nedeľa 8. júla 2018

Krabica radosti - - /trapasy (faux pas) v láske)/



Keď som odchádzala do zahraničia, všetky svoje „osobné“ veci som uložila do garáže. Po návrate domov ich bolo treba roztriediť a tak jeden víkend  spolu s mamou sme sa do toho pustili. Väčšina krabíc bola plná bežných vecí: šaty, kuchynské potreby atď... Radostne som sa prehrabávala niekoľkými starými fotoalbumami, keď som začula, ako moja mama vzdychla. Narazila na krabicu plnú mojich erotických pomôcok. Neviem, kto bol viac šokovaný, ona alebo ja? Môj bývalý priateľ a ja sme obľubovali skôr dobrodružný sexuálny život. Zabudla som, že som všetky tie veci nechala, pretože predstava, že by ich využíval s niekým iným, vo mne vyvolávala žiarlivosť. A tak prešiel maminou rukou čierny vibrátor s ovládaním, zopár bičíkov, putá , masky a ďalšia výbava, ktorú radšej nebudem ani do detailov spomínať. Myslím, že moja tvár nikdy nebola červenšia ako v tej chvíli. Vždy potom keď som predstavovala mame nejakého nového muža, behal mi mráz po chrbte, keď si som si pomyslela, čo asi tak mame chodilo po rozume. Samozrejme, že som sa za svoje pomôcky ani záľuby v sexe nehanbila, ale nebolo to čosi, s čím som chcela svoju mamu oboznámiť.

Júlia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára