utorok 29. septembra 2015

Susedka

Predstavujeme príbeh čitateľa a člena v pôvodnom znení:

Čaute,
v týchto riadkoch sa ukrýva môj príbeh. Od malička som vyrastala s tým, že sa vo mne skrýva exhibicionizmus. Mala som potrebu, predvádzať sa a ukazovať. Páčilo sa mi keď ľudia po mne hádzali oči. Už ako desaťročná som rada pozorovala ženy ako sú oblečené. Fascinovalo ma na nich to, že sa môžu ukazovať. Ja som sa nemohla. Jednak som bola malá a nemala som ani žiadne prsia. Ale bola to len otázka času. O niekoľko rokov som  konečne dospela. Mala som šesťnásť a konečne sa mi mohli splniť moje dávne túžby. Od rodičov som si vypýtala každý deň peniaze ako vreckové, ktoré som si odkladala a o nejaký čas som ich mala toľko, že som si mohla konečne niečo poriadne na seba kúpiť. Jedného pekného letného dňa som sa vybrala do obchodu. Mojou prvou zastávkou bol obchod, kde bola spodná bielizeň. Bol plný nádherných vecí. Nakoniec som si však kúpila plavky. Nevedela som sa rozhodnúť či biele biele alebo ohnivočervené. Nakoniec som sa rozhodla pre biele, ktoré boli olemované peknou krajkou. Na druhý deň som sa konečne mohla ukázať. Najprv som sa riadne oholila a potom som si natiahla plavky. Nahodila som si na seba tenké tričko , krátku sukňu a vybrala som sa k jazeru neďaleko od nás. Keď som prišla k jazeru, bolo tam pár ľudí od nás z dediny. Keď som si vyzliekala tričko a sukňu, zistila som ako na mňa padajú pohľady. Celkom mi to robilo dobre. Vytiahla som si deku, usadila sa na ňu a vychutnávala som si slnečné lúče, ktoré dopadali na moje telo. O niekoľko minút som sa začala natierať pomaly a vzrušujúco. Mojou odvážnou scénou bolo vyzlečenie si podprsenky, ale veľmi šikovne som sa potom otočila na brucho. Ešte len vtedy si ma začali pri jazere všímať. Cítila som sa pri tom ležaní tak spokojná a s naplnenou túžbou. Ako som tak ležala, premýšľala som o rôznych pekných veciach. Zrazu som pocítila ako sa ma niekto dotkol na chrbáte. Tak som sa mykla, vyskočila som a ani som nevedela ako som sa posadila. Pritom som si vôbec neuvedomila, že nemám na sebe podprsenku. Predomnou sa z ničoho nič objavila moja suseda. Bola to už dospelá žena a na svoj vek veľmi dobre stavaná. Mala môj obdiv, že sa tak o seba stará. Poznali sme sa, zdravili sme sa, ale nikdy to nezašlo ďalej. Možno tá veková hranica, lebo ja som bola v podstate voči nej šteniatko. Celkom ju to pobavilo, že sa jej takto podarilo ma vyľakať. Spýtala sa ma, či si môže dať deku vedľa mňa a spolu sa budeme opalovať. Súhlasila a vôbec som sa s ňou nenudila. Bola zábavná, rozprávala mi rôzne historky, dávala cenné rady a nezabudla mi samozrejme pochváliť aj moje nové plavky. Po čase ani neviem kvôli čomu, susedka moja, navrhla mi, aby sme sa presunuli trošku ďalej popri hrádzi jazera, vraj jej tam vadil krik ľudí, ktorí boli neďaleko nás. Ja som s tým problém nemala , ale súhlasila som, že môžeme zmeniť miesto. Len tak sme si nahádzali veci do tašiek a presunuli sme sa ďalej na veľmi kľudné miesto za veľkým a hustým rákosím. Susedka mi povedala, že sa cíti bezpečnejšie a môže si aj ona na tomto mieste dať dolu podprsenku, aby sa jej lepšie opálil chrbát. Obidve sme si teda dali dolu podprsenky, vzájomne sme sa ešte raz pekne ponatierali a začali sa opalovať hore bez. Rozprávali sme sa pritom a pekne zabávali. Po nejakom čase už nám však začínalo byť pekne teplo a potrebovali sme sa ochladiť vo vode jazera. Ako sme ležali na dekách, t.j. hore bez, tak sme vliezli aj do vody. Bláznili sme sa ako malé deti, špliechali na seba vodu a ja som mala pocit, že som tam so svojou najlepšou kamarátkou alebo spolužiačkou a nie o pekných pár rokov staršou susedkou. Pri tom našom šantení nastala situácia, že som na susedku čistou náhodou spadla. Bol to taký emočný záblesk. Bez rozdielu veku sa nám obom bradavky vztýčili a vzrušilo nás to. Mala som pocit akoby sa to už niekedy stalo. Pohladila som jej prsia a ona moje. Obe sme cítili obrovské vzrušenie. Pozreli sme si do očí a začali sme sa bozkávať.  Susedka ma hladkala po celom tele, pomaly postupovala až k mojim spodným plavkám. Podišli sme k brehu opäť ma začala vášnivo bozkávať. Hovorila mi pritom pekné veci, aká som mladučká a krásna. Ja som ju tiež pochválila, že vyzerá veľmi super a páči sa mi. Páčilo sa mi ako ma jemne hladí po celom tele. Vzrušene som čakala, kedy mi pohladí vlhkú mušličku. Ja som jej hladkala okrúhli zadoček, ktorý ma prekvapil svojou pevnosťou. Odzadu som jej začala kĺzať tiež pod plavky. Bola rovnako vzrušená ako ja. Cítila som, že je vagína musí byť dvakrát väčšia ako moja a to ma vzrušovalo. Pomaly mi vyzliekala plavky. Roztiahla mi mierne nohy a jazykom mi prechádzala po celom cele. Zastavila sa na bradavkách, rukou rozťahovala moju čerstvo oholenú jaskyňku a pozorovala moju šťavou zaplavenú dierku. Potom pomaly postupovala po brušku, až prešla na jemný pásik na mojom Venušinom pahorku. Potom jemným jazýčkom začala lízať môj klitoris a prsty strkala stále hlbšie. Začala som ja zvíjať od rozkoše. Bola som vzrušená ako nikdy predtým. Cítila som, že sa veľmi rýchlo odbavím. Vzdychala som stále hlasnejšie kým susedka šikovne pracovala jazýčkom. Páčila sa jej moja mladučká mušlička. Zažila som pri nej ten najkrajší orgazmus. Potom mi navrhla, aby sme sa vymenila a nech ju skúsim ochutnať. Sama si vyzliekla spodný diel plaviek a prehla sa dopredu. Otvorila sa predomnou pekná buchtička o veľkosti mojej dlane. Jej malé pysky boli tmavšie ako moje a mali tvar poriadnej morskej sasanky. Bola som veľmi vzrušená už len pri tom pohľade. Nikdy v živote som nič také nevidela. Jej mušlička bola pre mňa skutočný úkaz. Lízala a hladkala som ju po tej buchtičke až začala veľmi hlasno kričať od orgazmu. Mala som aj obavy, aby nás náhodou niekto takto neprichytil. Keď sa mi ju podarilo urobiť, ľahli sme si spoločne na deku prehodili uteráky cez svoje mušličky a relaxovali sme vedľa seba dobrú polhodinu. Potom sme sa znovu obliekli do plaviek a pokračovali v opaľovaní ako keby sa nič nestalo. Ale stalo sa a bolo to pre mňa veľmi príjemné a čo je podstatné, odvtedy som si so susedkou začala veľmi dobre rozumieť a chodila som k nej na „kávičku“ ako na klavír.

Vaša Mončika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára