sobota 21. marca 2020

Sedemnástka


V dnešnej dobe sa to zdá až neuveriteľné, ale ja som prišla o svoju poctivosť v sedemnástich aj keď je to len pár rokov dozadu. Nechcem byť prehnane sebavedomá, ale veľa chlapcov mi povedalo, že som neskutočne pekná a moje črty tváre sú tak jedinečné, že veľmi dlho si udržím status mladého dievčatka. Chlapci sa v  Starom meste pri barových pultoch predbiehali, kto ma dostane a začneme spolu chodiť. Ja som však hrala na dve strany. Bola som neskúsená mladá pipka, ktorá sa chcela zabávať, tancovať a piť a keď malo prísť na lámanie chleba, tak som dostala strach a zdrhla z klubu. Čím dlhšie som to robila, tým moje akcie na diskotékovej burze stúpali. Moja druhá tvár bola už menej lichotivá. Napriek môjmu správaniu a la ICE QUEEN, sa o mňa zaujímala skupinka zbohatlíkov, ktorí si uvedomovali, že moja  cena prejavenia záujmu o komunikáciu s nimi, a z nej vyplývajúce benefity do budúcnosti ,je veľmi vysoká. Kvôli tomuto daru som nemala veľmi veľa kamarátok, lebo všetkým som odháňala chlapov a z kuloárnych informácií som sa dozvedela, že ma prezývajú Metla. Nakoniec som však podľahla elegánovi z umeleckej branže, ktorý mi sľuboval 100% úspech na filmovom castingu. Áno, dovolím si vaše uvažovanie  predbehnúť – bola som až taká naivná a hlúpa. Ale za všetko môže moja zamilovanosť na prvý pohľad do toho charizmatického hajzlíka. Uspokojuje ma ale skutočnosť, že to nebola ONE NIGHT STAND, ale prežila som s ním pár pekných týždňov a nadobudla som pri ňom aj iný pohľad na mužov, aký som mala predtým. Ak vystrihnem moje herecké výkony v nočnom živote, tak v tom všednom som vnímala muža z dvoch polôh - mentorskej, kde ako príklad môžem uviesť svojho otca, ktorý mi bol vzorom, alebo prihlúplej, ktorú reprezentovali moji spolužiaci. Po romániku s umelcom som si začala ostrejšie uvedomovať, že na svete existujú muži, ktorí stoja za hriech nielen čo sa týka sexu, ale aj svojím spoločenským postavením a vplyvom. Pravdupovediac, začala som pánov tvorstva s chuťou a zanietením študovať. Neskutočne ma bavilo, škatuľkovať si ich do rôznych skupín. Rozdeľovala som ich na mužov, s ktorými stojí zato stýkať sa, pretože majú rôzne šance a možnosti, ktoré by som časom mohla využívať aj ja... A na zbytočné a nerozhodné tvory so sklonmi k podriadenosti, čo sa nežným pohlavím nechajú vláčiť životom a nemajú vlastný názor. Všímala som si mužskú smiešnosť, trápnosť, ale aj vážnosť a dôstojnosť. Niekedy som si pripadala ako v nejakom panoptiku. „Začínaš byť pekná sviňa Barborka...“ smiala som sa nad sebou. Moja sedemnásť ročná dušička plesala radosťou, že tak často a bez väčšej námahy mávam navrch nad silnejším pohlavím. Len málo samcov a samčekov točiacich sa okolo mňa vzbudzovalo môj rešpekt. S jedným z nich som sa náhodne stretla v podniku pod Michalskou. Viem, že bol firmou lokálu a stredobodom pozornosti miestnych zlatokopiek, ale moja detská tvárička ho očarila a požiadal ma, aby sme strávili večer spoločne pri jednom stole. Bol to vysoký tmavovlasý chalan s pohľadom neohrozeného lovca, s neobyčajným talentom k hudbe, syn bohatých rodičov, aspoň tak ho titulovali zlé miestne jazyky a toto všetko mi neskutočne imponovalo. „Žeby som bola stvorená na lásku s umelcami?“ položila som si sama sebe rečnícku otázku. Zatiaľ čo ja som chodila na gymnázium, Erik bol už študentom VŠMU. Nebol však tlačenkou svojich rodičov. Bol nadaný a nemusel sa veľa učiť. Vo všetkých oboroch patril k najlepším a najproduktívnejším. Išlo mu to samé od seba. Skúšky absolvoval s  úsmevom svetového borca a sršal humorom, keď ostatní potili krv. Toto všetko som sa dozvedela z našej plodnej komunikácie počas večera. Hovoril viac ako ja. Niežeby som sa nemala čím pochváliť, ale nenachádzala som pri ňom dostatočnú slovnú zásobu. Učarilo mi jeho sebavedomé vystupovanie. Pochopiteľne, že som nebola sama, ktorá  sa o Erika zaujímala. Nápadníčok mal celý roj, ale cítila som, že ja som favoritkou jeho srdca. Keď sme spolu sedeli, pozoroval ma s prižmúrenými očami a jeho nosné nozdry sa žiadostivo rozťahovali. Keď sme odchádzali z podniku, odprevadil ma taxíkom až k domu. Vystúpil spoločne so mnou z auta, aby ma objal a do ucha zašepkal:
"Musím ti niečo dôležité povedať  bez ohľadu nato ako to zoberieš. Máš v sebe niečo, čo ma neskutočne rajcuje a pozri sa na môj klin. Mám ho v tvojej prítomnosti v nohaviciach pekne tvrdý. Čo s tým vieme urobiť?"
Zostala som poriadne zaskočená, ale zároveň šťastná, že tak rýchlo o mňa prejavil záujem. V danom momente som sa zmohla len na jednu vetu:
"Mala by som byť sama doma. Naši odišli ešte včera na chalupu a vrátia sa až zajtra."
Viac mu nebolo treba hovoriť a nechal sa v rýchlosti pozvať ku mne domov. Opatrne som odomkla dvere a skontrolovala či je byt voľný. Naši boli preč a tak sme sa mohli venovať jeden druhému. Bez zbytočného plytvania časom sme sa pustili do milovania. Jeho bozky s virtuozitou jazyka podpaľovali moje vzrušenie ako stoh suchej slamy. Okamžite som začala vlhnúť v rozkroku a moja pošva sa v zášklboch sťahovala. Musel byť veľmi nadržaný a jeho túžba byť vo mne čím skôr, bola obrovská. Keď do mňa vnikal jeho pružný a tvrdý symbol mužskej pýchy, stúpala moja sexuálna horúčka takou rýchlosťou, že som mala strach, aby som nevzbĺkla. Erik t*tkal nežne a celý sa oddával mojej ženskosti. Jeho rozširujúci sa žaluď si razil cestičku mojou natešenou mušličkou a pripomínal ľadoborec. V krátkosti povedané, milovala som ho celým svojim telom, celou mojou ženskosťou a vnútorným JA, jednoducho chcela som mu patriť až do konca života.
Túto idylickú predstavu však jedného dňa narušila nečakaná a o to bolestivejšia sprcha. Erik ma pozval k nim domov. Jeho rodičia odcestovali do zahraničia na poznávací výlet a tak sme mali na milovanie nielen dostatok času, ale aj celý dom so všetkým servisom, ktorý poskytoval. V dome bol krytý bazén, suchá aj infra sauna. Za domom priestor na grilovanie, všetko sme si mohli užívať. Pustil z profesionálneho audiosystému  skvelú hudbu a vyzval ma do tanca. Tlačila som sa na neho celým svojim telom a zreteľne cítila ako mu v nohaviciach ožíva jeho krásny vták. Trela som podbrušok o jeho vydutý rázporok. Podráždený klitoris vyžadoval stále prudšie a rýchlejšie trenie. Erik to vycítil a zašiel mi rukou pod sukňu. Šikovne prekonal gumu nohavičiek a dvomi prstami zahájil vyslovene frenetické honenie povrchu mojej mušličky. Impulzy rozkoše putovali až do môjho mozgu. Prehla som sa k jeho ruke a zaklonila hlavu. Už som ďalej nedokázala  zadržať hlasité vzdychy a rukou som pevne, cez nohavice, zovrela jeho krvou naliaty a vzrušený úd. Dotancoval so mnou až do svojej izby, kde ma pomaly položil na posteľ. Vyzliekal ma cieľavedome, so šibalským úsmevom na tvári. Pritom neprestával ručne vzrušovať moje pohlavie. Dalo mu veľa práce stiahnuť mi nohavičky, pretože som hnaná veľkou slasťou stále prirážala na jeho dráždivé prsty. Nakoniec sa sám zbavil nohavíc a nedočkavo ma zakryl telom. Dýchal prerušovane a s námahou. Rukou som našla jeho úd a zaviedla som si ho medzi pysky ohanbia. Chvíľku som si ich trela jeho žaluďom. Hučal slasťou ako transformátor a náhle sa rázne vopchal až na dno mojej útulnej komôrky. Zatiaľ sa nehýbal, iba napínal a povoľoval svalstvo slasti plného a víťazného dobyvateľa. Polovičky jeho zadku sa mu chveli ako riť závodného koňa tesne pred štartom. Konečne  vyrazil a rozbehol kopulačné pohyby. Najskôr boli vláčne a dlhé. Asi po dvadsiatich prirážaniach som sa hlasno urobila a prudkými sťahmi pošvy dala najavo silu svojej rozkoše. Erik švihol do koní a rozt*tkal sa naplno. Napĺňala som sa sladkou bolesťou a zahryzávala sa do jeho ramena. Túžobne som čakala na jeho výron lásky. Krč na jeho lícnych svaloch oznamoval, že už sa skoro dočkám. Zámerne menil spôsob pohybov... Chvíľku krútil svojim vtákom, akoby niečo miesil a hneď ma zase útočne napichoval, so zámerom dostať sa do najtajnejších hlbín mojej mušličky. Naraz zaklonil hlavu a prehol sa v chrbtici. Z jeho pootvorených pier sa ozval naliehavý povzdych. Nachvíľu ztuhol a potom kŕčovito vytrhol úd z môjho vydráždeného tela. Upadol do nepravidelného chvenia a hlasným ťahavým nariekaním mi dávkoval semeno na brucho. Jeho prežívanie orgazmu ma tak vzrušilo, že som sa v závere jeho zášklbov tiež urobila. Jeho paže na ktorých podopieral svoje napnuté telo náhle povolili a on sa s výdychom úľavy zvalil na moje prsia.
V tej chvíli sa ozval zvonček. Obaja sme sa viditeľne zľakli a vytreštili oči. Erik dvihol hlavu a zahľadel sa smerom ku dverám, akoby očakával, že niekto vojde.
"Vaši?" zašepkala som so stiahnutým hrdlom.
Erik chvíľku premýšľal a potom sebaisto pokrútil hlavou.
"Vylúčené... Tí sú tam, kde majú byť."
"Tak kto?"
Zvonček sa ozval po druhý krát a naliehavo. Erik očividne zbledol a prehodil si cez nahé telo župan.
"Neviem..."
Opatrne sa vytratil do predsiene. Vzápätí som začula rozčúlený ženský hlas. Než som stačila vyskočiť z postele a niečo si hodiť na seba, stála vo dverách asi dvadsať ročná čiernovláska v elegantnom a určite nie lacnom kostýmčeku s nahnevaným úškľabkom na tvári. Za ňou sa krčil Erik a gestami mi dával najavo, že nevie čo sa deje...
"Kto je tá k*rva?" zakrákala ostro čiernovláska.
"Prestaň prosím Ťa Miriam" ozval sa očividne vystrašený Erik.
"Ty mlč! Ja si teraz pohovorím najprv s ňou..." prehlásila bojovne Miriam a krokom rozbesnenej dravej šelmy prišla k posteli. Ovládol ma hnev a chcela som sa postaviť, ale ona do mňa strčila a ja som znova padla na posteľ.
"Barbora všetko ti vysvetlím, ale teraz prosím Ťa odíď" polohlasne povedal Erik so zastreným hlasom. Miriam sa na neho zúrivo obrátila.
"To by sa ti páčilo zbabelec... Nikam nepôjde! Najprv ju trochu poučím o mojich právach... Nabudúce si dá už bacha..."
"Len žiadne násilne, Mirka... Prosím." lamentoval Erik a zložil si hlavu do dlaní.
"S tebou si to vybavím neskôr zlatko... Takto ma miluješ? To ti nedarujem..."
To mi napumpovalo adrenalín do mozgu a vyskočila som z postele. Aj keď som sa nikdy s nikým nebila, napriek tomu som zaujala perfektnú bojovú pozíciu. Moja sokyňa odhodila kabelku a bleskovým pohybom ma zdrapla za vlasy. Hlavu sa mi snažila stiahnuť k zemi. Našťastie sa mi v poslednej chvíli podarilo vymrštiť ruku hore a zachytiť medzi prsty jej naondulované vlasy. Bolestivo zakňučala a trochu povolila zovretie mojich vlasov. Náhle to bolo vyrovnané. Akýsi živočíšny inštinkt mi  prikazoval rýchlo zničiť tú cudziu samicu a odohnať  ju od svojho samca. Bola to zvláštna bitka. Ja nahá a moja súperka oblečená. Ťahali sme sa za vlasy po celej izbe. Snažila som sa ju voľnou rukou drapnúť do tváre, ale tá suka sa včas uhla. Cítila som, ako mi postupne dochádzajú sily. Zrazu som sa ocitla na zemi. Moja sokyňa sedela na mojom tele a so zúrivým hrdelným chrčaním ma fackovala ako zmyslov zbavená. Pomaly som strácala vedomie... Náhle prestala a zdvihla sa na nohy. Zahliadla som jej pokrivenú tvár a pokrčený účes. Dala si ruky v bok a zasipela:
"A teraz zmizni k*rva... A nikdy sa tu už neukazuj!"
Pomaly som sa zdvíhala zo zeme a zachytila pohľad v pozadí stojaceho Erika. Mal sklonenú hlavu a celý sa triasol. Áno, prehrala som tento pohlavný zápas... Moju prvú bitku o muža! Až neskôr som si uvedomila, že za to nestál a nebol ani mužom. Z môjho vysnívaného milenca sa stal obyčajný chudák.

Barbora



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára