pondelok 25. júna 2018

Nikdy nevieš, koho stretneš - /trapasy (faux pas) v láske)/



Jedného večera som vonku oslavovala svoju prácu, ktorú som dostala. Po pár pohárikoch šampanského som si všimla celkom pohľadného muža pri bare. Nie som typ, ktorý si nechá ujsť príležitosť a tak som sa k nemu v oslavnej nálade vybrala. Neprebehla medzi nami žiadna dlhá konverzácia, obaja sme vedeli o čo ide a chceli sme čím skôr začať. Čoskoro sme boli v jeho byte a predvádzali horizontálnu lambadu na kuchynskom stole a počas noci na rôznych kusoch nábytku, kým sme sa konečne dostali do spálne. Ráno som sa zobudila celkom spokojná sama so sebou, aj keď trochu unavená – s kruhmi pod očami a tak.
Števo (tak sa mi predstavil ) mi ponúkol raňajky, ale vedomá si toho, že by som ich po nočnom príjme alkoholu nemusela v sebe udržať, som zvolila rýchly odchod.
O týždeň neskôr, keď som nastúpila do práce, som vošla do kancelárie, cítiac sa trochu príliš sebavedome a pripravená na akciu, oblečená vo svojom najlepšom kostýme. Počas dňa mi poukazovali všetky oddelenia, posledným bolo finančné. Akonáhle  mi predstavili Štefana, finančného riaditeľa, moja bublina spľasla. Tu stál. Muž, s ktorým som pred týždňom premilovala celú noc. Nemusím ani hovoriť, že som bola zdesená. Nevedela som si predstaviť, ako tu budem pracovať, a predstavila som si , ako sa moja kariéra končí, skôr ako sa začala. Nakoniec som to prekonala. Postupom času som sa so Štefanom počas rôznych firemných akcií čoraz viac spoznala a zblížila. Dozvedela som sa, že je ženatý, čo mi maximálne vyhovovalo a vedela som, že si jeden druhému nebudeme zasahovať do súkromia a budeme mať svoje limity. V práci sme všetko držali v rámci diskrétnosti a spoločné večery na firemných akciách sme si užívali ako nerozluční milenci.

Rebeka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára