sobota 19. novembra 2022

Zoznámenie cez internet

S mojim bývalým mužom som posledné dva roky pociťovala absolútny nezáujem z jeho strany o moju osobu. Chodil do práce, stále sa na niečo vyhováral, hlavne na veľa práce, únavu a tie typické výhovorky. Tušila som, že za tým asi bude nejaká milenka, ale nevedela som mu to dokázať, resp. nemala som čas ani silu, aby som po nej pátrala. Nakoniec sám priznal pomer so svojou oveľa mladšou kolegyňou z práce. Mohla by mu byť dcérou, nakoľko bola vo veku našich odrastených detí, ktoré už s nami nebývali. Keď sa aj muž odsťahoval z bytu k nej domov, zostala som sama. Žena po štyridsiatke, ktorá ešte stále túži po rozkoši a milovaní z mužom, zrazu zostala sama. Kamarátka mi poradila, aby som si niekoho našla cez internet. No prvé skúsenosti boli veľmi zlé a zlyhali už v zárodku pred samotným stretnutím. Na Pokeci samý úchylák, ktorý chcel ísť hneď na vec, alebo mi ponúkal peniaze, prípadne mentálne nedozreté decko. To isté aj na rôznych zoznamovacích skupinách na Facebooku. Na nejaký čas som si dala pauzu a skúšala ďalej. Potom som sa rozprávala s kamarátkou a poradila mi, aby som si zavesila nejaké pekné fotky na IG a hádam budem mať šťastie. Celé to však bolo viac-menej postavené na tom, že sa mužom moje fotky páčili formou lajku, ale žiadna aktivita navyše. Zaujal ma však komentár z účtu noalone.eu, čo som zistila, že je tiež nejaká zoznamka. Preklikala som sa priamo na webstránku a začala hľadať. V mojom veku tam nebolo veľa mužov, ale zato celkom fešákov. Zaujímala som sa o rande a v tejto kategórii aj poslala diskrétnu správu fešákovi v mojom veku. Neviem, prečo som bola tak odvážna, ale zúfala, ale napísala som v správe telefonický kontakt na mňa, že ak mu budem sympatická, lebo on mne je, rada by som sa stretla. Asi po týždni mi prišla SMS správa. Vymenili sme si ich niekoľko, potom dodatočne poslali svoje fotky, aby sme si potvrdili, že ide o tie isté osoby, ako boli zverejnené na internete. Vyvrcholením SMS-komunikácie bolo dohodnuté stretko.
Obliekla som si priliehavý kostým a pri pohľade do zrkadla som si pomyslela, že na tom nie som až tak zle, priam naopak, sama sebe som sa veľmi páčila. Stretko sme mali dohodnuté v jednej príjemnej hotelovej reštaurácii. Keď som vstúpila dovnútra, rozhliadla som sa po interiéri a hľadala tvár môjho nápadníka. Sedel úplne pri krajnom stole v rohu. Zavadil o mňa svojim pohľadom, zdvihol sa a išiel ku mne. V žalúdku som cítila mierne zvieranie. Mala som zmiešané pocity neistoty a túžby, strašne dlho ma nejaký muž nepoláskal.
„Ahoj, môžem ti nejako pomôcť?“ opýtal sa žartovne s cieľom navodiť hneď na začiatku uvoľnenú atmosféru.
„Ahoj, no ak máš voľné miesto pri stole a čakáš na mňa, tak ma môžeš k nemu uviesť.“
Doviedol ma k stolu a bolo na ňom vidieť, že sa mu veľmi páčim. Tiež mi bol veľmi sympatický. Po večeri sme popíjali spolu fľašu vína. V reštaurácii hrala živá hudba a on ma vylákal na parket. Keď sa ku mne dôverne privinul, ani som sa nebránila. Zvieranie v žalúdku vystriedali motýliky. Voňal rovnako ako môj bývalý muž a ja som mala jedinú túžbu. Poskytnúť nehu a vzrušenie mužovi, ktorý ma tak nežne hladil po chrbte a zvlášť keď som mala pocit, že od prvého momentu som mu padla do oka. Čas utekal veľmi rýchlo, ani sme sa nenazdali a bola záverečná. Bola som v príjemnej nálade a nechcela som, aby bolo ráno a táto noc skončila. Moja večerná láska vytušila myšlienku, čo mi behala hlavou a vyriekol:
„Noc nekončí, nikto nás nečaká, pozývam ťa k sebe na ďalší pohárik.“
„Veľmi rada...“ pohotovo zo mňa vyletela odpoveď. Bolo mi všetko jedno, prebudil vo mne ženu, žiadostivú ženu. Neskutočne ma priťahoval a nemohla som sa dočkať, kým budem u neho. Bolo mi jasné, že nepôjde iba o pohárik vína. Nežné dotyky príležitostné bozky dávali najavo, že bude vášnivý sex. Zaplatil účet, objednal taxi a išli sme k nemu. Taxík prišiel pomerne rýchlo a bolo mi divné, že počas nastupovania nespomenul vodičovi smer cesty, ale v hlave mi behala poriadna kefovačka. Neskutočne som bola nadržaná. Už v aute mi hladkal stehná a ja som túžila, aby pokojne zašiel až do rozkroku. Mierne som rozkročila nohy. Taxikár v zrkadle sledoval ako mi, volajme ho obrazne Peter, hladil prsia. Bozkávali sme sa a ja som začala dlaňou skúmať jeho výbavu. Aj cez nohavice mi ten jeho nástroj celkom pekne hral do dlane. Ako rada by som sklonila hlavu a nechala si ho vkĺznuť pekne do hrdla, jazykom pošteklila, sala a cucala, zúbkami škrabkala. Strašne som to chcela a mala chuť mu ho hneď vyfajčiť.
Odhrnul mi nohavičky a rukou zašiel do úplne mokrej mušličky. taxikár ubral rýchlosť a namiesto sledovania cesty sa viac venoval nám dvom. Občas na mňa mrkol v zrkadle a pochvalne pokýval hlavou. Pomyslela som si , že je to len úbohý čumil a venovala som sa môjmu Petrovi. Ten ma dráždil v rozkroku a pritom mi vybral prsia z výstrihu, ktoré potom začal pekne masírovať. Taxikár zavzdychal tak, že som mala pocit, akoby sa mal spraviť skôr ako ja. Penis mal vonku z nohavíc, jednou rukou držal volant a druhou si ho to nadržané prasa honil. Oprela som sa do kúta a roztiahla nohy. Peter sa ukázal, šikovným jazykom obchádzal môj krvou naliaty klitoris a prstami sa hral v oboch mojich dierkach. Už sa to nedalo dlho vydržať, bolo to neskutočne nádherné. Dlho očakávaný orgazmus sa dostavil. Slastné kŕče pošklbávali navretým klitorisom, vaginálne svalstvo zvieralo prsty a análny otvor sa sťahoval a uvoľňoval do rytmu toho pôžitku. Bolo mi všetko jedno, chcela som sa pomilovať. Vlastne nie pomilovať, ja som potrebovala, aby ma niekto poriadne vytrtkal.
„Chcem byť všade vytesnená,“ šepkala som v malom priestore auta.
„Ak by ti to nevadilo, tak by som sa pripojil,“ ozval sa taxikár. Peter sa na mňa pozrel.
„Čo ty nato?“
„Prečo nie, aj tak sa na nás celú dobu pozeral, mne to nevadí.“
Pokračovali sme v ceste. Ešte v aute sa mi vodič predstavil ako Jozef. Nebol to žiadny krásavec, ale mal niečo do seba. V duchu som sa tešila, ako si urobíme sendvič. Bol to môj sen od mladých čias. S manželom som nič také neuskutočnila. On ma opustil kvôli mladej kolegyni a pritom v posteli nebol až také eso, obyčajný priemer, ale tolerovala som mu to, lebo som ho mala rada. A s druhými som to nerobila. Bola som mu verná a tým som o veľa prišla.
Konečne sme boli na mieste. Už som sa nemohla dočkať ich dotykov, láskania a vyplnenia otvorov. Tak som bola strašne nadržaná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára