pondelok 30. mája 2022

Zatancuj kazačok

Volám sa Anwar, pochádzam z Egypta a obchodujem s ďatľami a figami a moja sladká Fatima ma nedávno opustila, pretože som bol pre ňu príliš veľký. Začal som trochu piť a veľa cestovať, aby som zabudol na žiaľ a moje obchody ma nakoniec priviedli až na Slovensko, kde som zatiaľ zostal, pretože ma krása tunajších žien znova prebudila. Zvlášť veľké vzrušenie vo mne vyvolávali ich prekrásne tvarované prsia konečne mnou doposiaľ neoverená okolnosť, ktorú mi prezradil vrchný miestneho hotela, že väčšina tunajších žien zbožňuje veľkých vtákov. Poradil mi dokonca aj najlepší miestny podnik, kde údajne uvidím viac ako vo fantázii rozprávok Tisíc a jednej noci. Vydal som sa tam vyzbrojený nadupanou kreditkou, oxfordskou angličtinou a jedinými dvoma slovami, ktoré som ovládal, a to "tancuj", čo som poznal z diskotéky a "kozy", to bol taký čechoslovakizmus, ktorý som vnímal ako básnické označenie ženských pŕs po tom, čo mi to takto ozrejmil spomínaný vrchný.
Program bol skvelý: striptíz, topples, liveshow, na úrovni akú mohla Bratislave závidieť aj Praha. Medzi tanečnicami ma na prvý pohľad zaujala čiernovlasá Kaťa (na reklamných pútačoch bola uvedená ako Katja), pripomínajúca mi svojim iskrivým zrakom arabské ženy a krásou vysadené Alahove záhrady. Za nekresťanskú sumu mi miestny manažér (v angličtine to slovo má úplne iný význam, ale tu na Slovensku ho asi v rámci toho podniku používajú namiesto pejoratívneho slova pasák) uviedol po predstavení do jej šatne. Bohužiaľ nevedela ani slovo po anglicky, zato jej telo hovorilo na mňa všetkými jazykmi sveta. Neodkladne som použil svoju kreditku a ako som si mohol všimnúť, arabské číslice tu ovládali veľmi znamenite a bol som zato odmenený neodolateľným úsmevom so slovami:
"Nedáš si ten habit dolu miláčik?"
Jej hlas pritom znel ako temné pradenie perzských mačiek a jej slová sladli na jazyku. Z latinského významu habitus som pochopil, že sa jedná oblečenie a s jej pomocou som sa zbavil veľkého kusu spracovanej látky od londýnskych krajčírov. Keď Kaťa uvidela moju stoporenú kládu, zreničky sa jej na chvíľu rozšírili úžasom a potom zhíkavým tónom povedala:
„Ten je ale krásny! Čoby asi chcel?“
Vycítil som z jej intonácie otázku a rázne odpovedal svojimi dvoma slovami:
„Tancuj! Kozy!“
Zdala sa byť trochu zmätená.
„Chceš, aby som tancovala kazačok? Ty si Rus?“
Nechápavo som zavrtel hlavou.
„Aha,“ usmiala sa Kaťa, „chceš ho medzi kozy!“
Urýchlene si vložila môj prekrvený penis do údolia rozkoše.
Od nášho prvého stretnutia som sa v Katinom jazyku značne zdokonalil. Usadil som sa na Slovensku a dali sme sa dokopy. Vždy sa spolu zasmejeme keď na napadne „Zatancuj kazačok!“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára