štvrtok 30. novembra 2023

Nehovor mi profesor

Krátko po polnoci som sa rozlúčil s dievčatami a chlapcami, ktorých som ako triedny doviedol až k maturitám, opustil som sálu a chystal sa vykročiť do tmavej noci. Náhle sa za mnou ozvalo:

„Pán profesor...“

S rukou na kľučke od dverí som čakal až ku mne Martina príde. Aj táto štíhla, nádherne prsnatá blondínka mi dospievala pred očami. A nemôžem nepriznať, že som často na nej nechával svoj pohľad, zvlášť potom, čo ma opustila manželka, ktorá svoj odchod zdôvodnila tým, že sa viac venujem svojim žiakom ako jej. Martina mala skoro jej podobu a rozhodne mi ju pripomínala.

„Mohla by som ísť kúsok s vami pán profesor?“

„Mal som dojem, že tam vo vnútri to ešte len poriadne začína...“

„Chcela by som vám niečo povedať, pán profesor,“ vyhŕkla, akoby ani nevnímala moje slová.

Mlčky som otvoril dvere a dal jej prednosť. Na okamih som skĺzol pohľadom po jej pružnom tele. Mohutné prsia, prekvapivo úzky pás, pekne formované, patrične dlhé nohy.

Nádherné stvorenie! blesklo mi hlavou, až ma z toho zamrazilo v chrbtici.

„Martina, čo máš na srdci?“ spýtal som sa po chvíli spoločnej chôdze letmo osvetlenou ulicou. Bol som prekvapivo nervózny, akoby som očakával, že budem počuť niečo, čo so mnou zakýva.

„Od prvého ročníka som bola do vás šialene zamilovaná, pán profesor.“

Keď som mlčal, zastavila sa, akoby si zaumienila, že sa nepohne z miesta, pokiaľ sa jej k tomu nevyjadrím.

„A nesnažte sa mi nahovoriť, že ste o tom nevedel,“ pridala s vyčítavým tónom.

„Martina, bola si moja žiačka.“ Na viac som jednoducho v tú chvíľu nemal.

„Dnes už nie som, pán profesor...“

Tušil som, čo zostalo nevyslovené. Áno, často mi dalo veľa námahy, aby som upokojil svoje hormóny, pretože Martina ma vyslovene provokovala. Oblečením, pohybmi, upriamenými pohľadmi, ale aj vyzývavými úsmevmi. Našťastie som si bol veľmi dobre vedomý svojej učiteľskej profesionality. Tá mi zakazovala viac ako myšlienky.

Náhle mi položila dlane na ramená. Primkla sa ku mne bruchom a s vyzývavo zaklonenou hlavou sa mi zahľadela do tváre.

„Čo máš v úmysle, Martina?“

„Zoberte ma k sebe, pán profesor“

„Ale to je bláznivý nápad. To predsa...“ zlyhal mi hlas.

Stačilo zdvihnúť paže a odstrčiť ju. Nedokázal som sa však k tomu odhodlať.

„Viem, že som vám nebola ľahostajná, pán profesor...“

„Aspoň mi nehovor profesor, keď už... Čo to robíš?“ vyrukoval som, pretože sa mi rozkrokom primkla na moje stehno a telom mi prebehla vlna vzrušenia.

Čo ak ide o provokáciu? O odplatu za moju nevšímavosť...

„Veď ste sám. A ja som tak dlho čakala,“ šepkala s ľahkým podráždením v hlase.

Ešte pár minút som odolával, ale potom som zovrel jej zápästie, prešmykol ju vchodovou bránkou a s roztrasenými prstami odomkol. Už na chodbe spojila ruky za mojim krkom.

„Keby ste vedel, koľkokrát som si to s vami predstavovala. Koľkokrát som...“

Umlčal som ju ľahkým bozkom na pery a viedol do bytu. Zatiahol som závesy, rozsvietil stolovú lampu. Klesol som do kresla pri okrúhlom stolíku a zdvihol k nej oči.

„Nemôžem uveriť, že mi chceš dať prednosť pred všetkými tými mladými chalanmi na večierku. Mne starému pánovi...“

„Chcem,“ povedala a položila mi dlaň  na ústa. „Veď nedokážu dievča ani poriadne pobozkať. Takým mám zveriť svoje panenstvo? vychrlila zo seba, akoby sa obávala, aby som ju neprerušil.

Chcel som namietať, ako si môže byť so mnou taká istá, ale dosadla na bočné operadlo, ľavú pažu mi položila okolo ramena a sklonila hlavu.

„Alebo ma nechcete?“ pošepkala pri mojej tvári.

Prisala ústa na moje pery a hneď sa jazýčkom dobývala medzi ne. Azda sa dá tomuto odporovať? Mal som v úmysle si ju pridržať, ale zistil som, že už má rozopnutú blúzku a že mám voľnú cestu k jej prsiam. Končekmi prstov som pricupital k tvrdej bradavke a moje vzrušenie rázne zosilnelo. Keď odtrhla pusinu, aby sa nadýchla, poznamenal som, že je nádherná.

„Tak vidíte...“ okomentovala a siahla si k boku. Začul som škrtnutie zipsu. Trochu sa nadvihla a vzápätí bola bez sukne. Keď znova dosadla,  presunula sa chrbtom naprieč k druhému bočnému operadlu. Podoprel som ju rukou, zhliadol na ňu a uvedomil som si, že som v stave, keď už netreba vyčkávať. Vtlačil som sa perami do jej skvelých úst a potom preskočil na pyšne zahrotený pevný prsník. Bradavka pripomínala šťavnatú čerešničku.

Nohavičky pred mojimi bozkami schádzali dolu. Zaboril som pery do pyskov ohanbia a nasal pach mladej vagíny. Jazykom som prechádzal medzierku medzi pyskami, roztiahol poddajné závojníčky.

Martina vzdychala a rozkrokom sa prehla k mojej tvári. Špičkou jazyka som našiel hrášok klitorisu a voľnou rukou masíroval roztrasené stehno. Olizoval som tuhnúci výčnelok a ukazovákom dráždil mušličku. Keď zvlhla, napnutým prstom som prenikol pošvovým vchodom. Pocítil som k nej nával nehy. Uchovala si svoje panenstvo pre mňa! Môžem tomu pri svojom veku uveriť? Jej osemnásť oproti tomu môjmu bola ako rozprávka.

„Čakala som nato strašne dlho.“ Objala ma okolo krku. „Neskutočne sa teším.“

Radšej som mlčal. Predral som sa rukou k svojmu rozkroku a pomohol svojmu údu z nohavíc. Keď sa jej horlivo otrel o stehno, roztriasla sa ako pri horúčke. Nadvihol som jej pravú nohu a ona sa skĺznutím ocitla rozkrokom oproti mne. Krvou naliaty žaluď pošklbával po jej podbrušku. Rozpálená postonávala v mojom náručí a už sa celá triasla nedočkavosťou. Keď som špičkou údu ucítil štrbinu, prehol som sa a tlačil do prevlhnutej mušličky. Postupne som sa prerazil bruchom až na Martinino. Čosi nezrozumiteľne zamrmlala a zostala v mojom náručí úplne bez pohybu.

Keď som sa v nej pohol, aby som uvoľnil zovretie jej pošvy, ktorá si ešte len zvykala na veľkosť môjho údu, vzal som do dlaní jej hlavu  a očami skúmal výraz jej tváre. Oči jej blikali ako rozfúkané uhlíky v krbe. Chápal som jej stuhnutosť a snažil som sa ju odohnať hladením citlivých partií mladého tela a samozrejme aj bozkami. Držala sa môjho krku a potom keď sa jej už klin pohojdával  v ústrety môjmu prenikajúcemu údu, poskytoval som jej oporu rukami. Pripadalo mi to úžasné s ako dychtivosťou sa so mnou miluje.

Naraz sa začala krútiť a odvracala hlavu s doširoka otvorenými ústami plnými slín. Keď slastne zhíkla, zrútila sa s rozpálenou a spotenou tvárou na moje rameno. Jej pulzujúca mušlička žmýkala môj úd, akoby v ňom nechcela nechať ani kvapku môjho semena.

Martina zostala u mňa až do rána. Ešte niekoľkokrát sme sa milovali. Potom som ju stretol asi za tri roky s manželom a zlatovlasou dcérkou. Martina ma pozdravila a jej tvárou prebehol úsmev podfarbený ľahkým rumencom. Nezostáva mi nič iné, iba priznať, že som tomu mladému, na prvý pohľad sebavedomému mužovi neskutočne závidel.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára