sobota 22. apríla 2023

Spomienka na neznáme dievča

Písali sa deväťdesiate roky ja som býval v zaujímavej pražskej štvrti, kde nebola núdza stretnúť zaujímavé dievčatá, ktoré vyhľadávali pánsku spoločnosť. Pracoval som v štátnej správe a býval na byte celkom sám. Pamätám si ako keby to bolo včera. Ani neviem ako sa objavila pri dverách. Náhle zazvonil zvonček a keď som otvoril, ocitol som sa tvárou v tvár čiernovlasej dievčine, ktorá mohla mať 17 rokov. Roztraseným hlasom mi povedala, že sa pohádala s priateľom, za ktorým prišla do mesta a že jej ušiel posledný spoj a ďalší ide až pred ôsmou hodinou ráno a že tu absolútne nikoho nepozná. No ja som na ňu pozeral, prečo si vybrala práve môj byt. A ona pokračovala, že je vonku strašná zima, určite aspoň mínus desať a ku všetkému fúka nepríjemný vietor. No a potom z nej vyšlo to, že ku mne zazvonila preto, že u susedov jej nikto neotvoril. A hneď som si pomyslel, že prečo by ti aj mal. Sám sebe som si položil otázku, prečo som jej vlastne otvoril a bol tak neopatrný.
„Nemohla by som sa u vás aspoň ohriať?“
Mlčky som cúvol, zabuchol za ňou dvere a ukázal cestu do obývačky. Vyzliekla si kabátik s kožušinkou okolo krku a bola iba v ľahkých šatočkách do polovice stehien. Vôbec som sa nečudoval, že sa triasla zimou. Posadila sa umiernene na pohovku, ale potom sa predsa len osmelila a než som jej priniesol čaj, nohy už mala zdvihnuté, pokrčené v kolenách a objímala si ich pažami. Pohľad na prúžok ružových nohavičiek v jej rozkroku ma mierne rozpálil, pretože už dlhší čas som žil v takom svojskom živote samotára, ktorý sa venuje iba svojej práci. Nemohol som sa rozpamätať kedy naposledy sa mi naskytol takýto úchvatný pohľad. Mal som sa jej asi spýtať, ako sa volá a odkiaľ presne je, ale nejako sa mi do toho nechcelo. Uvažoval som skôr v tom zmysle, ako jej čo najrýchlejšie pomôcť zbaviť sa tej zimy.
„Možno by bolo najlepšie, keby si sa išla zohriať do vane s horúcou vodou,“ navrhol som a keď mlčala, vyslovil som druhý návrh: „Alebo by som ti mohol trieť nohy, aby sa ti rozprúdila krv.“
„Veď ma ani nepoznáte...“ namietla zajakavo.
„Stačí, keď vidím v akom si stave. Vyzeráš ako keby si dorazila z polárneho kruhu.“
Pousmiala sa a vzápätí sa zatvárila nerozhodne. Na nič som nečakal, prisadol si k nej, vzal chodidlo do jednej dlane a druhou ho priklopil. Masíroval som ju až po lýtko. Keď som to isté uskutočnil aj s druhou nohou, zahlásila:
„Možno by som si mala stiahnuť pančušky.“
„Výborný nápad,“ súhlasil som a nemohol odtrhnúť oči od jej krásnych dievčenských rúk. Vkĺzli pod šaty a rolovali elastické pančušky cez kolená až k členkom. Znova som na chvíľu zhliadol ružovú látku výrazne priliehajúcu k vypuklému pahorku. Predstava toho, čo krásne sa ukrýva pod ňou ma neskutočne vzrušila. Dievčina natiahla obe obnažené nohy smerom ku mne a mlčala. Hnietol som skrehnuté prsty, trel pokožku až nad členok a venoval dostatok času lýtku. Keď som zdvihol zrak, zachytil som, ako sleduje moju činnosť trochu zarosenými očami, dýcha pootvorenými ústami a že jej tvár sa červená. Posunul som ruky cez koleno a pozvoľne stúpal až k okraju vyhrnutých šiat. Necúvla a ani neprotestovala. ďalším pohľadom som zistil, že má zatvorené oči. Na skúšku som zablúdil rukou pod šaty a jej sa pritom zrýchlil dych. Končekmi prstov som sa dostal až k nohavičkám. Vzápätí sa nám stretli pohľady.
„Možno by som mal premasírovať celé telo,“ utrúsil som a snažil sa, aby z môjho hlasu nezistila, ako moc ti o to ide.
„Keď mi to pomôže...“ pípla tichým hlasom.
„O tom nepochybuj,“ povedal som a vošiel prstami až k jej pásu, zachytil sa nohavičiek a ťahal ich smerom nadol.
„A navyše sa ti to bude páčiť,“ pridal som, len čo nepatrne nadvihla zadoček, pretiahol som nohavičky cez jej kolienka a vzápätí ich odložil nabok. Potom som našiel našiel cvočky a postupne rozopol celé šaty. Chrbtom sa lepšie natiahla na pohovke. Premasíroval som jej útle ramená, zakrúžil rukami po kopčekoch mladučkých pŕs a dostal sa popri brušku až k slabinám. Jej tvár bola ešte viac červená čo bolo signálom väčšieho vzrušenia. Márne sa snažila utajiť to. Koncom ukazováka som zľahka prešiel puklinu pyskov ohanbia. Celá stuhla a zamumlala, že jej začína byť poriadne teplo.
„Tak vidíš,“ zasmial som sa, sklonil hlavu a vystriedal špičku prsta svojim jazykom. Počul som ako zavzdychala. Olízal som závojníčky a opatrne kontaktoval jazykom klitoris v tvare malého hrášku. Dievčina sa zavrtela a z úst sa jej vydral tichý ston.
Položil som dlane na jej útle boky a prenikol jazykom až do pošvového vchodu. Krúživým pohybom som rozširoval medzierku. Zase zastonala a nahmatala rukami lícne kosti mojej hlavy. Z nežného dotyku sa dalo pochopiť, že sa jej páči, to čo robím. Predral som sa rukami pod jej zadoček a tým som ju donútil, aby viac roztvorila nohy a prehla sa v panve. Vsunul som jazyk čo najďalej do úzkej štrbinky jej mušličky a pri návrate olizol celý klitoris. Slastne povzdychávala a občasné mykanie ju doslova znehybňovali. Náhle zavzlykala, metala a triasla sa rozkošou. Nasal som nabehnutý klitoris medzi pery a pekne ho cmúľal. Na jazyk mi nabehla hustá lepkavá šťava. Chvíľu som sa hral a potom...
„A ty zostaneš oblečený?“ zahlásila, keď som si ľahol vedľa nej.
„No ja nie som v tvojom mladom veku, mohol by som ti byť otec...“
„Ale to nie je fér, ja som ti ukázala všetko,“ zaprotestovala.
Vkĺzla rukou pod moju košeľu a pohladila ma po prsných bradavkách.
„To predsa nie je fér,“ zopakovala a keď som mlčal, ocitla sa jej ruka na zipse mojich rifľových nohavíc. Šklbla kovovým príveskom a vzápätí zašla šikovne pod slipy kde sa dotkla môjho penisu.
„Prečo mi klameš?“ vyslovila zajakavo.
„Ale veď ma ani nepoznáš,“ použil som jej argument.
„Pri tom sa najlepšie spoznáme,“ uškrnula sa.
Ohmatala mi ťažké vajcia a znova sa venovala penisu. Zareagoval miernym stoporením. Položil som dlaň na jej ruku v mojich slipoch.
„Neblázni, hovoril som ti, že by si mohla byť mojou dcérou a si tak mladučká...“
„Ale nie som a máš ho veľmi pekného.“
„Neviem či bude hneď fungovať. Na jednej strane som pomerne nervózny a na druhej som nešústal dobré dva roky.“
„Tak to nechaj na mňa, áno?“
Odstrčila moju ruku, premiestnila aj druhú k môjmu pásu, pošepkala, aby som sa trochu nadvihol. Vzápätí som mal nohavice aj slipy pod kolenami. Zomkla prsty pri koreni penisu na jazdila na ňom hore a dole. Moje vzrušenie prekvapivo rástlo. K svojmu úžasu som zistil, že celkom pekne spolupracuje.
„Tak vidíš, že si klamal,“ prehlásila a zatvárila sa víťazne, priklonila pootvorené pery k špičke žaluďa, kde sa objavila biela kvapka mojej túžby. Zlízala ju, nasala žaluď do úst a zakrúžila po ňom jazykom. Zízal som na jej vypuklý zadoček. Neskutočne ma lákala. Zatiaľ čo ma statočne fajčila, prehodil som si jednu jej nožičku cez hruď a prenikol jazykom do oblasti ritného otvorčeku. Od neho to bolo už iba na kúsok k mladučkej p*čke. Vnikol som jazykom do štrbiny a ruky som pripľasol na jej boky. Postupne sa roztriasla a blížila sa k vyvrcholeniu. Dvakrát sa zatriasla a potom to vybuchlo aj vo mne.
Priľahla mokrou pulzujúcou bacuľkou k môjmu stehnu. Bozkával som ju a hladkal. Takto sme zaspali. Prebral som sa niekedy nad ránom na neskutočný smäd. Vrátil som sa z kuchyne a nemohol sa nasýtiť pohľadu na jej nádherné telo. Náhle som s uvedomil, že sa mi vztýčil penis. Dievčina otvorila oči. Zahľadela sa pod moje brucho a usmievala sa. Zapôsobilo to na mňa ako povzbudivá injekcia. Zobral som ju do náruče, cúvol s ňou ku kreslu a padol do neho. Posadil som dievčinu rozkročmo na nohy. Jednou rukou sa chytila môjho krku, druhou našla môj stoporený penis a vtlačila si žaluď medzi pysky ohanbia. Vzápätí spojila ruky okolo mojej šije.
„Dievčatko, keby si vedela, čo si spôsobila. Veď ja sa cítim ako znovuzrodený,“ zamumlal som, spustil dlane na jej zadoček a zvoľna si ju priťahoval. Tak úzku štrbinu som za celý život nepoznal. Statočne mi pomáhala, ale nechcel som jej spôsobiť bolesť. Bola to celá večnosť, než som sa do jej jaskynky dostal. Zrakom padla na moje rameno a jemne začala vzdychať. Dal som jej čas, aby sa spamätala. Keď si na penis zvykla, sa ma mi dala najavo, aby som pokračoval. Postupne si ma v sebe uvoľnila a naše pohyby boli stále plynulejšie, než prišlo jej prvé zhíknutie a ona sa v mojich pažiach roztriasla a jej úzka p*čka žmýkala môj penis v divokom orgazme.
Keď ráno odchádzala, sľúbila mi, že sa objaví. Samozrejme, že sľub nesplnila, ale bol som jej za jej priazeň vďačný. Uvedomil som si, že v noci potrebujem vedľa seba ženu a nielen byť zahltený prácou. Ešte v ten týždeň som ku mne pozval mladšiu kolegyňu na vínko a skončili sme v posteli. Za pár dní sa ku mne nasťahovala a v práci jej hovorili, že priam rozkvitla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára