streda 2. novembra 2022

Spomienka na perverzný párik

Aj keď dnes už som starý foter, ktorý bude na budúci rok oslavovať päťdesiatku, mám vernú ženu a dve odrastené deti, ešte stále si s pohárikom dobrej whisky pri krbe zaspomínam na časy, keď som bol ešte mladý kanec a prežíval búrlivé obdobia svojej mladosti. Mal som tesne po vojne a v lete som rád chodil na bicykli k jazeru, ktoré bolo od dediny vzdialené len pár kilometrov. Mali sme tam aj malú chatku v záhradkárskej osade. No a mal som ešte jednu vášeň. Rád som odpovedal na zaujímavé inzeráty uverejňované v časopise pre dospelých, ktoré som si potajme kupoval na stanici v trafike. Raz mi tak odpovedal jeden pár. Ona sa volal Jana a on Michal. Ona mala 22 a on 25. Vymenili sme si pár dopisov a nakoniec sme dohodli, že si dáme stretnutie na chate mojich rodičov a strávime spolu jeden letný týždeň. Do leta sme si písali, neskôr aj telefonovali, ale nie cez mobil, vtedy ešte taká vymoženosť nebola. Ale aj takouto cestou sme sa aspoň po hlase bližšie spoznávali.
Keď nastal ten vytúžený deň stretnutia, bol som trochu nervózny, ale aj plný očakávania. Síce som o tých dvoch vedel pomerne dosť zo vzájomnej výmeny informácií, nevedel som však ako vyzerajú, pretože sme si medzi sebou nevymenili fotky. Na chatu som dorazil v predstihu a keď som sa vybalil, nedočkavo som ich vyzeral. Po chvíli zastavilo pre bránkou auto a vystúpili Michal s Janou. Obaja sa usmievali a vyslovene ma prevŕtavali skúmavými pohľadmi. Dalo by sa pokojne povedať, že ma vyslovene vyzliekali svojimi očami. Chvíľu si ma premeriavali od hlavy po päty a potom vošli na záhradu.
„Ahoj Janči“ povedala Jana.
Penis v rifľových kraťasoch bleskovo reagoval, nepokojne sa ošíval a napínal mi trenky. Potešil som sa, pretože môj „junior“ sa prakticky nikdy nemýlil. Dobre vedel, že tí dvaja budú stáť skutočne zato.
„Čaute párik!“ odpovedal som a napriahol k nim ruku.
„Čo keby si nás radšej objal!“ vykríkla koketne Jana a vrhla sa mi do náručia.
Cítil som, ako sa ku mne pritisla oblými melónikmi. Skoro ma pritom prevŕtala bradavkami, ako ich mala tvrdé. Vzápätí o krok ustúpila a ja som videl ako jej pod tenkým bielym tričkom presvitajú hnedasté maliny. Penis mi stvrdol ešte viac. No a skúste zakryť v krátkych nohaviciach tvrdý valec, ktorý meria 20 cm!
„Ako vidím, už si v plnej pohotovosti“ zachechtal sa Michal keď zaškúlil smerom k môjmu rozkroku.
„Asi bude najlepšie, keď sa najskôr ubytujeme a porozhliadneme sa po okolí, že?“ dodal pohotovo.
Nič som nato nepovedal. Zobral som Jane batoh a vošiel som do chatky. Ukázal som im, kde budú spať a dali sme si večeru. Pretože mali za sebou pomerne dlhú cestu. Michal aj s Janou si išli skôr ľahnúť a tak z milostných hier nič nebolo.
Ráno o šiestej ma Jana zobudila, ktorá vybehla z miestnosti úplne nahá. Za ňou sa krčil Michal.
„Dobré ráno kamoško! Aká bola noc? Spal si na tvrdom?“
Zasmial som sa, ale v duchu mi do smiechu veľmi nebolo. V tom tí dvaja prešli k mojej posteli a sadli si na ňu. Videl som ako Michalovi začal tvrdnúť penis. Ležal mu tlstý a vydutý na stehne. Jana sa uvelebila medi nami, chytila našich vstávajúcich bojovníkov a začala ich honiť a maznať sa s nimi. Potom ma tí dvaja prinútili aby som si ľahol na posteľ a Jana si mi sadla kúsoček od tváre.
„Líž ma!“ vyzvala ma chrapľavým hlasom.
Zľahka som jej obišiel jazykom buchtičku a sama si začala masírovať klitoris. Na chvíľu som zabudol, že je tam s nami aj Michal, on sa mi však rýchlo pripomenul, keď ma chytil za vtáka a zovrel mi ho medzi svojimi perami. Neskutočne ma to rozohnilo a mal som dojem, že čo nevidieť explodujem. Michal si prechádzal mojim žaluďom po svojej zarastenej tvári a mne sa robili kruhy pred očami. Z Janinej štrbiny sa valila milostná šťava a trela sa mi o tvár tak horlivo, že som ju mal za chvíľu celú polepenú. Michal si nasal do pusy celý môj valec a súčasne mi ho rytmicky pohonil vždy , keď si ho z nej vytiahol až po žaluď. Keď to Jana videla, chcela tiež ochutnať moje sladké lízatko. Predklonila sa a bez toho aby odtiahla svoj rozmočený rozkrok, vystriedala Michala vo fajčení. Po chvíli som už ani nevedel, kto z nich ma vlastne saje, pretože som sa ocitol úplne mimo realitu.
V tom Jana rázne odstrčila Michala, presunula sa nad moju kopiju a nasúkala si tlstý žaluď medzi svoje závojníčky. Tá ale stonala, keď narážala až po koreň môjho valca, pritom kundu mala pekne hlbokú. Michal sa rozkročil nad mojim hrudníkom a vsunul jej svoj penis do úst. Jana na mne rytmicky jazdila a zároveň dráždivo fajčila Michala. Bolo na nej vidno, že to neskutočne ovláda a má ho prečítaného. Natiahol som ruku a pošteklil Michala po vajciach a na ochlpenej zadnej dierke.
Po chvíli sme zmenili polohu. Michal skončil dole na posteli a tlstý kyjak mu trčal bojovo do vzduchu. Jana si naňho nasadla. Nabodla sa na toho jeho macka, párkrát si s ním pretiahla mušličku a potom na mňa zachrčala:
„Janko a ty ma pekne vytrtkaj do zadočku!“
Okamžite som jej vyhovel. Mala ju ešte dosť roztiahnutú z toho, čo ju tam večer klátil Michal a ja som mal pekne premazaného vtáka od jej vaginálneho mliečka. Ale napriek tomu mi to trochu trvalo, pokým som sa predral do jej ritnej dierky. Na chvíľu sme znehybneli, ale potom sme to pekne rozbehli ako dobre vyladený stroj. Cítil som cez hrádzu Michalov salám a narážali sme si o seba miešky, keď sme Jane preťahovali jej otvory. V tom sa Michal vytiahol z jej mušle a vyslobodil sa spod Janinho tela. Ja som ju naďalej rovnomerne šústal so jej zadku a nevšimol som si, že Michal vyšiel z izby. Po chvíli sa vrátil a v ruke mal tubu s nejakým krémom.
„Teraz je rada na tebe kamoško! povedal a odtočil uzáver.
Prestal som Janu trtkať, ale ona ma zvierala a nepúšťala. Michal si ľahol za brucho za mňa a Janu a roztiahol mi polovičky. Zacítil som jeho jazyk a potom mi zasunul do zadnej dierky prst premazaný krémom. Bol to neopísateľný pocit. Niečo takého sa musí jednoducho zažiť. Bol som vydráždený na najvyššiu mieru! Michal mi vsunul do zadku druhý prst a jazdil s nimi kam najhlbšie to išlo a neustále mi anál rozširoval, aby doň mohol zasunúť svoj kôl. Zakrátko som mal prísť o panenstvo, čo sa týka mojej kakaovej dierky a potom k tomu aj prišlo. Trochu to bolelo, ale nakoniec prevážila slasť. Potom som bol úplne uvoľnený a začal som Janu opäť trtkať do zadočku zatiaľ čo ten môj preťahoval svojou kopijou Michal. Dodnes mám pocit, že nič fantastickejšieho som doteraz nezažil a už ani nezažijem. Zatiaľ čo ja som sa tlačil do Janinho zadočku až po koreň, Michal sa z toho môjho vyťahoval až po žaluď. Zakrátko sme pritvrdili. V tom sa Michal zo mňa vytiahol a preliezol si dopredu k Jane. Začal sa horlivo honiť a netrvalo to dlho čo poriadnou dávkou semena postriekal Janinu tvár. Keď som to videl, tiež sa mi začali vajcia sťahovať a bolo jasné, že prichádza moja chvíľa. Rýchlo som ho z Jany vytiahol a tá si naďalej vášnivo honila mušličku dvoma prstami. Vzápätí som jej postriekal svojou neskutočne mohutnou dávkou celé chrbát a to ju dorobilo. Zakričala a vystúpila na slastný vrchol. Celý týždeň sme si to poriadne užívali, ako vo fantastickom sne. Tí dvaja boli skutočne veľmi perverzní a nenásytní. Už nikdy som sa potom s nimi nestretol, ale dodnes som im vďačný zato, že ma zasvetili do neobvyklých foriem sexu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára