piatok 27. júla 2018

Zradný telefón - - /trapasy (faux pas) v láske)/



Môj priateľ a ja sme mali šesť mesiacov vzťah na diaľku. Teraz už žijeme spolu, ale kým sme boli od seba vzdialení, prišli sme s množstvom nápadov, ako zmierniť samotu, ktorú sme pociťovali. To čo nám veľmi pomohlo, bol sex po telefóne.  Zo začiatku som sa hanbila, ale ako mesiace ubiehali, začalo ma to baviť. Okrem toho priateľ chodil dosť často na služobné cesty ako obchodný cestujúci. Prespával veľa krát mimo domova a prišlo mu vhod také odreagovanie. Každú šancu, ktorú sme mali, sme využili na dráždenie cez telefón. On buď počas jazdy autom, keď sa presúval, alebo ak sa nudil večer na hoteli. V mojom prípade to bolo prevažne doma, ale v jeden večer, keď som si myslela, že som posledný človek v práci, som sa mu ozvala, Neodolala som pokušeniu  a navyše som použila výhodu hlasného odposluchu, takže som nemusela držať v ruke telefón. Konverzácia sa niesla v duchu pulzujúceho motora a rýchlostnej páky, ktorá je klzká, keď zvlhne. Brm, brm! Chceš zaviesť svoju veľkú horúcu raketu do môjho tunela lásky? Po tejto vete nasledovalo mnoho vzdychov – až ma v dosť kompromitujúcej polohe nepríjemne  prerušil kolega, ktorý sa vrátil pre svoj zabudnutý externý disk. Žiadne slová nedokážu opísať  výraz v jeho tvári a šok, aký som v tej chvíli zažila ja. Preukázal charakter inteligentného muža, bol dostatočné slušný, rýchlo odišiel a pokiaľ viem, nikdy a nikomu to nespomenul. Od tej chvíle som sa mu však už neoznámila pozrieť do očí. On asi po pol roku odišiel do inej konkurenčnej firmy. Uľavilo sa mi, ale do dnes sa desím pomyslenia na to, koľko toho vtedy počul.


Peťa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára