štvrtok 10. septembra 2020

Najlepšia milenka

Je tomu už pekných pár rokov, čo som sa prvý krát stretol s Kristínou. V tej dobe som robil v jednom záujmovom klube a prišla v čase, keď som sa akurát pofľakoval pri vchode. Stál som chrbtom ku dverám a keď som za sebou niekoho započul, otočil som sa. A pred sebou som uvidel dievča, ktoré bolo krásne ako... ani neviem k čomu by som ho prirovnal. Prvé čo som si na Kristíne všimol, boli jej oči. Jasné, zelené kukadlá sa stretli s mojimi hladnými očami a jej ľúbezné ústa sa roztiahli do širokého úsmevu. Z tváre jej vyžarovala radosť zo života, akoby práve vyhrala v lotérii. Svetlé vlasy mala dlhé a vlnité. Keď okolo mňa prešla, zacítil som vôňu jej skvelého parfumu. Inak vôbec nebola nalíčená, ani nemala nalakované vlasy ako väčšina báb v tej dobe, ktoré som poznal. Voňala čistotou a nenápadným parfumom a ja som sa rozhodol, že musím túto babu dostať za každú cenu.

Vlastne ani neviem, ako sa mi to podarilo, ale strávili sme spolu nejednu nádhernú chvíľu za ten rok, čo sme spolu chodili. Hodili sme sa k sebe ako kondóm k stoporenému údu. Perfektne sme si rozumeli. Najskôr práve preto, že sme spolu prežili veľa slastných chvíľ, ako sme sa jedného dňa rozhodli, že sa rozídeme. Ani si presne nepamätám, kvôli čomu to bolo, jednoducho sme si povedali zbohom a išli sme od seba. Rozišli sme sa však ako priatelia a zostali sme nimi aj keď už sme každý mali svojich partnerov. Ibaže potom sa Kristína odsťahovala a môj milostný život sa z ničoho nič rapídne zhoršil. Zistil som, že najlepšie bude, ak nejaký čas zostanem sám a tak som aj učinil. Vydržal som to ale iba do toho dňa, keď som Kristínu čistou náhodou znova stretol. Mal som vtedy obednú prestávku. Vyrazil som si do mesta niečo narýchlo vybaviť. Ani neviem na čo som vtedy myslel, keď zrazu som pred sebou na chodníku zbadal známu postavu. Keď som si uvedomil kto to je, rozbúšilo sa mi srdce. Kristína ma nevidela. Mala na sebe tesnú koženú sukňu a štýlovú koženú bundičku a vyzerala v to šialene sexy. V tom sa zastavila a začala si prezerať výklad v jednom butiku. Keď sa dlhšiu dobu nehýbala, začal som byť zvedavý a priblížil som sa k nej, aby som zistil, čo ju tak zaujalo. Keď som to uvidel, usmial som sa. Postavil som sa tesne za ňou a povedal som:

„Veľmi si sa nezmenila. Stále sa ti páči dráždivá spodná bielizeň, čo?“

Vyľakanú ju myklo a pomaly sa otočila. Keď ma uvidela, celá sa rozžiarila a vrhla sa mi okolo krku. Objal som ju a v tej chvíli som si uvedomil, že už je to pekne dávno, čo som mal naposledy ženskú. Zmocnila sa ma neskutočná túžba a musel som Kristínu nenápadne od seba odstrčiť, aby si nevšimla, ako som sa vzrušil.

„Ako vidím, ani ty si sa veľmi nezmenil,“ vyhŕkla zo seba a pozrela sa na môj rozkrok.

Po tejto ironickej poznámke sme obaja naraz zvážneli. Dohodli sme sa, že skočíme na kávičku, aby sme si mohli v kľude pokecať.

V tom radostnom vzrušení som úplne zabudol, že som mal iba obedňajšiu prestávku a pretiahli sme to v kaviarni niekoľko hodín. Potom sa Kritína z ničoho nič pozrela na hodinky a povedala mi, že sa musí ponáhľať k rodičom na večeru, že im to sľúbila. A ja som si taktiež uvedomil, že som mal byť niekoľko hodín v práci. Lenže do konca pracovnej doby zostávalo už iba pár minút a tak som si povedal, že už to nezachránim a ponúkol som sa Kristíne, že ju odveziem domov.

Počas jazdy medzi mnou a Kristínou panovalo ťažké erotické dusno. Začala dobiedzať, pretože ju vzrušovala predstava nového milostného dobrodružstva. Dobrodružstvo, ktoré som už veľmi dobre poznal z doby, keď sme spolu chodili. Zatiaľ čo som držal v ruke volant, položila mi hlavu do lona. Nemohol som zabrániť krvi, ktorá sa valila cievami do tej časti tela, ktorá sa dokáže naliať krvou pekne rýchlo. Kristína si samozrejme všimla toho, čo sa so mnou deje a začala mi cez nohavice hladkať stoporený úd. Skoro som zišiel z cesty, keď mi rozopla nohavice, vytiahla môjho tešiteľa a zovrela ho svojimi perami. Sala a lízala mi penis tak fantasticky, že mal som čo robiť, aby som nenabúral. Keď som cítil, že sa čoskoro urobím, nechcel som nič riskovať a povedal som jej, že niekde zastavíme. Samozrejme nebola proti a tak som zastavil na prvom odpočívadle.

Kristína mi prikázala, aby som si ľahol a iba vychutnával jej masáž. Sklopil som sedadlá, ale nedokázal som sa celkom uvoľniť. Priam zúfalo som zatúžil strhnúť z nej blúzku a sukňu a poriadne si to s ňou rozdať naostro. Moje auto nebola najväčšie, ale vedel som, že to nejako zvládneme.

Zatiaľ čo ma Kristína fajčila, masíroval som jej pičku cez nohavičky. Medzi nohami už bola poriadne mokrá a keď som ju začal šústať prstami, začala ticho stonať. Prirážala k ním, sala honila mi vtáka ako nikdy predtým. Nakoniec sme dosiahli bod, z ktorého už nebolo návratu. Cítil som, ako sa mi napínajú svaly po celom tele a mrazí ma na chrbte s predzvesťou blížiaceho sa orgazmu. Pred očami sa mi roztancovali tisíce hviezd a vedel som, že to v žiadnom prípade nie je sen. Keď mi Kristína starostlivo olízala penis od semena, bola rada na nej, aby taktiež uvidela hviezdy. Stiahol som jej nohavičky a položil dlaň na jej rozmočený rozkrok. Bolo to skvelé, keď som cítil na ruke jej rozmočený chumáčik o veľkosti pečiatky a medové závojníčky. Ľahol som si na sedadlo a povedal som Kristíne, aby si nado mňa sadla. Keď priblížila svoj prekrásny rozkrok k mojej roztúžene otvorenej puse, zacítil som korenistú vôňu jej milostnej šťavy a netúžil som po ničom inom, ako ju lízať tak dlho, pokým ju nedovediem do raja. Roztiahol som jej pysky a pobehal som jazykom po jej strapčeku. Kristína sa zachvela a z hrdla sa jej vydralo pridusené zastonanie.

„Áno, ešte,“ nabádala ma.

Jemne a pomaly som jej lízal klitoris a určite som ju viedol k výšinám slasti. Či aj ona videla hviezdy, to už neviem. Keď sa ale zase vrátila späť na zem, sústredil som sa znova na jej jaskynku. Zašiel som do nej jazykom čo najhlbšie a začal som ju vláčne šústať.

Keď sa Kristína urobila po druhý krát, ujala sa opäť iniciatívy. Prikázala mi, aby som si ľahol na zadné sedadlo. Vo voze bolo celkom príjemne. Obaja sme sa vyzliekli a začali sme sa maznať. Postupne sme sa zohrievali, aby sme zvládli nápor našej vášne.

Prvý krok urobila Kristína. Nasadla si na moju stvrdnutú mužskú pýchu a rytmicky ju nasávala medzi svojimi závojníčkami. Cítil som ako môj tátoš vkĺzol do jej štrbinky, ale neprenikol do nej úplne. Zovieral som ju v bokoch a Kristína si masírovala prsia v rovnakom rytme, akým ku mne prirážala. Vždy sa zľahka zachvela, keď som sa otrel o jej citlivý gombíček. Čím ďalej, tým viac zrýchľovala svoju slastnú jazdu a roztvorila tajuplnú jaskynku natoľko, že môj penis do nej prenikol úplne celý. Konečne sa naše mokré a vzrušené pohlavia spojili do nádherného milostného súboja. Šústali sme pekne vláčne, po chvíli sme sa však neudržali a čoskoro naše tempo dosiahlo maximum. Kristínino krásne štíhle telo divoko poskakovalo na mojom hrčovitom kole a jej obrovské zamatové prsia sa triasli v rytme jej jazdy. Neodolal som, nadvihol som sa a začal som jej lízať skvostné hrozienka- Boli veľké, tvrdé a najchutnejšie, aké som kedy v živote hrýzol a cmúľal. Kristína dosiahla vrchol tesne predo mnou, zakričala, roztriasla sa po celom tele a jazdila na mne ako šialená, aby ma čo najrýchlejšie doviedla k vrcholu. Stonal a kvílil som nevýslovnou slasťou a zakrátko som zaplnil jej studničku teplým semenom. Kristína ma objala a mňa znova zaliala vlna šťastia a opojenia. Znovu medzi nami vzplanula láska ako predtým a bolo jasné, že spolu budeme zase chodiť.

O tej doby sa môj život premenil na jednu veľkú slávnosť. Žijeme spolu v malom byte na predmestí a sme spolu neopísateľne šťastní. V milovaní objavujeme stále nové veci, rozvíjame svoje milenecké schopnosti a obdarúvame sa nekonečnou rozkošou. Tak, tak, život bez sexu nie je žiadny život!  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára