokrát. Keď som sa vyzliekol, podišiel som k svojej žene a priložil som svojho vtáka k jej ústam, povedal som že bude fajčiť, ale až do konca. Chcem cítiť, ako jej striekam do úst a ona prehltne moje semeno. Ten chlap sa musel poriadne nalízať, kým moja mačička začala nariekať. Keď som mal pocit, že sa chystám vystreknúť, na chvíľu som jej vytiahol vtáka z úst a povedal: „teraz vystrč zadok, aby ťa mohol šuknúť zozadu a ty ma stále fajči.“  Ten chlap bol naozaj dobrý, pretože vydržal dlho. Keď počujem plieskanie po zadku, už po pár pohyboch ejakulujem. Pohľad na to, ako ju drží za boky, zvuky jej plieskania po zadku a jej stonanie ako nikdy predtým ma prinútili veľmi rýchlo vystrieť v jej ústach. Od začiatku nášho manželstva som prvýkrát ejakuloval do úst. Muž sa postavil a spýtal sa, či si dáme niečo na pitie. Odpovedal som, že nevidím problém, a keď si oddýchneme, tak sa zase zabavíme, ale teraz jej poriadne vyšibeme mačičku. Všetci sme si sadli do kresiel. Manželka ten nápoj zrejme vďaka šoku a celej situácii vypila tak rýchlo, ako keby pila vodu. Mimochodom, pri rozhovore som zistil, že sa volá Marek a sexovať spolu začali až na konci kurzu, po rozlúčkovom stretnutí. Potom som si spomenul, že moja žena sa vrátila trochu opitá a dosť neskoro. Hneď, ako sme dopili nápoje, povedal som manželke, poď mi cmúľať vtáka, aby som sa postavil, a tu je ďalšie prekvapenie. Povedala mi, že Marek by ma určite rád fajčil a ona by nás pri tom sledovala, pričom Marek odpovedal, že je bisexuál a občas chodí s mužmi a ak súhlasím, rád sa postará o môjho vtáka. Samozrejme, že som súhlasil. Zvedavosť, aké to je a zažiť niečo nové, je silnejšia. Podišiel ku mne, prikrčil sa a chytil do ruky moje stále bezvládne péro. Myslel som si, že mi ho hneď vezme do úst, no najprv mi začal olizovať gule a péro a až potom ho vzal do úst a začal sať. Zvládol to úžasne. Neskutočne rýchlo mi ho postavil. Chystal som sa mu urobiť to isté, aby som videl, aké to je, ale zdržal som sa a povedal som mu, nech si ľahne a nech ho žena pofajčí. Potom zase prišla šukačka. Tentoraz som sa mohol tlačiť dlhšie. V jednom momente som jej povedal, aby vystrčila zadok a zozadu som ju šukal. Keď som cítil, že sa chystám vystriekať, povedal som manželke, aby si ľahla a teraz priskočil Marek. Hneď ako si moja ľahla, prisunul som k nej svojho vtáka bližšie a ejakuloval som na jej bradavku. Po nejakom čase som videl, ako Marek, ktorý bol nad mojou, dorobil sa rukou a zalial jej druhý prsník a ten môj rozmazal všetko, čo nikdy nechcela robiť. Nakoniec som sa opýtal manželky, či sa jej to páči. Odpovedala, že ešte nikdy nebola taká unavená. Keď sme odišli od Mareka, spýtal sa nás, či sa ešte stretneme, lebo potom by som ho mohol pojebať aj ja, keby som chcel. Zobral som jeho telefónne číslo a povedal, že mu dám vedieť. Pri návrate domov sa ma manželka spýtala, či by som jej odpustil. Odpovedal som, že pod jednou podmienkou, a to, že buď budeme mať sex my traja, alebo sa budem len pozerať, alebo mám voľnú ruku a teraz môžem mať sex s inou ženou, pokiaľ nebude súhlasiť so stretnutím s manželským párom alebo ženou. . Než sme prišli domov, povedala, že zatiaľ súhlasí so stretnutím s Marekom, no najprv sa ma spýtala, či sa mi to páči. Hneď som v mojej prítomnosti zavolal Marekovi a hneď som sa spýtal, kedy sa spolu stretneme. Myslel som si, že ak moja manželka nebude súhlasiť, tak sa s Marekom aj tak stretnem. Aká je teda morálka tohto príbehu. Nuž, niekedy môžete všetko stratiť a niekedy získať. Či to tak bolo, posúďte sami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára