streda 19. júla 2023

Macocha

Môj život sa otočil o 180 stupňov keď som nastúpil na strednú školu, nakoľko mesiac nato mi zomrela matka a hneď v novembri bola nežná revolúcia, takže padali komunisti a všetci sme sa cítili zrazu slobodní a plní demokracie. Škole som tomu moc nedával, ale napriek tomu sa mi darilo držať sa na trojkách, akurát z matematiky som mal štvorku, lebo sme mali prísnu profesorku. Ale aj tak som sa asi lepšie cítil v škole ako doma. Najprv to bolo tým, že som býval skoro stále doma sám, lebo foter sa ihneď chytil obchodných ťahov a šmeliny zo zahraničia ihneď ako bolo možné cestovať za hranice. Chodieval hlavne do Nemecka a Talianska, odkiaľ dovážali rôzne veci a na Slovensku ich výhodne predával z ruky do ruky. O peniaze teda nemal núdzu a tie ho doviedli k tomu, aby začal žiť, povedzme tomu bohémsky život. Nevadilo mi to dovtedy, čo sa nezoznámil z jednou od neho mladšou a odo mňa o 10 rokov staršou čúzou, ktorá pri ňom cítila prachy. Najprv sa chodievali kade-tade baviť keď nebol na cestách a rozhadzoval zarobené prachy. Nasral ma však tým, že po krátkom čase ju nasťahoval k nám domov, za tým účelom, že treba navariť a aj oprať. No k takému niečomu sem tam došlo iba vtedy ak bol foter doma. Keď odišiel do zahraničia, hentá macocha na všetko srala a starala sa viac o seba. Vždy jej nechal nejaké peniaze, aby bolo na domácnosť, ale viac-menej si všetko utrácala sama. Keď som sa aj párkrát fotrovi posťažoval, nechcel mi veľmi veriť a keď som naliehal, aby jej dohovoril , tak vždy mu zavrela hubu tým, že mu ho poriadne vyfajčila.

Moja macocha veľmi rada ľúbila chlapov a ich vtáky. Vedel som, že keď foter nie je doma, chodieva si von zatrtkať a dokonca po určitom čase bola už taká drzá, že si potajme zadným vchodom nosila kurevníkov aj do nášho domu. Myslela si, že o tom neviem, alebo možno aj schválne chcela, aby som si to myslel. Raz som sa skoro nad ránom zobudil a pri otvorenom okne som počul nejaké šušotanie. Potom zacvakli dvere. Vstal som z postele a po špičkách som sa presunul k dverám mojej izby. Videl som že v obývačke sa svietilo a macocha si s nejakým trulom šepkali. Ak šepkali, tak vedela, že som doma, ale myslela si, že budem tuho spať. Pomaličky som sa zakrádal po chodbe, aby som zistil čo sa bude diať. Tá kurva mu normálne vyzliekla nohavice a kľakla si pred neho, keď sedel na gauči so široko rozkročenými nohami. Videl som ako mu líže gule a honí pritom veľký a tlstý kár. On len tak preguľoval očami. Netrvalo to dlho, rýchlym procesom ho doviedla k výstreku semena, ktoré končilo v jej nenažranej hube. Mal som v sebe obrovský pocit hnevu. Asi som ich tam mal ubiť bejzbalovou palicou. Chudák foter, takúto kurvu si dovliekol domov. V to ráno som nevedel pochopiť, prečo s ním na takú rýchlovku nešla niekde mimo domu. Alebo, že by bola tak vychcaná, že vedela o tom, že ju môžem sledovať a urobila to naschvál?

Vedel som, že už sa divadlo skončilo a nebude ďalej čo sledovať. Rýchlym pohybom som sa presunul späť do svojej izby. Mal som zmiešané pocity. Pocit hnevu, žiarlivosti a vzrušenia zároveň. Avšak s tým divadlom som sa mýlil. Ešte predtým ako som zatvoril dvere, začul som plieskanie tiel. On ju normálne ešte vládal j*bať. Keď som to počul, svojvoľne som si vytiahol vtáka a začal ho honiť. Snažil som sa načasovať svoj orgazmus s ich. Teda asi skôr mojej macochy. Jej stony sa stali spúšťačom mojej honky.

Inak musím uznať, že môj foter si na druhej strane vedel vybrať. To, že potrebujeme do domu ženu, ktorá navarí, operie a podobné sračky, bola ina zámienka. On v prvom rade tiež vyberal takú, ktorá by mu pekne vedela obrobiť vtáka. Jana, tak sa moja macocha volala, bola riadna kosť. Výška 175, váha tak 55, max.59. Jej pleť bola svetloolivová s dlhými, vlnitými tmavohnedými vlasmi. Taký španielsky typ. Rada nosila kokteilové šaty s hlbokými lodičkami. Mala pekne tvarované prsia a štíhle, pevné a absolútne hladké nohy.

Ale čo je najviac potrebné spomenúť., tak moja macocha, mala riadny nábeh na alkoholičku. Vždy keď sa išla niekde von zabaviť, tak sa vracala v stave pod čapicou. Dokonca aj mňa nahovárala, aby so si s ňou vypil. Bolo mi to často krát nepríjemné. Jedného dňa večer mi zazvonil na dome kamoš, že moja „druhá matka“ je v klube a pravdepodobne bude mať problém prísť domov, že mal by som sa ísť na ňu pozrieť. Nechcel som, aby prišla zase s nejakým trtkom a poj*bal ju u nás doma, alebo na hanbu, že by ju skupinka nejakých tínedžerov vytrtkala niekde v kríkoch. Išiel som ju teda vyzdvihnúť. Z klubu sme si zobrali taxík a ten nás pekne odviedol domov. Musel som jej pomáhať, aby sa dostala do domu a potom aj do postele. Moja ruka bola ovinutá okolo jej trupu, aby som ju udržal vo vzpriamenej polohe a nechtiac sa dostala do žľabu medzi jej prsia. Keď sme sa potkýnali po chodbe, moje ruky skĺzli ďalej okolo nej a masírovali ju. Šaty jej siahali po zadok a odhaľovali jej líca a čierne tangá medzi nimi. Keď som ju dostával do postele, metala nohami do rôznych strán a pár krát sa mi naskytol pohľad medzi jej nohy a pekný kopček pod nohavičkami. Nenávidel som ju kurvu, ale zároveň ma vzrušovala. Keď som ju uložil, vrátil som sa do svojej izby a tam som veľmi o nej premýšľal. Pri tej predstave ako som jej videl rozkrok sa mi začal vzrušovať a tvrdnúť penis. Už som si ho chcel nasliniť, že si ho vyhoním, ale potom som si povedal, prečo by som sa tam nemohol vrátiť. Nabral som odvahu a vrátil sa späť do jej izby. Ležala tam nehybne. Podišiel som k nej a roztiahol jej nohy. Kurva sa absolútne nebránila, bola nato zvyknutá. Najprv som mal pocit, že omdlela, alebo veľmi tuho zaspala. Veď u nadrbaného človeka nikdy nevieš. Pre istotu som na ňu niekoľkokrát zavolal, ale bez zmeny. Povedal som si, že je najvyšší čas, aby som jej preskúmal p*čku. Pomaly som z nej stiahol nohavičky. Máličko mrmlala, ale bolo to celkom v pohode. Nekomunikovala so mnou. Miestami som si myslel, že to v podstate na mňa iba hrá, aby to nevyzeralo tak blbo. Prstami som rozťahoval jej veľké pysky a skúmal jej dieru. Zaujímalo ma, či sa tam náhodou nenachádzajú zvyšky semena nejakého cudzieho chlapa, lebo u nej by to bolo možné, ak sa nachádzalo v tomto stave a to by som ja teda nedal. Naopak, jej p*čka bola veľmi čistá s originálnou vôňou šťavy lásky.

pokračovanie necenzurovaného príbehu

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára