piatok 15. septembra 2023

Kde je hranica vášne?

 

S Renátou a Karolom som sa zoznámil prostredníctvom inzerátu na internete. Po krátkom písaní sme si vymenili telefónne čísla, zavolali a dohodli stretnutie u nich na vile. Hneď v piatok som zaparkoval pri bránke ich dvora. Zazvonil som tí dvaja bleskurýchle vybehli von a búrlivo ma privítali. Bolo to samé objímanie, bozkávanie a také to vzájomné „očuchávanie“, skrátka prvý kontakt vzájomnej chémie. Konečne mi ponúkli niečo na pitie a zaviedli ma dozadu k bazénu. Ponúkli mi, aby som sa taktiež pekne schladil v príjemnej vode. Bolo neskutočné teplo, tak som neváhal ani minútu. Zhodil som zo seba krátke nohavice aj tričko so s boxerkami a šup ho do vody na Adama. Renáta sa tvárila, že to nevidela, ale keď som už bol vo vode, pozrel som sa na ňu ako sa pekne usmievala.

Po riadnej kúpačke, keď sme potom sedeli v záhradných kresielkach a popíjali vychladený drink, nenápadne som si prezeral Renátu. Mala peknú tvár, i keď tak vidiecky širokú, ale veľmi bohaté ústa s plnými perami.

Pomaly sa začalo stmievať a tak sme sa presunuli na terasu, kde sme pokračovali v kecaní a pití. Karol to inak do seba ládoval, ako keby jeho pohár nemal dna a výsdledok sa potom samozrejme dostavil. Asi okolo 22 hodiny niečo zamrkotal na ospravedlnenie a potom sa tackavo odpratal do ich izby. Hneď mi v tomto momente prebehla hlavou myšlienka: Aha, takže Renáta si to chce rozdať iba so mnou?

Moja spoločníčka sa po chvíli zdvihla a vošli sme terasovými dverami do obývačky. Renáta zatiahla žalúzie a ja som sa zatiaľ natiahol na pohovke. Počúval som, ako za mnou šramotí, potom ku mne prišla a postavila sa predo mňa. Nemohol som od nej odtrhnúť oči. Nohavičky mala dole, stála tam nahá a doširoka rozkročená. Pusu mala rozškľabenú túžbou a oči jej svietili ako mačke v noci. Bolo mi jasné, že mám pred sebou najnadržanejšiu ženu akú som kedy stretol. Renáta sa mierne zaklonila a prebehla si rukou po štrbine. Jej pysky ohanbia boli pekne zdurené a leskli sa jej milostnou šťavou. Uprene sa pozerala na hrču v mojich kraťasoch, ktorú som samozrejme nedokázal zakryť. Zrazu padla na kolená, strhla dolu nohavice aj s boxerkami a vypustila na slobodu môjho vtáka. Vtlačila sa mi medzi stehná a divoko ich začala bozkávať a olizovať, žužlala a sala mi brucho, pritom súčasne mi honila penis. Pobozkala ma na žaluď a sadla si mi do lona. Triasla sa po celom tele a pokúšala zaviesť môj koreň do jej svätyne. Netrafila sa a skoro mi zlomila tvrdolína svojou nedočkavosťou a nadržanosťou. Druhý pokus jej vyšiel omnoho lepšie a môj penis obkolesilo sálavé teplo z jej rozpálenej mušličky.

Renáta na mne jazdila s takou vášňou, s akou som sa nestretol doposiaľ u žiadnej ženy a pokým som sa stačil prispôsobiť jej divokému rytmu, doviedla sa na vrchol rozkoše. Šklbalo ju na celom tele, chrčala, visela na mne vysilená a žmýkala mi kŕčovitými sťahmi môjho vtáka. Zosadil som ju zo seba a naľahol si na jej spotený chrbát. Rukou som jej podložil brucho a nasmeroval tak, aby kľačala. Roztiahol som jej nohy, namieril medzi ne svoj kôl a zašiel do jej roztvorenej diery až nadoraz. Iba to tak zamľaskalo. Renáta bola klzká ako had. Mal som čo robiť, aby som sa na nej udržal. Keď som po chvíli zacítil, že sa blížim k výstreku, začal som do nej narážať zo všetkých síl a tlačil som ju pred sebou na pohovke. Vzápätí sme obaja vybuchli v spoločnom orgazme a v stlmenej obývačke sa dvakrát po sebe zablyslo sklo. Otočil som sa a uvidel Karola ako stojí za nami s mobilom v ruke. Natáčal si nás. Len tak-tak som  ho stačil vytiahnuť  z Renátinej mušle a nastriekal jej mohutnú dávku semena na brucho a stehná. Bol som totálne vyčerpaný a Renáta sa ku mne nežne túlila, aby poďakovala za tú nádheru a myslím, že aj Karola uspokojilo, keď videl ako jeho žena o život  šústa s cudzím chlapom. Nad ránom sme si dali spoločnú kávu a potom som odišiel spokojný domov. Naše stretnutie samozrejme nebolo posledné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára