nedeľa 15. októbra 2017

Slovák robí v Amerike sex trénera. (interview)


V tomto článku vám prinášame exkluzívny rozhovor s 47 ročným mužom, ktorý sa ako Slovák žijúci v Amerike rozhodol pre zaujímavé podnikanie. S pánom Petrom sa nám podarilo stretnúť po emailovej konverzácii, kde sme stretnutie plánovali niekoľko mesiacov až po dohodnutí konkrétneho dátumu stretnutia, kde spojil cestu na dovolenku s návštevou rodiny na Slovensku. Kontakt nám sprostredkoval jeho dlhoročný kamarát žijúci na Slovensku, ktorý nám dal tip na zaujímavého človeka. Peter už skoro 10 rokov robí samozvaného trénera sexu. Nemá lekársku kvalifikáciu, ale ani jeden študent nemá naštudované také množstvo kníh z oblasti sexuológie ako on. Inšpiroval ho k tomu obrovský záujem o sex, skúmanie ženského tela a mal tú česť stretnúť sa s takýmto trénerom sexu v Londýne, kde v deväťdesiatych rokoch odišiel za prácou. Tento chlapík mu za dohodnutú odmenu poskytol základné informácie, ukázal smer a cestu akou sa má uberať. Ten najsilnejší pilier úspechu spočíval aj tak v samoštúdiu. Ten učiteľ sa volal Patrick a Peter ho navštevoval jeden krát týždenne, vždy počas víkendu, keď mal v práci voľno. Vždy dostal zopár vzácnych rád a počas pracovných dní keď sa vrátil z práce, vzdelával sa z kníh, ktoré mu Patrick zapožičal. Ak mal Peter dostatok teoretických znalostí, dovolil mu Patrick zúčastniť sa na praktických lekciách, ktoré vykonával so svojou klientelou. Pre Petra ako vraví to bola neskutočná skúsenosť a obohatenie jeho poznania v tejto oblasti. Vo veľmi krátkom čase si ho Patrick obľúbil a stal sa jeho asistentom a tzv. pravou rukou.   Bolo preňho potešením a cťou ak mu Patrick raz povedal, že by bol rád ak by pokračoval v jeho šľapajách a rozvíjal nadobudnuté skúsenosti vo svojej domovine prípadne kdekoľvek to ľudia budú potrebovať a dokážu s pochopením prijať. Varoval ho, že určite sa stretne s veľkou dávkou kritiky z prostredia odbornej lekárskej obce. Podľa jeho názoru veľa študovaných odborníkov z lekárskeho prostredia nemajú radi ak im do remesla fušujú rôzni "špekulanti" či "samozvaní liečitelia alebo terapeuti".
Peter sa však nenechal odradiť a sľúbil Patrickovi, že sa vynasnaží zachovať si dobré meno na základe dosiahnutých výsledkov a ústretovému prístupu ku každému klientovi. Po ukončení pracovného pobytu v Anglicku sa Peter rozhodol usadiť na Slovensku a s vidinou úspechu chcel poskytovať služby sexuálneho trénera v  hlavnom meste. Rozbehol aj určitú reklamnú kampaň v tlači s erotickou tematikou, ale výsledok bol veľmi slabý. Veľa klientov si ho mýlilo s pozíciou gigola a žiadali od neho sexuálne služby pod zámienkou nech ich naučí sexovať, alebo im to poriadne ukáže, lebo majú chuť byť poriadne pretiahnutí a pretiahnuté. Ďalšiu samostatnú kategóriu tvorili zanedbávané ženy či priateľky zaneprázdnených podnikateľov, ktorým išlo len o jedno: zaplatiť si za kvalitný sex.
Ako vraví Peter, veľmi rýchlo zistil, že toto nie je to, čo chcel robiť a za čo ho tí ľudia mali. Bol veľmi sklamaný, že jeho snaha pomôcť bola na Slovensku nedocenená a nestretla sa s pochopením. Dokonca začínal mať problém, keď sa v istom čase začala o neho zaujímať obchodná inšpekcia v súvislosti s návrhom podnetu nejakého občana-dobráčiska, že vykonáva neoprávnené podnikanie. Preto sa rozhodol, že vo veľmi krátkom čase opäť pôjde skúsiť šťastie s prácou v zahraničí. V jeho plánoch však už nebolo opätovne sa vrátiť do Anglicka, dokonca ani krajiny v Európe ho nelákali. Jeho veľkým snom bolo dostať sa za oceán. Amerika je kontinentom s obrovskou koncentráciou  ľudí, kde človek svojou šikovnosťou môže skutočne preraziť s hociakým dobrým nápadom. Uvedomoval si skutočnosť, že nebolo len také jednoduché dostať sa do USA na dlhší čas ako povoľovalo turistické vízum. Na ambasáde v Bratislave čakalo od skorých ranných hodín neskutočne veľa ľudí, ktorí žiadali o udelenie víz. Veľa z nich, hlavne z východného Slovenska prespávali v autách ako nejakí migranti. Petrov prvý pokus bol tiež neúspešný, ale na druhý krát to bolo, ako sám vraví: "snažil som sa vsadiť na inú kartu". Cez nemenovanú cirkevnú organizáciu bola cesta do USA ďaleko jednoduchšia. Splnil sa mu teda sen a usadil sa v malom mestečku, ktoré bolo známe tým, že už tam vycestovalo niekoľko jeho krajanov. Obavy z jazykovej bariéry boli teda úplne zbytočné nakoľko v meste kde začal svoj americký život žilo neskutočne veľa Čechov, Poliakov a v neposlednom rade aj Slovákov. Drvivá väčšina ich tam žila a pracovala "načierno". Pokiaľ človek neurobil nejaký veľký problém, tak sa každý tváril, že je všetko v poriadku. Polícia vedela o týchto skupinách a od ľudí, ktorí tieto pracovné skupiny riadili dostávali riadne "všimné", aby držali jazyk za zubami. Korupcia teda funguje všade, aj v Amerike. Najjednoduchšia cesta ako získať nejaký platný doklad k identifikácii totožnosti bolo urobiť si vodičský preukaz. Američania neuznávali vodičáky vydané na Slovensku. "Aspoň vtedy to tak bolo a k získaniu toho amerického bola ďaleko jednoduchšia cesta," dodáva Peter. Cesta bola do USA bola teda pomerne jednoduchá a aj s dokladom na preukazovanie totožnosti sa to dalo vyriešiť. To však na prežitie nestačí. Peter si musel nájsť prácu, aby si vedel platiť nájom ubytovania. Začal pracovať s premiestňovaním paliet v jednom supermarkete a po čase si ešte k tomu privyrábal čistením interiérov automobilov v autoumývarni. Ako sám vraví, poctivo si odkladal každý ušetrený dolár, aby ho mohol jedného dňa investovať. Takto mu to trvalo skoro dva roky, keď sa potom rozhodol zobrať si hypotéku na veľký dom, ktorý si žiadal pomerne veľké opravy, ale nevzdával sa a svojpomocne s dobrými kamarátmi sa im to spoločne darilo. Potreboval veľký dom. Bolo potrebné v ňom mať veľkú halu, ktorá mala slúžiť na skupinové sedenia a prednášky a neposlednom rade aj niekoľko izieb, ktoré sa prerobili na väčší počet plochou menších, aby mohli poslúžiť väčšiemu počtu ľudí.
S Petrom sme sa stretli v jednom nemenovanom hoteli v Trnave. Mal to údajne najbližšie od miesta, kde býva jeho rodina. Sedeli sme v salóniku, ktorý nám poskytoval dostatočné súkromie na nerušený rozhovor. Už na začiatku tohto článku sme spomínali, že ide o 47 ročného muža. Musíme však podotknúť, že tento pánko vôbec na svoj vek nevyzerá. Práve naopak. Bolo vidieť, že Peter si potrpí na kvalitné oblečenie, stará sa o svoju pleť a celkovo pôsobil dojmom maximálne 40 ročného elegána. Spolu s kolegyňou sme mu teda položili pár otázok ako je to s tým jeho biznisom v USA.
EK: „Peter, z našej predchádzajúcej emailovej konverzácie a súčasne aj od vášho dobrého kamaráta, ktorý nám dal kontakt na vás, sme nejako spoločne s kolegyňou pochopili, že predstavujete určitého trénera sexu a snažíte sa postupne zdokonalovať vo všetkých jeho oblastiach. Vedeli by ste sa nám predstaviť bližšie, čo teda vlastne konkrétne robíte alebo ako sa prezentujete vy sám?“

Peter: „Áno, zo všeobecného hľadiska by sme to mohli takto nazvať, ale ak by sme mali opísať moju náplň práce, rád by som v tejto súvislosti podotkol, že nie som terapeut v pravom slova zmysle ako by si niektorí mohli myslieť. Vyučujem tantrické a taoistické tradície sexuality a mimo tejto skupiny som najnovšie pribral ešte jednu a tou je sexuálna masáž, ktorú aj vyučujem a jedným s mojich žiakov bol môj dobrý kamarát tu na Slovensku, ktorý vám dal na mňa kontakt a nám sa podarilo prostredníctvom neho spoločne stretnúť a uskutočniť rozhovor a prezentáciu mojej osoby a biznisu. Aby som sa však ešte vrátil k tej kmeňovej činnosti. Ľudia za mnou prichádzajú so svojimi problémami alebo preto, lebo sa chcú naučiť viac o svojej sexualite. Viete, v USA majú ľudia iný prístup k takýmto veciam a je pravda, že tam žije obrovská masa ľudí, teda tá klientela sa má z čoho tvoriť v porovnaní v malým Slovenskom. Niečo podobné som zažíval aj ako žiak u môjho učiteľa v Anglicku.“

EK: „Ja by som možno predbehla môjho kolegu a spýtala by som sa vás ako žena: Ako by ste ma naučili vyvolať si orgazmus?“

Na Petrovi bolo vidieť, že sa ocitá vo svojich vodách a pohotovo odpovedal:
„Navrhol by som vám, aby ste ma navštívili raz za dva týždne, a poskytol by som vám nácvik, takže by ste mohli odísť domov a skúšať to sama alebo s partnerom. Takto by ste si mohli vyvolať orgazmus, kedykoľvek by sa vám zachcelo. Môže to trvať nanajvýš tri mesiace, avšak k vyvrcholeniu sa určite dopracujete. To vám s istotou zaručujem.“

EK: „Prepáčte, ale slovo „nácvik“ ma trošku znepokojuje. Aký odstup si udržiavate ako školiteľ? Nakoľko idete „na telo“?“

Peter: „Nie je pravidlom, aby som žiadal, nech dievčatá predo mnou masturbujú. Výnimku tvorí len prípad ak mi niektorá z nich povie, že sa jej nedarí masturbovať. Vtedy ju požiadam, nech mi ukáže ako to robí a spoločne nájdeme spôsob, ktorý jej bude v budúcnosti vyhovovať a docieli ním dosiahnutie orgazmu.
K tejto téme spomeniem jeden taký trošku extrémny prípad s ktorým som sa stretol doma v štátoch (poz. USA).
Jedno dievča, ktoré ma požiadalo o pomoc, nikdy neskúmalo svoje genitálie. Nechal som ju sadnúť si na matrac, požiadal som ju, aby si vyzliekla spodnú bielizeň a podržala si zrkadielko medzi nohami, aby sa mohla na seba pozrieť.  Ukázal som jej a pomenoval jednotlivé časti vagíny a vysvetlil proces orgazmu . Bola to hodina anatómie. Zaškolil som ju do masturbovania, a jej reakcia bola asi takáto: „Fíha! Objavila som ôsmy div sveta!“.
Keď mala tri roky, matka ju bila za to, že si tam šúchala. Myslela si, že je zlá a špinavá, nikdy nemala orgazmus a sex bol pre ňu trpenou nepríjemnosťou.“

EK: „Mohli by ste nám aspoň tak v skratke priblížiť, čo obsahovala tá prednáška o jednotlivých častí vagíny a hlavne by ma zaujímalo aj to vysvetlenie procesu orgazmu...“

Peter: „Tak predpokladám, že poznáte svoju vagínu (smiech), ale beriem to tak, že to ani nebudem vysvetlovať vám, ale tým že to napíšete, môžu sa niečo nové dozvedieť ešte neskúsené osoby ženského pohlavia, čo to vlastne majú medzi nohami a ako im to tam funguje. Teda pokúsim sa to čo najkratšie opísať.
Ak nepoznáte svoju anatómiu, siahnite po malom zrkadielku, pohodlne si sadnite a dobre si poprezerajte svoje genitálie. Pod ochlpením ohanbia, za predpokladu, že už ste si ho neodstránili napr. holením, sú dva páry pyskov, ktorých úlohou je chrániť pošvu. Zvonku sú najprv veľké pysky a za nimi ďalej vnútri sú vlhkejšie malé pysky. Na mieste, kde sa veľké a malé pysky spájajú, máte klitoris. V klitorise je veľká hustota nervových zakončení, a ak sa istý čas dráždi, vedie to zvyčajne k orgazmu.
Čo sa týka samotného procesu orgazmu, ten má štyri štádiá:
vzrušenie, plató, orgazmus a uvoľnenie
Vo fáze vzrušenia začína pošva vylučovať klzkú tekutinu a krv sa presúva do panvovej oblasti, čím sa subjektívne vytvára pocit tepla až horúčavy a pošva stmavne. Ako pokračuje predohra, klitoris napuchne a na dotyk stvrdne, zatiaľ čo pošva sa predĺži a nalieva, čím sa pripravuje na prijatie penisu. Fáza vzrušenia zvykne trvať 10 až 20 minút. Orgazmus je reflex prenášaný mozgom, ktorý však môže byť aj blokovaný, ak má žena zábrany, alebo pociťuje napätie. Keď dosiahnete orgazmus, pošvové svalstvo sa rytmicky sťahuje, maternica sa zdvihne a horná časť pošvy sa vyduje. Pocity sa potom postupne strácajú a počas uvoľňovacej fázy sa váš krvný tlak a dýchanie znormalizujú. Toto zvykne trvať 10 až 15 minút.

EK: „Wau, pekná prednáška, človek by vás vydržal počúvať aj celé hodiny.“

Peter: „Ďakujem za kompliment, rád rozprávam na túto tému a snažím sa odovzdávať nadobudnuté vedomosti ďalej.“

EK: „Ale predsa len, tá predstava, že by som mala pred Vami ako školiteľom masturbovať sa mi zdá trochu divoká...“

Peter: „Divoká? No od takýchto vecí sa musíte odosobniť. Ani ak idete gynekológovi na prehliadku, nebudete sa hanbiť ak sa vám bude pozerať do vagíny, nie?“

EK: „Ja nemám gynekológa, ale gynekologičku.“

Peter: „Mám tomu rozumieť tak, že ak by som bol žena, nevadilo by vám predomnou masturbovať?“

EK: (Obaja smiech) „Fajn, teraz ste ma dostali. Jedna nula pre Vás.“

Peter: „Inak ak sa vám zdá masturbácia predomnou niečo divoké, možno vás prekvapím niečím iným. Mával som od mojich klientiek veľa ponúk, aby som začatú prácu aj dokončil, teda aby som hral úlohu ich partnerov.“

EK: „Takže ich aj na objednávku sexuálne uspokojujete?“

Peter: „Priznám sa, že keď som s profesiou školiteľa sexu začínal, tak som to robieval. Teraz sa považujem za profesionála a všetky ponuky odmietam. Nechcem, aby si ma moje klientky mýlili s nejakým gigolom a celkovo moja skúsenosť mi ukázala, že to nie je v záujme mojej klientely.“

EK: „Ale pán Peter, osobne si myslím a predpokladám, že aj moja kolegyňa je toho názoru, že ak by bola žena veľmi pekná, sympatická a jednoducho páčila sa vám, jej prosbu o uspokojenie by ste určite meodmietol.“

Peter: (úsmev) „Viete, toto by som si nechal ak dovolíte pre seba, ale poviem len toľko k tomu, že nikdy nehovor nikdy.“

EK: „Ďakujeme, zodpovedali ste nám k spokojnosti, aj keď nepriamo, ale pochopili sme.“


EK: „Ja by som sa predsa len chcela viac dozvedieť o tom vašom biznise. Je privádzanie žien k orgazmu vaším nosným pilierom?“

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára