piatok 1. septembra 2017

Dostal ma môj učiteľ-matematikár


Bola som pätnásťročná žabka (teraz už mám cez 40), keď som nastúpila do prvého ročníka na strednú školu. Noví spolužiaci boli zo začiatku fajn, ale keď sa o mňa začali zaujímať chalani z vyšších ročníkov, chcela som sa im v dospelosti vyrovnať a moji rovesníci mi pripadali priveľmi detský. Netrvalo dlho a mala som povesť rebelky s výrazným mejkapom a strapatými vlasmi. Diskotéky a večierky sa konali okrem víkendu aj utorky  a ja som na nich samozrejme nemohla chýbať, čo sa odzrkadlilo aj na mojich známkach. Odrazu chcel so mnou chodiť takmer každý chalan a to nielen z našej školy. ale rýchlo ma každý odkopol, pretože som nikomu nechcela roztiahnuť nohy či zobrať mu ho do úst. To som si šetrila pre niekoho výnimočného, komu by záležalo na mne a nie iba na sexe. Takto ubiehali týždne a neskôr mesiace a keď tu bol polrok, bola som rada, že som prešla so štvorkami. Jednotku som mala len z telocviku a dvojku z matematiky, čo ma dosť prekvapilo, pretože som z nej nič nevedela. Po polročných prázdninách sme išli s triedou na lyžiarsky výcvik do Tatier. Myslela som si, že to bude nuda, ale to som ešte nevedela, čo ma tam čaká. Keďže ma lyžovanie veľmi nebaví, spravila som sa maród a mala som pokoj. Celý deň som bola sama na chate a ležala som na izbe. Tak to bolo aj v ten osudný deň. Bola som v izbe a fajčila som v okne, keď zrazu niekto zaklopal. Pomaly som otvorila dvere a uvidela jedného z profesorov. Bol to môj matematikár a telocvikár v jednej osobe, ktorý tu bol s nami ako dozor. Vstúpil do izby a spýtal sa ma, či mám chvíľku čas, že mi musí niečo povedať. Odrazu z neho vyhŕklo, že sa mu veľmi páčim a že ma od prvého dňa miluje. Údajne čakal na vhodnú chvíľu, kedy mi to chcel už dlhšie povedať a tá nastala práve vtedy. Ostala som ako obarená, ale aj ja som sa mu priznala, že sa mi páči, veď koniec koncov, mal iba 33 rokov a bol najmladší  a najkrajší z profesorov na našej škole. Netrvalo dlho, aby sme si uvedomili, že ten čas čo sme boli sami v izbe treba efektívne využiť. Začali sme sa nežne dotýkať jeden druhého a potom aj bozkávať.  Zaliala ma horúca vlna a mala som pocit, že zažívam najkrajšie obdobie môjho teanegerského života. Oddala som sa mu celá, dovolila som mu, aby si so mnou robil čo chcel. Pri ňom som pocítila, že on je ten pravý na ktorého  som čakala, aby som prežila šťastné chvíle, keď do mňa vnikol a svojimi pohybmi ma priviedol k vytúženému orgazmu. Nikdy nezabudnem na prvé milovanie s ním a to ich bolo ešte potom niekoľko desiatok. Stretávali sme sa tajne počas celého môjho štúdia na škole.  Nerozmýšlali sme nad tým, čo bude potom, nechávali sme tomu voľný priebeh. Bol ku mne veľmi milý a ukázal mi úplne inú cestu životom. Pri ňom sa zo mňa stala úplne iná žena. Prestala som chodiť na diskotéky, nezaujímali ma iní ľudia, vždy som sa tešila na svojho učiteľa. Áno, postavenie učiteľ mu právom patrí v mojom prípade. Nielenže ma naučil matematiku, kde tú dvojku som si právom vylepšila na jednotku, ale aj i intímnej sfére som sa pri ňom ako skúsenom mužovi naučila. Boli sme kreatívny a radi sme skúšali nové veci. Pri ňom som sa nebála ničoho. Vedela som, že to všetko robí s citom a láskou ku mne. Nemohli sme byť bez seba čo i len jediný deň a takto nám to pekne v tajnosti klapalo. Obaja sme boli veľmi rozumní a opatrní. Za tie stredoškolské roky čo som s ním prežila, mala som pocit, že by mohol byť mužom môjho života aj keď bol medzi nami značný vekový rozdiel. Vtedy sme si to však vôbec nepripúšťali. Milovali sme sa to to bolo pre nás podstatné. Dokonca tak, že aj keď som mala stužkovú a mala na nej svojho partnera, kamaráta z našej ulice, pohľadom a mysľou som bola stále s ním. Dokonca sa nám podarilo počas večera, odskočiť si do úzadia zo sály a urobiť si rýchlovku, teda prevažne som bola aktívna ja, keď som mu urobila kvalitný orál do konca. Naučil ma ako to robiť a zvykla som si na chuť jeho spermatu. Problém nastal až po škole, keď už sme sa nevídali v škole, on sa chcel so mnou  stretávať aj naďalej a urobil rázny krok. Prišiel o tom informovať mojich rodičov a povedal im aj to, že spolu chodíme skoro 4 roky. Môj otec to veľmi ťažko zobral a vyhodil ho z domu. Potom prišiel rad aj na mňa. Popri riadnom vypucovaní žalúdka sa mi ušlo aj pár po ušoch. Dostala som kázeň o tom, že som mohla celú rodinu dostať do riadneho problému. Vtedy sa to bralo trochu inak a v podstate aj môj učiteľ poriadne riskoval svoje postavenie. Ak by sa to bolo prevalilo, vyhodili by ho z práce. Pravdepodobne si to uvedomoval, ale stála som mu aj za taký risk – obetovania svojej kariéry. Dostala som od otca ultimátum, že ak sa s ním okamžite neprestanem stretávať, môžem si pobaliť svoje veci a odísť z domu. Bolo to pre mňa veľmi ťažké rozhodnutie a nielen pre mňa. nakoniec sme sa už s mojím exučiteľom rozhodli, že budeme musieť splniť otcovu požiadavku. Zo začiatku to bolo veľmi ťažké. Pomohlo mi až moje časté odlúčenie od domova, keď som nastúpila na vysokú školu a bývala som na študentskom internáte. Skúsite si tipnúť, čo som išla študovať? Áno, všetci máte pravdu, pokiaľ ste odpovedali, že pedagogickú a nasledovala som môjho učiteľa v telesnej výchove a matematike. Po škole som sa ako mladá učiteľka zamestnala na jednej strednej škole, ale v inom meste než to , kde som študovala a spoznala môjho matematikára ja. Nedokázala som sa však dosť dlho spamätať zo šoku, keď ma riaditeľ školy predstavoval mojim novým kolegom medzi ktorými bol aj môj exučiteľ a exmilenec v jednej osobe. Obaja sme mali vtedy zmiešané pocity a nevedeli ako zareagovať jeden na druhého. Za ten čas sa však udialo veľa vecí. Ja som počas štúdia na vysokej škole spoznala človeka s ktorým si rozumiem dodnes. Vtedy sme ešte len plánovali spoločný život, dnes sme už manželia a máme 2 deti. V exučiteľovom prípade to vtedy už bolo viac ako trojročné manželstvo a tiež už sa mu podarilo splodiť dieťa. Stará láska však nehrdzavie. Napriek tomu, že každý sme mali svojich partnerov, čím viac sme sa stretávali v práci, tým viac sme nostalgicky spomínali na to, ako nám bolo spolu dobre, ako sme sa spolu milovali. Netrvalo veru dlho, aby sme si to po rokoch zopakovali aj v praxi. Pri maximálnej diskrétnosti a nenarúšaní súkromia, sme sa občas spolu krásne pomilovali. Možno ma niektorí odsúdia zato, ako môžem spávať s dvomi mužmi a ani sama nato nepoznám odpoveď. Nie je to však také časté ako by si niektorí mysleli. Tých príležitostí zase nie je tak veľa a ak by to bolo často, možno by nám to už ani tak nechutilo. Beriem to ako také vybočenie zo stereotypu aj keď môjho manžela veľmi milujem a fungujeme ako normálna rodina. Niekto múdry raz povedal: „Ak sa o tom ten druhý nedozvie, nie je to nevera“.

S pozdravom


Natália.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára