nedeľa 13. septembra 2020

Skvelá príprava na prázdniny

 Chodil som do tretieho ročníka na gymnáziu a do letných prázdnin zostávalo iba niekoľko dní, keď som zažil niečo, čo ma úplne vykoľajilo.  Domov som prišiel po siedmej ako obvykle, matka mi naservírovala večeru, ale asi som ani nevedel čo jem. Naraz sa ma spýtala, čo sa mi stalo, že pozerám ako vyoraná myš. Niečo som zamrmlal popod nos a to ju inšpirovalo k poznámke, že aké môžem mať starosti pár sní pred prázdninami, keď už sa vlastne ani poriadne neučíme a čakáme na posledné zvonenie. Nikdy som pred ňou nemal žiadne tajnosti, ale toto sa jednoducho nedalo povedať. Dokázal som si predstaviť, ako by asi reagovala. Mala ma stále za chlapca, ktorý je myšlienkami stále pri futbale, ktorý som hral s prevažne mladšími chlapcami na tráve medzi panelákmi. Dali sme dohromady mužstvo a veľa krát sme pozývali na turnaj partie z iných mestských častí. Matka si zrejme ani nedokázala pripustiť, že by som vo svojich sedemnástich rokoch mohol mať aj iné myšlienky. Pravdou je, že aj mňa to náhle precitnutie dosť zaskočilo a najskôr som si s tým nevedel pomôcť. Nebolo by fér, ak by som tvrdil, že to, čo sa stalo, sa stalo z mojej vôle a mojou zásluhou. Najedol som sa, ako po každý krát, keď som pribehol domov po niekoľkohodinovom hraní s loptou.  Potom som si v kúpeľni napustil plnú vaňu horúcej vody, vyzliekol spodnú bielizeň a vhupol do vody. Vždy som mal plnú hlavu futbalu, obzvlášť ak sme prehrali nejaký zápas. To som dumal akých chýb sme sa dopustili a čomu sa musíme vyvarovať.

V ten večer som mal však plnú hlavu blondínky a jej pozvania na nasledujúci deň. Bolo mi jasné, že k nej pôjdem, ale aj to, že niečo musím vymyslieť, aby chalani z mužstva veľmi nepindali. A samozrejme aby nevedeli, čomu som dal pred nimi prednosť. Chrbtom opretý o vaňu som sa v myšlienkach vrátil k tomu, čo vo mne vyvolalo tento stav. Kopali sme na tráve rozdelení na dve mužstvá vrátane náhradníkov a chalanov, ktorí inak nehrali, trénovali sme na piatkový turnaj s mužstvom z predmestia. Zmocnil som sa lopty a uháňal s ňou smerom ku bránke. Kútikom oka som zaregistroval chlapca, ktorý mal v úmysle zabrániť gólu. Oprel som sa do strely, ale kopnutá lopta dostala inú trajektóriu, akú som chcel a namiesto k bránke, letela k balkónu jedného bytu na prvom poschodí. Bola to poriadna petelica a vypadalo to, že si odnesie niektoré z okien, ale lopta sa našťastie stlmila o nejakú dosku, párkrát ešte povyskočila a zostala na balkóne. Chvíľu som čakal, že sa tam niekto objaví, ale márne. Nepísaným pravidlom bolo, že kto loptu odkopne, tak si po ňu zájde, aby sa mohlo pokračovať v hre. Sám som to kedysi navrhol, tak som sa musel toho držať. Nechcel som mať žiadne výhody vzhľadom k veku a ani preto, že som kapitánom pouličného mužstva, aj keď stačilo kývnuť na niektorého z prizerajúcich sa chalanov a radi by ma zastúpili. Vošiel som do paneláku, vybehol na poschodie ku dverám bytu, o ktorý išlo, a zazvonil. Vzápätí oproti mne stála asi tridsaťročná blondínka v bielom župane ledva po kolená, ktorý sa jej na prsiach roztváral. Dostal som zo seba o čo mi ide. Skĺzla po mne očami – hovoriace, že vyzerám starší, vďaka mojej urastenej postave – dosť placho sa pousmiala a vyzvala ma, aby som si išiel loptu zobrať sám. Keď som prechádzal obývačkou, nedalo sa nevšimnúť si umelý penis na gauči. Spodnou časťou bol prisatý ku koženému poťahu, niečím bol potretý a celý sa leskol. Samozrejme som predstieral, že ho nevidím, ale musel som premýšľať, k čomu toho umeláka má. Hodil som loptu chalanom, zatvoril za sebou dvere na balkóne. Umelák už na gauči nebol. Mrkol som na blondínku. V tvári sa začervenala, nervózne si otierala ruky o župan. Ani neviem čo ma to napadlo a vyhŕkol som zo seba:

„Nič som nevidel.“

„Asi si teraz o mne myslíš len to najhoršie,“ zašepkala.

„Prečo? Každý si môže robiť, čo sa mu páči.“

Chcel som okolo nej prejsť, ale uchopila ma za zápästie.

„Ale až budeš medzi nimi,“ kývla hlavou k balkónovým dverám, „určite ich rozosmeješ, vzhľadom nato, čo si tu videl.“

„Nie som žiadny táraj, pani,“ odmietol som to dosť podráždene a márne som si v duchu hovoril: nezízaj jej do toho roztvárajúceho sa župana. Tie nádherné melóny na vyslovene fascinovali.

„To by som sa čudovala,“ utrúsila, pustila mi ruku, cúvla a sadla si na gauč v mieste, kde bol predtým ten umelý penis.

„Pani, neviem ako vás mám o tom presvedčiť,“ dostal som zo seba.

Bol som voľný, mohol som teda odísť, ale vyslovene sa mi nechcelo.

„Jedine, že by si spáchal nejaký hriech.“

Kolená sa jej roztvorili a spodná časť župana s nimi. Uvidel som niečo krásne upravené a lesknúce sa. Prehĺtal som horúce sliny a pociťoval, ako sa mi červenajú líca.

„Aký hriech máte na mysli,“ pretlačil som tieto slová zúženým hrdlom.

Ak mám opísať reálny stav, tak naživo som videl baby v plavkách na kúpalisku, párkrát som prekvapil matku iba v nohavičkách, ale dole úplne odhalenú ženskú som uvidel prvý krát. No na môj vek sa to možno bude zdať smiešne, ale jednoducho som nemal príležitosť a celkom iné priority.

„Napríklad so mnou,“ povedala a zase mi očami zišla do rozkroku.

Už som sa chystal povedať, že určite žartuje, ale zostalo to nevyslovené. Uvedomil som si zradné pohyby pod trenírkami.

„Veď nato predsa máte ten inštrument,“ chabo som namietal.

„Ten iba čaká, čo urobím ja.“

Nevedel som, čo mám nato povedať a ani ako sa zachovať. Asi preto som o krok cúvol.

„Hádam sa ma nebojíš?“ pousmiala sa.

„Chceš si ma celú prezrieť?“

„Vy ma iba tak skúšate...“ povedal som priškrteným hlasom, ale potom top urobila.

Šklbnutím rozviazala šnúrku na páse a župan sa roztvoril ako opona na začiatku predstavenia. Nemala ani podprsenku a jej navreté prsia so štuplíkmi tmavších bradaviek trčali ku mne. Pod mierne zaobleným bruškom mala ofinku zo zlatistých chĺpkov. Pahorok bol rozdelený výraznou brázdičkou, ktorá sa vlhko leskla. Nedali sa povšimnúť ani nádherne klenuté stehná.

„Už si videl také niečo?“ dopadlo ku mne.

Zamietavo som potriasol hlavou a nespustil oči z jej pôvabu.

Náhle sa ticho zasmiala. „Poď bližšie,“ nabádala ma.

Šuchtal som sa k nej ako námesačný. Zomkla mi čuráka cez trenírky. Cítil som, ako pod jej prstami ešte viac narastá. Zalievalo ma teplo. Občas som si pohovoril s babami z ulice a nenápadne ich sledoval, ale ešte sa mi nestalo, že by som bol takto veľmi vzrušený.

„Vyzerá dobre. Môžem si ho obzrieť?“

Nečakala až zo seba dostanem súhlas, zrejme nepredpokladala, že by som sa v takomto stave bránil. Naraz som mal jej ruky na bokoch a stiahla mi trenky dole. Ako mi čuráka obnažila, vystrelil hore a trčal šikmo k môjmu bruchu.

„Paráda,“ zablyslo sa jej v očiach.

„Ten umelák bol určite väčší,“ utrúsil som idiotsky.

„To áno, ale to je iba umelák,“ povedala nato a špičkou vysunutého jazyka si prebehla po hornej pere. Prstami oboch rúk mi zomkla čuráka.

„Čo ti to robí?“ zdvihla ku mne oči.

„Je mi teplo.“

„Bude ešte väčšie.“

Jednou rukou mi podobrala vajcia, druhou zapumpovala pružnú predkožku.

„Toto majú muži radi. Robíš si to často?“

„Čo?“ vrkol som.“

„Však ty vieš. Pýtam sa, či si ho honíš?“

„Niekedy,“ pripustil som.

„Keď sa ti to už tlači na mozog?“

„Asi.“

Pohyby jej ruky sa máličko zrýchlili. Vždy keď prišla k žaluďu, skĺzla po ňom dlaňou. Po každý krát to trochu zasvrbelo. Napadlo ma, či jej na rukách nezostalo niečo z gélu, ktorým si určite musela natrieť umeláka. Potom som si uvedomil, že sa mi to v slabinách pripravuje.

„Pani, ja... Už to nedokážem zadržať,“ zastonal som, telom sa mi preháňali teplé vlny. Tento stav som poznal.

„Ani to neskúšaj.“

Jednou rukou si ma pritiahla bližšie bez toho, aby prerušila moju masturbáciu. Priklonila hlavu, vtiahla čuráka z polovice do úst a zomkla pery. Toto som už nemohol vydržať aj keby som sa snažil čo najviac. Čurák pošklbával v jej puse a pľuval do nej moju hustú šťavu. Aj keď som mal poznatok o tom, že to niektoré ženy prehĺtajú, napriek tomu ma to šokovalo. Padol som na kolená medzi jej nohy a triasol sa blaženou úľavou. Pustila mi ho z úst, pozdvihla hlavu, olizla bielymi kvapkami postriekané pery.

„Teraz už to kamarátom nebudeš hovoriť, však?“

„Sú to poväčšine sopliaci,“ zabručal som pohŕdavo.

To, čo som práve prežil, akoby ma posunulo medzi dospelákov.

„Chceš ma pohladkať?“

„A môžem všade?“

„Po tom, čo som ti urobila, by bola hlúposť, keď by som ti to nedovolila. A ešte väčšia, ak by som  skrývala, že mi to prinesie radosť. Milujem mužské ruky.“

Oprela sa chrbtom o vankúše a spustila ruky pozdĺž stehien. Chvíľu som nevedel, kde sa mám skôr dotknúť. Jej obnažené telo bolo plné miest, ktoré ma lákali. Začal som prsiami. Podobral som ich miskami z dlaní, akoby som ich chcel odvážiť, potom som ich posúval smerom nahor. Zaujali ma tuhé hroty bradaviek. Posunul som ich medzi prsty. Blondínka sa nadýchla a aj jej tvár mi signalizovala, že je na mňa mimoriadne citlivá.

„Ešte nikdy som ich nemal v ruke,“ priznal som sa nahlas.

„O veľa si prichádzal.“ Spustila očné viečka a tak som sa zohol a jednu bradavku zomkol perami.

 Takto som ich sal mojej matke, keď ma kojila! blyslo mi hlavou.

Roztvoril som ústa, akoby som sa chystal pohltiť celý vrchol prsníka, ale potom mi zostala znova len bradavka. Olízal som ju a keď blondínka zavzdychala, niekoľkokrát som to zopakoval. Podobne som sa venoval aj druhému prsníku. Náhle som mal ruky blondínky na ramenách. Tlakom mi naznačovala, aby som sa posunul nižšie. Schádzal som vlhkými perami k jej brušku, jazykom stimuloval jamku pupčeku, ale jej dlane ma nabádali k ďalšiemu klesaniu. Ocitol som sa na teplom, akoby napnutom podbrušku. Už som pochopil, čo odo mňa chce. Tiež som po jej lone už túžil. Dychom som rozvíril tú zlatistú ofinku a vzápätí som sa nadýchol vôňou jej pohlavia. Zase som prehĺtal sliny. Niektorí chalani z triedy sa chválili, že už to robili, ale poväčšine som im to neveril, pretože som poznal, akí boli chvastúni. Hrozne som túžil, aby som patril k tým, čo to už majú za sebou. Blondínkine prsty mi zašli do vlasov a povzbudivo ma hladkali. Prisal som sa perami na brázdičku a pozvoľne schádzal nižšie. Potom som sa vracal už povysunutým jazykom. Špičkou som sa vtlačil medzi pysky. Blondínka vytiahla nohy na gauč, pokrčila ich a prehla sa mi lonom v ústrety. Vchádzal som stále hlbšie a na jazyku som cítil aj gél, ktorý si votrela do otvoru. Náhle mi prstami zomkla vlasy.

„Nezabudni na klitoris.“

Vybehol som jazykom k roztvoreným chlopničkám a vychytil už dosť tvrdý lupeň. Zavzlykala. Kmital som po ňom špičkou jazyka a pod rukami, ktorými som sa pridržiaval ich stehien, som cítil ešte väčšie chvenie. Vzlykanie sa zmenilo na slastné stony. Ešte nikdy som nezažil ženu v takomto stave. Moje vzrušenie sa vystupňovalo a o stehno sa mi otieral tvrdý a  teplý čurák. Začala metať telom. Keď som sa pozrel nahor, mala zaklonenú hlavu. Potom tíško vykríkla a pretiahla nohy. Došlo mi, že sa urobila. Bozkával som ju na roztrasené lono aj na vnútorné strany stehien a hlboko premýšľal ako upokojiť svoju vybičovanú túžbu. Premiestnil som sa kolenami medzi jej stehná a zvieral si napnutého čuráka pravou rukou.

Mám ju poprosiť, aby si ho zobrala do pusy?

Otvorila oči a s úžasom pozerala na môjho čuráka. Náhle roztiahla ruky, chytila ma za boky a ťahala ma k sebe. Na prvý krát sa mi ho medzi pysky nepodarilo zaboriť. Po druhý krát to už vyšlo. Len čo som do nej prenikol, stiahlo sa mi vo slabinách a už mi to z čuráka opäť striekalo. Tlačil som sa k jej prsiam a povzlykával obrovským sklamaním. Začala ma hladiť po chrbte a šepkala mi, že nabudúce sa to určite podarí. Čurák sa mi zmenšil a potom z nej vykĺzol. Keď som si naťahoval trenky, zdvihla sa.

„Hlavu hore. Ak opäť prídeš, zoberiem si to sama na starosti. Dnes sme sa iba tak spoznávali,“ povedala s úsmevom.

Išla so mnou do predsiene. Tam si ma k sebe pritiahla, pobozkala ma rovno na pery.

„Čo tak zajtra pred štvrtou?“

Prikývol som. Keď za mnou zatvorila dvere, začal som zostupovať dolu schodiskom. Chalani už končili. Samozrejme padla otázka, kde som bol tak dlho. Vyhovoril som sa, že tá pani potrebovala s niečím pomôcť. Našťastie sa nikto nepýtal s čím...

Ležal som vo vani a naraz som si uvedomil, že mám stoporený čurák. Prebral som sa zo svojích myšlienok práve včas. Než matka vstúpila do kúpeľne, stačil som čuráka skloniť a v ďalšom zdvíhaní mu zabránil zomknutými stehnami. Zobrala z podlahy, čo som zo seba zvliekol a hodila to do koša pod umývadlom. Prebehla po mne skúmavým pohľadom a mlčky odišla. Samozrejme, že som na popoludňajší pobyt u blondínky musel myslieť aj v posteli a hladkal som si čuráka. Zajtra už ma nesmieš sklamať, povedal som mu v duchu a vyhonil som si ho až k výstreku do vreckovky.

Hral som sa s chlapcami až do trištvrte na štyri, potom som povedal, že mám niečo dôležitého a vytratil som sa. Podarilo sa mi vkĺznuť do paneláku a vybehnúť na poschodie bez toho, aby ma niekto zahliadol. Otvorila hneď, len čo som sa zľahka dotkol zvončeka. Zase mala na sebe len ten biely župan. Zaviedla ma rovno do malej spálne, kde dominovala priestranná posteľ. Cez hlavu mi pretiahla tričko, vyzliekla aj trenírky. Potom sa zbavila toho župana a pritiahla si ma na nahé telo. Čurák okamžite zareagoval, veď som na tento okamih myslel skoro každé ráno na gymnáziu. Ak by sme sa učili novú látku, asi by som si z profesorovho výkladu veľmi nezapamätal. Trela sa prsiami o moju hruď, dlaňami mi jazdila po chrbte, až sa ocitli na mojom zadku. Klesla na posteľ a stiahla si ma medzi roztiahnuté nohy.

„Strč mi ho tam, ale nikam sa neponáhľaj. Obaja sa predsa chceme dočkať blaženosti,“ šepkala mi.

Pre istotu som čurákovi pomohol medzi pysky jej mušličky. Tlačil som ho do nej a ona mi pomáhala výdatným prehýbaním.

„No a je to,“ komentovala, keď som sa do nej zaboril až po koreň.

Hladkala mi chrbát, dávala mi čas, aby som si na jej hlbokú , mušličku zvykol.

„Hlavne sa neponáhľaj,“ zopakovala mi a rukami na mojich bokoch mi naznačila, aby som sa nadvihol. Vzápätí premiestnila ruky na moje polovičky a pomáhala mi v návrate.

„Takto to rob a nenechaj sa strhnúť túžbou,“ radila mi po niekoľkonásobnom zdvihu.

Už samotný pocit, že ju mám pod sebou ma nútil k zrýchleniu, ale bola určite skúsená a robil som to tak, ako si to želala.

„Zapri sa lakťami, potrebujem viac voľnosti,“ ozvala sa.

Keď som hneď nezareagoval, sama si voľnosť vynútila. Keď som čuráka vracal do otvoru jej mušličky, vždy sa v ústrety pružne prehla a padali sme už naplno spojení.  Zakrátko som sa dostával do kŕčov, ale aj ona sa podo mnou vlnila. Vo chvíli, keď som sa skoro bez dychu prirazil a čurák do nej púšťal dávku za dávkou, zhíkla, zaborila mi prsty do ramien a krútila sa podo mnou v orgazmickej kŕči.

Piatkový zápas s predmestím som odohral v úžasnej pohode, dal dva góly a na jeden prihral. vyhrali sme. Okrem toho začínali prázdniny a ja som mohol mať celé dni voľna pre Beátu. Blondínka mi dovolila, aby som ju tak volal. Samozrejme, je pochopiteľné, že na žiadne prázdniny som sa tak predtým nikdy netešil. Bol som u Beáty skoro každý deň a trtkali sme ako zajace, ako so smiechom hovorila. Učila ma jedno polohu za druhou, všetky sme dôkladne precvičovali, aby som – ako prehlasovala – vedel čo so ženou, až sa do nejakej zamilujem. Tvrdil som jej, že som sa zamiloval do nej, ale smiala sa tomu a vždy mi pripomenula manžela, ktorý sa jej za dva mesiace vráti z Ameriky.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára