utorok 4. apríla 2023

Ako liečiť nádchu

Bývam v malom mestečku, kde sa pomaly skoro všetci poznáme ako na dedine. Jar bola v rozkvete a ja som musela dostať nádchu a kašeľ. Tieklo mi z očí, nosa a keď som kašľala, musela som si prekrížiť nohy, aby mi necvrklo do gatiek. Trvalo to už tretí deň a tak som vyrazila k doktorke. Maródovať som nechcela, lebo ma čakalo popri robote ešte daňové priznania pre živnostníkov. S receptom som išla do lekárne. Kvapky na kašeľ som dostala hneď, ale ten hlavný liek čo som potrebovala momentálne nemali, ale mala som sa zastaviť poobede. Veľmi sa mi to nehodilo, pretože som chcela do večera pracovať. Magistra, tá dobrá duša mi teda povedala, že nech prídem večer, lebo ich lekáreň má aj tak pohotovosť a jej kolega mi liek vydá.
O pol jedenástej som zvonila na zvonček pred lekárňou. V okienku sa objavil v skutku pekný chlap. Hneď ma napadlo, aké to s ním môže byť v posteli. Podávala som mu lístok s číslom a za chvíľu sa vrátil aj s liekom.
„To ste Vy, tá strašne zamestnaná žena, ktorá nemá ani čas sa vymaródiť?“
Úsmev sa pohrával s jeho tvárou. Ďakujem mu za ochotu a siaham po lieku. Mierne pritom mykol rukou a laškovne zahlásil:
„Viem o niečom spoľahlivejšom.“
Pozerala som sa mu do očí a opýtala, čo by to malo byť.
„No treba sa vypotiť na cudzom tele a tak...“
Mrkol na mňa. V mojom ponímaní otrepaná fráza, ale pánko si priamo koledoval o lekciu. Netušil, že patrím k tým ženám, ktoré to majú rady kedykoľvek a kdekoľvek.
„Tak fajn,“ hovorím mu, „kadiaľ mám ísť dovnútra?“
Odomkol bočný vchod. Prešmykla som sa popri ňom a pri tej príležitosti mi hneď prebehol dlaňou po prsiach a skúseným pohybom stisol už vztýčenú bradavku. Na lekárnika mal pomerne veľké ruky, napadlo ma a zabrúsila som očami na jeho klin.
No nazdar! Ak tam nemá kapesník, tam je tam uložená slušná výbava. Nedal mi veľa času na rozmyslenie a hneď sa začal cápať po mojom večne nadržanom tele. Pekne si všetko obchytával, všetko čo sa dalo a pri zistení, že moja mušlička je pekne mokrá, povedal:
„Parádička, to sa bude dať...“
Nebola som z toho veľmi múdra, ale bolo mi to fuk. Zobral ma za ruku a viedol do zadnej miestnosti, kde bol gauč.
„Viem, že to chceš rovnako ako ja. Zatiaľ sa priprav a ja hneď prídem.“
Vyzliekla som sa do spodnej bielizne a sadla si. Priniesol gel a eukalyptové kvapky. Zaklonil mi hlavu a naklapkal do každej dierky. Vyzliekol sa a ja som videla poriadnu klobásku medzi nohami. Tak preto tie reči, preto ten gél.
„Už môžeš dýchať nosom?“
Akonáhle som prikývla, ponúkal mi svoju klobásku. Ledva sa mi vošla do úst. Obchádzala som jazykom poriadny nástroj a pritom jemne masírovala varlatá, ktoré skôr pripomínali býčie gule. Snažila som sa ten jeho kyjak dostať čo najviac do úst, ale viac ako polovička mi tam nevošla. Tentoraz som skutočne mala čo robiť s poriadnym vtákom. Bol poriadne nadržaný. V krátkej chvíli mu nabehol ešte viac a pri vystreknutí semena ma skoro zadusil. Pár dúškov vody spláchlo chuť semena. Položil ma na chrbát a začal sa hrať s mojou mačičkou. Na chvíľu som mala pocit, že som na gynekologickom vyšetrení. Jemne mi do nej strkal prst a krúžil ním, Potom postupne pridával ďalšie prsty a nakoniec mi v nej začal jazdiť so štyrmi. Skučala som pocitom blaženosti a dráždila som sa na bradavkách. Celá napnutá až k prasknutiu som očakávala orgazmus. Vytiahol ruku a jemne a opatrne zasúval svoj ohon do mojej mušličky. Mal ho vo mne ledva v polovici a príjemný tlak na klitorise ma vyslovene nútil, aby som sa premohla a nabodla viac na ten kôl. Pridával gél a ja som jazdila na jeho bodci ako divá. Trochu to bolelo a pálilo, ale šialene dráždilo. Stehná sa mi chveli nedočkavosťou, nič iné som nevnímala vôkol, iba ten nádherný pocit. Potom prišiel vytúžený orgazmus, aký som ešte aj ako skúsená pichačka nezažila. Cítila som, ako moje pysky obopínali najkrajší orgán chlapa. Ešte som pár krát prirazila a už mi opäť mohutné výstreky dopadali na brucho. Padol vedľa mňa, lapal po dychu, srdce mu tĺklo, ale spokojne sa usmieval.
„Čo tak si to niekedy zopakovať?“
„Prečo nie, ak budeš mať zase niekedy nočnú zavolaj a ja budem zdravšia. Inak ďakujem za to vypotenie...“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára