štvrtok 22. marca 2018

Skúsenosti dievčat v zahraničí - III


Znásilnil ma šéf


Moja pracovná skúsenosť  v zahraničí  trvala pomerne krátko. Cez jedného človeka na diskotéke som dostala ponuku, či by som nechcela ísť pracovať do jedného nočného podniku v Rakúsku ako zabávačka hostí. Garantoval mi, že o žiadny sex nepôjde. Mojou náplňou malo byť  baviť hostí a zvyšovať konzum alkoholu. V takomto kontexte som na to pristúpila. Zaujal ma hlavne ponúkaný   plat a získanie provízie za skonzumovaný alkohol.  Chcela som si ako každý mladý človek prilepšiť. Okrem toho som očakávala, že si lepšie oprášim nemecký jazyk. Dohodla som sa s priateľom a rodinou, že pôjdem skúsiť prácu do jedného baru v Rakúsku. Zo začiatku ma rodina odhovárala či to nie je nejaký podvod, ale dohodli sme sa, že si budeme niekoľko krát za týždeň volať prípadne napíšem SMS a keď sa mi nebude páčiť, alebo by hrozil nejaký problém dám dohodnutou šifrovanou správou vedieť. Scenár mojej pracovnej náplne sa sčasti napĺňal. Vedela som však, že takýmto spôsobom života tam dlho nevydržím. To ponocovanie, značné pitie alkoholu aj keď som si dávala pozor, sexuálne narážky či priame ponuky na sex ma poriadne unavovalo. Vyvrcholilo to po jeden náročnej šichte. Ráno, keď sa nočný podnik zatvoril, odišla som spať do bytu od ktorého mal kľúče aj šéf. Hovoril, že kvôli tomu, aby nás mohol hocikedy skontrolovať ,či sme v poriadku. V podniku som robila už mesiac a nikdy neprišiel. Preto ma vôbec nenapadlo, že by som mohla byť v ohrození .Tej noci som toho dosť vypila. Bol to tuším piatok. Okrem toho som bola dosť obľúbená.  Ešte som nedopila pri jednom stole a už ma čakali pri druhom. Bolo to o krk. Chcela som niečo zjesť, aby ma nebolel žalúdok od toľkého alkoholu, ale nemala som silu. Jediné po čom som túžila, bol spánok . Zababušila som sa do perín a v momente som spala. Už vyše mesiaca som nevidela svojho priateľa  a chýbalo mi jeho objatie aj telo. Zdalo sa mi teda normálne,  že sa mi sníva erotický sen  a mám príjemné pocity. Pripisovala som to aj alkoholu, málokedy sa mi snívajú erotické sny. Zrazu som mala pocit, že som zaspala do práce a zobudila som sa. Preľakla som sa. Nado mnou sa skláňal šéf a prstami sa ma snažil vzrušiť. Kričala som naňho  nech okamžite prestane  a bránila som sa ako som vládala. On povedal, že ak niečo nedostane podobrotky, tak si to vezme nasilu. Vravel, že je moja chyba ,že som taká sexi. Vtom do mňa vnikol a vyhlásil, že sním dosiahnem taký orgazmus, aký som ešte nezažila. O orgazme nemohlo byť ani reči. Keď skončil, musela som sa takmer vydezinfikovať ,tak veľmi som na sebe pociťovala špinavosť   jeho osoby a toho  čo mi spravil. Vedela som, že tehotná nebudem, pretože som brala tabletky,  ale to druhé ma nenapadlo - pohlavné choroby. O niekoľko dní som dostala hrozné výtoky a bolesti. Výsledok ? Chlamýdie,  ktoré spôsobujú zápaly ženských pohlavných orgánov, tie  zapríčiňujú zrasty a žena môže zostať neplodná. Dúfala som, že sa vyliečim a nebudem niesť  žiadne následky. Bola som rada, že ma neznásilnil surovo a nespôsobil mi nejaké zranenia. Aspoň v tomto bral ohľad. Pobalila som sa a utiekla som. Už nikdy niečo také nechcem zažiť. Ale našťastie nemám z toho vážnu psychickú traumu. S tým čo sa stalo som sa časom zmierila a už to nikto nezmení.

Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára