piatok 25. septembra 2015

Spolujazda

Každý z nás určite vie ako sa v súčasnej dobe preferuje cestovanie autostopom, alebo inak povedané spolujazdou. Šetrí to náklady obom stranám, jednak spolucestujúcemu, že ušetrí na cestovnom a dopraví sa do svojho cieľa rýchlejšie a pohodlnejšie, veľa krát až priamo pred dom, a taktiež aj vodičovi, ktorý si nechá prispieť na pohonné hmoty do svojho autíčka. Počas takejto jazdy však môže prísť aj k niečomu viac, ako len odvozu...

 Študentka Viktória nám vyrozprávala svoj zaujímavý príbeh počas jej cesty z Prahy do Bratislavy.

1 časť z tohto skutočného príbehu formou dialógu:

Chceš tým naznačiť, že v skutočnosti sa nakoniec nič nestalo?

Ale, stalo. Aj keď som už tomu nedávala veľké šance, zrazu pri odbočke  na Pernek zišiel z diaľnice. Spýtala som sa ho či vie, kam presne ideme. Priznám sa, zrazu som dostala strach a aj mi trošku cvrklo.  Ani neviem prečo, ale v tom okamihu som mu zrazu nejako prestala dôverovať. Len som sa pozerala z okna kam to vlastne ideme. Prešli sme cez nadjazd a zrazu bola pred nami veľmi dlhá a rovná cesta. Prudko zvýšil rýchlosť, čo vo mne vyvolalo ešte väčší pocit strachu. Stiahlo mi hrdlo a nedokázala som v tom momente zo seba dostať ani hlásku. Na čelo mi vystúpil studený pot.

Celkom pekne sa to stupňuje, ale s istotou viem, že nič vážne sa ti nestalo, lebo tu sedíš predo mnou živá a zdravá. (pousmial som sa) Kam to teda až hnal?

Pri tej rýchlosti sme to prebehli veľmi rýchlo. Všimla som si ako na každej strane cesty boli vysadené mladé borovice. Zrazu spomalil a našiel bočnú cestičku, ktorá naprieč tou borovicovou škôlkou viedla smerom niekde ďaleko k lesu.

Išli ste do lesa? Veď tam je zákaz s motorovým vozidlom.

Nie, nešli sme až do lesa. Asi 80 metrov od tej odbočky bola umiestnená na tej ceste závora, ktorá neumožňovala prejsť ďalej, lebo bolo vidieť, že je uzamknutá. Zostali sme s autom stáť pred ňou, zadná časť auta teda smerovala k hlavnej ceste. Tým, že sme boli medzi tými borovicami, nikto nás nemohol z diaľky vidieť, pokiaľ išiel po hlavnej ceste. Vypol auto, zatiahol ručnú brzdu, dal trošku hlasnejšie rádio a povedal: „Teraz to môžeš urobiť !“. Chvíľu som len tak sedela a potrebovala som sa opätovne uvoľniť. Pozrela som naňho a on už iba čakal čo bude. Rozopla som si ďalší gombík na blúzke, opäť mi začalo byť teplo. Hľadala som v sebe tú odvahu a rozmýšľala čo urobím ako prvé. Snažila som sa pritiahnuť k jeho telu. Našpúlila som pery a chcela som ho pobozkať na líce. Zrazu sa ku mne prudko otočil a chcel sa prisať k mojim perám. Zľakla som sa a pohotovo odtiahla. Prekvapivo sa pozrel  a mala som pocit, akoby chcel k tomu niečo povedať. Neviem, ale zrazu som si pripadala taká neistá, premohla ma nervozita, ale na druhej strane som si uvedomovala, že by som to nemala pokaziť. Jeden blbý moment môže všetko pokašlať a ešte stále som nebola doma. Ak by sa z neho stala sklamaná sviňa, mohol ma tam kľudne nechať aj s mojim kufríkom a také niečo som si nechcela pripustiť, že by sa mohlo stať. Zdravý rozum dal preto signál konať. Opätovne som sa pritiahla, tentoraz k jeho perám a snažila mu dať peknú a sladkú pusu. Chcela som mu dať najavo, že to myslím vážne a vzrušuje ma. Jednou rukou ma chytil za zátylok a začal vášnivo bozkávať. Mala som pocit, že omdliem z nedostatku vzduchu a bolo mi neskutočne dusno.

Ty si to teda pekne začala prežívať. Cítila si sa zrazu bezmocná a chcela sa celá oddať?

Uchopil ma dosť pevne. Zistila som, že na kravaťáčika ma okrem drsnej povahy aj poriadne pevné ruky a veľké dlane. V danej polohe som sa zmohla len na to, že som mu opätovne dala moju dlaň do rozkroku a masírovala ho ako pri prvom kontakte. Macko sa mu už riadne vydúval a chcel sa dostať spod nohavíc von.

(smiech) ...

Čo sa smeješ? (tiež sa popritom zasmiala)

... no veď nič, len pokračuj. Som v napätí ako ten „macko“ (opäť smiech).

O.K teda. Po chvíli toho vzájomného hrania zrazu prestal a navrhol, aby sme si išli sadnúť na zadné sedadlá. Posunul obe predné sedačky ešte viac dopredu a v zadnej časti toho Superba sa zrazu vytvoril obrovský priestor. Potom mi začal rozopínať blúzku a neustále ma pritom bozkával všade, kde mu to bolo umožnené. Nebránila som sa a dovolila som mu to. Všimla som si pritom, že v rozkroku jeho nohavíc sa už medzitým vytvorila riadna pyramída. Ten jeho klacek potreboval okamžitú pomoc . Nelenila som a rozhodla sa vyslobodiť ho. Rozopla som mu nohavice. Potom uvoľnila opasok a pohotovo si svojpomocne stiahol nohavice aj so spodným prádlom  až pod jeho kolená. Naskytol sa mi neskutočne príjemný pohľad. Opäť som po nejakom čase videla krásne stoporený penis, ktorý som chcela ochutnať. Pozerala som naň a jemne stiahla prstami predkožku nech vidím ten pekne prekrvený žaluď.

Začala si ho ovládať a pripravovať sa na kvalitné fajčenie?

Ešte nie, vyzliekol mi blúzku a dal dolu aj podprsenku. Pozeral sa na moje pevné dvojky a každej bradavke uštedril pár sekundové pocmúľanie. Tá vášeň bola spaľujúca. Potom mi siahol pod sukňu a nahmatal ako som neskutočne vlhká. Nešiel však prstami priamo do jaskynky, ale ju iba masíroval cez nohavičky. Mala som ich úplne premočené. Toto ma rozpálilo ešte viac. Ako som na začiatku po vyslobodení  penisu len skúmavo pozorovala jeho veľkosť, po tomto vášnivom dráždení mojej šušky som sa naklonila a s veľkou zvedavosťou ako chutí, jemne olizla po celej dĺžke jeho penis.

A chutil? Vyhovoval ti? Zapracovala chémia? Vieš ako si spomenula. Ak ťa muž priťahuje, tak mu to všetko spapáš. Mala si už v tom momente chuť na semeno a byť nakŕmená?

Áno mala a obrovskú. Dala som si ho pusy a začala jemne cuckať jeho jahodu. (smiech). Snažila som sa ho mať čo najdlhšie v puse a postupne som išla hlbšie a hlbšie. Jeho vzdychy prezrádzali, že sa mu to páči a bol to pre mňa signál, že zatiaľ to robím dobre. Opäť som sa dvihla po stene jeho penisu až na špičku. Začala som po nej krúžiť jazykom ako s tou slamkou z „mekáča“. Všimol si to a dostala som prvú odmenu v podobe jemného pohladenia po mojich vláskoch. Striedala som takéto krúženie s jemným cuckaním. Páčilo sa mu to a jemne pritom vzdychal. Snažil sa mi pritom hraní prstami smerom od môjho zadočku jemne masírovať moju mokrú jaskynku. Už však nešiel iba cez nohavičky, ale predral sa bokom k mojim pyskom a klitorisu. Bola som veľmi nadržaná a citlivá na jeho dotyky.

Začal ti ju prstovať? P*čka by ti pekne mľaskala... (pousmial som sa)

Pôvodne som si myslela, že to tak skončí. On ma poriadne vyprstuje a ja potom dofajčím.

A ako to teda pokračovalo?

Ja som sa zrazu pri tom fajkaní tak uvoľnila, že som dostala obrovskú chuť na niečo viac. Chcela som si na ten penis zrazu sadnúť a poriadne si zajazdiť. Moja jaskynka sa prebudila a zistila, že už dávnejšie tam nič také nemala a je poriadne hladná. Dostala som bláznivý nápad. Pretiahnem ho ! Z ničoho nič som prestala fajčiť. Zacítila som ako sa na mňa pozrel keď sklonil hlavu k svojmu lonu a spýtal sa ma: „Zlatko prečo si prestala? Prestal ti chutiť, alebo ťa bolia už ústa? Stávalo sa mi to. Viem, že mám trošku väčší penis, ale teraz už predsa nemôžeš prestať, keď si ma takto rozrobila“.

  



...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára