štvrtok 19. mája 2022

Linda chcela orangutana

Porozumieť ženám som sa naučil v ZOO. Do tej chvíle bola pre mňa Linda bohyňa. Zoznámil som sa s ňou v lekárni, keď mi predávala homeopatiká proti chrípke. Len čo ma vyliečila, začal som s ňou chodiť. Bola to kultivovaná žena, magistra, a dostať ju do postele má stálo asi toľko, ako sedem prostitútok. Ale aj pri tom som sa k nej choval s náležitou úctou, šústal som ju ako akademik a snažil sa uprostred milovania vyvarovať chlipným slovám. P*čka bola mušlička, č*rák bol kohútik, cecky boli hruštičky, nej*bali sme, ale milovali sme sa, alebo súložili.
Náš vzťah ale neskôr prirodzene upadal. Nevedel som si to vysvetliť, ale cítil som to. Našťastie som mal ten bláznivý nápad, aby sme vyrazili do ZOO. A tu sa to stalo. Zvieratká Lindu nadmieru inšpirovali. Obzvlášť ich kopulácia. Svoju premenu dokonala v pavilóne opíc. Vo vnútri bolo teplo ako v džungli a zápach samozrejme ako v opičiarni. V najväčšej klietke sedel zdatný orangutan, zízal na ženy a bez hanby si honil svojho pišuláka. Vydával pritom oplzlé škrekoty podobajúce sa vášnivým stonom pri orgazme, vyvaľoval oči natriasal si gule a... striekal.
Je nutné priznať, že všeobecne sa tešil pozornosti dám. Tie, ktoré navštívili pavilón ako priateľka si čosi šuškali a obscénne sa pritom chichotali, matky s deťmi sa snažili zdržať trápnych rečí o opičkách a s vytreštenými hladnými očami pritom hltali opičiakovu masturbáciu, ženy v pároch významne požmurkávali na svojich partnerov a treli sa o ich boky, tie odvážnejšie v tlačenici vyhľadávali štrbinami svojich zadkov kliny svojich partnerov. Linde som ponúkol aromatickú vreckovku proti zápachu, ale nevnímala ma. Hruď sa jej dvíhala, trhane dýchala a žiariace rozšírené oči nespúšťala z opičiakovho ohanbia. Po chvíli si jazýčkom navlhčila pery pootvorených úst a volná ruka jej nevedomky skĺzla do podbrušku. Takú som si ju vždy prial vidieť pri orgazme, ktorý by som samozrejme vyvolal ja a nie masturbujúci orangutan.
Vo chvíli vrcholiaceho napätia opičiak oblúkom vysktrekol do obecenstva, odkiaľ zaznel úľavný vzdych, a niekoľko kvapiek jeho semena pristálo na Lindiných ústach. S dávkou prekvapenia sa olizla a zašepkala:
"Ty sladký č*rák!"
Brutálne som ju odvliekol do autu a tam jej bez hanby vošiel rukou do nohavičiek, bola úplne mokrá.
"Ideme j*bat, ty rozpálená p*čka," oslovil som ju.
"Ach áno, j*bať, jebať, ty môj sladký č*ráčik!" zastonala.
Naša noc sa premenila na párenie divokých šeliem. Po prvý krát skučala ako samica v čase párenia a celé to okoreňovala slovami hodné poslednej kurvy.
"Vyj*b mi tú moju nenásytnú dieru, rozm*daj ma!" boli tie výraznejšie slová.
Bol som aj chobot, č*rák, kladivo, kopija, buchar a všetko možné. Patrila mi ako doposiaľ žiadna iná žena. Na dôkaz vďačnosti som si zadovážil kostým opičiaka. Moja láska k Linde bola tak zachránená.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára