nedeľa 7. mája 2023

Dve nadržané sestričky

Odjakživa som mal slabosť pre manželkinu sestru Natáliu. Aj keď boli obidve dosť rozdielne a mám svoju ženu veľmi rád, musím sa priznať, že Natália ma zvlášť priťahovala po sexuálnej stránke, svojou chuťou do života a zvedavosťou. Nedávno sa rozišla so svojim chlapcom a preto ju veľmi potešilo, keď sme prišli na víkend do jej nového bytu v Bratislave.
-Je to super, žiť opäť na chvíľu sama – pochvaľovala si, keď som sa jej opýtal, ako sa jej vodí – Môžem si teraz robiť čo chcem.
Po televíznych správach som babám vypomáhal v kuchyni. K večeri sme mali mať cestoviny a la Natali a k tomu dobré biele vínko. Keď sme sa pustili do jedla, Natália aj moja Linda sa chichúňali, ako to jedlo do seba ládujem a doprajem si aj pohárik za pohárikom. A pritom sa občas na seba zvláštne pozreli.
„Čo je?“ opýtal som sa ich, keď už som si toho všimol.
„No hovorí sa, že muži milujú rovnakým spôsobom ako jedia. Je tvoj mužíček tiež tak nenásytný aj v posteli sestrička?“ opýtala sa Natália Lindy.
Linda sa iba pousmiala. Keď sme dojedli, Natália sa záhadne usmiala a jej svojským humorom, ako to má ona vo zvyku zahlásila, že by teraz potrebovala ako soľ poriadneho chlapa.
„No ak chceš, môžeš ho mať,“ odpovedal som jej zo žartu, ale zároveň ma to záhadne vzrušilo.
Linda sa šibalsky usmiala. Ona veľmi dobre vedela, že sa mi páči jej sestra a zároveň ja som ju miloval zato, že bola tak neskutočne tolerantná. Ona ma poznala, že som typ psa, ktorý síce šteká, ale nehryzie. Nemala obavy, že by som jej počas nášho vzťahu niekde zahýbal. Nestálo by mi to zato, aby o tom nevedela, ak by sa niečo také vôbec malo stať. Dopriala mi všetko, po čom som túžil.
Pokračovali sme v rôznych vtipoch a narážkach, ktoré boli čím ďalej zmyselnejšie a na morálnych hraniciach. Už ani neviem ako presne k tomu došlo, ale naraz sme sedeli všetci traja na pohovke pred TV. Bolo po polnoci a Linda v rámci prepínania programov preskočila aj na kanál pre dospelých. Ocitli sme sa uprostred divokej scény, kde si to jeden muž rozdával s dvoma ženami naraz.
„Aha!“ vykríkla Natália „No nie je to nádhera? Strašne rada by som si aspoň raz vyskúšal takúto trojku!“
Nezmohol som sa na slova, ale vo vnútri som bol neskutočne vzrušený. Baby odbehli do kuchyne a ja som si zatiaľ z nudy listoval v nejakom časopise pre ženy, ktorý mala Natália položený na stolíku. Popíjal som si popritom vínku a občas započul, ako sa sestry v kuchyni chichúňajú a niečo si potichu hovoria.
„Mladý pánko, čo tam robíš, cítim závan ako z pánskeho klubu!“ okríkla ma z kuchyne Natália a obe sa tam poriadne rehotali, ako keby si niečo šnupli. „Že by sme sa pozreli na toho sladkého a voňavého macka?“
„No veď len poďte, dám vám ochutnať!“ odpovedal som dvojzmyselne.
Vzápätí sa obe sestričky zjavili vo dverách a tvárili sa ako tajnostkárky.
„Počujte banda, neskúsili by sme to aspoň raz v trojke? Aspoň raz! Jasné, že my ženy nič spolu, viem čo je zákonná hranica, ale že by sme tu mužíčkovi dopriali potešenie a viem že dlhšiu dobu po mne slintá, tak mu sestrička moja dovoľ, aby si do mňa zasunul.“ vybafla zo seba z ničoho nič Natália.
Pozrel som sa na Lindu a očakával som, že povie koniec srandy vážení, toto teda nie a nakoniec sa ešte nedajbože pohádame. Opak bol pravdou. Videl som jej na očiach, že by sa asi na takéto divadielko aj chcela pozrieť.
„Vieš ja by som strašne rada videla ten tvoj kár, ktorý obrába moju segru. Je pekný a hrubý?“ zachichotala sa Natália.
„Tak to si píš, že áno,“ odpovedala za mňa Linda.
Videl som jej na očiach aká je vzrušená.
„Ak by ti to manželka dovolila, podelil by si sa o svojho macka?“ dobiedzala Natália.
„No tak asi áno, či... nie, áno...“ sledoval som popritom jedným okom manželkine reakcie.
„No, ale iba raz,“ povedal som odhodlane „už dávnejšie sme o tom uvažovali, že by sme si niekoho prizvali k milostným hrátkam, ale vždy sme váhali, na jednej strane kvôli zdraviu a na druhej aj s určitej obavy citových komplikácií v budúcnosti“.
Nápad už však bol na stole a nešlo ho iba tak zamiesť pod koberec.
„No tak poďme nato!“ zahlásila Natália.
V tom pristúpili ku mne dve dračice a začali zo mňa sťahovať nohavice.
„No nie, to je ale krásna HAVANA!“ zhíkla Natália keď uvidela moje prirodzenie.
Vkĺzol som jej jednou rukou pod sukňu a zachvel som sa. Nahmatal som jemnú pokožku. Natália aj Linda si sadli ku mne každá z jednej strany a dohodli sa, že sa so mnou budú maznať na striedačku. Dbali nato, aby neprekročili hranice fyzického kontaktu medzi nimi.
„Linda, ten je skutočne krásny!“ zavzdychala Natália. „Môžem sa s ním pohrať ako prvá?“
Bez toho, aby čakala na súhlas, vysadla si na mňa a rukou za jej chrbtom mi ho začala honiť. Vďačne som ju pobozkal a zistil som, že je rovnako dychtivá a rozpálená ako ja.
„A teraz do mňa pekne zasuň svojho tvrďasa, lebo umriem túžbou,“ pošepkala mi Natália do ucha, keď sa odtrhla od mojich úst a nežne mi ich olizla.
Natália mala štrbinku roztvorenú a leskla sa jej milostnou šťavou, keď na mňa dosadla a nasala môj tvrdý kyjak do svojej jaskynky. Mala ju pomerne úzku a tak si ho do seba zarážala vyslovene centimeter po centimetri. Vypĺňal som ju postupne celú. Horlivo som jej rozopol blúzku a zasvietili na nej biele kozičky, jej bradavky sa ku mne nedočkavo vzpínali.
„A ja som tu akože čo? Od susedov?“ zachrčala netrpezlivo Linda.
Ľahol som si na pohovku a stal sa poslušným nástrojom v jej rukách. Natália sa zo mňa neochotne zdvihla a iba to tak mľasklo, keď z nej vyšiel môj lesknúci sa kyjak.
„Tak uhni sestrička, nech vidíš ako to u nás prebieha v spálni!“ okríkla sestru manželka.
Medzitým sa stačila vyzliecť úplne donaha a jej oblečenie sa váľalo po kopčekoch na podlahe. Keď si stiahla aj nohavičky, dlhodobými skúsenosťami na mňa vyliezla a nabodla sa na môj penis. To som už ale cítil voňavú mušličku Natálie priamo na svojej tvári. Začala sa trieť mokrým bochníčkom a moje ústa a kňučala:
„Líž ma, keď už si tvojho macka užíva prednostne moja sestrička, ale nepoľavuj prosím!“
Vyšpúlil som jazyk a vkĺzol pružne do jej komôrky. Natália na ňom začala vášnivo jazdiť a jej sestra zase rytmicky poskakovala na mojom penise. Vyvádzali na mne ako zmyslov zbavené a ja som sa tak ocitol ani neviem v koľkom nebi. Po tvári mi onedlho začalo tiecť mliečko. Natália sa na mňa tlačila zo všetkých síl a mušlička sa jej sťahoval v slastných kŕčoch. Po týchto pohyboch som začal pociťovať, že môj vrchol je nablízku a mal som veľmi krátky čas na rozmyslenie ako naložím so svojim semenom. Pustím ho do vnútra mojej manželky? Nebolo by rozumné ak by si aj Natália prišla na svoje a ešte si na mne trochu zajazdila? Čas išiel proti mne a ja som sa už zmohol iba na slová:
„Baby ja to už nevydržím! Ja už budem!“
Toto bol signál, aby sa sestry dohodli, ako naložia s mojím materiálom. Akčná Natália však neváhala:
„Linduška, dovoľ mi ho dokončiť.“ prosíkala Natália.
Manželka zo mňa zosadla a čakala čo urobí jej sestrička. Natália poslušne zobrala môj penis do svojich úst a začala ho vášnivo fajčiť. Jednou rukou honila telo penisu a druhou rukou prostredníctvom dlane masírovala môj miešok. Vedel som, že to dlho nevydržím a bude to poriadna dávka. Nemýlil som sa. Vykríkol som ako poriadny jeleň a pumpoval som horúce semeno do úst mojej švagrinky. Ani na sekundu sa neodtiahla a všetko pekne postupne nasávala do svojich hladných úst s postupným prehĺtaním. Keď vyšla zo mňa posledná dávka, krásne ešte do čista poolizovala môj nabehnutý žaluď a nakoniec si jazykom prebehla po svojej hornej pere.
„No teda, to bola mňamka,“ pochvaľovala si Natália.
Keď sme sa trochu upokojili, otvorila sa nová fľaša vína a popíjali sme so smiechom až do rána. Na tento večer nikdy nezabudnem. Stalo sa to iba raz a tak to aj malo byť. S mojou milovanou ženou, sme to nikdy nerozoberali a pri ďalších návštevách to Natália tiež nikdy nespomenula. Predpokladal som, že sestry medzi sebou uzavreli dohodu o tom, že sa to nebude viac opakovať a zostanú nám len príjemné spomienky. Natália je krásna a nebude dlho trvať, aby si nenašla nového priateľa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára